Olen havainnut mielenkiintoisen virheen orgin uusia viestejä -toiminnallisuudessa. Jos yritän mennä tuonne Applen safarilla, niin saan aina firheilmoituksen ja jos taas käytän firefoxia, niin homma toimii.
Tässä vielä virheilmoitus.
---------------------------------------
Ikonboard CGI Error
Ikonboard has exited with the following error:
Can't call method "query_count" without a package or object reference
This error was reported at: Sources/Lib/FUNC.pm line 874.
Please note that your 'real' paths have been removed to protect your information.
---------------------------------------
Kummassas meinaat vian olevan, .ORG!:ssa vai ompun Safari selaimessa... Kai se kuitenkin se toiminnallisuuden puute on siellä Safarissa...![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
No olishan se ihan mielenkiintoista tietää minkä takia safaria käytettäessä serveripäässä oleva perlimoduli ei löydä tarvittavaa funktiota.
Niin olisi, vikaa ei ole saatu replikoitua kuin safarilla vaikka ollaan testailtu kaikkea mahdollista linux/windows -ympäristössä. Valitettavasti testikalustosta ei löydy yhtään maccia (ja tuskin ainakaan itselleni edes moista tulee).(wolvie @ Tammi. 06 2007,11:59) kirjoitti
Outoahan toi on, mutta päivittäin weppiongelmia ihmettelevänä ei ole edes oudoimpia safarilla tapahtuvia juttuja - sillä selaimella ihan kaikki on mahdollista![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Juuri näin... Safari nyt vaan on selaimena aika ihmetys...(Jassu @ Tammi. 06 2007,12:10) kirjoitti
wolvie, pääset helpommalla kun asennat mäkkiis suosiolla esim firefoxin. Omassa mäkkihärpäkkeessä ei kerenny tuleen vielä yhtään murhetta vastaan toimivuuden suhteen ja se kerkes oleen käytössä mulla n. vuoden.
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Kyllä mulla on myös firefox käytössä, ei kyse siitä ole.(TeeVee @ Tammi. 06 2007,12:53) kirjoitti
Kunhan ajattelin tuoda tuon virheilmoituksen esiin,jos vaikka ylläpito ei sitä olisi jo tiennyt. Näköjään se olikin jo tiedossa.