Kierrokset taisi nousta satasen nopeudessa öbaut 500rpm ja huiput on nyt reilu 240, tosin rajoitinta on nostettu tonnilla, joka lisää huippuja sellaset 20km/h.(Jupezku @ Helmi. 26 2009,20:42) kirjoitti
Kyllähän toi +4 takana pikkasen vaikuttaa - vaikkapa kun lähtee valoista niin vaihteita saa heitellä isompaan jatkuvalla syötöllä ja sitten jossain satasen nopeudessa ripeät ohitukset onnistuvat jo hyvinkin kutosella
Jos taas hakee taloudellisuutta ja tykkää enemmänkin rauhallisesta cruisailusta, niin tämä on luultavimmin väärä valinta
Mittarivirhettä tulee sitten reippaasti, joten speedohealer on melkein pakkohankinta!
ZH2 2020
Jos on tarvetta, niin löytyis Renthalin 45 piikkinen ratas.
Ajettu noin 50km, hintaa 40€
Onko joku laittau noita 9r:n kytkinlevyjä, toiko "oikotien onneen"?
Ai jaa?
Edelliseltä sivulta löytyy tarinaa kytkimestä *(Sämby @ Helmi. 27 2009,10:01) kirjoitti
ZH2 2020
http://www.sprocketcenter.com/ tuolta vois kenties löytyä listalla ei ollut uudempaa mallia mutta uskoisin että voisi löytyä.vanhempaan oli kuitenkin monenlaista tarjolla sekä uudenpaa z750:seen(Jupezku @ Helmi. 25 2009,15:24) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Vanhoihin ja 750 taitaa löytyä helpommin johtuen 520 ketjusta, 525 aika nihkeästi löytyy 14 piikkistä.(zeta1 @ Maalis. 02 2009,13:29) kirjoitti
Luovutin jo hakemisen ja otin taakse +3.
Ei taidolla vaan tuurilla!
Ootteko löytäny mestaa, mistä voisi ostaa noita Barnettin kytkinjousia?
(siis pelkästään jouset)
Ai jaa?
Allraitin tai stormin kuvastos tais olla, olikohan 14ekee sarja..
Ei taidolla vaan tuurilla!
Barnettia??(Jupezku @ Maalis. 02 2009,22:49) kirjoitti
EBC:n kuraa löytyy kyllä Stormilta.
Ai jaa?
No en sen tarkemmin ajatellut, mitä täältä juttuja lukenut se jousien vaihtaminen on yks ja sama, samanlailla luistaa.(Sämby @ Maalis. 03 2009,16:02) kirjoitti
Ei taidolla vaan tuurilla!
Täältä yksi `07 Z omistaja lisää *tai tuleva sellainen. Näin tuskaisesti ei ajokauden alku ole vielä tullut odotettua.
Mahtaako kellään olla tiedossa tuon `07 oransin värin värikoodia? Löytyykö ihan tuolla Pearl wildfire orange nimellä? Koodi olisi tietty varma. ColorRite.sta katselin, mutta löytyy ainoastaan `03 oranssi ja se tuskin aivan sama on tuon `07 kanssa?
edit:
Cora Väri osas kertoo koodin ja sillähän sitä saikin pintaväristä. Kartoista ei ollut hyötyä ja analysaattorilla ei saanut näytettä, koska väri on monikerrosväri.
Oranssia ei tehty 07 vaan 06 ja 08. Käsittääkseni noissakin kahdessa oranssissa on pieni sävyero.(Lynx @ Huhti. 02 2009,18:19) kirjoitti
Viikon päästä pakko korkata ajokausi, vaikka sataisi lumipalloja taivaalta![]()
![]()
07 oli tarjolla oranssia. 08 musta, valkoinen ja vihreä (ylivuotisena oranssia ja sinistä)(Mk- @ Huhti. 03 2009,10:01) kirjoitti
Vanhemman "korimallin" pyöristä ei tietoa...
Ei taidolla vaan tuurilla!
Joo, oranssi oli Z1000:ssa 03 ja 07 ja pikkuzetassa taisi olla vuodet 06 ja 08.
Ei kait tuota värikoodia pakosta tarvi, ottaa mukaan vaan jonkun kikkareen niin maaliliike hoitaa loput
ZH2 2020
Nonni, piti sitä sitte itekki rekisteröityä että pääsee turisemaan![]()
Itellä ois musta z1000 vuosimallia -06... Tosin nykyään värinä on mattamustaViime kesänä tuli jo aika reippaasti tolla ajeltua mutta talvella piti keksiä jotain pientä kivaa... Devilin sliparit ois mitä on lyhennetty aika roimasta (12cm) ja tietenkin perinteiset heebelit eli kilpiteline, pikkuvilkut jne. Ainut mikä vielä on esteenä ajojen alottamiselle on keula, senkun saa pakettiin niin se ois sitten kovaa ajoa
![]()
-TCR-
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Pistähän kuvia tänne?!(Sadomir @ Huhti. 03 2009,16:14) kirjoitti
![]()
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Täytyypä tehdä näin. Äkkiä saatava se lintulauta sieltä perästä pois ja "plate holder" tilalle, katevilkkujen kera. Putketkin tuli jo hommattua ja muuta kikkulaa. Nyt vaan kuumeisesti odotettava et pyörä saapuis *(Attitude @ Huhti. 03 2009,12:26) kirjoitti
![]()
Laitellaa kuhan saa nuo loput osat tohon keulaan ja sen kasaan...(Tumppu @ Huhti. 03 2009,23:03) kirjoitti
Sitte ei ois enää tehtävää ja mopo ois niin sanotusti "valmis"!![]()
-TCR-
Itsellä vaihtu tanko ja välitykset talven aikana. (15 / 44)
Speedohealeri vielä laatikossa odottaa laittamista. Onkos kukaan +2007:aan laittanut. Onko millainen projekti? En ole vielä jaksanut perehtyä. *
Onkos poijjaat vielä kytkinmen kimppatilausta täällä haaveilleet?
(Linkki)
Ei taidolla vaan tuurilla!
Ei se healerin asennus vaikea ole. Suurimman työn teettää oikean liittimen esille saaminen. Jos en nyt ihan väärin muista, niin se taitaa olla tankin alla. Vajaan tunnin homma kaikkine ihmettelyineen. Laitteen kotisivuilta löytyy selkeä ohje siihen laitteen ohjelmoimiseen, syötät vaan rataskoot taulukkoon.(Jupezku @ Huhti. 04 2009,11:48) kirjoitti
(Attitude @ Syys. 26 2008,13:51) kirjoitti
Attitude , jos Ysin ja Zetan kytkimet ovat samaa puuta , niin miten se on teknisesti mahdollista , että Ysin 143/101 Nm arvoilla kytkin ei vakionakaan luista , kun taas Zetan omistajat valittelevat tuon tuosta , että kytkin luistaa ja Zetan arvothan ovat huomattavasti miedommat ...?
![]()
Haha, meni sitten hiukan pieleen postaus, kun olin ilmeisesti siinä uskossa että kirjotan Z750 ketjuun. Nöyrimmät anteeksipyyntöni(Jupezku @ Huhti. 03 2009,11:06) kirjoitti
![]()
No joo, tuli tarkoitettua sitä että rakenteeltaan kykät ovat samanlaisia jolloin osien sväppäys onnistuu, kuten vaikkapa levyt ja jouset.(Puppe 67 @ Huhti. 04 2009,14:28) kirjoitti
Mutta siitä ei ole mitään hajua että onko kytkimet ihan identtisiä - varaosa numeroita vertailemalla toikin varmaan selviäisi...
ZH2 2020
Ainakaan toi vanhempi SH ei suostunut toimimaan jos sen laittoi suoraan nopeusanturin johtojen väliin, vaan tarvi ryöstää muualta +12V.(Jupezku @ Huhti. 04 2009,11:48) kirjoitti
Sit varmaan ollaan suht hehtaarilla nopeusmittarin suhteen noilla väleillä kun laittaa korjaukseksi 15%
Menikö muuten ihan heittämällä +4 taakse vai aiheuttiko jotain ylimääräistä jumppaa?
ZH2 2020
Toi on se uudempi boksi ja healerin sivuilla ainankin neuvotaan ihan johtoihin laittamaan. No saahan sen +12V vaikka rekisterikilven valolta jos nikseen tulee, joutuun vaan vähän johtoja tyhmästi vetämään kun healerin kaikki johdot niin siististi nipussa menee...(Attitude @ Huhti. 04 2009,20:06) kirjoitti
Aa... tankin alla, no sieltä se löytyy sitten. Kattelin että laatikon päällä jotai liittimiä on, mutta ilmeisesti on öljynpaineelle tai jollekkin muulle. Pitää joskus perehtyä ajan kanssa.
Orkkisketjut eivät piisanneet vaan pitiköhän 2 vai 3 lenkillä jatkaa, eli 2 niittausta nyt ketjuissa.
Ei taidolla vaan tuurilla!
ite tilasin -07 ketjut ja rattaa (14/46) sellasest paikast ku www.symotic.com hintaa tais tulla 180 e jos oikeen muistan, kannattaa soittaa ja kysellä! löytys muistaakseni 13 piikkistäkin!(Jupezku @ Helmi. 25 2009,15:24) kirjoitti
vielä kun sais alle laitettuu *![]()
Harmi, kun ei aikaisemmin tollaiseen törmännyt, no hyvä tietää tulevaisuuden varalle.kirjoitti
Laitoitpa sit suhteellisen rajut väli. Saa ainankin vaihteita hämmentää suhteellisen tunteellisesti. Taitaa lähemmäs *25% olla välitysten muutos
Ei taidolla vaan tuurilla!
On kyllä rajut välit(MylzeR @ Huhti. 06 2009,10:24) kirjoitti
Vakio väleillä 15/40 laskennalliset huiput/vaihde ovat tämmöset:
Speed 1st Gear 109km/h
Speed 2nd Gear 149km/h
Speed 3rd Gear 180km/h
Speed 4th Gear 210km/h
Speed 5th Gear 233km/h
Speed 6th Gear 255km/h
Ja samat jutut väleillä 14/46:
Speed 1st Gear 88km/h
Speed 2nd Gear 121km/h
Speed 3rd Gear 146km/h
Speed 4th Gear 170km/h
Speed 5th Gear 189km/h
Speed 6th Gear 207km/h
ZH2 2020
siinä sais jo varttimaililla latoa kaikki vaihteet pesään. olis hauska kuulla tuo varttimaili ,kuinka kone laulais oikein kunnolla.silti menis vielä kutosella rajoittajalle hyväs lykys.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
joo no eilen kun kirjottelin tänne ni sain sit samantien fiiliksen et laitampa alle(Jupezku @ Huhti. 06 2009,10:52) kirjoitti
![]()
tuli aikas mukavat tämmöseen kaupunki räppäilyyn 1,2,3 keulii kaasust *mitä sillä huipuilla tekee ku kuitenkaan tuu ajettuu niin usein ranne linkussa? enempi en ehtiny eilen viel testailee mut koitetaan ku tulee aikaa.
mittari näytti satasen vauhdis sen 120 ja niin edellee, et sellanen 20% se nyt valehtelee. milläs ton saa kaliproituu ja mitaä se vehje maksaa? onks vaikeet asentaa? *
laitetaan nyt tännekkin jos joku tarvitsee niin olis tarjolla vakioputki -07 1000 zetoriin, sisältää alkukäyrän ja vasemman pöntön, oikee on myyty..
Aika jännä, ettei ton enempää heitä.
Ainankin mun yksilössä vakiona vähä alta 10% mittariheittoa ja lisäksi noi sun välitykset 23% muuttaa...
Laitat siihen speedohealerin, niin saat korjattua mittarinnäyttämän. 4 johtoa, liität ja se on siinä.
80-100e maksaa liikkeestä riippuen.
Paljos oli 100 vauhdissa kierroksia?
Ei taidolla vaan tuurilla!