Mitä mieltä olette otsikossa mainituista renkaista. Tarkoitus olisi ajaa pääosin "normaalia" ajelua sekä jonkin verran rata-ajoa. Pallot tulisi GSXR1000 K6:een ja nyt saisin em. renkaat halvalla.. Onko näistä mihinkään??
Mulla on noi renkaat,en oo ainakaan nyt syksyllä saanu niihin mitään luottoa..Tuskimpa kesälläkään enempi tuleeVaihdan ne heti kevään rospuuttokelien jälkeen supercorsiin tai pilot powereihin
![]()
Suk dik!
Ajoin setin niitä XX:llä, ja vaihdoin takaisin Pirellin Diabloon. Diablo kaikessa parempi, paitsi ettei luistele niin paljoa...![]()
todella huono valinta mun mielestä! ainakin mull oli liukas...
Mulla oli pyörässä BT015, mikä on uudempi versio 014:sta. En pitänyt niistä. Pito lähti erittäin yllättäen, ei varoittelua. Esim. Diablot toimii paljon paremmin. Lisäksi BT015 etunen kului tosi nopeasti aalloille.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Hyvä tietää. Toinen vaihtoehto on Pirelli Diablo Corsat joten taidanpa valita sellaiset seuraavaksi.
Mielestäni hyvä vaihtoehto(RR80 @ Tammi. 05 2007,20:54) kirjoitti
!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Ehdottomasti Pirelli näistä kahdesta! Tuo BT 014 oli oman pyörän ensiasennuskumi kans ja toisinaan teki kyllä "hauskoja" pakkoliikkeitä.Kylmänä(varmasti muutkin ovat)oli todella liukas.Oma ei tosin ollut tuo Sorsa,mutta pito tuntui kyllä aivan erilailla,kuin Bridgellä.(RR80 @ Tammi. 05 2007,20:54) kirjoitti
Ko rengas takasena K5 :ssa kesti 6 tuhatta ja mitäpä tuohon, rengas missä joku muukin tie/ katuruuvaukseen.
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Oli kyseinen rengas ensiasennuksena zetorissa
Eturengas kului aalloille, sekä kulutus kestävyys tosi
Sen jälkeen on ollut vain pilot poweria alla![]()
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
1000 gixus oli tollaset,6000 pääsi hikisesti. en kyl pitäny.kylmänä yllättävän liukas..
vaihtuu diablo corsiin,kaveri veti (helposti?) 8000 km corsilla![]()