Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
    Mites olisi jos .ORG järjestäisi ensi kevääksi ensiapukurssit isoimmille paikkakunnille? Voisi olla aihetta ennen uuden kauden alkua.
    Sitovat ennakkoilmottautumiset yms. Luulisi halukkuutta ja osallistujia löytyvän?
    Hinnassa voitaisiin sitten ottaa taas huomioon ry:n jäsenyys...

Edit: Niin, joo. Mä ilmottaudun sit vapaaehtoiseksi auttamaan järjestelyissä.

*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Hyvä idea! *

Voisin ilmoittautua jo alustavasti mukaan ja tiedän muutaman kouluttajankin, jos on tarpeen.
    Se, joka hulluttelematta elää ei ole niin viisas kuin luulee
    Hyvä idea!

Minä ainakin lähtisin kun ei ole noissa ensiaputaidoissa paljoa kehumista.
    Kuulostaa hyvältä ja voisko vielä painottaa moottoripyöräonnetttomuuksille tyypillisten vammojen ensiapuja.
    Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
    Tulen kanssa jos .Org järjestää... vaikka ajattelin mennä heti kun sopiva kurssi alkaa.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Minä myös mukana, jos aikataulu antaa periks.. On siitä EAykkösen suorittamisesta kulunut jo muutama vuosi liikaa, eikä pieni päivittäminen olisi ollenkaan pahasta Hieno idea!
    Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06

Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
    Mulla on hätäensiapu-koulutus (kortti voimassa 2007 asti) - mutta ainahan on hyvä kerrata taitojansa. Mikäli kurssi kohtuuhinnoissa niin saattaisin tulla verestämään oppejani. Loistava idea.
    VT750C2 -2000
    Tämmöinen oli toissa syksynä jo suunnitteilla Tampereen Orgissa, mutta kuivui valitettavasti kuitenkin kokoon.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Lainaa (iama @ Syys. 29 2005,21:47) kirjoitti
    Tämmöinen oli toissa syksynä jo suunnitteilla Tampereen Orgissa, mutta kuivui valitettavasti kuitenkin kokoon.
    Jos se ei vaikka ens keväänä kuivuis? Yritetään ainakin.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    messissä vaikka jo nyt syksyllä..

Oikeesti hyvä idis..
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
    Ei huono idea!

Otetaan seuraavasssa hallituksen kokouksessa esiin ja yritetään selvittää kustannuksia.

Sumppa: Voitko kysellä että miten ja mistä sekä kustannusarvio tälläiselle koulutukselle?
    <br />
    Lainaa (Velho @ Syys. 30 2005,08:53) kirjoitti
    Ei huono idea!

Otetaan seuraavasssa hallituksen kokouksessa esiin ja yritetään selvittää kustannuksia.
    Näin teemme!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Hyvän asian vuoksi kannattaa kokeilla. Olen EA1:n käynyt pari kertaa, viimeksi 1992?! Valmis päivitämään taidot.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Mulla oli mielessä ehdottaa ensiapukurssin järkkäämistä mutta vanhoja viestejä selatessa huomasin, että sellainen on viime keväänä pidetty Tampereella. Onko mahdollisesti aikomuksena pitää uusi kurssi ensi keväänä? Itselle se ainakin olisi tarpeen koska ensiaputaitoja on viimeksi opetettu lukiossa noin 1 miljoona vuotta sitten *
    Jup, mukana, siitä on aikaa kun sen viimeksi olen suorittanut... vuonna 1985. Et olis varmaan paikallaan pikku päivitys
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Myös mukana, jos järjestetään. Vanhoista kursseista en muista enää juuri mitään ja eikös noita elvytysohjeitakin (painallus/puhallus) ole äskettäin päivitetty?
    Busa K8
    Lainaa (-Harza- @ Marras. 15 2006,10:24) kirjoitti
    Myös mukana, jos järjestetään. Vanhoista kursseista en muista enää juuri mitään ja eikös noita elvytysohjeitakin (painallus/puhallus) ole äskettäin päivitetty?
    Ja koska mopoilla mennään, siihen pitää kuulua suht tehokkaasti ISOJEN verenvuotojen tyrehdyttäminen! *
    Ja mukana, vaikka noita on tuohon sukejuttuun tullut suoritettua. Päivitys on tarpeen!

TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Hyvä ajatus. Monien työpaikkojen työsuojeluelimissä on myös
    EA-kurssit ohjelmissa. Jotka vain suinkin niihin pääsevät, niin
    menkääpä ihmeessä. Ajokortin saamisen yhtenä perusteena tulisi
    olla hyvksytyt EA-kurssit ... mutta saahan sitä haaveilla.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    MÄ kanssa MÄ kanssa........

Vaikka työn puolesta sitä on tultu opeteltua, mutta harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina.....
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
    Lainaa (-Harza- @ Marras. 15 2006,10:24) kirjoitti
    Taisivat päivittyä keväällä pariinkin otteeseen.

Kyllä tuollainen kurssi olisi ihan näppärä, vaikka juuri keväällä EA1:n suoritin. Painotus voisi olla juuri noissa mainituissa isoissa verenvuodoissa ja ruhjevammoissa. Hetkonen, eikös EA2:n sisältö ole aika pitkälti vammamekanismiä ja noita isompia kolhuja käsittelevä?
    Jälleen suzukisti
    Mäkin olisin kiinnostunut osallistumaan jos moinen järjestetään.
    Loistoidea.

Mullakin kurssien käymisestä taas pari vuotta aikaa, kertaus tekee mestarin, ja nimenomaan jos prätkäonnettomuuksiin painotetaan, niin mahtavaa.

Tiedän myös pari kouluttajaa, jos tarvis.
    "We cannot choose the time we live in
    - all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
    mukana....en oo ikinä käyny millää kursilla ...joten aika olis...
    EAI ja II on tullut suoritettua joskus 90-luvun alussa ja on "lisenssit" päässeet vähän päässeet vanhentumaan

Mopopainotteinen kurssi ois loistava. Porukalla kun ajellaan ja jos joku sattuu pyhkäseen mettäään niin oikea apu on heti paikalla.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    EA I *käyty joskus pari vuotta sitten..
    Mukana ehdottomasti *
    Parasta A-luokkaa !
    Onko mahdollisesti aikomuksena pitää uusi kurssi ensi keväänä?
    Itse pidin motoristeille suunnattua ea-kurssia tänä vuonna jokusia kertoja ja tarvittaessa voin pitää tulevaisuudessakin, ainakin Turun suunnalla olisi halukkuutta osallistua, Suzukai asiaa hoitanee... *

Ja koska mopoilla mennään, siihen pitää kuulua suht tehokkaasti ISOJEN verenvuotojen tyrehdyttäminen!
    Niin no, eihän meistä kai kukaan partakoneella aja..? *

* Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
    Lainaa (MadMax @ Marras. 16 2006,08:36) kirjoitti
    Turun suunnalla olisi halukkuutta osallistua, Suzukai asiaa hoitanee... *:;)
    Juu niin hoitelee. Katotaan jos löydettäisiin talveksi sopivan hintainen paikka jossa voidaan pitää tuo kurssi.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Kerrankin aihe johon ei kellään mitään negatiivista sanottavaa, mielellään mukana jep jep
    <p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
    Lainaa (suzukai @ Marras. 16 2006,09:05) kirjoitti
    Lainaa (MadMax @ Marras. 16 2006,08:36) kirjoitti
    Turun suunnalla olisi halukkuutta osallistua, Suzukai asiaa hoitanee... *:;)
    Juu niin hoitelee. Katotaan jos löydettäisiin talveksi sopivan hintainen paikka jossa voidaan pitää tuo kurssi.
    Olisi kerrankin hyvä syy lähteä Turkuun . Ja vaikka baarimeeting illaksi
    Busa K8
  30.  
    Lainaa (jens @ Marras. 15 2006,22:10) kirjoitti
    EAI ja II on tullut suoritettua joskus 90-luvun alussa ja on "lisenssit" päässeet vähän päässeet vanhentumaan

Mopopainotteinen kurssi ois loistava. Porukalla kun ajellaan ja jos joku sattuu pyhkäseen mettäään niin oikea apu on heti paikalla.
    Anna 5!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen