Sivu: 30 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1838:sta
    Jenkkilässä ovat penkittäneet uuden ja välikoppa Zetan - onhan niissä näemmä jotain eroakin.
    ZH2 2020
    Tänään tälläsin paikalleen LeoVincet

http://www.motorradteile-hamburg.de/

toivotaan että toimii... ilmanputsaria ja pc:tä odotellessa...
    Nykyinen Z 1000 -09
    Ex Bandit 600 s -02
    Dodiin kawa meni kaupaksi ja nyt kiinnostaisi tuo 2010 malli. Pistäkääs mielipiteitä tuosta uudesta. Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan livenä pyörää..
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Lainaa (Ärkuus- @ Huhti. 02 2010,10:57) kirjoitti
    Dodiin kawa meni kaupaksi ja nyt kiinnostaisi tuo 2010 malli. Pistäkääs mielipiteitä tuosta uudesta. Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan livenä pyörää..
    Itse kävin pari viikkoa sitten katsomassa livenä ja jos mahdollista niin vielä rumempi kuin kuvissa Kuvista selviää kyllä etupään muovisuus mutta livenä tuli vielä järkyttävä tankin muotoilu siihen päälle. Jos hyviä puolia tahtoo hakea niin äänenvaimentajat olivat sirommat kuin tuossa välikoppamallissa.
    Reilu 100 kilsaa olis takana uudella Zetalla ja tässä jotain kokemuksia.
    Moottori tuntuu olevan melkoisen väännökäs heti alhaalta alkaen - melkein sama mikä vaihde on päällä niin aina lähtee.
    Väännön ansiosta mylly muistuttaa Speed triplen pataa ja imuäänet on aika huikeet!
    Ajatuksena oli laittaa isompaa takaratasta mutta eipä taidakkaan olla tarpeen, kun välitykset ovat jo vakiona aika hyvin kohdillaan.
    Ohjaus on selkeesti nopeampi kuin välikoppasessa ja pyörää on helppo viedä mutkiin.
    Etujarrut tuntui aika tehottomilta/tunnottomilta mutta Brembon sintteripaloilla oli selkeä parantava vaikutus!
    Testeissä ovat myös moittineet moottorin värinöitä mutta itse en huomannut mitään kummempaa Akran kokorännillä, eli värinät taitavat liittyä vakioputkistoon

Summa summarum - ei ollenkaan pöllömpi laite ensikilsojen perusteella!

ZH2 2020
    Komee peli kyllä ainakin kuvissa. Oot ilmeisesti jotain muovihärpäkettä tuosta edestä raksinut..? Mitä maksoi akran putket? Tyylikkäät putket ja sopii tuohon.

Onko tuo väritys musta hopee? Itse ajattelin sitä ruskeaa kärmes satulalla

Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Lainaa (Ärkuus- @ Huhti. 05 2010,19:26) kirjoitti
    Komee peli kyllä ainakin kuvissa. Oot ilmeisesti jotain muovihärpäkettä tuosta edestä raksinut..? Mitä maksoi akran putket? Tyylikkäät putket ja sopii tuohon.

Onko tuo väritys musta hopee? Itse ajattelin sitä ruskeaa kärmes satulalla *
    Mun mielestäni se ruskea oli ainakin messuilla pikaisesti vilkaistuna *kaikista rumin ja tuo musta/hopea taasen hienoin.

Sitä käärmenahka penkkiä saa myös lisävarusteena ostettua että pelkästään sen takia ei kannata tota väriä valita (jos ei satu tykkäämään).

Hienoinhan tuo on noista nakuista,livenä paljon hienompi mitä kuvissa.
    Tämä kesä menee vielä tolla "vanhalla" seiskapuolikkaalla mutta ehkäpä jo sitten 2011 olisi tarjolla se ainoa ja oikea väri...

-09 Z750
    Lainaa (Attitude @ Huhti. 04 2010,20:47) kirjoitti
    Reilu 100 kilsaa olis takana uudella Zetalla ja tässä jotain kokemuksia...
    Tyylikäs peli, ja näköjään paranee vaan kun riisuu enimpiä pakkausmuoveja pois Vihreä/musta (a la superbike) väritys vois olla aika ultimate.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Joo, piti vähän keventää keulaa kun ei oikein omaan silmään sopinut ne etuhaarukan suojamuovit
    Akran putkisto tuli hommattua ebaysta ja se makso alle tonnin.
    Seuraavaksi pitäis alkaa kokeileen PC:n säätöä Autotune kalikalla - saas nähdä kuinka onnistuu
    ZH2 2020
    Lainaa (Attitude @ Huhti. 05 2010,20:18) kirjoitti
    Joo, piti vähän keventää keulaa kun ei oikein omaan silmään sopinut ne etuhaarukan suojamuovit *
    Akran putkisto tuli hommattua ebaysta ja se makso alle tonnin.
    Seuraavaksi pitäis alkaa kokeileen PC:n säätöä Autotune kalikalla - saas nähdä kuinka onnistuu *
    niin eli kesällä mahdollisesti nähdään sut taas ajamassa varttiakin vai?
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    Lainaa (zeta1 @ Huhti. 05 2010,21:12) kirjoitti
    Jees, kyllä olis tarkoitus käydä tulevana kesänä kokeileen muutaman kerran varttia.
    Alastaron toukokuun loppu on jo alustavasti merkattu kalenteriin
    Jokos sulla alkaa oleen pyörä nipussa ja onko tullut paljonkin muutoksia viime vuoteen verrattuna?
    ZH2 2020
    Lainaa (Attitude @ Huhti. 06 2010,09:36) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Huhti. 05 2010,21:12) kirjoitti
    Jees, kyllä olis tarkoitus käydä tulevana kesänä kokeileen muutaman kerran varttia.
    Alastaron toukokuun loppu on jo alustavasti merkattu kalenteriin
    Jokos sulla alkaa oleen pyörä nipussa ja onko tullut paljonkin muutoksia viime vuoteen verrattuna?
    en oikein tiedä missä tällä hetkellä mennään viimeks kun kysyin niin aika leväällään vielä oli. Kaikkea pientä ratastusta,kaasut,vaihdenäyttöä,healeria sekä shifteri joka on vielä kyllä harkinnan alla koska sen todellinen tarve voipi olla aika vähäistä. saahan sen sit ajokauden aikanakin hommattua.Kunhan nyt toukokuuksi tulis kuntoon se riittää mulle.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    Käväsin katsomassa uutta kawaa sitä ruskean väristä. Jotenkin jäi hieman negatiivinen olo koko pyörästä. Tylsän näköinen ja pirusti muovia edessä. Tankki oli kanssa jotenkin tympee. Varmaan tällä pyörällä en tule ensikesänä ajamaan. Varmasti ajossa on sitten hyviä puolia.

Pitääkö sitä sitten ostaa vielä vanhempi malli.. Se miellyttää silmää. Tietenkin vihreen värisenä
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Onko kenelläkään Leovincen GP PRO putkia kiinni vanhemmassa zetassa? Kiinnostaisi nuo putket ainakin ulkonäkö miellyttää.. Äänet? Kuvat olisi kivoja.
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Lainaa (Ärkuus- @ Huhti. 12 2010,20:30) kirjoitti
    Onko kenelläkään Leovincen GP PRO putkia kiinni vanhemmassa zetassa? Kiinnostaisi nuo putket ainakin ulkonäkö miellyttää.. Äänet? Kuvat olisi kivoja.
    Just tollaset "GP Proot" kiinni -09 mallissa. Äänet loistavat ilman killereitä. Killereillä en ole vielä edes kokeillu. Kuvia voin laittaa huomenna...
    Nykyinen Z 1000 -09
    Ex Bandit 600 s -02
    Jeppis hyvä että heti löytyi joku jolla ne kiinni. Makeen näköiset ainakin. eikä hirveen tyyriitkään. Laittele kuvaa huomenna.
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Juutuubista näyttää kans jotain löytyvän
    ZH2 2020
    Moikka,
    tuli myytyä vanha pyörä pois ja uusi pitäisi saada tilalle. Z1000 kiinnostaa kovasti, mutta sillä pitäisi päästä myös reissuun. Onko kukaan saanut viriteltyä zetaan jonkinlaisia laukkuja? Tankkilaukkua en haluaisi.. Ja jos joku tietää kuka tällaisia laittaisi, mielellään Tampereen seudulla niin olisin kiitollinen.
    Lainaa (Arppa75 @ Huhti. 12 2010,20:53) kirjoitti
    Just tollaset "GP Proot" kiinni -09 mallissa. Äänet loistavat ilman killereitä. Killereillä en ole vielä edes kokeillu. Kuvia voin laittaa huomenna...
    Kuvia näpsitty:

oikealta
    takaa
    vasemmalta

White Lilylle tiedoksi, mulla on asennettuna takalaukkuteline. Treella myy ainakin RM Heino ja kait siellä sen asentavatkin.
    Nykyinen Z 1000 -09
    Ex Bandit 600 s -02
    Lainaa (Arppa75 @ Huhti. 13 2010,20:18) kirjoitti
    Lainaa (Arppa75 @ Huhti. 12 2010,20:53) kirjoitti
    Kuvia näpsitty:

oikealta
    takaa
    vasemmalta

White Lilylle tiedoksi, mulla on asennettuna takalaukkuteline. Treella myy ainakin RM Heino ja kait siellä sen asentavatkin.
    Kiitos tiedosta! Heinolla juuri tuota pyörääkin katselin, ja myyjä sanoi, ettei siihen ole laukkuja, mutta kyselenpä uudelleen.
    Lainaa (White Lily @ Huhti. 13 2010,19:41) kirjoitti
    Moikka,
    tuli myytyä vanha pyörä pois ja uusi pitäisi saada tilalle. Z1000 kiinnostaa kovasti, mutta sillä pitäisi päästä myös reissuun. Onko kukaan saanut viriteltyä zetaan jonkinlaisia laukkuja? Tankkilaukkua en haluaisi.. Ja jos joku tietää kuka tällaisia laittaisi, mielellään Tampereen seudulla niin olisin kiitollinen.
    Eikö pehmeät sivulaukut käy ja takasatulan päälle sit kans pehmeä laukku ? Ei kai Z1000 mikään matkasohva ole muutenkaan...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Uudessa britti-Bikessa on aika kiinnostava vertailu, uusi Z1000 vastaan MV Agusta Brutale 1099RR ja Ducati Streetfighter S.
    Tuloksena oli että samalta viivalta arvosteltuna - hintaeroja siis huomioimatta - Brutale on marginaalisesti parempi kuin Z1000, joka on parempi kuin Streetfighter S!
    Jos hinta otetaan huomioon, Z1000 on täysin ylivoimainen.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
    Lainaa (Athene @ Huhti. 14 2010,18:34) kirjoitti
    Moikka,
    Eikö pehmeät sivulaukut käy ja takasatulan päälle sit kans pehmeä laukku ? Ei kai Z1000 mikään matkasohva ole muutenkaan...
    pehmeitten sivulaukkujen laittaminen voi olla hankalaa niin ettei katteet kärsi. tietty kai niitä jotenki pystyy suojaan. kovien laukkujen saamista en o paljo selvitelly, kun mun mielestä näyttäis aika hirveelle. luulis kuitenki että telineet saa jostain noin yleiseen pyörään.
    ite oon tossa pitäny just pehmeetä laukkua peräpenkillä. sen ja pienen tankkilaukun kanssa onnistu 5000km/2vk reissu kevyesti.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
    Tänään minustakin tuli sitten Zetan onnellinen omistaja! Ensi viikolla pitäisi pyörän kotiutua, fiilikset on ihan katossa!

Löytyihän sieltä Heinolta takalaukkuteline, ja sellaisen sitten otin. En tiedä kuinka kiva sen kanssa on ajella, mulla ei oo sellaista ollut aiemmin, mutta kokeillaan. Pehmeitä sitten lisäksi, jos ei riitä.

Kärsiihän se ulkonäkö aina laukkutelineistä ja suurin osa kilometreistä tulee kuitenkin ajeltua ilman laukkuja. Mutta kun reissuunkin kuitenkin täytyy päästä.

Kiitokset laukkuvinkeistä!
    Lainaa (White Lily @ Huhti. 15 2010,22:34) kirjoitti
    Tänään minustakin tuli sitten Zetan onnellinen omistaja! Ensi viikolla pitäisi pyörän kotiutua, fiilikset on ihan katossa! *

Löytyihän sieltä Heinolta takalaukkuteline, ja sellaisen sitten otin. En tiedä kuinka kiva sen kanssa on ajella, mulla ei oo sellaista ollut aiemmin, mutta kokeillaan. Pehmeitä sitten lisäksi, jos ei riitä.

Kärsiihän se ulkonäkö aina laukkutelineistä ja suurin osa kilometreistä tulee kuitenkin ajeltua ilman laukkuja. Mutta kun reissuunkin kuitenkin täytyy päästä.

Kiitokset laukkuvinkeistä!
    Etkai uutta mennyt ostamaan? Ei vai varmasti rahan arvoinen peli, vaikkei ehkä kaunein (minun mielipide).

Pistäkääs nyt myyntiin sitä vanhempaa zetaa niin ostan pois sopivaan hintaan.
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Se on vm. -09. Se on mun mielestä kans nätimpi kuin 2010.
    Onko vanhassa zetassa (2005) tyyppivikoja? Onko vaihteiston heikko laatu vain huhua?
    Lainaa (Maiks @ Huhti. 22 2010,09:42) kirjoitti
    Onko vanhassa zetassa (2005) tyyppivikoja? Onko vaihteiston heikko laatu vain huhua?
    Pari tapausta tiedän itse (6:n rattaita mennyt), mutta ei kai tuo mikään laajamittainen ongelma ole. Onhan noita myytykin paljon...
    Noniin nyt on taas kawa pihassa. Kuvaa myöhemmin.

Mistä olette ostaneet huggereita zetaan?
    Jos jollain huggeri ylimääräisenä ostan pois.
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
  30.  
    Lainaa (legi @ Huhti. 14 2010,20:04) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Huhti. 14 2010,18:34) kirjoitti
    Moikka,
    pehmeitten sivulaukkujen laittaminen voi olla hankalaa niin ettei katteet kärsi. tietty kai niitä jotenki pystyy suojaan. kovien laukkujen saamista en o paljo selvitelly, kun mun mielestä näyttäis aika hirveelle. luulis kuitenki että telineet saa jostain noin yleiseen pyörään.
    ite oon tossa pitäny just pehmeetä laukkua peräpenkillä. sen ja pienen tankkilaukun kanssa onnistu 5000km/2vk reissu kevyesti.
    Mä olen joko teipannut katteet suojainteipillä (ei jää liimaa ja suojaa hienosti, kun on siihen suunniteltu) tai vetänyt semmoista muovikalvoa niihin. Ensin alle kunnon vahaus vielä. Reissun jälkeen teipit/kalvo pois ja maalipinta on alla kuin uusi . Bags-Connetionin valikoimista löytyy myös semmoisia "kantavalla rungolla" olevia kangaslaukkuja. Niitäkin kannattaa tutkia .

Tuoltahan semmoinen peräteline takalaukullekin kyllä löytyy:
    =15&level[1]=1801&level[2]=1863&level[3]=1864&level[4]=1866&selectedLevel=level[4]]http://www.rmheino.fi/suitabl....evel[4]
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 30 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen