Sivu: 20 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1838:sta
  1. #571
    Hips hei, jos joku tarjoaa slipareita uuteen tonniseen... Devilin hiilarikuvioisia. Sellaset oli voimapihdeillä ja väkivallalla revitty irti tapulissa alkuviikosta aiheuttaen suurta vitutusta kaverille joka pyörän omistaa. Saa ilmotella siis jos vastaan tuloo
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  2. #572
    Lainaa (kawaoottinen @ Heinä. 03 2008,15:45) kirjoitti
    Lainaa (Lasoli @ Heinä. 01 2008,10:22) kirjoitti
    Tuosta "LOW FUEL"-varoituksesta tuli mieleen... Mun Zeta alkaa vilkutella tuota varoitusta, jos ajelee täydellä tankilla (kaikki pykälät mittarissa) ja lämmöt nousee esim. kaupungissa pysähdellessä sinne 102 asteeseen, jossa flekti alkaa pyörimään. Onko muut törmänneet moiseen? Tuo on tapahtunut monta kertaa, joten joku ohjelmallinen vika lienee kyseessä...
    Mulle kävi ihan sama homma täs muutama päivä sitte. En oo kerenny vielä paneutuu tohon, mut selkoo tarttis ottaa.. Jos jollakulla on tietoo ko. asiasta niin kuuntelen mielellään lisää!!
    Jep,samaa tekee,vilkuttelee fuelia täydellä tankilla...eipä tuo ole menoa haitannut,ajelen nyt toista kesää z1000 07 vuosimallilla....kohta 20 000 km mittarissa perkl... ...

    En ole jaksanu mistään selvittää mistä johtuu kun pyörä kuitenkin toimii niinkuin pitää,, ....

    Huolet pois ja kukka rintaan... ..
  3. #573


    tollanen vekotin.. putkella ja commanderilla oli muistaakseni 129hp, en muist varmaks ku en saanu dynolappuu ku oli tulostin rikki! täytyy jokupäivä viel käydä hakemassa ja laittaa tänne kans kopio
  4. #574
    Morot.
    Olisko kellään toimivaa linkkiä josta sais "vanhemman" Zetan korjauskäsikirjan?
    Ku itse en löytänyt toimivaa linkkiä...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  5. #575
    Lainaa (V-boost @ Heinä. 30 2008,11:35) kirjoitti
    Morot.
    Olisko kellään toimivaa linkkiä josta sais "vanhemman" Zetan korjauskäsikirjan?
    Ku itse en löytänyt toimivaa linkkiä...
    Mulla ainakin toimii tuo pari sivua taaksepäin oleva Jayn linkki.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  6. #576
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    ZH2 2020
  7. #577
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    Samoissa kekkereissä taidettiin olla
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  8. #578
    Lainaa (slip @ Elo. 02 2008,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    Samoissa kekkereissä taidettiin olla *
    Aijaa, sä olit siis käskyttämässä sitä pidennettyä Zetaa
    Hemmetin hyviä aikoja olit vedellyt - ei ole kymppi enään kaukana!
    ZH2 2020
  9. #579
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    hyvin vedetty. missä olitte kiihdyttelemässä?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  10. #580
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,21:31) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 02 2008,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    Samoissa kekkereissä taidettiin olla
    Aijaa, sä olit siis käskyttämässä sitä pidennettyä Zetaa
    Hemmetin hyviä aikoja olit vedellyt - ei ole kymppi enään kaukana!
    Kunhan olis saanut yhdessä lähdössä osumaan kaiken kohdalleen niin olis päässyt jo 11.0 aikaan, mut eipä osunut. Paras lähtö meni reisille kun vaihtovalo ei syttynyt ja sit meni rajottimeen. 60ft pitää saada paremmaksi niin sit on 10-alkuinen lähellä.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  11. #581
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 03 2008,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    hyvin vedetty. missä olitte kiihdyttelemässä?
    Lamminmaan lentokentällä Kauhajoella, siellä taitaa olla pari kertaa kuukaudessa kiihdytysiltoja.
    Satuin olemaan lähistöllä, joten pitihän sitä sitten mennä kokeilemaan

    Luulisin että osaava kuski saisi pois tuosta ajasta liki puolen sekuntia.
    Lähtövaiheesta (60ft) olis varaa parantaa pari kymppiä, joka sitten taas näkyisi loppunopeudessa.
    Sitten optimaaliset vaihdot (ilman rajoittajalle menoja) ja leuka kiinni tankissa, niin luulisi ajan olevan vähän toisenlainen
    ZH2 2020
  12. #582
    Lainaa (slip @ Elo. 03 2008,21:23) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,21:31) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 02 2008,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    Samoissa kekkereissä taidettiin olla *
    Aijaa, sä olit siis käskyttämässä sitä pidennettyä Zetaa *
    Hemmetin hyviä aikoja olit vedellyt - ei ole kymppi enään kaukana!
    Kunhan olis saanut yhdessä lähdössä osumaan kaiken kohdalleen niin olis päässyt jo 11.0 aikaan, mut eipä osunut. Paras lähtö meni reisille kun vaihtovalo ei syttynyt ja sit meni rajottimeen. 60ft pitää saada paremmaksi niin sit on 10-alkuinen lähellä. *
    Ootko kokeillut onko jousituksen säädöillä mitään vaikutusta aikoihin?
    Sitten vielä pyörä tonttiin kiinni - jossain laitteissahan näky olevan etuputket aika korkealla
    ZH2 2020
  13. #583
    Lainaa (Attitude @ Elo. 04 2008,15:11) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 03 2008,21:23) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,21:31) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Elo. 02 2008,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    Samoissa kekkereissä taidettiin olla
    Aijaa, sä olit siis käskyttämässä sitä pidennettyä Zetaa
    Hemmetin hyviä aikoja olit vedellyt - ei ole kymppi enään kaukana!
    Kunhan olis saanut yhdessä lähdössä osumaan kaiken kohdalleen niin olis päässyt jo 11.0 aikaan, mut eipä osunut. Paras lähtö meni reisille kun vaihtovalo ei syttynyt ja sit meni rajottimeen. 60ft pitää saada paremmaksi niin sit on 10-alkuinen lähellä.
    Ootko kokeillut onko jousituksen säädöillä mitään vaikutusta aikoihin?
    Sitten vielä pyörä tonttiin kiinni - jossain laitteissahan näky olevan etuputket aika korkealla
    Olen kokeillut, muutamalla mutalla.

    Eka kerralla (pari viikkoa sitten) en koskenut jousitukseen mitenkään (säädöt radalta) ja pääsin parhaillaan 1,80 60ft:n. Suti todella monissa lähdöissä.

    Toka kerralle esijännitys löysimmälle ja menovaimennusta kanssa vähän löysempään. 1,76 60ft. Tuntui että huonollakin lähdöllä pääsi alle 1,80:n. Ne mutat on kuitenkin sellaiset, että toiselle kerralle vaihtui myös takarengas ja eturatas piikkiä pienempään. Eka kerralla ei ollut myöskään kierroslukumittaria käytössä, että täysin korvakuulolta otetut lähtökierrokset saattoi vaikuttaa myös asiaan (mittari tosin ei nytkään pelannut yli 6000 kierroksen, vaihtovalo toimi aina välillä). Kuvittelen kuitenkin että jousituksen muuttamisella oli suurin vaikutus. Pitoa nyt kuitenkin oli ihan kivasti ja etuputket näytti kans tavallaan olevan välillä aika korkealla. Joskus meni silleen kun pitikin: Kuva 2

    Seuraavaks kerraks on tarkotus löytää toimiva kierroslukumittari ja laskea pyörää edestä ja takaa. Varmaan myös pitää vielä löyhdyttää lisää menovaimennusta.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14. #584
    Pihassa uusi -08 mallin Z1000 ja hiukan ihmetyttää kytkimen toiminta. Eli kytkintä päästettäessä kytkin ei luista tasaisesti vaan nypyttää erittäin ärsyttävästi. Jo antaa enemmän kierroksia niin sitten toimii tasaisemmin. Onko muilla ollut em. ongelmaa ison Zetan kanssa. Levyt vaihtoon heti tonnin huollossa vai voisiko korjaantua uusilla öljyillä? Tai mikä muu voisi selittää em. ongelman?
  15. #585
    Lainaa (RR80 @ Elo. 04 2008,21:34) kirjoitti
    Pihassa uusi -08 mallin Z1000 ja hiukan ihmetyttää kytkimen toiminta. Eli kytkintä päästettäessä kytkin ei luista tasaisesti vaan nypyttää erittäin ärsyttävästi. Jo antaa enemmän kierroksia niin sitten toimii tasaisemmin. Onko muilla ollut em. ongelmaa ison Zetan kanssa. Levyt vaihtoon heti tonnin huollossa vai voisiko korjaantua uusilla öljyillä? Tai mikä muu voisi selittää em. ongelman?
    Itselläni ei moista ole, mutta tuntuu luistavan toi kytkin esim tilanteessa jolloin koittaisi kakkosella kytkimellä leikitellä, nopeesti nostaessa pienen luiston tekee, seuraavaksi aattelin castrolin puolisynteettisiä öljyjä koittaa, jos vaikka parantuisi. Nyt on motulin täyssynteettiset litkut...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  16. #586
    Lainaa (Jupezku @ Elo. 05 2008,15:30) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Elo. 04 2008,21:34) kirjoitti
    Pihassa uusi -08 mallin Z1000 ja hiukan ihmetyttää kytkimen toiminta. Eli kytkintä päästettäessä kytkin ei luista tasaisesti vaan nypyttää erittäin ärsyttävästi. Jo antaa enemmän kierroksia niin sitten toimii tasaisemmin. Onko muilla ollut em. ongelmaa ison Zetan kanssa. Levyt vaihtoon heti tonnin huollossa vai voisiko korjaantua uusilla öljyillä? Tai mikä muu voisi selittää em. ongelman?
    Itselläni ei moista ole, mutta tuntuu luistavan toi kytkin esim tilanteessa jolloin koittaisi kakkosella kytkimellä leikitellä, nopeesti nostaessa pienen luiston tekee, seuraavaksi aattelin castrolin puolisynteettisiä öljyjä koittaa, jos vaikka parantuisi. Nyt on motulin täyssynteettiset litkut...
    Itellä kans kytkin toisinaan luisti ykkösellä ja kakkosella kun teki nopeita kaasun avauksia
    Sitten kokeilin vaihtaa pikkasen jäykemmät kytkin jouset - ei apuja *
    Sitten hommasin ysiärrään tarkoitetun vahvistetun kytkinsarjan (kytkinlevyt, välilevyt ja jouset) ja awot - johan alko kytkin pitämään!
    Haittapuolena tuli kytkimen pieni ravistus irrotusvaiheessa, mutta luulisin että se on seurausta pitävemmistä materiaaleista ja vahvemmista jousista.
    Nämä Barnetin jouset ovat sitten todella jäykät, eli kytkintä saa painaa ihan toiseen malliin kuin alkuperäisellä konfiksella



    ZH2 2020
  17. #587
    Täällä kans yks nypyttävä Zeta...tosin aina ei tuota tee...
  18. #588
    Lainaa (Attitude @ Elo. 05 2008,21:48) kirjoitti
    Lainaa (Jupezku @ Elo. 05 2008,15:30) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Elo. 04 2008,21:34) kirjoitti
    Pihassa uusi -08 mallin Z1000 ja hiukan ihmetyttää kytkimen toiminta. Eli kytkintä päästettäessä kytkin ei luista tasaisesti vaan nypyttää erittäin ärsyttävästi. Jo antaa enemmän kierroksia niin sitten toimii tasaisemmin. Onko muilla ollut em. ongelmaa ison Zetan kanssa. Levyt vaihtoon heti tonnin huollossa vai voisiko korjaantua uusilla öljyillä? Tai mikä muu voisi selittää em. ongelman?
    Itselläni ei moista ole, mutta tuntuu luistavan toi kytkin esim tilanteessa jolloin koittaisi kakkosella kytkimellä leikitellä, nopeesti nostaessa pienen luiston tekee, seuraavaksi aattelin castrolin puolisynteettisiä öljyjä koittaa, jos vaikka parantuisi. Nyt on motulin täyssynteettiset litkut...
    Itellä kans kytkin toisinaan luisti ykkösellä ja kakkosella kun teki nopeita kaasun avauksia
    Sitten kokeilin vaihtaa pikkasen jäykemmät kytkin jouset - ei apuja
    Sitten hommasin ysiärrään tarkoitetun vahvistetun kytkinsarjan (kytkinlevyt, välilevyt ja jouset) ja awot - johan alko kytkin pitämään!
    Haittapuolena tuli kytkimen pieni ravistus irrotusvaiheessa, mutta luulisin että se on seurausta pitävemmistä materiaaleista ja vahvemmista jousista.
    Nämä Barnetin jouset ovat sitten todella jäykät, eli kytkintä saa painaa ihan toiseen malliin kuin alkuperäisellä konfiksella
    Joo alkaa tuntumaan siltä, että on enemmin ominaisuus, kun vika. 2 750 ja 3 litrasta koittaneena jokaisessa havaittavissa pientä luistoa samoissa tilanteissa.

    Aika kumma kun moista sutta ja sekundaa markkinoille lasketaan..

    Onneksi ei nyt aivan normiajossa ala luistamaan, silloin jo vaatisi oikeasti toimenpiteitä. Esim penkissä kytkintä ei luistamaan saa.
    Oikeaoppisestihan se ei saisi kyllä luistaa missään tilanteessa...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  19. #589
    perkule että osaa olla vaikeeta päättää mimmoset sliparit sitä oikein laittas -03 zetaan. ensi oli mielessä ixilin underseatit mutta nyt rupes miellyttää silmää tuo leo vincen gp styleki...hintaki ois vielä aika paljo halvempi. kumpaa porukka suosittelee?
  20. #590
    Löytyiskö joltakin halvalla 03-06 vakioslipareita? Voisin ostaa pois niin pääsisi joskus noista db-mittauksista kunnialla läpi...
  21. #591
    Lainaa (stumbe @ Elo. 06 2008,20:32) kirjoitti
    perkule että osaa olla vaikeeta päättää mimmoset sliparit sitä oikein laittas -03 zetaan. *ensi oli mielessä ixilin underseatit mutta nyt rupes miellyttää silmää tuo leo vincen gp styleki...hintaki ois vielä aika paljo halvempi. kumpaa porukka suosittelee?
    Laitoin -08 1000 Zetaani Leon GP-Stylet ja mielestäni sopii kuin nakutettu. Äänet ilman db killeriä on kyllä melkoiset, joten päädyin käyttämään killereitä. Killerien kanssa äänet on sitä luokkaa kuin yleensä ilman

    Ja tuntuu pelittävän hyvin ilman kommanderia
  22. #592
    joo päätin tilata leo vincen gp stylen itekki. sitä odotellessa ja parempia ajokelejä jos vielä tän vuoden puolella niitä tulee.
  23. #593
    Lainaa (Jasso_Salamela @ Kesä. 08 2008,22:30) kirjoitti
    Tietääkö kukaan saako -07 ja uudempaan zetaan esim. geeli-istuimia?Puutuu perse vähän turhan helposti,reilun 50km jälkeen...
    Corbinilta löytyy, en tiedä tuoko kukaan maahan. Sama ongelma puutumisen kanssa mutta en ole lainkaan varma poistuuko uuden penkin hankinnalla. Veikkaan että kilsoja vaan lisää ni kyllä se siitä.
  24. #594
    Lainaa (Attitude @ Elo. 04 2008,15:05) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 03 2008,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    hyvin vedetty. missä olitte kiihdyttelemässä?
    Lamminmaan lentokentällä Kauhajoella, siellä taitaa olla pari kertaa kuukaudessa kiihdytysiltoja.
    Satuin olemaan lähistöllä, joten pitihän sitä sitten mennä kokeilemaan *

    Luulisin että osaava kuski saisi pois tuosta ajasta liki puolen sekuntia.
    Lähtövaiheesta (60ft) olis varaa parantaa pari kymppiä, joka sitten taas näkyisi loppunopeudessa.
    Sitten optimaaliset vaihdot (ilman rajoittajalle menoja) ja leuka kiinni tankissa, niin luulisi ajan olevan vähän toisenlainen *
    harmi että olet Attitude niin kaukaa alastarolta kun lauantaina olis taas tuo kiihdyttely päivä siellä. olis ollut ollut kiva päästä peesaamaan äijää parempiin aikoihin ja ehkä itseäkin 11 alitukseen.mut katotaan tuleeko muita zetoja paikalle.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  25. #595
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 12 2008,10:02) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 04 2008,15:05) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 03 2008,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    hyvin vedetty. missä olitte kiihdyttelemässä?
    Lamminmaan lentokentällä Kauhajoella, siellä taitaa olla pari kertaa kuukaudessa kiihdytysiltoja.
    Satuin olemaan lähistöllä, joten pitihän sitä sitten mennä kokeilemaan *

    Luulisin että osaava kuski saisi pois tuosta ajasta liki puolen sekuntia.
    Lähtövaiheesta (60ft) olis varaa parantaa pari kymppiä, joka sitten taas näkyisi loppunopeudessa.
    Sitten optimaaliset vaihdot (ilman rajoittajalle menoja) ja leuka kiinni tankissa, niin luulisi ajan olevan vähän toisenlainen *
    harmi että olet Attitude niin kaukaa alastarolta kun lauantaina olis taas tuo kiihdyttely päivä siellä. olis ollut ollut kiva päästä peesaamaan äijää parempiin aikoihin ja ehkä itseäkin 11 alitukseen.mut katotaan tuleeko muita zetoja paikalle.
    Jos vain on kuivaa keliä niin tarkotus olis lauantaina käydä kokeilemassa - tavoitteena tietysti tuon vanhan ajan parantaminen
    ZH2 2020
  26. #596
    Lainaa (Attitude @ Elo. 12 2008,16:22) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 12 2008,10:02) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 04 2008,15:05) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 03 2008,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    hyvin vedetty. missä olitte kiihdyttelemässä?
    Lamminmaan lentokentällä Kauhajoella, siellä taitaa olla pari kertaa kuukaudessa kiihdytysiltoja.
    Satuin olemaan lähistöllä, joten pitihän sitä sitten mennä kokeilemaan *

    Luulisin että osaava kuski saisi pois tuosta ajasta liki puolen sekuntia.
    Lähtövaiheesta (60ft) olis varaa parantaa pari kymppiä, joka sitten taas näkyisi loppunopeudessa.
    Sitten optimaaliset vaihdot (ilman rajoittajalle menoja) ja leuka kiinni tankissa, niin luulisi ajan olevan vähän toisenlainen *
    harmi että olet Attitude niin kaukaa alastarolta kun lauantaina olis taas tuo kiihdyttely päivä siellä. olis ollut ollut kiva päästä peesaamaan äijää parempiin aikoihin ja ehkä itseäkin 11 alitukseen.mut katotaan tuleeko muita zetoja paikalle.
    Jos vain on kuivaa keliä niin tarkotus olis lauantaina käydä kokeilemassa - tavoitteena tietysti tuon vanhan ajan parantaminen *
    hyvä homma ilmoittele jossain vaiheessa mihin aikaan olet alastarolle suunnistamassa niin yritän olla paikoilla.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  27. #597
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 12 2008,16:32) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 12 2008,16:22) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 12 2008,10:02) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 04 2008,15:05) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Elo. 03 2008,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 02 2008,17:45) kirjoitti
    Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa varttimailia (Z1000'07) ja olihan se aika säätämistä, mutta jostainhan se pitää aina aloittaa *
    Paras veto oli 10.96s/209kmh ja 60ft 1.97s
    hyvin vedetty. missä olitte kiihdyttelemässä?
    Lamminmaan lentokentällä Kauhajoella, siellä taitaa olla pari kertaa kuukaudessa kiihdytysiltoja.
    Satuin olemaan lähistöllä, joten pitihän sitä sitten mennä kokeilemaan *

    Luulisin että osaava kuski saisi pois tuosta ajasta liki puolen sekuntia.
    Lähtövaiheesta (60ft) olis varaa parantaa pari kymppiä, joka sitten taas näkyisi loppunopeudessa.
    Sitten optimaaliset vaihdot (ilman rajoittajalle menoja) ja leuka kiinni tankissa, niin luulisi ajan olevan vähän toisenlainen *
    harmi että olet Attitude niin kaukaa alastarolta kun lauantaina olis taas tuo kiihdyttely päivä siellä. olis ollut ollut kiva päästä peesaamaan äijää parempiin aikoihin ja ehkä itseäkin 11 alitukseen.mut katotaan tuleeko muita zetoja paikalle.
    Jos vain on kuivaa keliä niin tarkotus olis lauantaina käydä kokeilemassa - tavoitteena tietysti tuon vanhan ajan parantaminen *
    hyvä homma ilmoittele jossain vaiheessa mihin aikaan olet alastarolle suunnistamassa niin yritän olla paikoilla.
    Kyllä ennen puoltapäivää olis tarkotus olla viivalla
    ZH2 2020
  28. #598
    Porissa olis nopeempi rata!
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  29. #599
    Lainaa (slip @ Elo. 12 2008,23:18) kirjoitti
    Porissa olis nopeempi rata!
    Ehkä on kuitenkin parempi mennä vielä tällä kokemuksella sellaseen paikkaan jossa on mahdollisimman vähän yleisöä
    Ootko itse lähdössä viivalle?
    Tosin sääennuste näyttää tällä hetkellä pikkasen huonolta, että saa nähdä jääkö koko homma väliin
    ZH2 2020
  30.  
  31. #600
    Lainaa (slip @ Elo. 12 2008,23:18) kirjoitti
    Porissa olis nopeempi rata!
    koska porissa ajetaan? sinnekin olis lyhyt matka.mulla tuon 11 alituksen surinpana esteenä taitaa olla tuo 100 kg elopaino joten tarttisin ainakin nopeen radan



    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Sivu: 20 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen