Sivu: 24 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1838:sta
  1. #691
    Lainaa (Jupezku @ Huhti. 07 2009,11:47) kirjoitti
    Aika jännä, ettei ton enempää heitä.

    Ainankin mun yksilössä vakiona vähä alta 10% mittariheittoa ja lisäksi noi sun välitykset 23% muuttaa...

    Laitat siihen speedohealerin, niin saat korjattua mittarinnäyttämän. 4 johtoa, liität ja se on siinä.
    80-100e maksaa liikkeestä riippuen.

    Paljos oli 100 vauhdissa kierroksia?
    ok no täytyy sellanen hommata, Kiitos!
    kierroksia oli hiukan alle 5K mut sekin oli vaan nopeest testattu (ajelin auton perässä), kuten sanoin täytyy koittaa paremmin kun on aikaa. jos täl viikol nyt ehtis ajelee kun on luvannu hienoo ilmaa muutamaks päiväks *
  2. #692
    Niinno täytyypä itekki laittaa että -06 zetaan ois kaupan vakiopöntöt...
    -TCR-
  3. #693
    Laitetaas tänne vaikkei varsinainen myyntipuoli olekkaan.

    Todella vähälle käytölle jäänyt musta Renthalin Fatbar (29mm) + Renthalin riserit CL-001, sopii niin vanhaan kuin uutenkin zetaan 750/1000.

    ovh. 180€ / pyynti 120€

    Espoossa sijaitsee.

    juha.ruoti@gmail.com
    Mjoo....
  4. #694
    Terve!

    Myönnetään heti alkuun, että en jaksanut ihan kaikkia 18 sivua lukea.

    Tällainen tuli kuitenkin mieleen, kun tuossa kolmatta kertaa ajelin z1000:lla, niin kaupungissa valoissa lämmöt nousi 99 asteeseen. Onko tämä ihan normaalia? Liikkeelle päästyä laski sitten alimmillaan johonkin 80-90. Ulkoilman lämpötila oli noin 6 astetta varjossa.

    Pyörä on -08, ajettu vähän vajaa 4000km.
  5. #695
    on se normaalia voi nousta yli 100:kin mutta kyllä se lefti siitä käymään lähtee jossain 98-99 asteessa jos oikein muistan ja jäähdyttää lämmöt taas kohdilleen sekä ajoviima sitten viimeistään. nou hätä.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  6. #696
    Lainaa (kahab @ Huhti. 14 2009,22:10) kirjoitti
    Terve!

    Myönnetään heti alkuun, että en jaksanut ihan kaikkia 18 sivua lukea.

    Tällainen tuli kuitenkin mieleen, kun tuossa kolmatta kertaa ajelin z1000:lla, niin kaupungissa valoissa lämmöt nousi 99 asteeseen. Onko tämä ihan normaalia? Liikkeelle päästyä laski sitten alimmillaan johonkin 80-90. Ulkoilman lämpötila oli noin 6 astetta varjossa.

    Pyörä on -08, ajettu vähän vajaa 4000km.
    Täysin normaalia, muistaakseni flekti lähtee kiepomaan vasta 105 asteen tienoilla. Varoitusvalot taisivat 120 pintaan heräilemään manuaalin mukaan. Paineistettu tila, niin ei ihan sadassa asteessa kiehu...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  7. #697
    Jees, kiitos vastauksista. Ohjekirjassahan on tosiaan mainintaa tuosta että varotukset alkaa vilkkumaan 115 eteenpäin. Mutta hyvä tietää!
  8. #698
    Sehän alkaa olemaan zeta sellasessa vaiheessa että huomena ois ajokunnossa... Pitää yrittää muistaa ottaa muutama kuva että sais näytille
    -TCR-
  9. #699
    Tulipa omakin laikka ajoon otettua, tai oikeastaan vaan talvisäilytyksestä ajettua pois..

    SH:n laitoin, ja 15-43 väleillä -17% korjaus tuntui aika passelilta, mitä nyt viluissani gepsillä tarkistelin.



    Ei taidolla vaan tuurilla!
  10. #700
    Kertokaas alan ammattilaiset millaisia ratkaisuja olette tehneet sliparien vaihdon yhteydessä Exupin vaijereille ja onko ilmaantunut jotain ongelmia vaihdon jälkeen.

    Alla siis Z1000 (-08)



    FZ-1N -07
  11. #701
    Kellään tarvetta upealle poljinsarjalle?



    M: Lucas poljinsarja Kawasaki Z1000/750

    MCF178EVO malliset, olleet kiinni kawasaki z1000 vm.2003 ja sopii taulukon mukaan myös z750:seen 04-... Poljinsarja ollut käytössä yhden kesän. Ovh. 353€

    Hinta 200€+ mahdolliset postikulut

    045-6724756

    Penttins@hotmail.com

    Tuolta lisää infoa: http://www.trwmoto.com/_obj....amt.pdf
  12. #702
    Lainaa (Jammux @ Huhti. 25 2009,08:37) kirjoitti
    Kertokaas alan ammattilaiset millaisia ratkaisuja olette tehneet sliparien vaihdon yhteydessä Exupin vaijereille ja onko ilmaantunut jotain ongelmia vaihdon jälkeen.

    Alla siis Z1000 (-08)
    Siinähän ne lähtee näppärästi vakio putkien mukana pois kunhan vaan irrottaa ne sieltä boksin sisältä ensin.
    -KTM exc 250 sd -09-
  13. #703
    Lainaa (Penttinsi @ Huhti. 26 2009,08:26) kirjoitti
    Kellään tarvetta upealle poljinsarjalle?



    M: Lucas poljinsarja Kawasaki Z1000/750

    MCF178EVO malliset, olleet kiinni kawasaki z1000 vm.2003 ja sopii taulukon mukaan myös z750:seen 04-... Poljinsarja ollut käytössä yhden kesän. Ovh. 353€

    Hinta 200€+ mahdolliset postikulut

    045-6724756

    Penttins@hotmail.com

    Tuolta lisää infoa: http://www.trwmoto.com/_obj....amt.pdf
    Myyty.
    Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
  14. #704
    mahtuukos 200:nen takarengas pyörimään, vai onko kukaan laittanu/koittanu?

    -07 Z1000 *
  15. #705
    Lainaa (MylzeR @ Huhti. 30 2009,09:13) kirjoitti
    mahtuukos 200:nen takarengas pyörimään, vai onko kukaan laittanu/koittanu?

    -07 Z1000 *
    200:nen menee kevyesti ja luultavasti mahtuis vielä 210.
    ZH2 2020
  16. #706
    Mopo kävi uudelleen säädettävänä (PC + sytkä) ja näytti säädöstä tulevan apuja lähes koko kierrosalueelle.
    Rajoitinta (vieläkin lisää) nostamalla saattaisi saada vielä muutaman humman lisää, mutta eiköhän toi tonni jo riitä, niin voi säästyä muilta ongelmilta
    Moottoriteho on nyt 160hp:n paremmalla puolella, joten vakioon verrattuna hönkää on tullut lisää sellaset 40hp.
    Tosin alueella 3200rpm - 6500rpm tulee takkiin semmoset 5hp vakioon verrattuna, mutta kaikkea kun ei voi saada
    ZH2 2020
  17. #707
    Olisko kellään tarvetta Zetan (vm.-03) alkuperäisille vaimentimille?
    Mulla olis hyvässä kunnossa olevat putket jotka jäi ylimääräisiksi pyörän vaihdon yhteydessä ja nyt joku sais ne halvalla.
    Sanotaan hinnaksi vaikka 50.- +postitus kulut.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  18. #708
    Lainaa (Attitude @ Huhti. 30 2009,09:50) kirjoitti
    Mopo kävi uudelleen säädettävänä (PC + sytkä) ja näytti säädöstä tulevan apuja lähes koko kierrosalueelle.
    Rajoitinta (vieläkin lisää) nostamalla saattaisi saada vielä muutaman humman lisää, mutta eiköhän toi tonni jo riitä, niin voi säästyä muilta ongelmilta *
    Moottoriteho on nyt 160hp:n paremmalla puolella, joten vakioon verrattuna hönkää on tullut lisää sellaset 40hp.
    Tosin alueella 3200rpm - 6500rpm tulee takkiin semmoset 5hp vakioon verrattuna, mutta kaikkea kun ei voi saada *
    Mukavasti on tullu löylyä suht pienillä modauksilla zetaan Oliko iso homma patentoida asentotunnitin ysin nokkaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen, tiedä vaikka joskus tulis zeta vielä hommattua...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  19. #709
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 01 2009,21:35) kirjoitti
    Mukavasti on tullu löylyä suht pienillä modauksilla zetaan * Oliko iso homma patentoida asentotunnitin ysin nokkaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen, tiedä vaikka joskus tulis zeta vielä hommattua...
    Pakonokkaan porattu reikä + jengat ja siihen sitten pultti kiinni.
    Ja vanhempaan Zetaan ysin nokat menee suoraan.
    ZH2 2020
  20. #710
    Tuli -05 musta Z1000 taloon. Tangonpääpeilit pitäis laittaa ja halu tilata jo tänään on kova. Mutta enpä muistanut mitata ohjaustangon paksuutta. Tietääkö kukaan ulkomuistista?
  21. #711
    Siis äijähän on alannut taas ymmärtää oikean mallisten pyörien päälle

    Jos on vakiotanko niin muistaakseni 22mm.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  22. #712
    Lainaa (slip @ Touko. 08 2009,17:00) kirjoitti
    Siis äijähän on alannut taas ymmärtää oikean mallisten pyörien päälle

    Jos on vakiotanko niin muistaakseni 22mm.
    Kun selkä ei kestä cruiserilla ajoa niin monesta pahasta pitää valita se pienin

    Mitenköhän hyvin tommoset tangonpääpeilit korvaa tangonpääpainot...
  23. #713
    Vakiotankoon noi ei mee kun siellä ei oo reikiä päissä vaan painot on ruuveilla ja ruuvit on hitsattu tankoon.

    Mulla ei ole kolmeen vuoteen ollut tankopainoja, et ei se mopo ihan hirveeks tärisijäks mee ilman niitäkään.. jos sitä tarkotit korvaamisella..

    Noissa peileissä taas on se vika että niissä ei pysy toi peiliosa kiinni.. pitää liimata jollain paremmin niin sit ne menestyy kyllä.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  24. #714
    Lainaa (slip @ Touko. 08 2009,18:22) kirjoitti
    Vakiotankoon noi ei mee kun siellä ei oo reikiä päissä vaan painot on ruuveilla ja ruuvit on hitsattu tankoon.

    Mulla ei ole kolmeen vuoteen ollut tankopainoja, et ei se mopo ihan hirveeks tärisijäks mee ilman niitäkään.. jos sitä tarkotit korvaamisella..
    Just sitä tarkotin... Hyvä että aloin kyselee, menee perhanan vaikeeks. Edellistä pyörää tuli ruuvattua ja muokattua ihan perkeleesti, nyt ajattelin keskittyä enemmän tohon ajamiseen
  25. #715
    Kertokee viisaammat kuuluuko ilmansuodatinkotelon kannessa olla tämmöinen kumi holkki:



    Vai onko kyseessä joku kuriste kikkula?

    Tässä holkki paikallaan:
    http://i123.photobucket.com/albums/o...-/DSC00027.jpg



    live on the edge

    Z1000 `07
  26. #716
    Kyllähän tommonen renkula astmaa aiheuttaa ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn niin kannattaa vielä veistellä kantta pikkasen avaremmaksi
    ZH2 2020
  27. #717
    Vähän on kovassa kurssissa Zetat kun saman vuoden 10R:stä pyydetään monissa kohdin samaa hintaan. *
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  28. #718
    Nythän myrkyn lykkäs * Asentelin PC:n, k&n suodattimen ja sliparit pärrään. Poistin vaijerit vakio pönttöjen mukana ja tarkistin muutamaan otteeseen pc:n kytkennät, ennen kuin laitoin pyörän kasaan. Pyörä käynistyi normaalisti ja tuntui hönkivänkin normaalisti, mutta tuppaa polttamaan FI valoa mittaristossa. Onkohan muilla ilmennyt ongelmaa kyseisten asennuksien kanssa? Voi olla et joutuu vielä purkaa tankin irti ja tarkastaa kytkennät kolmanteen kertaan.
    live on the edge

    Z1000 `07
  29. #719
    Lainaa (slip @ Touko. 12 2009,12:47) kirjoitti
    Vähän on kovassa kurssissa Zetat kun saman vuoden 10R:stä pyydetään monissa kohdin samaa hintaan. *
    Niimpä, joskus oon selaillut noita tonnisia "sillä silmällä" mutta kun 10r:iä saa samaan hintaan niin ei oo vaikea arvata kumpi tulis hommattua...sinällään jännä kun esim. ruotsissa z750 ja z1000 hinnoissa ei ole juurikaan eroa.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  30.  
  31. #720
    Lainaa (Lynx @ Touko. 13 2009,21:12) kirjoitti
    Nythän myrkyn lykkäs * Asentelin PC:n, k&n suodattimen ja sliparit pärrään. Poistin vaijerit vakio pönttöjen mukana ja tarkistin muutamaan otteeseen pc:n kytkennät, ennen kuin laitoin pyörän kasaan. Pyörä käynistyi normaalisti ja tuntui hönkivänkin normaalisti, mutta tuppaa polttamaan FI valoa mittaristossa. Onkohan muilla ilmennyt ongelmaa kyseisten asennuksien kanssa? Voi olla et joutuu vielä purkaa tankin irti ja tarkastaa kytkennät kolmanteen kertaan.
    Itselläni on PC ja sytkä jotka toimivat ok, tosin FI valon saa palamaan kun ajaa muutaman minuutin kierrosten ollessa jossain 7000rpm.
    Mutta tuo on ainoastaan kosmeettinen haitta, joka ei aiheuta mitään muuta haittaa ja FI valo häipyy pois kun kytkee virrat pois. Toi ongelma tulee kait lamdan poistokitistä, mutta toi on kuitenkin pienempi ongelma kuin se että olisi lamda paikoillaan joka sitten säätäisi seokset päin

    Kantsii vielä kertaalleen tarkistaa kytkennät ja TPS:n ryöstöliitin ja jos vikaa ei löydy niin poistaa pc, sitten näkis että onko vika todellakin pc:ssä.
    Muistelen jostain kuulleeni että pakoservomoottorissa se vaijereita pyörittävä osa saattaa pyörähtää väärään asentoon, joka sitten sytyttää FI valon.
    Olisko ollut niin että silloin kuin ne vaijerien kiinnityskolot ovat kello 11:00, niin pakoservo on ok!
    ZH2 2020
Sivu: 24 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen