Sivu: 34 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 991:stä 1020:een 1838:sta
  1. #991
    Löytyykö joltain linkkiä Z1000 -08 Suomenkieliseen huoltomanuaaliin.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  2. #992
    Miten lampun kuvun saa auki?alhaalla kaksi kuuskulmaa jolla lähtee kehikko raudat auki,missä muualla on ruuveja mitä pitää avata?suunitteilla xsenoksien laitto.



    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  3. #993
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,16:53) kirjoitti
    Miten lampun kuvun saa auki?alhaalla kaksi kuuskulmaa jolla lähtee kehikko raudat auki,missä muualla on ruuveja mitä pitää avata?suunitteilla xsenoksien laitto.
    Jotenkin tähän tyyliin maskin pitäis lähtee irti.
    Ekana pois tuuliohjainpleksi, jonka alta tarvii irroittaa 4kpl kymppimillin muttereita.
    Sitten maskin yläpäässä molemmilla sivuilla on sellaset mustat muovihärpäkkeet, jotka ovat kiinni kuusiokoloruuveilla ja muovinastoilla.
    Kun noi on poistettu niin sieltä alta paljastuu 2 kuusikoloruuvia, joilla maski on kiinni rungossa - tämän jälkeen maskin pitäis lähtee pois nostamalla.

    Sitten tuohon edelliseen kysäriin, niin suomenkielelellä ei taida löytyä muuta kuin se käyttäjänohjekirja läpyskä - varsinaiset huoltomanuskat taitavat olla pelkästään ulkomaan kielisiä.


    Edittiä. Jaahas joku innokas valvoja sitten näemmä siivosi pois Zetojen ryhmäkuvan



    ZH2 2020
  4. #994
    Lainaa (Attitude @ Helmi. 09 2011,19:59) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,16:53) kirjoitti
    Miten lampun kuvun saa auki?alhaalla kaksi kuuskulmaa jolla lähtee kehikko raudat auki,missä muualla on ruuveja mitä pitää avata?suunitteilla xsenoksien laitto.
    Jotenkin tähän tyyliin maskin pitäis lähtee irti.
    Ekana pois tuuliohjainpleksi, jonka alta tarvii irroittaa 4kpl kymppimillin muttereita.
    Sitten maskin yläpäässä molemmilla sivuilla on sellaset mustat muovihärpäkkeet, jotka ovat kiinni kuusiokoloruuveilla ja muovinastoilla.
    Kun noi on poistettu niin sieltä alta paljastuu 2 kuusikoloruuvia, joilla maski on kiinni rungossa - tämän jälkeen maskin pitäis lähtee pois nostamalla.

    Sitten tuohon edelliseen kysäriin, niin suomenkielelellä ei taida löytyä muuta kuin se käyttäjänohjekirja läpyskä - varsinaiset huoltomanuskat taitavat olla pelkästään ulkomaan kielisiä.


    Edittiä. Jaahas joku innokas valvoja sitten näemmä siivosi pois Zetojen ryhmäkuvan *
    Kiitos vastauksesta pitää viikonloppuna availla ja katsoa jos sinne sais xsenonia asennettua *
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  5. #995
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,20:22) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Helmi. 09 2011,19:59) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,16:53) kirjoitti
    Miten lampun kuvun saa auki?alhaalla kaksi kuuskulmaa jolla lähtee kehikko raudat auki,missä muualla on ruuveja mitä pitää avata?suunitteilla xsenoksien laitto.
    Jotenkin tähän tyyliin maskin pitäis lähtee irti.
    Ekana pois tuuliohjainpleksi, jonka alta tarvii irroittaa 4kpl kymppimillin muttereita.
    Sitten maskin yläpäässä molemmilla sivuilla on sellaset mustat muovihärpäkkeet, jotka ovat kiinni kuusiokoloruuveilla ja muovinastoilla.
    Kun noi on poistettu niin sieltä alta paljastuu 2 kuusikoloruuvia, joilla maski on kiinni rungossa - tämän jälkeen maskin pitäis lähtee pois nostamalla.

    Sitten tuohon edelliseen kysäriin, niin suomenkielelellä ei taida löytyä muuta kuin se käyttäjänohjekirja läpyskä - varsinaiset huoltomanuskat taitavat olla pelkästään ulkomaan kielisiä.


    Edittiä. Jaahas joku innokas valvoja sitten näemmä siivosi pois Zetojen ryhmäkuvan *
    Kiitos vastauksesta pitää viikonloppuna availla ja katsoa jos sinne sais xsenonia asennettua *
    Miksi xsenonia varten pitää kupu irrottaa? ei sieltä taida ballastille tilaa löytyä vaikka olis minkälainen mini ja polttimon vaihtaa ilmankin. ahasta on mut onnistuu.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  6. #996
    Lainaa (legi @ Helmi. 09 2011,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,20:22) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Helmi. 09 2011,19:59) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,16:53) kirjoitti
    Miten lampun kuvun saa auki?alhaalla kaksi kuuskulmaa jolla lähtee kehikko raudat auki,missä muualla on ruuveja mitä pitää avata?suunitteilla xsenoksien laitto.
    Jotenkin tähän tyyliin maskin pitäis lähtee irti.
    Ekana pois tuuliohjainpleksi, jonka alta tarvii irroittaa 4kpl kymppimillin muttereita.
    Sitten maskin yläpäässä molemmilla sivuilla on sellaset mustat muovihärpäkkeet, jotka ovat kiinni kuusiokoloruuveilla ja muovinastoilla.
    Kun noi on poistettu niin sieltä alta paljastuu 2 kuusikoloruuvia, joilla maski on kiinni rungossa - tämän jälkeen maskin pitäis lähtee pois nostamalla.

    Sitten tuohon edelliseen kysäriin, niin suomenkielelellä ei taida löytyä muuta kuin se käyttäjänohjekirja läpyskä - varsinaiset huoltomanuskat taitavat olla pelkästään ulkomaan kielisiä.


    Edittiä. Jaahas joku innokas valvoja sitten näemmä siivosi pois Zetojen ryhmäkuvan *
    Kiitos vastauksesta pitää viikonloppuna availla ja katsoa jos sinne sais xsenonia asennettua *
    Miksi xsenonia varten pitää kupu irrottaa? ei sieltä taida ballastille tilaa löytyä vaikka olis minkälainen mini ja polttimon vaihtaa ilmankin. ahasta on mut onnistuu.
    No taitaa sinne just sormet saada mahtumaan jos oikein yrittää,helpommalla pääsee kun avaa koko setin,ja saan samalla asennettua "touring" pleksin.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  7. #997
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 10 2011,18:53) kirjoitti
    Lainaa (legi @ Helmi. 09 2011,22:50) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,20:22) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Helmi. 09 2011,19:59) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Helmi. 09 2011,16:53) kirjoitti
    Miten lampun kuvun saa auki?alhaalla kaksi kuuskulmaa jolla lähtee kehikko raudat auki,missä muualla on ruuveja mitä pitää avata?suunitteilla xsenoksien laitto.
    Jotenkin tähän tyyliin maskin pitäis lähtee irti.
    Ekana pois tuuliohjainpleksi, jonka alta tarvii irroittaa 4kpl kymppimillin muttereita.
    Sitten maskin yläpäässä molemmilla sivuilla on sellaset mustat muovihärpäkkeet, jotka ovat kiinni kuusiokoloruuveilla ja muovinastoilla.
    Kun noi on poistettu niin sieltä alta paljastuu 2 kuusikoloruuvia, joilla maski on kiinni rungossa - tämän jälkeen maskin pitäis lähtee pois nostamalla.

    Sitten tuohon edelliseen kysäriin, niin suomenkielelellä ei taida löytyä muuta kuin se käyttäjänohjekirja läpyskä - varsinaiset huoltomanuskat taitavat olla pelkästään ulkomaan kielisiä.


    Edittiä. Jaahas joku innokas valvoja sitten näemmä siivosi pois Zetojen ryhmäkuvan *
    Kiitos vastauksesta pitää viikonloppuna availla ja katsoa jos sinne sais xsenonia asennettua *
    Miksi xsenonia varten pitää kupu irrottaa? ei sieltä taida ballastille tilaa löytyä vaikka olis minkälainen mini ja polttimon vaihtaa ilmankin. ahasta on mut onnistuu.
    No taitaa sinne just sormet saada mahtumaan jos oikein yrittää,helpommalla pääsee kun avaa koko setin,ja saan samalla asennettua "touring" pleksin.
    No nyt on xsenoni asennettu,ballastinen laitoin oikean vilkun muovi härpäkkeen sisällä(1mm tarkka sovitus),taitaa olla aika kuuma paikka,muuntaja vai mikä se on tuli suoraan syylärin päälle,kestää mitä kestää,kuumeneeko se metallinen ballastine paljon?

    Kuvatus
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  8. #998
    Hyvä että xenoni toimii Ite en muista kuumeneeko se metallinen osa kuinka paljoa, ku oli katteen välissä, tuskin kuitenkaan muovia sulattaa... Syylärin päällä kyllä saattaa olla aika kuumat oltavat, kun se voi kesällä mennä yli sadan asteen, kenties väliin ohut kerros jotain lämpöä eristävää?
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
  9. #999
    Talven rakentelu sai päätöksen,nyt on touring pleksi asennettu *
    saas nähdä ottaako tuuli nyt suoraan tsubuun vähän näyttäis siltä * no sit vaihdetaan orkkis tilalle.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  10. #1000
    Itellä rakenteluinnostus on vielä täysissä voimissaan. Just vaihoin normiparkit LEDeihin. Melko siniset oli nuo siniset ledit, ei ihan menny yks yksiin tuon sinisen xenonin kans, mutta nooh, elämä on.

    Mites, jos tahtois vaihtaa nuo jarru- ja kytkinkahvan johonki vähä sporttisempiin, onko jotain suosituksia? Minkälaisia olette laittanu? Ei varmaan hirveen vaikee operaatio?
  11. #1001
    Lainaa (kahab @ Maalis. 15 2011,19:05) kirjoitti
    Itellä rakenteluinnostus on vielä täysissä voimissaan. Just vaihoin normiparkit LEDeihin. Melko siniset oli nuo siniset ledit, ei ihan menny yks yksiin tuon sinisen xenonin kans, mutta nooh, elämä on.

    Mites, jos tahtois vaihtaa nuo jarru- ja kytkinkahvan johonki vähä sporttisempiin, onko jotain suosituksia? Minkälaisia olette laittanu? Ei varmaan hirveen vaikee operaatio?
    Ebaysta tuli hommattua viime kesänä tollaset Kiinan Pazzot ja hyvin ovat pelanneet - kunhan vaan kiristi kaikki ruuvit kunnolla kiinni.
    Vaihtohomma oli piis of kake
    ZH2 2020
  12. #1002
    Lainaa (Attitude @ Maalis. 15 2011,20:06) kirjoitti
    Ebaysta tuli hommattua viime kesänä tollaset Kiinan Pazzot ja hyvin ovat pelanneet - kunhan vaan kiristi kaikki ruuvit kunnolla kiinni.
    Vaihtohomma oli piis of kake *
    Ei sillä etteikö kiinnostais moninverroin halvempana nuo, mutta jotenki tuntuu vaan väärältä laittaa hienoon pyörään tuollasia, hmm, tarvikeosia. Ehkä se on enemmänki psykologinen juttu

    Tuolta ebaysta kuitenki pisti silmään tällaset ja ajattelin, jos vaikka laittais tulemaan. Nyt vaan mietin että long vai short, mutta eiköhän se ole nuo longit. Tulis mieleen että sopii paremmin, ku pyörän tanko on kuitenki niin leveä.

    Ja jarrukahvaksi siis tämä.



  13. #1003
    Tietääkös kukaan mistä saisi erilaisen kiinnikkeen ohjausiskarille? Mullon tuollainen TOBY, joka kiinnitetään tankin ja tangon väliin emäputkeen ja raiserin pultteihin. Tuo kiinnitys ei sovi kuin vakioraiserille ja haluaisin laittaa tuon FATbarin takaisin, mutta siinä jää kiinnikkeet liian kapealle (alkup. raiserin taemmat pultiit on leveämmällä).

    Jollain olen nähnyt kiinni etuputkien ja syylärin välissä, mutta en tiedä soveltuuko tuo iskari sinne, kun on niin lyhyt.
    ?
  14. #1004
    Tuli tässä mieleen sellainen kysymys, että mitä stongaa porukka on laittanut pyörään kiinni ja meneekö se ihan vakio kiinnitys palaan paikoilleen. Itse mietin jos vähän matalempaa ja tyylikkäämpää innostuisi tässä vaihtamaan.
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  15. #1005
    Ihan normi 22mm tanko menee vakioon. Alumiinisia saa nykyään joka puljusta halvalla. Olikohan uusimassa zetassa ns. fatbar vakiona? Siihen sitten sellasta keskeltä paksua putkea tilalle.



    ?
  16. #1006
    Hienoa, voisi sellaista alkaa miettimään sitten tuon vakion tilalle laittamista. Saisi hieman matalemman ajoasennon pyörään niin tulisi mahtava *

    Olisikohan Lsl Naked Bike Ohjaustanko 22Mm hyvä tähän pärrään?

    Leveys 785mm, korkeus 90mm ja pull-back 180mm



    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  17. #1007
    Tuossa tuli vakoiltua tehovirimölyputkien hintoja yms. monen merkin osalta, vaan törmäsin siihen, että Z1000 on tosi niukasti kokoputkistoa tarjolla, akralla taisi olla vaan olla ja sekin yhden ulostulon??
    Toki ihan uusiin taitaa olla *mut 03-06 ja välimalleihin ei oo juuri kuin slipareita.
    Miksihän? Luulisi, että Z1000 on juuri sen tyypin pyörä johon asennetaan juurikin kaikkea viri-kamaa vai onko vakio putkisto sen verran avara, ettei vastaavaa hyötyä ole?
    Minusta Z:n yksi minun mieleen oleva piirre on molemmanpuoliset putket, saahan niitä kyllä aika moneen malliin jälkikäteenkin, mutta niin...
  18. #1008
    Lainaa (JTS @ Huhti. 12 2011,15:47) kirjoitti
    Tuossa tuli vakoiltua tehovirimölyputkien hintoja yms. monen merkin osalta, vaan törmäsin siihen, että Z1000 on tosi niukasti kokoputkistoa tarjolla, akralla taisi olla vaan olla ja sekin yhden ulostulon??
    Toki ihan uusiin taitaa olla *mut 03-06 ja välimalleihin ei oo juuri kuin slipareita.
    No kyllähän ainakin -03-06:een löytyy monilta valmistajilta täysputkea, ainakin Muzzylta, Termilta, Micronilta jne... taitavat vaan olla just 4-1 putkia.
  19. #1009
    Minkälaisilla kulutuksilla on muitten Zetat menneet? omani näyttää vievän 6,5l/100km
    Malli on 2008 ja Yosimurat+Powercommarder kiinni.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  20. #1010
    Kyseinen menijä tässä ollut mielessä, jahka pääsen armeijan harmaat jättämään taakseni.

    Kokemuksia itselläni vuosituhannen vaihteen 600:sta ninjasta ja yllättäen aika eri peli.

    Mikä tekee zetasta siis ostamisen arvoisen, muukin kuin tjO ja zetalla auringonlaskuun
  21. #1011
    Kävinpä tuossa eilen kawasakin koeajopäivillä koeajamassa 2011 z1000:sen. Koeajokeli ei ollut mitä paras pienen tihkusateen vuoksi, mutta täytyy kyllä sanoa että oli se mahdoton sutimaan! Vielä kakkosella suti märällä asfaltilla kaasusta ja ykkösellä ei ollut toivoakaan pidosta!
    speed triple 1050 -05
  22. #1012
    Moroo.
    Nyt pitäis mamman pyörään laittaa kaatumatapit,mutta en löydä korjauskäsikirjaa mistään ladattavaksi.
    Ja pyörähän on Z1000 vm.-09.
    Ja kirjasta haluaisin tiedon rungon pulttien kiristysmomenteille...

    Onko kellään, tietoo??
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  23. #1013


    Eli melkein veikkaisin tuota 44Nm.

    -Jay
    Sota on rauhaa. Vapaus on orjuutta. Tietämättömyys on voimaa.
  24. #1014
    kiitos Jay.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  25. #1015
    onkos kukaan laittanut pehmeitä sivulaukkuja tohon uuteen malliin? olisi tarkoitus lähteä heittämään pidempi reissu ja takapenkin päälle en aio enää laittaa laukkua ja samoin tankkilaukki on pannassa.

    bags connectionilla on toi yks malli joka kiinnostais, hieman hintava vaan.

    http://www.rmheino.fi/product....id=4582

    kovat laukut ei tuu kyseeseen kun en halua niitä järkkyjä telineitä.

    myös kappalla ja givillä pehmeitä sivulaukkuja, mutta mitenköhän niiden kiinni pysyminen on kun tossa BC laukussa on kuiteinkin tommoiset pikkutuki raudat jotka saa nopeasti irti ja kiinni.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  26. #1016
    En kyllä voi muuta sanoa että aivan mahtava pyörä tämä Z1000 vääntö on kaunista kyllä tässä pelissä. Eikä tarvite ajaa liian lujaa että vauhti tuntuu pyörällä mukavalta. Nainenkin viihtyy erityisen hyvin takapenkillä, tälläistä pyörää juuri kaipasinkin .

    Sellaista myös että onko porukka asentanut kaatumatappeja ja mistä ostanut. Suunnitelmissa olisi jos tälläiset laittaisi. Jos vain näyttäisivät hyvältä myös.
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  27. #1017
    Kysellääs ehkä vähän tyhmiä, mutta uskaltaako ostaa yli 30tkm ajettua Zetaa jos peukalo on keskellä kämmentä
    Kiikarissa nimenomaan 2003-2006 vuosimallit eli tämä vanhempi Zeta. Mielestäni tyylikkäämmän näköinen.
  28. #1018
    Lainaa (tsiik @ Touko. 07 2011,15:59) kirjoitti
    Kysellääs ehkä vähän tyhmiä, mutta uskaltaako ostaa yli 30tkm ajettua Zetaa jos peukalo on keskellä kämmentä
    Kiikarissa nimenomaan 2003-2006 vuosimallit eli tämä vanhempi Zeta. Mielestäni tyylikkäämmän näköinen.
    Ei kuule muutakun kovaa vauhtia hakemaan pyörää jo. Eiköhän näissä peleissä koneet kestä aivan hyvin. Tarkasta vain että huollot ovat tehty ajallaan . Mahtava peli kyllä tämä on kieltämättä! Vaikka en kyllä ole tuota vuosi kertaa kokeillutkaan, mutta tuskin kauheasti eroaa.
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  29. #1019
    Moro.Täällä tuore Z1000 -03:sen omistaja (=kimppapyörä velipojan kanssa). Pyörä tekniikaltaan vakio poislukien Laserin sliparit.Hyvä ajoasento,hyvä wääntö & mehevät soundit.
    Yamaha FJ1200-92 ex:Yamaha FZ1-S 2007,Ducati Multistrada 2004,Ducati ST2 2002,Kawa Z1000 2004,Kawa Zephyr 750 1993
  30.  
  31. #1020
    Tänään tuli käytyä kokeilemassa varttimailia Alastarolla ja paras veto oli 10.69s / 211kmh / 1.87s
    ZH2 2020
Sivu: 34 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen