Sivu: 13 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 1838:sta
  1. #361
    onkos keskiviikkona mahdollisesti muita zetoja tulossa turkuun jokirantaan täältä lähiseudulta? olis kiva katsella mitä muutoksia pyöriin on tehty jos on jotain tehty...ja saada inspiraatiota oman pyörään.

    tuossa vielä live kuva devilin pöntöistä..



    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  2. #362
    Tossa kilvenkulmassa kannattee olla tarkkana, ettei ole liian jyrkkä. Töyssyyn ajat kakspäällä niin kilpi osuu renkaaseen. (Kokeiltu on )
    R6R räärääpyörä
  3. #363
    Lainaa (dreamer @ Heinä. 03 2007,13:56) kirjoitti
    Tossa kilvenkulmassa kannattee olla tarkkana, ettei ole liian jyrkkä. Töyssyyn ajat kakspäällä niin kilpi osuu renkaaseen. (Kokeiltu on )
    Tuntuu muutenkin se perä vähän löysältä tämmöselle varusteineen 100kiloiselle. Tarvis kiristää/kiristyttää kun sais sopivat vehkeet käyttöön.
    -KTM exc 250 sd -09-
  4. #364
    Itse väänsin kilven taaemmas. Ei ota kiinni enään. *
    Tarkoitus olis tilata sumekolta esijännityksenavain ja joudenkiristäjä. Hinnasta kyl ei ole tietoa. Makso mitä makso. Elämä on.
    R6R räärääpyörä
  5. #365
    Lainaa (Belhan @ Heinä. 03 2007,19:45) kirjoitti
    Lainaa (dreamer @ Heinä. 03 2007,13:56) kirjoitti
    Tossa kilvenkulmassa kannattee olla tarkkana, ettei ole liian jyrkkä. Töyssyyn ajat kakspäällä niin kilpi osuu renkaaseen. (Kokeiltu on )
    Tuntuu muutenkin se perä vähän löysältä tämmöselle varusteineen 100kiloiselle. Tarvis kiristää/kiristyttää kun sais sopivat vehkeet käyttöön.
    mulla on tallilla siihen esijännityksen säätöön sopiva avain, kävi ainakin kuutin pyörään. Tuu käymään joku päivä niin kiristetään sitä vähän
  6. #366
    Morjens Zetan omistajat! Oon täs ensikesäksi uutta pyörää taas miettinyt ja Z1000 vois olla yks... Putkethan vakiona on mielestäni törkeet (niin uusi, kuin edellinen mallikin). Varmaan toi Commanderi ois kans kiva lisä.

    Muutamia asioita, joista voi antaa mielipiteitä:
    - Vakiovälitykset?
    - Ohjausiskarin tarve?
    - Matka-ajo (120-150km/h)?
    - Muutakin komenttia ajettavuudesta, tehoista ym.ym. saa antaa. Jos jopa mahdollisesti huonoa sanottavaa (6.vaihde tuli jo sanottua)

    Toisaalta, omasta Rykkösestä saisin samantyylisen (toimenpiteillä, joita ei tarvitse luetella) ja tehokkaampikin olisi. Mutta se ei ole sama asia...
    Viisas pääsee vähemmällä!
  7. #367
    Lainaa (Compañero @ Heinä. 11 2007,15:25) kirjoitti
    Morjens Zetan omistajat! Oon täs ensikesäksi uutta pyörää taas miettinyt ja Z1000 vois olla yks... Putkethan vakiona on mielestäni törkeet (niin uusi, kuin edellinen mallikin). Varmaan toi Commanderi ois kans kiva lisä.

    Muutamia asioita, joista voi antaa mielipiteitä:
    - Vakiovälitykset?
    - Ohjausiskarin tarve?
    - Matka-ajo (120-150km/h)?
    - Muutakin komenttia ajettavuudesta, tehoista ym.ym. saa antaa. Jos jopa mahdollisesti huonoa sanottavaa (6.vaihde tuli jo sanottua)

    Toisaalta, omasta Rykkösestä saisin samantyylisen (toimenpiteillä, joita ei tarvitse luetella) ja tehokkaampikin olisi. Mutta se ei ole sama asia...
    tuli oltua tänään radalla tuolla botniaringillä (toimii radalla ) ja vakio välitykset oli oikein hyvät sinne vesisateella kun käytettiin vaan 2 ja 3 vaihdetta 2 rajottaja nappaa tuossa 155 ja 3:lla 190 paikkeilla mutta keulimiseen vois olla vähän tiuhemmat välitykset ok ihan tehon puutteen vuoksi tai sitten vaan tarttis vissiin hallita tuo homma paremmin. matka-ajonopeus
    120 vielä kyllä menettelee mutta 150 ehkä voi olla liikaa ainakin kovaan vastatuuleen (naku on aina naku) tänään kilometrejä tuli n.600 ajonopeus vaihteli. ohjausiskarista ei kokemuksia.
    commanderia ei vielä 07 malliin ole vissiin saatavilla en ainakaan ole saanut vaikka monesta paikkaa olen yrittänyt ihan Italiasta asti mutta vaimentimien vaihtokin vaikutti ko selvästi ja esim. nuo devilit on aika hyvän näköiset. pyörähän on muuten selkeästi siistein rähinämopo ja oikea katseen kääntäjä. *
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  8. #368
    Miten ootte ratkaissu zetoissanne tavarankuljetus ongelman? Onko kovaa vai pehmeetä laukkua? Ittee kiinnostais pehmeet sivulaukut. Oisko kokemuksia, tai kuvaa, miten laukut istuu pyörään.? (aivan sama onko uus vai vanha zeta)
    Ai jaa?
  9. #369
    Lainaa (Sämby @ Heinä. 12 2007,16:00) kirjoitti
    Miten ootte ratkaissu zetoissanne tavarankuljetus ongelman? Onko kovaa vai pehmeetä laukkua? Ittee kiinnostais pehmeet sivulaukut. Oisko kokemuksia, tai kuvaa, miten laukut istuu pyörään.? (aivan sama onko uus vai vanha zeta)
    tuli hommattua tuolta Eurobikerilta famsan pehmeä takalaukku on helppo kiinnittää ja ottaa pois mut aika pieni.
    ei taida oikein löytyä koville laukuille telineitä ainakaan 07 malliin joten itse pitää modata.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  10. #370
    Miten ootte ratkaissu zetoissanne tavarankuljetus ongelman? Onko kovaa vai pehmeetä laukkua? Ittee kiinnostais pehmeet sivulaukut. Oisko kokemuksia, tai kuvaa, miten laukut istuu pyörään.? (aivan sama onko uus vai vanha zeta)


    Reissussa käytin tankkilaukkua ja reppu selkään. Hyvin mahtu viikon kamat mukaan. Verkkoakin voi käyttää tohon takapenkin päälle jos tarvii tavaraa vielä enemmän. Vaikka eihän tosta kyl matkapyörää saa tekemälläkään. Tosin enkka on kyl päivän aikana n.1200km suomessa. Kyl tosin tuntu kropassa seuraavana päivänä.



    Niin seuraava kysymys. Onko kukaan vaihtanut ilmansuodatinta
    Zetaansa? Työläskin homma? CBR 600f tuli aikoinaan vaihdettua, mut siinä se oli tankin alla.... Tos kattelin et se ois jossain penkin alla suunnilleen.... Vai kö hö...
    R6R räärääpyörä
  11. #371
    Olettekos harkinneet Zetan valojen vaihtamista Xenoneiksi? Ainakin lähivalohan tuossa on säälittävän huono ja toisaalta kiinnostaisi saada umpion molemmat lyhdyt palamaan yhtäaikaa.

    Uskaltaakohan tämmönen noviisi noita valoja ruveta ihan omineen vaihtamaan vai tarvitaanko siinä suurempaa tietämystä elektroniikasta?
    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  12. #372
    Lainaa (Lasoli @ Heinä. 18 2007,09:38) kirjoitti
    Olettekos harkinneet Zetan valojen vaihtamista Xenoneiksi? Ainakin lähivalohan tuossa on säälittävän huono ja toisaalta kiinnostaisi saada umpion molemmat lyhdyt palamaan yhtäaikaa.

    Uskaltaakohan tämmönen noviisi noita valoja ruveta ihan omineen vaihtamaan vai tarvitaanko siinä suurempaa tietämystä elektroniikasta?
    Z750 sivuilla oli jotain juttua xenoneista. Sivu oli 39 ja kuviakin löytyy.
    R6R räärääpyörä
  13. #373
    Jos on kilosen hankinta mielessä, niin katso tämä:

    Kawa Z1000 -07



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  14. #374
    Eipä oo hinnan kiroissa täälläkään...


    http://www.ee-speed.com/index.php?na...t&sec=kawasaki
  15. #375
    belhamille... ollaan ajamassa jämsästä ohi tänään varmaan joskus 18-19 välillä ja poiketaan siinä kahvilla varmaan shellillä joten jos satut paikalle tuu rohkeesti juttelee niin näet devilit livenä paikalla. itse otin zzr 1400 koe ajoon mut kaveri on liikkeellä mun z:lla
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  16. #376
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 02 2007,15:42) kirjoitti
    belhamille... ollaan ajamassa jämsästä ohi tänään varmaan joskus 18-19 välillä ja poiketaan siinä kahvilla varmaan shellillä joten jos satut paikalle tuu rohkeesti juttelee niin näet devilit livenä paikalla. itse otin zzr 1400 koe ajoon mut kaveri on liikkeellä mun z:lla
    No voi perkele kun meni ohi tuo sun viesti ja samalla mahdollisuus kuunnella devilit...

    Tilasin tuolta motorradilta tollasen bling ketjusuojan. Tarvis vaan saada ne putket vaihtoon jossain elämänvaiheessa niin näkyis tuokin paremmin.




    ed: minuutin mietittyäni tajusin että olinhan myös iltavuorossa töissä joten ei ois onnistunut muutenkaan.



    -KTM exc 250 sd -09-
  17. #377
    6000 tonnin huolto zetassa edessä ja ajattelin Larun Bikeworldiin tuon viedä kunhan ehdin. Onko tietoa paljonko veloittavat tuosta? Siihenhän ei muistaakseni kuulunut kuin öljyjen/suodattimen vaihto ja kosmeettisia tarkastuksia.
  18. #378
    Laitetaan nyt tännekkin:

    Jos jollakin on tarvetta 45- piikkiselle takarattaalle, mulla ois semmonen ylimääräsenä. Uus ja käyttämätön PBR merkkinen. Hinta 40 e + postit.
    Laita yv:tä jos kiinnostuit.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  19. #379
    no nyt eilen ilmoiteltiin että commanderi olis saatavilla myös -07:aan saas nähdä tuleeko se viel tän ajokauden aikana mulle asti. ainakin tilasin sellaisen.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  20. #380
    Lainaa (Lasoli @ Heinä. 18 2007,09:38) kirjoitti
    Olettekos harkinneet Zetan valojen vaihtamista Xenoneiksi? Ainakin lähivalohan tuossa on säälittävän huono ja toisaalta kiinnostaisi saada umpion molemmat lyhdyt palamaan yhtäaikaa.

    Uskaltaakohan tämmönen noviisi noita valoja ruveta ihan omineen vaihtamaan vai tarvitaanko siinä suurempaa tietämystä elektroniikasta?
    Minulla on zetaan vaihdettu lähivalo xenoniksi ja kyllä sillä pirun hyvin näkee. Kuulemma hieman häikäisee ainakin kaverin mukaan kun on peräkkäin ajettu, ja tais joku kotilokin vilkutella valoja...no näytin sille pitkiä

    Itse olen ainakin ajatellut asian niin, että se turvallisuustekijä, kun kotilot mahdollisesti bongaa sivusta tms tulevan pyörän. Siispä suosittelen, niin ja pollarit eivät ole ainakaan tuosta kiinnostuneet, vaikka on monta kertaa tullut vastaan ja perässä ajellut.
  21. #381
    Oho boksi saapui kuin saapuikin jo aika nopeeta ja tiistaina penkkiin.pistän tietoja sitten kun on paperilla.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  22. #382
    No kuin se tuuppas?
    Ja jatko kyssäri. Atteli laittaa Zetaan tollasen Renthallin fatbarin. Niitä taivutuksia on vaan vähän pirun monta.
    Mitäköhän "taivutuksia" porukka on suosinut?
    On niitä varmaan aikapaljon vaihdeltu.
    Siis -04



    Ai jaa?
  23. #383
    no niin penkin tulos oli sellainen että kampiakselin päästä lähtee nyt ne mitä tehdas lupaa eli 125hv ja väännöt 103,3N joten Heh he. pyörän käytös kyllä muuttui parenpaan päin selvästi, tasainen vääntö sekä kierros herkempi. kovin paljon se K&N suodatin vaikuttaa kun lukee tuolta aikaisenpia juttuja joissa melkein samoilla palikoilla on saatu yli 130 hp takaselta. taidan käydä jonkin muun merkkisellä penkillä testaamassa mitä lukemia tulee ihan mielenkiinnosta. Penkittäjä kyllä osasi hommansa.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  24. #384
    Eli nimenomaan moottoriteho oli nyt 125hp, jolloin takapyörältä lähtee reilu 110hp?
    Uudessa zetassa näyttää olevan sellaset 7hp vähemmän tehoa kuin edellisessä mallissa.
    Esimerkiksi Akran sivuilla on mitattu uudesta vakiosta zetasta 116hp ja vanhasta 123hp.
    ZH2 2020
  25. #385
    Lainaa (Attitude @ Syys. 06 2007,07:36) kirjoitti
    Eli nimenomaan moottoriteho oli nyt 125hp, jolloin takapyörältä lähtee reilu 110hp?
    Uudessa zetassa näyttää olevan sellaset 7hp vähemmän tehoa kuin edellisessä mallissa.
    Esimerkiksi Akran sivuilla on mitattu uudesta vakiosta zetasta 116hp ja vanhasta 123hp.
    jep moottori teho kyllä 125 ja vakiona se oli 120 eli numeroissa ei kovinkaan paljon muuttunut mutta käytännössä paljonkin. ja rahaa paloi, mut pilotti kokeiluista saa aina maksaa
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  26. #386
    Lainaa (zeta1 @ Syys. 06 2007,12:35) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 06 2007,07:36) kirjoitti
    Eli nimenomaan moottoriteho oli nyt 125hp, jolloin takapyörältä lähtee reilu 110hp?
    Uudessa zetassa näyttää olevan sellaset 7hp vähemmän tehoa kuin edellisessä mallissa.
    Esimerkiksi Akran sivuilla on mitattu uudesta vakiosta zetasta 116hp ja vanhasta 123hp.
    jep moottori teho kyllä 125 ja vakiona se oli 120 eli numeroissa ei kovinkaan paljon muuttunut mutta käytännössä paljonkin. ja rahaa paloi, mut pilotti kokeiluista saa aina maksaa
    Saiko muuten ollenkaan puhtaita takapyörätehoarvoja, vai muutettiinko ne samantien moottoritehoiksi?
    ZH2 2020
  27. #387
    Hyvä tietää nuo. Rupee kyllä kesän ajon jälkeen tuntuun tehottomalta vehkeeltä On se helvetin hyvä ettei sitä pikku zetaa tullu ostettua.
    -KTM exc 250 sd -09-
  28. #388
    Lainaa (Attitude @ Syys. 06 2007,13:01) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Syys. 06 2007,12:35) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 06 2007,07:36) kirjoitti
    Eli nimenomaan moottoriteho oli nyt 125hp, jolloin takapyörältä lähtee reilu 110hp?
    Uudessa zetassa näyttää olevan sellaset 7hp vähemmän tehoa kuin edellisessä mallissa.
    Esimerkiksi Akran sivuilla on mitattu uudesta vakiosta zetasta 116hp ja vanhasta 123hp.
    jep moottori teho kyllä 125 ja vakiona se oli 120 eli numeroissa ei kovinkaan paljon muuttunut mutta käytännössä paljonkin. ja rahaa paloi, mut pilotti kokeiluista saa aina maksaa
    Saiko muuten ollenkaan puhtaita takapyörätehoarvoja, vai muutettiinko ne samantien moottoritehoiksi?
    en saanut nyt mutta silloin vakiona kyllä ja se oli 110 hp ja joku osa päälle.eli nyt vois olla jotain 115 hp paikkeilla ehkä.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  29. #389
    Pakko mainita että eipä ole hääppöistä potkua uudessa tonnisessa, ainakaan mittaustuloksien mukaan.
    Itselläni on vanhempi ('06) pikkuzeta, mistä penkitettiin 105hp takapyörältä, eli konetehoa jossain siellä 115-120hp:n paikkeilla.
    Itselläni takapyörältä 72Nm @ 8000rpm, eli koneelta mitattuna jossain 80Nm:n paikkeilla.
    Mites noissa uusissa tonnisissa on tota vääntöä?

    Edit: PC III, BMC ja Leovincen lyhennetty slipari.



    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  30.  
  31. #390
    Lainaa (Belhan @ Syys. 06 2007,14:32) kirjoitti
    Rupee kyllä kesän ajon jälkeen tuntuun tehottomalta vehkeeltä
    Tuohon auttaa -1 eteen ja +2 taakse. Suosittelen!
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Sivu: 13 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen