Sivu: 51 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41495051525361 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1501:stä 1530:een 1838:sta
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Oliko sulla kans se geelipenkki vai menitko ihan vakiolla ?
    Morjens Turbo, muistan kun juttelimme viime vuonna Alastarossa .org tapahtumassa Z:n penkeistä
    Minulla ihan vakiopenkki tosin mielelläni vaihtaisin mukavempaan mutta ovat aika hintavia
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Morjens Turbo, muistan kun juttelimme viime vuonna Alastarossa .org tapahtumassa Z:n penkeistä
    Minulla ihan vakiopenkki tosin mielelläni vaihtaisin mukavempaan mutta ovat aika hintavia
    Juu samalla reissulla oltiin

Kyllä sitä geelipenkkiä edelleen suosittelen, nyt jo +17tkm sellasella ajettu ja tyytyväinen ollut. Lisähinta on pieni vrt. siihen että saa mukavuutta, eikä puudu ahteri
    Hypermotard
    Juu samalla reissulla oltiin

Kyllä sitä geelipenkkiä edelleen suosittelen, nyt jo +17tkm sellasella ajettu ja tyytyväinen ollut. Lisähinta on pieni vrt. siihen että saa mukavuutta, eikä puudu ahteri
    Koko ajan ollut ostoslistalla. Varmaan jossain vaiheessa tulee ostettuakin
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Koko ajan ollut ostoslistalla. Varmaan jossain vaiheessa tulee ostettuakin
    Ei ole paha rasti tehdä itsekkään, hintaa tuli nahkoineen n.200€.

Geelin ostin tuolta http://www.autodeco.fi/ ja mukana tuli kangas joka tulee istuimen ja nahkan väliin
    verhoomoista luulis löytyvän muualtaki.

Aluksi laitoin alkuperäisen nahkan päälle ja talvella tilasin tollaset nahkat täältä http://bot.fi/zea

youtubessa useampiki asennus/opetus video, mut tuossapa yx http://bot.fi/zeb
    Z1000, 2010. Vaihteet rusahtelee ikävästi varsinkin nopeasti (normaalisti vaihtaessa). Mopo juurikin huollettu (24 tkm) joten kaiken pitäisi olla ok

Onko vastaavia ongelmia ollut muilla ja jos on niin miten korjaantunut
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Meinaatko nopealla vaihdolla sitä että painat kytkintä hyvin vähän tai et ollenkaan ja vain hieman nypäytät kaasua pois isommalle vaihdon aikana? Ei pitäis kyllä rusahtaa tavan mp:ssä, paitsi ehkä ykköseltä kakkoselle. Jos taas kytkin menee pohjaan ja kaasu käy nollassa niin tuppaahan se rusahtelemaan useimmissa mopoissa. Varsinkin pienemmälle vaihtamisessa kaasun kierrosten laskeminen aiheuttaa rusahduksen, koska mopoissa ei ole synkronoituja vaihdelaatikkoja.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Heippa!

Miulla on nyt tuossa 2003 vuosimallin zeta suht levällään ja samallahan siihen voisi vaihtaa myös jäähdytysnesteet. Kovin tuntuvat olevan arvokkaita noi prätkiin tarkoitetut, niin onko niissä oikeasti eroa autolitkujen kanssa? Ja mistähän nesteet kannattaisi tyhjentää?
    Triumph Tiger XC -11

Tarinoita motukkaretkiltä: http://tommitravels.blogspot.fi/
    Lainaa Tommitomminen kirjoitti Katso viesti
    Heippa!

Miulla on nyt tuossa 2003 vuosimallin zeta suht levällään ja samallahan siihen voisi vaihtaa myös jäähdytysnesteet. Kovin tuntuvat olevan arvokkaita noi prätkiin tarkoitetut, niin onko niissä oikeasti eroa autolitkujen kanssa? Ja mistähän nesteet kannattaisi tyhjentää?
    Vesipumpun kotelon (vasemmalla puolella moottorin alalaidassa) kyljestä löytyy tyhjennysproppu. Itse olen käyttänyt samoja nesteitä kuin autoon, sillä erotuksella, että mopoon olen laittanut tislattua vettä kaveriksi hanaveden asemesta...
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
    Z1000, 2010. Vaihteet rusahtelee ikävästi varsinkin nopeasti (normaalisti vaihtaessa). Mopo juurikin huollettu (24 tkm) joten kaiken pitäisi olla ok

Onko vastaavia ongelmia ollut muilla ja jos on niin miten korjaantunut
    Onko öljy ja öljymäärä sama kuin ennen huoltoa? Tapahtuuko tuota kaikilla vaihteilla läpi kierrosalueen? Mulla muutaman kerran rusahtanut lähinnä kolmosvaihteella noin 3-4k kierroksen kohdalla huolimattomasti vaihtaessa ( vipu jäänyt nostaessa puoliväliin).
    Viimeksi muokannut: Amppa; 05.07.2015 klo 16:39.
    Lainaa Amppa kirjoitti Katso viesti
    Onko öljy ja öljymäärä sama kuin ennen huoltoa? Tapahtuuko tuota kaikilla vaihteilla läpi kierrosalueen? Mulla muutaman kerran rusahtanut lähinnä kolmosvaihteella noin 3-4k kierroksen kohdalla huolimattomasti vaihtaessa ( vipu jäänyt nostaessa puoliväliin).
    Öljyt ok. Liekö käyttäjässä vika. Ajoittain rusahtelee myös 2:sta ylöspäin. Kävin myös ammatti-ihmuseltä kysymässä ja kertoi että kuuluu asiaan.

Eilen ajoin tuollaiset 400 km eikä asia enää häirinnyt minua

Toinen asia kyllä häiritsi sillä hanuri puutuu ihan sairaasti. Tullee hankittavaksi parempi jakkara. Kuten Turbo jo aiemmin kehoittanutkin
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Toinen asia kyllä häiritsi sillä hanuri puutuu ihan sairaasti. Tullee hankittavaksi parempi jakkara. Kuten Turbo jo aiemmin kehoittanutkin
    Ihme että näinkin pitkään oot jaksanu sillä vakiojakkaralla, sinnikäs olet

Just tässä tänään oli Betulan kanssa puhetta, sekin oli hankkinut sen kawan geelipenkin, vaikka SX mallissa on vakiona jo parempi jakkara.
    Hypermotard
    Ihme että näinkin pitkään oot jaksanu sillä vakiojakkaralla, sinnikäs olet

Just tässä tänään oli Betulan kanssa puhetta, sekin oli hankkinut sen kawan geelipenkin, vaikka SX mallissa on vakiona jo parempi jakkara.
    Eilen viimeinen 50 km oli yhtä tuskaa. Ei tuolla jakkaralla mitään teräsperse ajoa suoriteta
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Vilkkuvikaan kaivattais apuja, fillarina z1000 vm.2006.

Homma alkoi siten, että kun vilkutin vasemmalle, niin mittaristossa oleva vilkun merkkivalo vilkkui epänormaaliin tahtiin. Välillä taas normaalisti, sit taas takkuili. Oikealle vilkuttaessa ei ongelmia. Muistaakseni tässä vaiheessa etuvilkuissa oli vielä eloa, vasemmalle vilkuttaessa ledit vilkkui samaan epätahtiin mittariston vilkkuvalon kanssa.

Vilkun "viiksen" nappula muuttui sopivasti tämän episodin jälkeen melko kankeaksi, joten ostin kokonaan uuden vilkun/valojen nappulahässäkän ja asensin sen. Ajattelin että jos tää katkaisija olis rikki, kun nappula takkuaa.

Katkaisimen asennuksen jälkeen huomasin että takavilkut toimivat moitteetta molempiin suuntiin.
    Mittariston vilkkuvalo toimii nyt molempiin suuntiin moitteetta.
    Mutta etuvilkut eivät toimi ollenkaan!

Pyörässä on siis jonkun edellisen omistajan laittamat led-vilkut edessä ja takana, jotka ovat toimineet moitteetta tähän asti.

Mistä lähteä etuvilkkujen vikaa purkamaan?

EDIT: Löytyihän tuo vikakin kun purki pois kaikki vanhat piuhaviritykset sunmuut. Toisen etuvilkun yksi piuha oli katkennut liitoskohdasta ja mystisesti rikkonut molemmat etuvilkut. Uudet vilkut tilalle ja tällä kertaa liitokset ihan virallisilla johtoadaptereilla vanhojen sähkäriteippikiepautusten sijaan niin johan toimii.
    Viimeksi muokannut: tuomaz-z1000; 08.07.2015 klo 20:10. Syy: vika löydetty ja korjattu
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
    Tuli lopultakin hommattua Sargentin penkki ja pikaisen 60km testilenkin jälkeen voin kyllä suositella todella lämpimästi! Ero vakiopenkkiin on huomattava ja nyt ajaminen tuntuu penkinkin puolesta siltä miltä sen pitäis tuntua jo ihan vakiojakkarallakin

Tässä yks kuva: http://uppaa.fi/image/RQe

Täältä tilailin: http://www.sargentcycle.co.uk/acatal...ycle-seat.html
    Toimitusaika oli 4pv ja hintaa tuli silloisella kurssilla 366e kotiinkannettuna.
    Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
    Löytyykös foorumilta vinkkejä miten korjata takapenkin kiinnitystä kun penkki itsessään pysyy kyllä paikoillaan mutta tuppaa heilumaan suht reilusti. Onko muilla edes ollut samaa ongelmaa? Kyseessä vuosmallin 2008 Z1000.
    Kawasaki Z1000 -08
    ex. Honda CB600F Hornet -01
    kävin vitsillä koeajaa z750 ja huomenna pitäs mennä testaa z1000.
    oli sen verran mukava vehje ajaa, että r1:n lähtee sit vaihtoon,

voi olla että jos väliraha on sopiva niin ajelen Z:lla hymyssä suin kotia
    Lainaa gikser kirjoitti Katso viesti
    kävin vitsillä koeajaa z750 ja huomenna pitäs mennä testaa z1000.
    oli sen verran mukava vehje ajaa, että r1:n lähtee sit vaihtoon,

voi olla että jos väliraha on sopiva niin ajelen Z:lla hymyssä suin kotia
    ja niin sitä pyörä vaihtu ja alle tuli-08 28 000 ajettu z
    Lainaa Timii- kirjoitti Katso viesti
    Tuli lopultakin hommattua Sargentin penkki ja pikaisen 60km testilenkin jälkeen voin kyllä suositella todella lämpimästi! Ero vakiopenkkiin on huomattava ja nyt ajaminen tuntuu penkinkin puolesta siltä miltä sen pitäis tuntua jo ihan vakiojakkarallakin

Tässä yks kuva: http://uppaa.fi/image/RQe

Täältä tilailin: http://www.sargentcycle.co.uk/acatal...ycle-seat.html
    Toimitusaika oli 4pv ja hintaa tuli silloisella kurssilla 366e kotiinkannettuna.
    Oma Z1000 on siirtymässä vaimolle kun ostin itselleni uuden pyörän. Ongelmaksi tuli tuo istuinkorkeus kun pituutta ei ole annettu hälle saavikaupalla... Olen koittanut etsiä Zetaan (SX) matalampaa penkkiä netin syövereistä mutten ole vielä löytänyt. Samoin tuo Sargentin penkki taitaa olla korkeudeltaan sama kuin originaali?

Olisiko kellään matalammasta penkistä tietoa/kokemuksia?
    Kawa Z1000SX, BMW K1300S ja Ducati XDiavel
    Etelä-Saksa
    ja niin sitä pyörä vaihtu ja alle tuli-08 28 000 ajettu z
    KTM 1290 Superduke -20
    KTM 1290 Superduke -16
    Kawasaki Z1000 -12
    Kawasaki Z750 -07
    Kawasaki ZX-6R
    Honda NSR 125
    Honda Monkey Z50
    mistä porukka on ottanu virran kahvalämppäreille? vai rosvonnu tyyliin valoilta?
    mistä porukka on ottanu virran kahvalämppäreille? vai rosvonnu tyyliin valoilta?
    Mulla on merkkihuollon asentamat niin että virta on otettu töötin plussajohdosta, maadoitus tietty muualta.
    Sama mulla, asensin kiinanihmeet kahvoihin, virrat töötiltä.
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    Sama mulla, asensin kiinanihmeet kahvoihin, virrat töötiltä.
    pitää lähteä zoomailemaan ja kokeilla onko noi 17 euron kiinanihmeet hintansa arvoset
    Gen1 omistajat, paljonko olette ajaneet tankillisella? Entä paljonko ajaa vielä, kun varoitus alkaa vilkkua? Tarkemmin ehkä, että paljonko soppaa on jäljellä?
    AA is for quitters.
    Z1000 -04
    mistä porukka on ostanu slipareita tohon 07-09 malliin? kyttäilin käytettyjä, mutta joutuu vissiin hommaa talven aikana uudet
    pitää lähteä zoomailemaan ja kokeilla onko noi 17 euron kiinanihmeet hintansa arvoset
    17euron! Mä ostin sellaset läpykät mitkä laitetaan alkuperäisten kahvakumien alle. makso varmaan 3e =) Toki työtä oli ihan hitokseen (sillehän ei hintaa lasketa) kun kiinalaiselle pikkutytölle ei ollut annettu kolvia ja tinaa vaan liitokset oli enimmäkseen sormilla pyöritetty kiinni

Ja tuohon tankkausasiaan, mulla menee yleensä se about 220km valon vilkkumiseen ja kun tankille menee niin olisko siellä 3-4l jäljellä?
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
    17euron! Mä ostin sellaset läpykät mitkä laitetaan alkuperäisten kahvakumien alle. makso varmaan 3e =) Toki työtä oli ihan hitokseen (sillehän ei hintaa lasketa) kun kiinalaiselle pikkutytölle ei ollut annettu kolvia ja tinaa vaan liitokset oli enimmäkseen sormilla pyöritetty kiinni

Ja tuohon tankkausasiaan, mulla menee yleensä se about 220km valon vilkkumiseen ja kun tankille menee niin olisko siellä 3-4l jäljellä?
    kattelin itekki niiitä 3 euron lirpakkeita mut sit totesin etten jaksa alkaa väsää ja turaa, jos pääsee helpommalla

kyllähän noi toimii tuli äsken koestettua reippaalla 30 kilsan lenkillä
    Juu, kyllähän nuo toimii sen verta et käsi pikkasen lämpiää. Melkein vois yhteenvetona sanoa kummiskin et VMP, mutku kerta ajaa jotenkin asiansa niin annetaan olla

Näpräämisen ilosta ja harrastuksen piikkiin noi laitoin, mut kyl jos joskus joutuu lämppäreitä laittamaan niin kyl panostan sen verran et ostan laadukkaammat ja semmoset missä on vastukset siellä itse kumin sisällä.
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
    Juu, kyllähän nuo toimii sen verta et käsi pikkasen lämpiää. Melkein vois yhteenvetona sanoa kummiskin et VMP, mutku kerta ajaa jotenkin asiansa niin annetaan olla

Näpräämisen ilosta ja harrastuksen piikkiin noi laitoin, mut kyl jos joskus joutuu lämppäreitä laittamaan niin kyl panostan sen verran et ostan laadukkaammat ja semmoset missä on vastukset siellä itse kumin sisällä.
    no noilla 2 asennolla rupee jo lämmittää aika reilusti tosin huomasin, että biltemasta ois saanu lämpökahvat 29,9... niille olis saanu takuutaki

mites onko noista mezler z6 roadtec renkaista kokemuksia z:n alla? vai olisiko tuo sportec parempi, kun hinnassa ei ole juurikaan eroa
  30.  
    Lainaa Bratkartoffel kirjoitti Katso viesti
    Oma Z1000 on siirtymässä vaimolle kun ostin itselleni uuden pyörän. Ongelmaksi tuli tuo istuinkorkeus kun pituutta ei ole annettu hälle saavikaupalla... Olen koittanut etsiä Zetaan (SX) matalampaa penkkiä netin syövereistä mutten ole vielä löytänyt. Samoin tuo Sargentin penkki taitaa olla korkeudeltaan sama kuin originaali?

Olisiko kellään matalammasta penkistä tietoa/kokemuksia?

Juu kyllä se Sargent aika lähelle sama on korkeudeltaan kuin vakiopenkkikin.
    Kawasaki Er-6n -06 -> Kawasaki Z1000 -08 -> Kawasaki Z1000 -13 -> Husqvarna Vitpilen 701 -18 -> Triumph Speed Triple R -16
Sivu: 51 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41495051525361 ... ViimeinenViimeinen