Sivu: 6 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1838:sta
  1. #151
    Lainaa (Sämby @ Maalis. 29 2007,23:45) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Maalis. 29 2007,21:50) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Maalis. 26 2007,18:35) kirjoitti
    Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
    Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
    Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
    Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
    Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).
    Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?
    Sulla oli ilmeisesti se punainen zeta? Laskeskelin, että omassa ois koneessa ~130hp (115*1.13, joku voi korjata jos meni metsään).
  2. #152
    Lainaa (BLS @ Maalis. 29 2007,16:41) kirjoitti
    Myyjä sano mulle tammikussa (ostohetkellä), että z1000 tulee viikolla 16. Mä ainakin luotan myyjän puheisiin.
    Sä tilasit pyöräs vissiin mustalaiselta
    No perkeles... Siltä vaikuttaa.

    Mä oon ollu epätietoisuudessa koko kevään siitä, että koska nuo tulee ja vasta eilen kuulin kaverin kautta, että 17.4. pitäis mopojen olla suomessa ja siitä päivä tai pari kun ovat jälleenmyyjillä. Ihme touhua, ettei myyjät (oon kyselly monesta liikkeestä) voi suoraan sanoa, että koska sen pyörän saa, jos se on kerran ollu tiedossa jo tuolloinkin.

    No, pääasia, että sen uuden Zetan saa vielä inhimillisen ajan odottelulla.



    Z1000 -07 Pearl Wildfire Orange
  3. #153
    Lainaa (VLU @ Maalis. 30 2007,06:20) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Maalis. 29 2007,23:45) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Maalis. 29 2007,21:50) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Maalis. 26 2007,18:35) kirjoitti
    Kuulin tossa aikaisemmin keväällä että yks paikallinen jeppe sai penkitettyä 137hv takapyörältä (-04 Zeta).
    Sillä on muistaakseni Boss:in tai Skorpion:in vaimentajat ja PC.
    Ja jonkun semmosen virityksen on kuulemma tehny jotta toiset ruiskun läpät "pakotettu" täysin aukim koko ajan.
    Noh, hänellä on varmasti hiottu kartta kohdalleen kun omistaa itse tehopenkin...
    Aika kovat lukemat. Mulla lähti 115hp tänään takarattaalta (yoshin lyhkäset sliparit+pc).
    Joo kattelinkin et vlu:n pyörä näytti olevan penkissä, kun hain omaani pois. itellä tuuppas 122 ja max vääntö 93,8. Mitähän toi olis sit ninkun koneesta?
    Sulla oli ilmeisesti se punainen zeta? Laskeskelin, että omassa ois koneessa ~130hp (115*1.13, joku voi korjata jos meni metsään).
    Ei taida olla ihan kaikki hevoset kotona, jos slipareilla ja pc:llä lähti 115hp. Vakio Zetasta on yleisesti mitattu reilua 120hp ja sliparit + pc tekee about 10hp lisää!



    ZH2 2020
  4. #154
    Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
  5. #155
    Reilujen kerho kokoontuu.

    Jos hyvää vertailukohtaa haluaa hakea, täällä on putkien valmistajaksi kohtalaisen realistiset lukemat eri merkeistä, niin vakio kuin putki virityksistä.

    Eivät ainakaan hirveästi vedä kotiinpäin, jos omiin havaintoihin vertailee.


    http://www.akrapovic-exhaust.com/mai...ts-catalog.htm
  6. #156
    Lainaa (wta @ Maalis. 30 2007,09:01) kirjoitti
    Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
    Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?
    Esimerkiksi tuolta löytyy mitattuja takarengastehoja:
    http://www.sportrider.com/tech/146_w...ts/index5.html
    ZH2 2020
  7. #157
    Jep se punanen oli mun. Toi on kyl vähän yläkanttiin kun attitude heittää et YLEISESTI YLI 120 vakiona renkaalta, kun koneestakin irtoo "vaan" se 127. Luulis, että siihen matkalle vähän enemmän katoo. Itellä Kiikalassa mitattu 126 koneesta.
    Ai jaa?
  8. #158
    Lainaa (Attitude @ Maalis. 30 2007,09:59) kirjoitti
    Lainaa (wta @ Maalis. 30 2007,09:01) kirjoitti
    Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
    Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?
    Esimerkiksi tuolta löytyy mitattuja takarengastehoja:
    http://www.sportrider.com/tech/146_w...ts/index5.html
    Onhan se ihmeellistä jos koneessa on 127 hp ja renkaalla 125 hp. Eikö tuossa sun mielestä ole mitään ihmeellistä?
  9. #159
    Lainaa (Sämby @ Maalis. 30 2007,10:19) kirjoitti
    Jep se punanen oli mun. Toi on kyl vähän yläkanttiin kun attitude heittää et YLEISESTI YLI 120 vakiona renkaalta, kun koneestakin irtoo "vaan" se 127. Luulis, että siihen matkalle vähän enemmän katoo. *Itellä Kiikalassa mitattu 126 koneesta.
    Siis 126 aikoinaan vakiona.
    Ai jaa?
  10. #160
    Taitaa nyt mennä konetehot ja takapyörätehot suloisesti sekaisin. Minkään vakiovehkeen ero PC:llä, slipareilla ja mahd. filtteriin varustetulla ei nousse paljon 10 hp suuremmaksi yksilöiden välillä (ellei sitten ole tehtaalta täysin metsässä mitä Kawat ei ole). Penkkituloksia ei voi myös verrata keskenään. Saman päivän aikana samassa penkissä samoissa olosuhteissa niin sitten on ideaa jo vertailla. Ei paljon muuten. Hedelmällisempää lienee katsoa sitä käyrien muotoa niin tehon, väännön kuin a/f osalta ja todeta tilanne viritelmien osalta. Paperipollet on paperipolleja eikä niillä kartsalla ajella...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  11. #161
    Lainaa (wta @ Maalis. 30 2007,10:28) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Maalis. 30 2007,09:59) kirjoitti
    Lainaa (wta @ Maalis. 30 2007,09:01) kirjoitti
    Eihän noissa ole vakiona koneessakaan kun tuo ~120 hp saati sitten takarrenkaalta. Taidettu mitata jollain lottokoneella joka arpoo numerot.
    Onko laittaa jotain faktaa kehiin vai mennäänkö vahvalta mutu pohjalta?
    Esimerkiksi tuolta löytyy mitattuja takarengastehoja:
    http://www.sportrider.com/tech/146_w...ts/index5.html
    Onhan se ihmeellistä jos koneessa on 127 hp ja renkaalla 125 hp. Eikö tuossa sun mielestä ole mitään ihmeellistä?
    Ei liene mikään suuri salaisuus että valmistajan ilmoittamat tehot olisivat aina todellisia.
    Kireissä peleissähän tehot ilmoitetaan enemmmän tai vähemmän yläkanttiin, että laite näyttäisi houkuttelevalta ostajien silmissä. Kun taas "peruspyörissä" useasti tilanne on täysin päinvastainen, eli todellinen teho on suurempi kuin ilmoitettu. Syitä tähän voi olla monia, vaikkapa jossain maissa olevat tehorajat ja niiden vaikutus vakuutusmaksuihin. Tai sitten *valmistaja on ajatellut että laite menestyy paremmin testeissä, kun se on "ylitehoinen" *

    Suitsan Bandiitti taitaa olla tässä yksi hyvä esimerkki, jossa taitaa olla todellinen takarengasteho likimain sama kuin ilmoitettu koneteho.
    Jos kilozetassa todellinen teho olisi 127hp, niin silloin takarengastehon pitäisi olla jotain 113hp. Tietty yksilöissä voi olla aika suuriakin eroja kuin myös penkeissä, mutta kyllä edelleenkin väitän että vakio Zetan takarengasteho on siellä 120hp kieppeillä *



    ZH2 2020
  12. #162
    Lainaa (Timo3 @ Tammi. 18 2007,00:47) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Tammi. 12 2007,12:29) kirjoitti
    Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
    Mun Z1000 -03:sta lähti vakiona takarenkaalta 122.4 hv ja scorpion slip-on:lla, powercommanderilla 130.2 hv

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...pics/kayra.jpg

    Mitattu tossa omassa penkissä, pitäis olla kohtalaisen keskitasoon kalibroitu penkki, samat 130 lähti Turbotec:kin penkissä kun kävin vertailemassa tuloksia.
    Ettei V-boost vaan tarkoita tätä tapausta?! Eihän tuosta nyt ihan 137hv ole lähtenyt. Mitä omia pyöriä olen kyseisellä hemmolla penkissä käyttänyt niin kovin paljoa en alkaisi lukemia epäilee. Aika realistisia lukemia mielestäni antanut joka kerta. Epäilen että "parempia" lukemia antavia penkkejäkin löytyy.......
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  13. #163
    Lainaa (Sakkeus @ Maalis. 24 2007,21:52) kirjoitti
    Hei kertokaas mitä mieltä ootte slipareistanne.

    Leon sliparit houkuttais mut se hiilari päällyste on vain TOSI RUMA NIIS.

    Ja Devileistä kuulemma lähtee magee soundi.
    Kyseessä on siis iso Z -03:n...

    Mut ei ole varaa ostaa nyt akron putkia..
    mulla on sepring hiilikuitupöntöt, noisekillerillä tai ilman. kaikki jotka sillä on ajanut tai sen soundeja kuunnellu on sanonu et ne on parhaat mitä ne on kuulleet. matalat ja jotenkin niistä uhkuu semmonen järisyttävä voima....... hintaa vain 1200 euroo pari. On ne omastakin mielestä hyvät..!!
    VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
    -AIKA HUONOT PALKINNOT-
    KAWASAKI Z1000
  14. #164
    Mietin tossa katsottuani tuon z 1000 koeajovideon, kun nuo jalkatapit raahaa maata oikeen kanttailessa. minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kanttailusta ja syy on se että mulla on kiinteät alumiiniset tapit, ne ei jousta mihinkään suuntaan. Pointtina se että jos ne ottaa maahan olenko mä nenälläni samantien??
    VOITIN ALKOHOLISMIN JA HUUMEONGELMAN!!!
    -AIKA HUONOT PALKINNOT-
    KAWASAKI Z1000
  15. #165
    Lainaa (sinberg @ Maalis. 26 2007,12:17) kirjoitti
    Onko kukaan nähnyt uutta z1000:sta vielä liikenteessä? Tai tietääkö kukaan onko missään pääkaupunkiseudulla yhtään yksilöä liikkeessä, jotta voisi mennä ihmettelemään ja poistamaan pahimpia ajohaluja (tai taitaisi vaan lisääntyä * ).
    Tk-Biketeamissä Vantaalla näytillä sekä z1000, että z750.
  16. #166
    Mites sopisko toi z1000 ekaks pyöräks, vai onko turhan raju?
    buell xb12s -> ktm superduke
  17. #167
    Lainaa (wheel @ Huhti. 01 2007,12:37) kirjoitti
    Mites sopisko toi z1000 ekaks pyöräks, vai onko turhan raju?
    Mulle tulee juurikin ekaksi omaksi pyöräksi z1000. Viime kesänä kokeilin kaverin vastaavaa vanhempaa mallia ja ei se rajulta tuntunut. Kuskistahan se rajuus on kiinni
    -KTM exc 250 sd -09-
  18. #168
    Lainaa (Pahkasika @ Maalis. 30 2007,15:38) kirjoitti
    Lainaa (Timo3 @ Tammi. 18 2007,00:47) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Tammi. 12 2007,12:29) kirjoitti
    Täällä ois kans -04:nen. Ootteko muuten penkitelly omia zetojanne. mitähän ne on potkinu? Mä voin raportoida omastani, kun menee penkkiin kevään aikana.
    Mun Z1000 -03:sta lähti vakiona takarenkaalta 122.4 hv ja scorpion slip-on:lla, powercommanderilla 130.2 hv

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al...pics/kayra.jpg

    Mitattu tossa omassa penkissä, pitäis olla kohtalaisen keskitasoon kalibroitu penkki, samat 130 lähti Turbotec:kin penkissä kun kävin vertailemassa tuloksia.
    Ettei V-boost vaan tarkoita tätä tapausta?! Eihän tuosta nyt ihan 137hv ole lähtenyt. Mitä omia pyöriä olen kyseisellä hemmolla penkissä käyttänyt niin kovin paljoa en alkaisi lukemia epäilee. Aika realistisia lukemia mielestäni antanut joka kerta. Epäilen että "parempia" lukemia antavia penkkejäkin löytyy.......
    No niin no.
    saattaa olla kyse samasta laitteesta.
    Sehän ei ole mikään yllätys jos tuolla kylillä jutut paisuu...
    Enkä ole ehtinyt käydä kaverin juttusilla tarkistamassa (viisaiden) poikien väitteen todenperäisyyttä...



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  19. #169
    Onko kuulunut mitään uutta -07 zetojen tilanneille? milloinka se saapuupi?
  20. #170
    ainakin rm.heinolla näytti olevan 750 ja 1000 jo liikkeessä
  21. #171
    Tulee kun on tullakseen. Kunhan tulee tän kuun aikana
    -KTM exc 250 sd -09-
  22. #172
    Lainaa (petrif_74 @ Huhti. 02 2007,17:23) kirjoitti
    Onko kuulunut mitään uutta -07 zetojen tilanneille? milloinka se saapuupi?
    Eilen tuli tieto, että 2 viikkoa niin pyörä kilvissä ja noudettavissa.
  23. #173
    Tänään sain tietää että huomenna pyörä myyjällä ja pyhien takia luovutus ensi viikolla
  24. #174
    Lainaa (petrif_74 @ Huhti. 04 2007,14:17) kirjoitti
    Tänään sain tietää että huomenna pyörä myyjällä ja pyhien takia luovutus ensi viikolla
    Noo rupes just sataan lunta keskisuomessa. Kelejä ja pyörää odotellessa
    -KTM exc 250 sd -09-
  25. #175
    Tänään kävin joensuussa motor naumasella istumassa sitä uutta z750 mallia.. on sekin hieno peli kieltämättä.mustana oli esillä.samoin uusi hornet se oli jotenkin pieni? sellainen näppärän kokoinen.
  26. #176
    Ruma kun rullatuoli..uus Zeta nimittäin. Hirveetä lirpuketta joka paikassa, ainut mikä näyttää hyvältä on perse kunhan siitäkin karsii ylimääräiset rojut pois.
  27. #177
    Lainaa (Janne82 @ Huhti. 05 2007,09:24) kirjoitti
    Ruma kun rullatuoli..uus Zeta nimittäin. Hirveetä lirpuketta joka paikassa, ainut mikä näyttää hyvältä on perse kunhan siitäkin karsii ylimääräiset rojut pois.
  28. #178
    Lainaa (Janne82 @ Huhti. 05 2007,09:24) kirjoitti
    Ruma kun rullatuoli..uus Zeta nimittäin. Hirveetä lirpuketta joka paikassa, ainut mikä näyttää hyvältä on perse kunhan siitäkin karsii ylimääräiset rojut pois.
    Minusta uusi zeta hakkaa vanhan mennen tullen ulkonäkönsä puolesta. mutta makuasioita kaikki.
  29. #179
    Onko kokemuksia kutosen rattaan vaihdosta, kun niitä on tainnut ensimmäisistä zetoista mennä??
    Vinot Crew
  30.  
  31. #180
    Lainaa (j0mpp3 @ Huhti. 05 2007,19:18) kirjoitti
    Onko kokemuksia kutosen rattaan vaihdosta, kun niitä on tainnut ensimmäisistä zetoista mennä??
    Missäs tästä on ollut juttua? Itselle ei ole sattunut mistään silmään.
Sivu: 6 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen