Sivu: 27 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 1838:sta
  1. #781
    Höh... tankki vinkuu, varsinkin silloin kun tuuppaa täyteen ja jättää pyörän parkkiin omaan pihaan. Aurinko paistaa kyllä sopivasti tuohon toiseen kylkeen, mutta vinkuna alkaa niin nopeasti että en usko lämpöjuttuihin... Mites muilla vinkuuko ?
    Nykyinen Z 1000 -09
    Ex Bandit 600 s -02
  2. #782
    Joskus vinkuu, mutta välillä kun availee korkkia, nin paineet pääsee pois. Siinähän on tuo täyttöraja, jolla saadaan paineen nousua rajoitettua. Eli malttaa tankata alle sen renkulan niin lämpötilanvaihtelun aiheuttama paineen nousu ei vaikuta niin paljon, kuten ohjekirjassaki taidetaan mainita tästä asiasta.
    ?
  3. #783
    Mites paljon noiden keulan esijännitys ja paluuvaimennus säätöruuvien tulisi pyöriä? Se keskellä oleva ruuvi kiristyy, mutta se isompi "mutteri" pyörii aika lailla ihan sama kumpaan suuntaan vääntää. Ymmärsin oppaasta, että esijännitys pitäisi kiristää vastapäivään tiukalle ja sitten sieltä käsin säätää sopivalle. Voiko tuossa avata noita liikaa niin että alkaa osia irtoamaan?
    ?
  4. #784
    Lainaa (Smistik @ Elo. 26 2009,13:27) kirjoitti
    Mites paljon noiden keulan esijännitys ja paluuvaimennus säätöruuvien tulisi pyöriä? Se keskellä oleva ruuvi kiristyy, mutta se isompi "mutteri" pyörii aika lailla ihan sama kumpaan suuntaan vääntää. Ymmärsin oppaasta, että esijännitys pitäisi kiristää vastapäivään tiukalle ja sitten sieltä käsin säätää sopivalle. Voiko tuossa avata noita liikaa niin että alkaa osia irtoamaan?
    En osaa vastata mutta mitenköhän tuota pitäisi säätää kun mutkista avatessa on erittäin levoton keula? Lähtee ravistamaan melko helposti. Kuskilla painoa noin 90 kiloa.
  5. #785
    Lainaa (jjari @ Elo. 26 2009,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Smistik @ Elo. 26 2009,13:27) kirjoitti
    Mites paljon noiden keulan esijännitys ja paluuvaimennus säätöruuvien tulisi pyöriä? Se keskellä oleva ruuvi kiristyy, mutta se isompi "mutteri" pyörii aika lailla ihan sama kumpaan suuntaan vääntää. Ymmärsin oppaasta, että esijännitys pitäisi kiristää vastapäivään tiukalle ja sitten sieltä käsin säätää sopivalle. Voiko tuossa avata noita liikaa niin että alkaa osia irtoamaan?
    En osaa vastata mutta mitenköhän tuota pitäisi säätää kun mutkista avatessa on erittäin levoton keula? Lähtee ravistamaan melko helposti. Kuskilla painoa noin 90 kiloa.
    Juu-u omien kokemuksien mukaan isossa zetassa pitäs olla ohjausiskari vakiona. Sen verran herkkä voblaamaan. Kun vaan jostain sais tuohon ostettua ko. kapineen. Taitaa olla vielä liian "uusi" malli. Keulan säädöllä voisi saada paremmaksi, sitä itsekin tässä yritän.

    Kävisiköhän tuohon suoraan esim. kymppiin tai kutoseen tarkoitettu ohjausiskari asennussarjoineen?
    ?
  6. #786
    Kyllähän se keulan säätö onnistui kun uskalsi vaan ruuvata ja malttoi lukea kunnolla huoltomanuskaa

    Laitoin seuraavat asetukset (suluissa tehdasarvo). Painan 82kg.

    Rebound eli ulosjousto: Kierrettävä 19mm lenkkiavaimella säätömutteri vastapäivään kiinni asti. Siitä sitten käänsin 8 (7) kierrosta auki myötäpäivään. Kovin asento on 15 kierrosta myötäpäivään.

    Preload eli esijännitys: Ruuvarilla ruuvi kiinni asti myötäpäivään kierrettynä. Siitä sitten vastapäivään 2 (2 3/4) kierrosta auki vastapäivään. Pehmein asento on 3 2/4 eli 2,5 kierrosta vastapäivään.

    Mittasin myös suurinpiirtein etuputkien painuman ennen säätöä, joka oli n. 35mm. Lienee ihan hyvä arvo.

    En ole vielä testannut tiellä.
    ?
  7. #787
    Lainaa (w4cc0 @ Heinä. 20 2009,13:08) kirjoitti
    Sain viime viikolla zetaani tälläiset putket ja nyt mietin niiden katsastamista.. DB-killerit on kiinni ja e-merkinnät sekä sertifikaatit löytyvät.
    Mitäs noista MIVV:stä kärsit? Caprimotostako siis tulivat?
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  8. #788
    Tollaset myytävänä.
    Vielä pyörässä kiinni, mutta irtoo, jos joku ostaa.
    Hintaa noin 450€

    Mielestäni ihan hyvät, ja antaa slipareiksi hyvin tehoo.

    Itelle tulossa koko putki, siksi luovun.

    Jos kiinnostaa...
    Ai jaa?
  9. #789
    Lainaa (tate zx6r @ Elo. 28 2009,13:54) kirjoitti
    Lainaa (w4cc0 @ Heinä. 20 2009,13:08) kirjoitti
    Sain viime viikolla zetaani tälläiset putket ja nyt mietin niiden katsastamista.. DB-killerit on kiinni ja e-merkinnät sekä sertifikaatit löytyvät.
    Mitäs noista MIVV:stä kärsit? Caprimotostako siis tulivat?
    Carpimotosta tulivat. Maksoivat ~650e ja tulivat hyvin pakattuina kotiin. Tunti meni asentaessa. PC tuli hommattua ja samoin ilmansuodatin vaihdettua parempaan.

    Säädätin PC:n kanssa pärrän ja ilman killereitä tehot olivat:

    122,32HP @ 9768 RPM
    96,00NM @ 7717 RPM

    3500 RPM ~ 73NM

    LSL:n ohjausiskari pitäis kohta laittaa kiinni, kuhan LSL:ltä tulee uusi pultti katkenneen tilalle
    er-6n -06
    Z1000 -06
  10. #790
    Lainaa (w4cc0 @ Elo. 28 2009,19:23) kirjoitti
    Carpimotosta tulivat. Maksoivat ~650e ja tulivat hyvin pakattuina kotiin. Tunti meni asentaessa. PC tuli hommattua ja samoin ilmansuodatin vaihdettua parempaan.
    Tuolta mäkin meinasin tilata, mutko sieltä sun ihan vierestä ne sai heti ja hintaki jokseenkin sama
    Jam racingin nettikaupasta siis
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  11. #791
    Lainaa (tate zx6r @ Elo. 28 2009,19:41) kirjoitti
    Lainaa (w4cc0 @ Elo. 28 2009,19:23) kirjoitti
    Carpimotosta tulivat. Maksoivat ~650e ja tulivat hyvin pakattuina kotiin. Tunti meni asentaessa. PC tuli hommattua ja samoin ilmansuodatin vaihdettua parempaan.
    Tuolta mäkin meinasin tilata, mutko sieltä sun ihan vierestä ne sai heti ja hintaki jokseenkin sama
    Jam racingin nettikaupasta siis
    Jam Racingilt kyselin ja ei ollu varastossa. Lupasivat tiputtaa hintaakin pari pykälää. Carpimotoltakin tuli suoraa tehtaalta, menihän siinäkin aikaa. Vähän irtonaisilta noi putket tuntuu jotenkin, mutta kiinni ne pysyy. Joutu putkien omat kiinikkeet ottamaan välistä pois, kun laittoi kaatumatappisarjan kiinni.



    er-6n -06
    Z1000 -06
  12. #792
    Itsellä on 08zeta, niin paljonko tuolla sliparin vaihdolla ja pc:llä saa irti, että onko ero, kuin päivällä ja yöllä?
  13. #793
    Lainaa (Gigguli @ Elo. 30 2009,11:49) kirjoitti
    Itsellä on 08zeta, niin paljonko tuolla sliparin vaihdolla ja pc:llä saa irti, että onko ero, kuin päivällä ja yöllä?
    No 2006 vuosimalli lisäänty näillä lukemilla:
    122,32HP @ 9768 RPM
    96,00NM @ 7717 RPM

    Kun tästä lähdettiin:
    112,72HP @ 9533 RPM
    89,76 @ 7298 RPM

    Ps. Ite oon ajanu 08 zetaa missä on akran kokoputkisto ja PC niin ero on todellakin kuin päivällä ja yöllä. Alavääntö on ihanteellinen ja muutenkin tehoa tuntuu riittävän!
    er-6n -06
    Z1000 -06
  14. #794
    Lainaa (Attitude @ Elo. 07 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (reijo @ Elo. 06 2009,20:06) kirjoitti
    Lueskelin topicin läpi ja alkoi kiinnostaa 9ärrän nokat -08 zetaan. Minkäs vuoden nokat tuohon passaa?
    98 - 03 nokat sopivat mutta tosiaankin pakonokkaan tarvii sitten virittää asentotunnistin.
    Ilmeisesti toi "haitta" on jotenkin epäkeskeinen siinä akselin päässä. Onko se tarkka asemastaan nokkaan nähden?

    Joo ja laitoitko Z:tan retainerit ja aluslautaset jousiin? vai onko 9R:ssä erilaiset? (tuplajousten takia)

    Onko kellään kyseistä projektia menossa?
    Ai jaa?
  15. #795
    Terve taas. Näin alkaa syysmasennus taas ahdistaa, niin ajattelin sitä jollain lievittää, tällä kertaa shoppailemalla. Slipareita.

    Eli siis, oon tässä nyt jonkin verran aikaa käyttänyt hakiessa halpa/näyttävä/kuuluva-comboa ja nyt luulen sellaisen löytäneeni. Eli kauppa on nimeltään Accessoripista, ja sliparit on "LEOVINCE-SBK - Standard-mount Factory E-approved Evolution II slip-on - Carbon Fiber" (Tuollainen rimpsu, koska jostain ihmeen syystä ei saa linkkiä tuohon tuotteeseen)

    Tuossa kuitenkin kuvalinkki http://www.accessoripista.com/images/leo/z1000joel.jpg kun ei parempaakaan saanut.

    Eli löytyy, siis polun Categories "Exhausts" -> Kawasaki -> Z1000 07-09 -> Leovince SBK takaa.

    Kuitenkin vähän hirvittää ajatus tilauksesta sivujen perusteella. Sillä tietoja slipareista on aika niukasti ja kuvat erilaisista putkista. Ilmeisesti tuo nyt kuitenkin tarkottaa noita tummia pönttöjä...? 600 euron hinta toimitettuna kuitenki houkuttaa.

    Eli kysymyksiä olis erinäinen määrä. Onko jollain samanlaisia pönttöjä juurikin tämmöisessä pyörässä (z1000 08)? Tuleeko tuollaisessa setissä kaikki tarvittava mukana? Tarviiko pyörään tehdä mitään säätöjä, kun haussa on lähinnä uusi ääni, eikä lähes olematon tehonlisäys?

    Myös Devilin Mastereita olen katellut, mutta hintaa oli ehkä aavistuksen verran liikaa käyttötarkotukseen nähden. Eli avoin olen ehdotuksille jos joku tietää paremman vaihtoehdon. Käytetyt kelpaisivat myös, mutta tarjonta tuntuu olevan vähän niukkaa.

    Tulipa vähän pitkähkö viesti, mutta arvostan jos johonkin saisi edes vastauksen.
  16. #796
    Lainaa (kahab @ Syys. 01 2009,19:46) kirjoitti
    Terve taas. Näin alkaa syysmasennus taas ahdistaa, niin ajattelin sitä jollain lievittää, tällä kertaa shoppailemalla. Slipareita.

    Eli siis, oon tässä nyt jonkin verran aikaa käyttänyt hakiessa halpa/näyttävä/kuuluva-comboa ja nyt luulen sellaisen löytäneeni. Eli kauppa on nimeltään Accessoripista, ja sliparit on "LEOVINCE-SBK - Standard-mount Factory E-approved Evolution II slip-on - Carbon Fiber" (Tuollainen rimpsu, koska jostain ihmeen syystä ei saa linkkiä tuohon tuotteeseen)

    Tuossa kuitenkin kuvalinkki http://www.accessoripista.com/images/leo/z1000joel.jpg kun ei parempaakaan saanut.

    Eli löytyy, siis polun Categories "Exhausts" -> Kawasaki -> Z1000 07-09 -> Leovince SBK takaa.

    Kuitenkin vähän hirvittää ajatus tilauksesta sivujen perusteella. Sillä tietoja slipareista on aika niukasti ja kuvat erilaisista putkista. Ilmeisesti tuo nyt kuitenkin tarkottaa noita tummia pönttöjä...? 600 euron hinta toimitettuna kuitenki houkuttaa.

    Eli kysymyksiä olis erinäinen määrä. Onko jollain samanlaisia pönttöjä juurikin tämmöisessä pyörässä (z1000 08)? Tuleeko tuollaisessa setissä kaikki tarvittava mukana? Tarviiko pyörään tehdä mitään säätöjä, kun haussa on lähinnä uusi ääni, eikä lähes olematon tehonlisäys?

    Myös Devilin Mastereita olen katellut, mutta hintaa oli ehkä aavistuksen verran liikaa käyttötarkotukseen nähden. Eli avoin olen ehdotuksille jos joku tietää paremman vaihtoehdon. Käytetyt kelpaisivat myös, mutta tarjonta tuntuu olevan vähän niukkaa.

    Tulipa vähän pitkähkö viesti, mutta arvostan jos johonkin saisi edes vastauksen.
    kyllähän nuo devilitkin aika lähelle tuohon hintaan saa tais silloin parivuotta sitten maksaa 700e asennettuna bike world raisiosta hyvä tinkijä saa varmasti hintaa alas kun asentaa itse. ne ovat tod. hyvän näköiset pöntöt ja ääni fantastinen.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  17. #797
    Lainaa (zeta1 @ Syys. 01 2009,21:27) kirjoitti
    kyllähän nuo devilitkin aika lähelle tuohon hintaan saa tais silloin parivuotta sitten maksaa 700e asennettuna bike world raisiosta hyvä tinkijä saa varmasti hintaa alas kun asentaa itse. ne ovat tod. hyvän näköiset pöntöt ja ääni fantastinen.
    Kiitti vastauksesta

    Devileissä ei kyllä mitään vikaa sinänsä olis, ainoa vaan että Suomen jälleenmyyjät tuntuu vetävän hinnan siihen tonnin pintaan ja lähimpään bikeworldiinkin on matkaa vähän turhan tuntuvasti.

    Myykääs joku mulle vähän käytetyt?
  18. #798
    Lainaa (Sämby @ Syys. 01 2009,18:20) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 07 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (reijo @ Elo. 06 2009,20:06) kirjoitti
    Lueskelin topicin läpi ja alkoi kiinnostaa 9ärrän nokat -08 zetaan. Minkäs vuoden nokat tuohon passaa?
    98 - 03 nokat sopivat mutta tosiaankin pakonokkaan tarvii sitten virittää asentotunnistin.
    Ilmeisesti toi "haitta" on jotenkin epäkeskeinen siinä akselin päässä. Onko se tarkka asemastaan nokkaan nähden?

    Joo ja laitoitko Z:tan retainerit ja aluslautaset jousiin? vai onko 9R:ssä erilaiset? (tuplajousten takia)

    Onko kellään kyseistä projektia menossa?
    Ei ole satavarmaa tietoa tunnistimen kohdistamisesta...
    Mutta jos kyseessä on vanhempi zeta niin siihen menee suoraan 98-99 ysin nokat.
    Jees, tuplajouset kun laittaa niin tarvii myös retainerit ja aluslautaset että jouset menevät kohdilleen!

    Tuo hommahan vaatii kannen irrotuksen ja mielellään uuden kansipahvin, niin kantsii samantien hommata Cometicin pahvi, joka on pari kymppiä orkkista ohuempi niin tulee lisää ruttuja ja sitä myöten muutama polle lisää läpi koko kierrosalueen.
    Eli tuolla saa pikkasen korjattua ala- ja keskialuetta jotka heikkenevät joka tapauksessa nokkien vaihdon myötä!



    ZH2 2020
  19. #799
    Lainaa (Attitude @ Syys. 02 2009,10:21) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Syys. 01 2009,18:20) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 07 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (reijo @ Elo. 06 2009,20:06) kirjoitti
    Lueskelin topicin läpi ja alkoi kiinnostaa 9ärrän nokat -08 zetaan. Minkäs vuoden nokat tuohon passaa?
    98 - 03 nokat sopivat mutta tosiaankin pakonokkaan tarvii sitten virittää asentotunnistin.
    Ilmeisesti toi "haitta" on jotenkin epäkeskeinen siinä akselin päässä. Onko se tarkka asemastaan nokkaan nähden?

    Joo ja laitoitko Z:tan retainerit ja aluslautaset jousiin? vai onko 9R:ssä erilaiset? (tuplajousten takia)

    Onko kellään kyseistä projektia menossa?
    Ei ole satavarmaa tietoa tunnistimen kohdistamisesta...
    Mutta jos kyseessä on vanhempi zeta niin siihen menee suoraan 98-99 ysin nokat.
    Jees, tuplajouset kun laittaa niin tarvii myös retainerit ja aluslautaset että jouset menevät kohdilleen!

    Tuo hommahan vaatii kannen irrotuksen ja mielellään uuden kansipahvin, niin kantsii samantien hommata Cometicin pahvi, joka on pari kymppiä orkkista ohuempi niin tulee lisää ruttuja ja sitä myöten muutama polle lisää läpi koko kierrosalueen.
    Eli tuolla saa pikkasen korjattua ala- ja keskialuetta jotka heikkenevät joka tapauksessa nokkien vaihdon myötä!
    Ei saamari, putosin kärryiltä.

    Siis tarkotus on uudelleen "nokittaa" -04 Z:ta.
    Eikö noi 9R nokat ole samanlaiset vuodesta 98 vuoteen 03?

    Vai meneekö "vanhempaan" Z:taan vai vuoden 98-99 :ärrän nokat?

    Ja olin kyl asennoitunut siihen, toi "vanhempikin" Z:ta vaatii ton asentotunnistimen. Vai eikö? Kyl kai.

    No, ehkä tää alkaa pikkuhiljaa aukeen mulle.
    Ai jaa?
  20. #800
    Avaampa tässä nyt keskustelun uudestaan, kun muutama muukin on ollut kiinnostunut. Eli 07-> ohjausiskari olisi hakusessa. Sattumalta kun huomasin TOBY tuotemerkin, niin RM.Heinolta pitäisi saada:
    TOBY


    Editoitu scheissee...



    ?
  21. #801
    Lainaa (Sämby @ Syys. 02 2009,19:09) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 02 2009,10:21) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Syys. 01 2009,18:20) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 07 2009,09:52) kirjoitti
    Lainaa (reijo @ Elo. 06 2009,20:06) kirjoitti
    Lueskelin topicin läpi ja alkoi kiinnostaa 9ärrän nokat -08 zetaan. Minkäs vuoden nokat tuohon passaa?
    98 - 03 nokat sopivat mutta tosiaankin pakonokkaan tarvii sitten virittää asentotunnistin.
    Ilmeisesti toi "haitta" on jotenkin epäkeskeinen siinä akselin päässä. Onko se tarkka asemastaan nokkaan nähden?

    Joo ja laitoitko Z:tan retainerit ja aluslautaset jousiin? vai onko 9R:ssä erilaiset? (tuplajousten takia)

    Onko kellään kyseistä projektia menossa?
    Ei ole satavarmaa tietoa tunnistimen kohdistamisesta...
    Mutta jos kyseessä on vanhempi zeta niin siihen menee suoraan 98-99 ysin nokat.
    Jees, tuplajouset kun laittaa niin tarvii myös retainerit ja aluslautaset että jouset menevät kohdilleen!

    Tuo hommahan vaatii kannen irrotuksen ja mielellään uuden kansipahvin, niin kantsii samantien hommata Cometicin pahvi, joka on pari kymppiä orkkista ohuempi niin tulee lisää ruttuja ja sitä myöten muutama polle lisää läpi koko kierrosalueen.
    Eli tuolla saa pikkasen korjattua ala- ja keskialuetta jotka heikkenevät joka tapauksessa nokkien vaihdon myötä!
    Ei saamari, putosin kärryiltä.

    Siis tarkotus on uudelleen "nokittaa" -04 Z:ta.
    Eikö noi 9R nokat ole samanlaiset vuodesta 98 vuoteen 03?

    Vai meneekö "vanhempaan" Z:taan vai vuoden 98-99 :ärrän nokat? *

    Ja olin kyl asennoitunut siihen, toi "vanhempikin" Z:ta vaatii ton asentotunnistimen. Vai eikö? Kyl kai.

    No, ehkä tää alkaa pikkuhiljaa aukeen mulle.
    No hämmennetään sitten vielä pikkasen lisää

    Eli vanhempaan zetaan (03-06) menee suoraan 98-99 ysin nokat ja sitten uudemmat ysin (00-03) nokat vaativat asentotunnistin jumppaa.
    Uudempaan zetaan (07-09) tarvii aina virittää asentotunnistin ja ysin nokat voivat olla 98-03 tai sitten vanhemman zetan nokat.
    Vanhemmassa zetassa asentotunnistin on pakonokan (ykkös sylinterin) päässä ja uudemmassa ykkös ja kakkos sylinterien välissä.
    ZH2 2020
  22. #802
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Smistik @ Syys. 02 2009,19:48) kirjoitti
    Avaampa tässä nyt keskustelun uudestaan, kun muutama muukin on ollut kiinnostunut. Eli 07-> ohjausiskari olisi hakusessa. Sattumalta kun huomasin TOBY tuotemerkin, niin RM.Heinolta pitäisi saada:
    TOBY


    Editoitu scheissee...
    Ainakin omassa 10R:ssä olen ollut todella tyytyväinen TOBY:n ohjausiskariin.. Tilasin itse sen keväällä briteistä silloin, kun punta oli röyhkeän halpa.
    GAAAAAZ!!!!
  23. #803
    Ok hyvä homma.Varasin Heinolta yhden tuollaisen. 390€ hilppeineen.

    Talveksi jääkin sitten hankittavaksi:
    Belly Pan. Kawan originaali ihan komea, ehdotuksia muista?
    Huggeri. Pyrmidilla hyvä malli
    Putket ehkä. SC-project tai Mivv gp. E-hyväksytyt kuitenkin.
    ASV:n kahvat.

    Paljohan noihin menee? Paljon.

    Eikös se mene niin, että on väärä harrastus jos ei siihen uppoa kaikki rahat...?
    ?
  24. #804
    Nyt on Tobyn musta ohjausiskari asennettu. Häärätessä meni n. pari tuntia kun ei ole aikaisemmin tullut tuollaista asennettua. Tanko pois->Yläkolmio pois->Yläkolmion alta molemmat "mutterit" pois (lähti helposti putkipihdeillä)->rengaskiinnike emäputken ympärille (tähän kiinnikkeeseen tulee kiinni ylöspäin osoittava tappi, johon itse iskari kiinnittyy pallonivelellä)->osat takaisin samassa järjestyksessä. Iskari kiinni raiseriin ja iskarin säätö kohdillee. Bolt-on.



    Sen verran täytyy sanoa, että muuten hyvä paitsi täytyy kiinnittää alkuperäiseen raiseriin. Mulla oli Fatbarille raiserit, jotka jää liian kapealle. Täytyy käydä hakemassa leveämpi tanko 22mm paksuudella, kun tuo vakiotanko on niin kapea.



    ?
  25. #805
    Täällä ilmoittautuu yksi uusi Z1000:n onnellinen omistaja ....niin mopohan on vm-2007 ja kilometrejä kohtuu 7800km. Värinä uudella perheenjäsenellä on oranssi ja muutoinkin mopo on vakiokuosissa.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  26. #806
    Lainaa (Zonsson @ Syys. 06 2009,19:26) kirjoitti
    muutoinkin mopo on vakiokuosissa.
    Menee se tonni et saa oman näköseksi ja kuuloiseksi

    Tanko vaihtoo niin ajoasento tulee kivemmaksi.
    er-6n -06
    Z1000 -06
  27. #807
    Lainaa (w4cc0 @ Syys. 06 2009,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Zonsson @ Syys. 06 2009,19:26) kirjoitti
    muutoinkin mopo on vakiokuosissa.
    Menee se tonni et saa oman näköseksi ja kuuloiseksi *

    Tanko vaihtoo niin ajoasento tulee kivemmaksi.
    Ei viittis alkaa vaihtaa noita vakiopönttöjä pois, omaan silmään nuo ainakin on ihan kivan näköiset. Toki jollain hyvillä slipareilla saisi murakammat saundit, mutta näillä nyt mennään. Huggerin kyllä ajattelin tuohon ensitöikseen ostaa....siitä sitten lähdetään eteenpäin , tuo melkonen kilpiteline hökötys kyllä menee myös uusiksi kunhan kerkiää...



    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  28. #808
    Lainaa (Zonsson @ Syys. 06 2009,20:11) kirjoitti
    Toki jollain hyvillä slipareilla saisi murakammat saundit
    Ja painoakin. Omassa taisi toi pönttö painaa 7kg/puoli. Nykyään molemmat painaa yhteensä varmaan tuon verran.
    er-6n -06
    Z1000 -06
  29. #809
    Jaahas, tänään lähti moposta hirvitys kilpiteline hässäkkä pois(joka sekin oli yllättävän suuritöinen työ ) ja tilalle aloin väkertää 2mm pellistä uutta sirompaa telinettä. Telineeseen istutan kuitenkin paikoilleen vakiovilkut ja rekisterikilvenvalon. Sopii mielestäni nuo oranssit vakiovilkut tuohon oranssiin väriin ....taitaa olla monilla heti ensimmäinen vaihe mikä mopolle tehdään.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  30.  
  31. #810
    Puol peräähän tuosta saa purkaa mokoman takia. Itse tuli laitettua ermaxin plate holder ja katevilkut entisen röttösen tilalle. Talven aikaan suuniteltava kyllä vilkut uusiksi, ei oikein päiväsaikaan tahdo näkyä kanssa kulkijoille liikenteessä. Oikean värisen kawan valitsit *

    Jos putkia mietit niin suositteln kyllä kovasti SC-projectin slipareita. Eivät olleet hinnalla pilatut ja käyvät tuohon kuin nenä päähän. Kiinikkeidenkään kanssa ei tarvinnut pelata. Painoa lähti mukavasti pois ja äänet on omasta mielestä loistavat. Tietty ilman tappajia *
    live on the edge

    Z1000 `07
Sivu: 27 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen