Sivu: 22 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1838:sta
    Barnettilta saa muuten Zetaan noita pelkkiä jousiakin, "MT-98-5". Huomasin kun etsin Ducatiin kohtuuhintaista kytkinsettiä. Hintaa näyttäis olevan noin $25.
    Itse olen etsinyt kytkinpakettia talven aikana asennettavaksi ysiini ja siksi mainitsenkin nyt, ennen kuin tilaatte et tsekatkaa vielä ebay, sillä mm. (en muista ihan varmaksi merkkiä) EBC:n kuitupaketti maksoi jenkkilästä jotain 80$ buy out + tietenkin jokunen kybädollari postikuluja. Huomattavasti halvemmalla kuitenkin, kuin tuo paketti.

Ei mulla muuta, aattelin vaan että kannattaa tsekata varsinkin tuo jenkkilän ebay noidenkin suhteen.

- P
    samoilla sivuilla kun laittoi haun vanhemmalle z1000:lle niin antoi jonkun EBC:n race/sport/kevlar paketin tuohon 80$ luokkaan kaipa sekin parempi on kuin alkuperäinen. vaikka itselläni ei ole ollut kytkimen pitävyyden kanssa mitään ongelmia voisin kanssa lähteä mahdolliseen kimppaan mukaan.
    kaipa ne ongelmat sieltä sitten voiman kanssa saadaan esiin.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    eBay:sta itsekin noita katselin, mutta kannattaa olla tarkkana mitä setti pitää sisällään. Voi olla pelkät massalevyt, tai sitten välilevyt mukana ja jousetkin voi olla mukana tai ei...
    Ja noita massalevyjä näyttää olevan kevlaria, carbonia jne. eikä mulla ole mitään hajua noiden materiaalien kulutuskestosta.
    Sitten kantsii myös muistaa että toisinaan pätee lause "halvalla ei hyvää saa"
    Itse kokeilin ensin tuohon kytkinongelmaan Stormilta myytäviä jäykempiä kytkinjousia, joiden piti olla jotain 15% jäykemmät ja taisivat olla juurikin EBC:n kamaa.
    Lopputulos oli kuitenkin se että kytkinkahva ei ollut yhtään sen jäykempi ja kytkinkin luisti samaan malliin
    ZH2 2020
    Lainaa (RR80 @ Elo. 15 2008,22:19) kirjoitti
    Uudet öljyt auttoi kytkinongelmaan sen verran, että nypytys ei juurikaan enää haittaa. Nyt kuitenkin 1500km kohdalla on ilmennyt seuraava ongelma.. Jo uutena kuulin magneeton vauhtipyörän kohdalta kirskahtavan äänen muutaman kerran, mutta se häipyi kun pyörällä oli ajettu muutama kilometri. Nyt ääni on kuitenkin palannut ja kuuluu silloin kun moottorissa on veto päällä. Ääni on sellainen kirskuva ja tulee juurikin vaihtipyörän pyörimisestä... tiedä sitten mikä mahtaa olla. (petilaakeri paskana??) Ääni sen kuin kovenee mitä enemmän kilometrejä tulee. Ei muutakuin huoltoon maanantaina mussuttamaan!
    Onko tullut sirinään jo selvyyttä? Itellä vähän samantyylistä ääntä juurikin vasemmalta poskelta, vasta vähän yli 6tkm ajettu 2006, jänskättää.. Huollossa totesivat vaan että ketjuista varmaankin kuuluu, en uskonut.
    h3rmo
    Kirskuva ääni koki ihmeparantumisen huollossa. Kytkin paketti vaihdettiin uuteen tosin eri syystä (kytkin tärytti). Mutta jokatapauksessa huollossa tehtyjen toimenpiteiden jälkeen ei ääntä enää kuulunut ja kytkin pelaa kuin unelma.
    Lainaa (RR80 @ Loka. 25 2008,22:21) kirjoitti
    Kirskuva ääni koki ihmeparantumisen huollossa. Kytkin paketti vaihdettiin uuteen tosin eri syystä (kytkin tärytti). Mutta jokatapauksessa huollossa tehtyjen toimenpiteiden jälkeen ei ääntä enää kuulunut ja kytkin pelaa kuin unelma.
    Oliko tuo "tärytys" sellaista nykimistä??
    Lainaa (Jasso_Salamela @ Loka. 25 2008,22:28) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Loka. 25 2008,22:21) kirjoitti
    Oliko tuo "tärytys" sellaista nykimistä??
    Liikkeelle lähdettäessä kytkin ei luistanut tasaisesti vaan tärytti. Erittäin paskamäinen esim; tiukassa u-käännöksessä, jossa pitäisi luistattaa kytkintä. Myös moottorijarrutuksessa oli samaa havaittavissa tosin ei niin paljon kuin liikkeelle lähdössä.
    Lainaa (Attitude @ Syys. 12 2008,21:56) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Syys. 12 2008,18:41) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 11 2008,22:07) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Syys. 11 2008,21:18) kirjoitti
    tuo alkaa olemaan jo kiitettävä ero vakioon kerroppa mitä olet pyörällesi tehnyt,kiinnostaa kovin? kun olen itse viemässä omani viaberille tuossa parin kuukauden päästä hieman fixattavaksi. väännöt olivat hieman pudonneet.katselin tuossa omaa vakio dynokäyrää ja aivan tasaisesti se nousee kokoajan tuonne 9300rpm saakka tosin paperissa näkyy vasta 2500rpm jalkeen viiva kyseessä kanssa -07
    Ihan virittämisen perusjuttuja, kantta hiblattu, järeemmät nokat, kokoränni ja ilmanottoo parannettu *
    mistä hommasit nokat en löydä itse mistään. olin jossain vaiheessa myös yhteydessä bike doctoriin ja prätkä pajalle eikä hekään silloin löytäneet mistään.
    Tuossa on nyt ysiärrän nokat, jotka menevät periaatteessa heittämällä paikoilleen - paitsi että nokka-akselin asentotunnistin on eri kohdassa, joten semmonen tarvii sitten sinne viritellä.
    Niinkuin tuosta tehokäppyrästä näkyy niin koneesta tulee selkeästi kierroskone, eli mitä alapäästä menetetään ja niin se kertautuu sitten yläpäässä - joku tykkää joku taas ei *
    Mitäs juttuja itse olet aikonut tehdä Zetalle?
    Kertokaas joku että minkä vuotisen 9ärrän nokat käy 03 vuoden tonniseen zetaan? ja onko paha homma muuttaa se asentotunnistimen paikka?
    Lainaa (mötö @ Tammi. 14 2009,16:17) kirjoitti
    Kertokaas joku että minkä vuotisen 9ärrän nokat käy 03 vuoden tonniseen zetaan? ja onko paha homma muuttaa se asentotunnistimen paikka?
    Vanhempaan Zetaan (03-06) menee heittämällä vm. 98-99 ysinärrän nokat, vasta uudemmassa Zetassa tarvii kikkailla tuon asentotunnistimen kanssa.

Sitten jos homman haluaa tehdä varman päälle, niin tuskin on pöllömpi idea vaihtaa samalla myös venttiilinjouset.
    Zetassa on vain yksi jousi/venttiili, kun taas ysissä on tuplajouset.
    Nokkien vaihdon jälkeen nimittäin rajoitin tulee aika tutuksi *

ZH2 2020
    Moro

Eli on kytkimessä havaittavissa muutaman jousen "antautumista, niin siihen liittyen.
    Onko kokemusta noista Stormilla myynnissä olevista EBC:n
    kytkinjousista?
    Onko tavallista jäykemmät, ja tuleeko kahvatuntumasta ihan mahoton?
    Vai olisko ehdottaa jotain muuta vaihtoehtoa?
    Ai jaa?
    Itse kun kysyin suomenkielistä huoltokirjaa pyörääni Sumekolta vastaus oli " ei ".

On se kummallista kun hyvä ystäväni sai 3 kpl huoltokirjoja ja itse en ainuttakaan. Asioitiin molemmat saman henkilön kanssa, ystäväni naispuolinen, itse mies, Sumekon edustaja nainen

Missä mättää??

Taitaa olla normaali käytäntö nykysin, syrjintää sanon minä !!
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
    kyllä mulle on ainakin tullut jokaisen pyörän oston yhteydessä suomenkielinen kirja mukana. z1000 oston yhteydessä tuli jälkitoimituksena kun eivät olleet vielä ilmeisesti saaneet käännettyä.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    Onko muilla kokemuksia Rapidbikesta Z1000:ssa (2006)? Entinen omistaja laittoi tuon mukaan, ei vielä asennettu. Akran 4-2-1 putki on kiinni jo ja BMC:n filsu odottaa asennusta.

Mikä paja PK-seudulla Rapidbikea tykkäis säätää?

Ja kysymys vielä uudestaan mihin ei muutkaan ole vastausta saaneet, mistä ohjausiskaria?
    h3rmo
    Lainaa (h3rmo @ Helmi. 18 2009,19:54) kirjoitti
    Onko muilla kokemuksia Rapidbikesta Z1000:ssa (2006)? Entinen omistaja laittoi tuon mukaan, ei vielä asennettu. Akran 4-2-1 putki on kiinni jo ja BMC:n filsu odottaa asennusta.

Mikä paja PK-seudulla Rapidbikea tykkäis säätää?

Ja kysymys vielä uudestaan mihin ei muutkaan ole vastausta saaneet, mistä ohjausiskaria?
    ohjaus iskari löytyy kun menet esim MP-Racing sivuille
    http://www.mp-racing.fi/index.php?cPath=23_51
    tuossa suora osoite tuote on öhlins.
    http://www.dragrace.fi/catalog...._id=802
    tuossa toinen osoite mistä löydät dragrace.fi online store
    ovat ihanan kalliita. mutta ole hyvä nyt kuitenkin
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    Olis sellanen muistikuva että Samin Autopaja säätäisi Rapidbikea.

Stormilta pitäis löytyä Bitubo ja LSL ohjaus iskareita:
    http://www.storm-motor.fi/shop....00K102T
    http://www.storm-motor.fi/shop....IT077A4
    ZH2 2020
    Pannaas tännekki,eli jos joku tarviis orggis vaimentajia,niin mulla olis ylimääräisinä hyvässä kunnossa olevat.
    Tuumailin tuommoista 200,- +pk hintaa.
    Myynnin syy on luonteva:-laitteen vaihto,muttei merkin.
    Eli kotio tuli ZX10R, ja mustana...

puh:040-5825376
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
    Mitäs hauskoja viritelmiä on talvenmittaan zetoihin ilmestynyt, ei muutakun kuviaa ja tietoo esiim *
    Ei taidolla vaan tuurilla!
    Lainaa (Jupezku @ Helmi. 21 2009,19:52) kirjoitti
    Mitäs hauskoja viritelmiä on talvenmittaan zetoihin ilmestynyt, ei muutakun kuviaa ja tietoo esiim *
    mulla vaihtui koko pyörä ei ollut helppo päätös uus peli on -04 zx12r.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    Tällä hetkellä suurin muutos on tollanen 10R:n takapamppu joka jäi käteen Ebaysta.
    Iskari meni heittämällä paikoilleen ja samalla painosta lähti reilu kilo pois.

Painosta puheenollen - pyörän dietti on tuottanut sen verran tulosta että painoa on nyt 18kiloa vähemmän lähtötilanteeseen verrattuna
    ZH2 2020
    Onkos "luistokytkimeen" kukaan kehitellyt muuta ratkaisua, kuin 9r levyt?
    Multa löytyis EBC:n jäykemmät kytkinjouset (sopii molempiin Zetoihin sekä 9R:ään).
    Lievissä tapauksissa voivat auttaa mutta omassa jopossa luistot kyllä jatkuivat.
    Jos noista kympin sais *

Jousien asennushan on helppo juttu. Renkaiden alle puupalikat ja pyörä sivutuelle, niin ei tuu ölpät pihalle.
    Kytkinvaijeri ja kytkinkoppa irti, sitten jouset vaihtoon yksi kerrallaan.
    Vähän silikonia väliin ja palikat kii!

Semmonen juttu kantsii sitten huomata, että Zeta tuntuu olevan todella ronkeli kytkinkahvan välyksestä.
    Jos kahvassa ei ole pahemmin välystä niin melkoisella varmuudella kytkin luistaa.
    Eli mieluimmin liikaa välystä kuin liian vähän!

ZH2 2020
    Lainaa (Jupezku @ Helmi. 23 2009,22:04) kirjoitti
    Onkos "luistokytkimeen" kukaan kehitellyt muuta ratkaisua, kuin 9r levyt? *
    Mites noi 9:sin levyt eroo Z:n omista. Onko mitään huomattavaa parannusta?
    Ai jaa?
    Alkoi mieli tehdä hieman lyhyempää välitystä, mutta ilokseni saikin todeta, ettei mistään löydy vakioratasta pienempää eturatasta. T

Takarattaaseen en viitsisi kajota kun voipi loppu ketjuista pituus. Onkos muut perehtynyt aiheeseen: löytyykö mistään 14 piikkistä eturatasta -08:iin.
    Lainaa (Jupezku @ Helmi. 25 2009,15:24) kirjoitti
    Alkoi mieli tehdä hieman lyhyempää välitystä, mutta ilokseni saikin todeta, ettei mistään löydy vakioratasta pienempää eturatasta. T

Takarattaaseen en viitsisi kajota kun voipi loppu ketjuista pituus. Onkos muut perehtynyt aiheeseen: löytyykö mistään 14 piikkistä eturatasta -08:iin.
    yritin kanssa etsiä kuumeisesti oman aikana mutta eipä vaan löytynyt ,stormin sivuilta kun kävin läpi ratas valikoimia niin saattaa löytyä johonkin muuhun merkkiin kuuluva joka on lähes samanlainen kannattaa tutkia sieltä.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    No pärkele, mikään hauska ei tunnu onnistuvan!

Näinköhän 43 takaratas menee orkkispituisilla ketjuilla viellä paikalleen, kiristin baut puolivälissä. Vai menisiköhän vielä isompikin??*
    Pampperssien voorumille oli puhetta siitä että 15W40-sotku sopisi paremmin ainakin vanhan Zetan laatikolle, onko 10W - 15W erosta kokemuksia?

Itteäni ei ainakaan laatikko ole ihan vakuuttanut, loppusyksyllä huolto laittoi 10W:t.
    h3rmo
    Lainaa (Jupezku @ Helmi. 26 2009,09:17) kirjoitti
    No pärkele, mikään hauska ei tunnu onnistuvan!

Näinköhän 43 takaratas menee orkkispituisilla ketjuilla viellä paikalleen, kiristin baut puolivälissä. Vai menisiköhän vielä isompikin??*
    Jos säätö on jo puolivälissä niin on varmaan hiinä ja hiinä että menis 3 piikkiä suurempi ratas, joka vastais yhtä piikkiä edessä.

Noi vakioketjuthan tuntuu olevan jotain räkärautaa, joita saa vähän väliä kiristellä.
    Itse hommasin DID ERV3 520 ketjut ja rattaat, joita ei ole tarvinnut kiristellä ja lisäksi niissä on pienempi vierintävastus
    ja vähemmän painoakin.
    Hauskuuskerroin lisääntyi myös rutkasti kun takana on 44 piikkinen ratas
    ZH2 2020
  30.  
    Lainaa (Attitude @ Helmi. 26 2009,12:24) kirjoitti
    Hauskuuskerroin lisääntyi myös rutkasti kun takana on 44 piikkinen ratas *
    Muistatko yhtään paljon on kierrokset matkanopeuksissa (80-120) Onko vielä edes siedettävät metelit vai huutaako liikaa jo tollasel 44 piikkisellä takasella?

Huiput taitaa jäädä 210 pintaan ?
Sivu: 22 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen