ok no täytyy sellanen hommata, Kiitos!(Jupezku @ Huhti. 07 2009,11:47) kirjoitti
kierroksia oli hiukan alle 5K mut sekin oli vaan nopeest testattu (ajelin auton perässä), kuten sanoin täytyy koittaa paremmin kun on aikaa. jos täl viikol nyt ehtis ajelee kun on luvannu hienoo ilmaa muutamaks päiväks *![]()
Niinno täytyypä itekki laittaa että -06 zetaan ois kaupan vakiopöntöt...
-TCR-
Laitetaas tänne vaikkei varsinainen myyntipuoli olekkaan.
Todella vähälle käytölle jäänyt musta Renthalin Fatbar (29mm) + Renthalin riserit CL-001, sopii niin vanhaan kuin uutenkin zetaan 750/1000.
ovh. 180€ / pyynti 120€
Espoossa sijaitsee.
juha.ruoti@gmail.com
Mjoo....
Terve!
Myönnetään heti alkuun, että en jaksanut ihan kaikkia 18 sivua lukea.
Tällainen tuli kuitenkin mieleen, kun tuossa kolmatta kertaa ajelin z1000:lla, niin kaupungissa valoissa lämmöt nousi 99 asteeseen. Onko tämä ihan normaalia? Liikkeelle päästyä laski sitten alimmillaan johonkin 80-90. Ulkoilman lämpötila oli noin 6 astetta varjossa.
Pyörä on -08, ajettu vähän vajaa 4000km.
on se normaalia voi nousta yli 100:kin mutta kyllä se lefti siitä käymään lähtee jossain 98-99 asteessa jos oikein muistan ja jäähdyttää lämmöt taas kohdilleen sekä ajoviima sitten viimeistään. nou hätä.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Täysin normaalia, muistaakseni flekti lähtee kiepomaan vasta 105 asteen tienoilla. Varoitusvalot taisivat 120 pintaan heräilemään manuaalin mukaan. Paineistettu tila, niin ei ihan sadassa asteessa kiehu...(kahab @ Huhti. 14 2009,22:10) kirjoitti
Ei taidolla vaan tuurilla!
Jees, kiitos vastauksista. Ohjekirjassahan on tosiaan mainintaa tuosta että varotukset alkaa vilkkumaan 115 eteenpäin. Mutta hyvä tietää!
Sehän alkaa olemaan zeta sellasessa vaiheessa että huomena ois ajokunnossa... Pitää yrittää muistaa ottaa muutama kuva että sais näytille![]()
-TCR-
Tulipa omakin laikka ajoon otettua, tai oikeastaan vaan talvisäilytyksestä ajettua pois..
SH:n laitoin, ja 15-43 väleillä -17% korjaus tuntui aika passelilta, mitä nyt viluissani gepsillä tarkistelin.
![]()
Ei taidolla vaan tuurilla!
Kertokaas alan ammattilaiset millaisia ratkaisuja olette tehneet sliparien vaihdon yhteydessä Exupin vaijereille ja onko ilmaantunut jotain ongelmia vaihdon jälkeen.
Alla siis Z1000 (-08)
FZ-1N -07
Kellään tarvetta upealle poljinsarjalle?
M: Lucas poljinsarja Kawasaki Z1000/750
MCF178EVO malliset, olleet kiinni kawasaki z1000 vm.2003 ja sopii taulukon mukaan myös z750:seen 04-... Poljinsarja ollut käytössä yhden kesän. Ovh. 353€
Hinta 200€+ mahdolliset postikulut
045-6724756
Penttins@hotmail.com
Tuolta lisää infoa: http://www.trwmoto.com/_obj....amt.pdf
Siinähän ne lähtee näppärästi vakio putkien mukana pois kunhan vaan irrottaa ne sieltä boksin sisältä ensin.(Jammux @ Huhti. 25 2009,08:37) kirjoitti
-KTM exc 250 sd -09-
Myyty.(Penttinsi @ Huhti. 26 2009,08:26) kirjoitti
Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
mahtuukos 200:nen takarengas pyörimään, vai onko kukaan laittanu/koittanu?
-07 Z1000 *![]()
200:nen menee kevyesti ja luultavasti mahtuis vielä 210.(MylzeR @ Huhti. 30 2009,09:13) kirjoitti
ZH2 2020
Mopo kävi uudelleen säädettävänä (PC + sytkä) ja näytti säädöstä tulevan apuja lähes koko kierrosalueelle.
Rajoitinta (vieläkin lisää) nostamalla saattaisi saada vielä muutaman humman lisää, mutta eiköhän toi tonni jo riitä, niin voi säästyä muilta ongelmilta
Moottoriteho on nyt 160hp:n paremmalla puolella, joten vakioon verrattuna hönkää on tullut lisää sellaset 40hp.
Tosin alueella 3200rpm - 6500rpm tulee takkiin semmoset 5hp vakioon verrattuna, mutta kaikkea kun ei voi saada![]()
ZH2 2020
Olisko kellään tarvetta Zetan (vm.-03) alkuperäisille vaimentimille?
Mulla olis hyvässä kunnossa olevat putket jotka jäi ylimääräisiksi pyörän vaihdon yhteydessä ja nyt joku sais ne halvalla.
Sanotaan hinnaksi vaikka 50.- +postitus kulut.
Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
Mukavasti on tullu löylyä suht pienillä modauksilla zetaan(Attitude @ Huhti. 30 2009,09:50) kirjoitti
Oliko iso homma patentoida asentotunnitin ysin nokkaan? Ihan mielenkiinnosta kyselen, tiedä vaikka joskus tulis zeta vielä hommattua...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Pakonokkaan porattu reikä + jengat ja siihen sitten pultti kiinni.(jukepoksi @ Touko. 01 2009,21:35) kirjoitti
Ja vanhempaan Zetaan ysin nokat menee suoraan.
ZH2 2020
Tuli -05 musta Z1000 taloon. Tangonpääpeilit pitäis laittaa ja halu tilata jo tänään on kova. Mutta enpä muistanut mitata ohjaustangon paksuutta. Tietääkö kukaan ulkomuistista?
Siis äijähän on alannut taas ymmärtää oikean mallisten pyörien päälle
Jos on vakiotanko niin muistaakseni 22mm.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Kun selkä ei kestä cruiserilla ajoa niin monesta pahasta pitää valita se pienin(slip @ Touko. 08 2009,17:00) kirjoitti
Mitenköhän hyvin tommoset tangonpääpeilit korvaa tangonpääpainot...
Vakiotankoon noi ei mee kun siellä ei oo reikiä päissä vaan painot on ruuveilla ja ruuvit on hitsattu tankoon.
Mulla ei ole kolmeen vuoteen ollut tankopainoja, et ei se mopo ihan hirveeks tärisijäks mee ilman niitäkään.. jos sitä tarkotit korvaamisella..
Noissa peileissä taas on se vika että niissä ei pysy toi peiliosa kiinni.. pitää liimata jollain paremmin niin sit ne menestyy kyllä.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Just sitä tarkotin... Hyvä että aloin kyselee, menee perhanan vaikeeks. Edellistä pyörää tuli ruuvattua ja muokattua ihan perkeleesti, nyt ajattelin keskittyä enemmän tohon ajamiseen(slip @ Touko. 08 2009,18:22) kirjoitti
![]()
Kertokee viisaammat kuuluuko ilmansuodatinkotelon kannessa olla tämmöinen kumi holkki:
Vai onko kyseessä joku kuriste kikkula?
Tässä holkki paikallaan:
http://i123.photobucket.com/albums/o...-/DSC00027.jpg
Kyllähän tommonen renkula astmaa aiheuttaa ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn niin kannattaa vielä veistellä kantta pikkasen avaremmaksi![]()
ZH2 2020
Vähän on kovassa kurssissa Zetat kun saman vuoden 10R:stä pyydetään monissa kohdin samaa hintaan. *![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Nythän myrkyn lykkäs *Asentelin PC:n, k&n suodattimen ja sliparit pärrään. Poistin vaijerit vakio pönttöjen mukana ja tarkistin muutamaan otteeseen pc:n kytkennät, ennen kuin laitoin pyörän kasaan. Pyörä käynistyi normaalisti ja tuntui hönkivänkin normaalisti, mutta tuppaa polttamaan FI valoa mittaristossa. Onkohan muilla ilmennyt ongelmaa kyseisten asennuksien kanssa? Voi olla et joutuu vielä purkaa tankin irti ja tarkastaa kytkennät kolmanteen kertaan.
Niimpä, joskus oon selaillut noita tonnisia "sillä silmällä" mutta kun 10r:iä saa samaan hintaan niin ei oo vaikea arvata kumpi tulis hommattua...sinällään jännä kun esim. ruotsissa z750 ja z1000 hinnoissa ei ole juurikaan eroa.(slip @ Touko. 12 2009,12:47) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Itselläni on PC ja sytkä jotka toimivat ok, tosin FI valon saa palamaan kun ajaa muutaman minuutin kierrosten ollessa jossain 7000rpm.(Lynx @ Touko. 13 2009,21:12) kirjoitti
Mutta tuo on ainoastaan kosmeettinen haitta, joka ei aiheuta mitään muuta haittaa ja FI valo häipyy pois kun kytkee virrat pois. Toi ongelma tulee kait lamdan poistokitistä, mutta toi on kuitenkin pienempi ongelma kuin se että olisi lamda paikoillaan joka sitten säätäisi seokset päin
Kantsii vielä kertaalleen tarkistaa kytkennät ja TPS:n ryöstöliitin ja jos vikaa ei löydy niin poistaa pc, sitten näkis että onko vika todellakin pc:ssä.
Muistelen jostain kuulleeni että pakoservomoottorissa se vaijereita pyörittävä osa saattaa pyörähtää väärään asentoon, joka sitten sytyttää FI valon.
Olisko ollut niin että silloin kuin ne vaijerien kiinnityskolot ovat kello 11:00, niin pakoservo on ok!
ZH2 2020