Oikei!(akostiai @ Maalis. 04 2008,00:41) kirjoitti
Millastas kilkettä kiinni meinasit pultata?
Ei taidolla vaan tuurilla!
Muistaako joku paljon on vakio stongan sisä/ulkohalkaisijahalkaisija? Oma pyörä on vielä talviteloilla joten itse en pääse tota mittaamaan.
R6R räärääpyörä
Jotain pientä ja kaunista=) Lähinnä sivupaneelit ja etulokarin. Jos löytyy sopiva takalokari niin sellainen ehkä myös. Riippuu paljolti tarjonnasta ja siitä millä hinnalla irtoaa.(Jupezku @ Maalis. 05 2008,11:22) kirjoitti
Kertokaas konkereettiset hyvät- ja huonot noista kummankin "korimallin " tonnisista zetoista. Itsellä on alkanut jostain syystä nakupyörä himottaa ja ainakin toi vanhemman mallin zeta sopii silmään ihan kivasti. Saanko siis kuinka paljon rahoilleni vastinetta jos hommaan tuon uudemman zetan? Ja mitäs tyypivikoja noissa vanhemmissa oli?
Olen ajanut tuolla uuden "korimallin" zetalla nyt yhden kesän.Kahdelta kaverilta löytyy edellinen malli,joten sillä muutamat "tyypit" ottanut.
Vanhempi malli on hieman ketterämpi pyöritellä,mutta ala ja keskialueella ei potkua ole samalla tavalla kuin uudessa.,,tai kyllähän siinäkin potkua on mutta täytyy kierrättää enemmän...
Itse olen tyytyväinen tähän uudempaan,koneesta irtoo mukavasti tapahtumia juuri sillä kierrosalueella millä pyörää enimmäkseen ajan...eli korttelirallia,mutkapätkiä ym..radalla en koskaan..
Tyyppivioista en ole kuullut,kavereiden pyörissä ei ainakaan mitään vikaa ole ollut..
Ja kaikki kolme pyörää täysin vakioita mitä olen ajanut..
Oottekos penkitelleet z1000 pelkillä slipareilla, meneekö laihalle orkkissäädöillä?
Mikäs se koko sitten loppujen lopuksi oli? Sama proggis olisi itsellä edessä eikä jaksais alkaa millekään ennenkuin koon on saanut selville...(Sämby @ Marras. 18 2007,21:42) kirjoitti
tänään tai siis eilen 18 - 19 maissa joku ajeli vihreällä z1000 kawalla huopalahdentiellä ja myöhemmin takaisinpäin paciuksenkatua. oli muikeat saundit, tehoputket oli tai sliparit. mukawa kevään herätin semmoinen näky. kuski ajoi vielä ihan asiallisen näköisesti ja maltilla näin kevätliukkailla. olisiko joku tänne kirjoittava ollut kenties. kattelin menoa etäämmältä.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Mitenkäs näissä 07-> Z750/Z1000 onnistuu madallus?Ilmeisesti koiranluita vaihtamalla?Kylmätyyppejä ottaessa ylti kengänkärjet maahan mutta oishan se kiva yltää edes päkiällä.Vielä kun osaisi päättää vaihtaako 750 vai 1000 zetan seuraavaksi pyöräksi![]()
Madalluksesta en tiedä,,mutta ota suoraan z1000,,itse kyllästyin pikkuzetaan yhdessä kesässä...(Jasso_Salamela @ Huhti. 09 2008,16:38) kirjoitti
![]()
Juu Z1000 tulee jos vaan väliraha asettuu kohdalleen...ja toivotaan että tuo madalluskin selviää samalla.Jos ei muuten niin pitää itse soveltaa...(vaakneri @ Huhti. 12 2008,01:16) kirjoitti
![]()
Takapäätä saa madallettua koiranluilla ja etupäätä saa laskettua pari senttiä tiputtamalla etuputkia(Jasso_Salamela @ Huhti. 12 2008,20:46) kirjoitti
![]()
ZH2 2020
heips. Tossa naapurin tallissa taas kävin pällistelemässä zetaa ja naapurikäskikin kysyä jotta oisko kellään myyrä siihen putkistoa. kyseessä siin kawasaki z1000 vm.07
600rr
Talvi tullut mietittyä putkia Zetaan ja kaikki vaihtoehdot kahlattu läpi ja nyt viimein alkaa näyttämään siltä, että tulokseen on päädytty: Leo Vince GP Style for '03-'06 Z1000
RiderForumsilta löytyy topic: RiderForums
Ei mahda löytyä kokemuksia .orgin Z-1000 kuskeilta vielä tästä..?
Listahinta tuolle 390 € kotimaassa, mutta ei kuulemma aivan Apteekki.
Itsellä löytyy Leon Gpstylet zetasta: http://jupezku.1g.fi/kuvat/Mopohommi...di2.jpg/medium(disko @ Huhti. 15 2008,21:45) kirjoitti
Kokemuksia ei ole vielä kertynyt, mutta kerronpa kun saan savut pihalle![]()
Hyvältä näyttää kyllä ja kommentteja odotellessa sieltä suunnalta. Jotain osviittaa YouTube videoista saa ja tuolla GP sliparilla kuulostaa mielestäni äänet samalta kun veti pyörän tulille ilman slipareita......kirjoitti
Tuossa on erotuksena, että 03-06 vuosimalliinhan tulee sliparilla 4:2:1 ratkaisu. Onhan tuo siro verrattuna alkuperäisiin ja painoakin lähtee melkoinen määrä pois, ylimääräinen paino pois sanottiin kummelissa![]()
-07 malliin on saatavana oikeastaan vielä vasta vain kahta koko putkistoa acra ja hindle jos hän etsii sellaista. Ja muita en vielä tiedä kuin itseni joka olisi sellaisen investoinut joten käytettyä on vaikea löytää. Vaimentimia saattaa kyllä löytyä porukoilta täältä orgista.Keväällä vain on niistä vaikea luopua(factoryrider @ Huhti. 15 2008,21:16) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
juu no sitä arvelinkii mut joku tais tossa talvella jotai tarjoillakkin mikäli en väärin musita. Tietty jos jollain on sliparit myytävänä pistä privaa niin saattaa kaupat syntyäkkin(zeta1 @ Huhti. 15 2008,22:18) kirjoitti
![]()
600rr
Dodii, nyt on sellaset 100km tullut mörinää kuunneltua, ja omaa korvaani ainankin miellyttää. Suht matalat äänethän noissa on, yläkierroksilla sitten alkaa "särkemään"... Killerit on paikallaan, ja tuli testattua myös ilman niitä, mutta vähän turhan kovat äänet omaan makuun. Edellisessä r6 oli joku leon oval pönttö ja siinä oli abaut samanlaiset äänet ilman killeriä, kuin näissä on killerien kanssa.(disko @ Huhti. 15 2008,22:10) kirjoitti
Moottori käyttäytyy ihan ok, ei nyi eikä yski, voi olla että olen nuuka ja sijoitan commanderi rahat cb1000r hondaan, kunhan sellasta alkaa saamaan.
Silmää noi mielyttää ainankin itsellä, kun ovat tollaiset kevyen näköiset:
Kuva
Miksi näitä ei saa tämmöisenä kaupasta?
http://www.riderforums.com/showthread.php?t=41774
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Onkos kellään tietoo, että saako tota ATREa (Advanced Timing Retard Eliminator) tai jotai vastaavaa -07 Z1000?
Mustanaamion suojeluksessa !!!
Z1000 -07 Metallic Diablo Black
Korkkas sitten toinen etupään stefa zetasta. Löytyisikö suosituksia mihin kannattaisi pk-seudulla viedä huoltoon? Luonnollisesti paikan pitäisi olla nopea, halpa, hyvä ja paras.
JV-Motorsport(VLU @ Huhti. 24 2008,06:20) kirjoitti
Voit samalla heittää vaikka vähän Öhlinsiä keulaan![]()
hieno vaihturi...(Jasso_Salamela @ Huhti. 24 2008,13:54) kirjoitti
![]()
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Ei ole kyllä Hondaa ikävä(zeta1 @ Huhti. 24 2008,17:59) kirjoitti
Huggeria+bellypania tuo Kawa huutais...millaisia on tarjolla ermaxin ja puigin lisäksi ja mihin hintoihin?Kannattaako ulkomailta tilailla??
Kellään tiedossa nettisivua josta löytyisi purkukuvia uudempaan zetaan?Etenkin noiden etuvilkkuhässäköiden....
Onko kellään pyörässä MIVV GP:n putkia vanhemmassa Zetassa?
Mä on,ja tarttisin ,tai no, pääsisin helpommalla jos joltain sais ruiskun kartan Commanderiin laitettavaksi.
Kun Dynojetin sivuilla ei ole noihin valmista karttaa...
Tiedän että penkissä sen saa tehtyä ja niin meinasinkin käyttää,mutta siinä pääsis helpommalla sekä penkittäjä että minä jos olis kartta joka on valmiiksi lähellä totuutta...
Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
Kawan oma bellyban taitaa olla ainut, mikä kunnolla istuu, itse ermaxia koitin satutella, mutta paloi käämi siihen. Huggeria saa ainankin puigilta ermaxin lisäksi.(Jasso_Salamela @ Huhti. 25 2008,14:09) kirjoitti