Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Aiemmin jo vähän valottelin projektiani toisessa yhteydessä ja nyt valotan hiukka lisää. *
    Kun kevennys projektin aloitin niin toiveissa oli noin 25kg painon pudotus.
    Tosin homman edetessä mopo lähti niin sanotusti keulimaan *
    Kaikki ylimääräinen osa joka ei vaikuta ajamiseen vartilla on saanut kyytiä. Titaania alumiinia muovia hiilikuitua ja laikkaa.

    No muutamia esimerkkejä,
    putkisto 10,5 kg,
    vanteet 10kg,
    tankki 7kg
    takahäkki 4,2 kg
    Öljyn jäähd. -2,0 kg
    teili vilkuilla -1,3 kg
    jalkatapit -1,56kg
    Kiertokanget -0.6 kg
    Vastapaino -1 kg
    peilit -0,63 kg
    airbox 2.6 kg
    pair - 1,1 kg
    ramair putket - 0,9 kg
    seisonta tuki 1,5 kg
    katteiden ylim osat -1,3kg
    valot 4kg
    jarrut 4kg
    akku 2kg
    pikku nippelit 1kg

    listasta puuttuu vielä käsittämätön määrä pikku juttuja.
    Valotan lisää kun projekti alkaa valmistuun

    *
    Pikasella vilkaisulla mopo on katuvireinen. Näyttääpi ihan tavalliselta käyttöpeliltä. Tosin katsastukseen ei oo asiaa *

    tosta pari kuvaa
    http://galleria.busanistit.org/album34

    Hmm vartin aikaa yritetään oikeesti parantaa noilla eväillä.
    Yhden laskurin mukaan 270 km/h loparit ja 0,5 sek aika parannus mahdollinen viimme kesäseen *
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  2. #2
    Eipä tuos voi ku onnitella valitsemallas tiellä
    Tohon ku lähet niin ei oo paluuta Itelle valitsin rauhallisemman matka-ajo/kokkari tyyppisen mopon Eli siis eiku varttimailille uudet luvut niin johan ainaski kello tykkää
    Öö siis tää oli oikeesti offtopic
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  3. #3
    ÖÖ siis viel et onko noi dietti kilot pudonneina, vai nykyään painavana tavarana... johan oli na na na jatkoja
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  4. #4
    Jepa, pudotettu on.
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  5. #5
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  6. #6
    Aika makeen näköinen pútkisto. Vähän cruisertyylinen, mutta hieno. Paljonkohan verottaa kallistusvaroja, vai lieneekö sillä merkitystä.
    Dixi et animam levavi
  7. #7
    Kallistus varoja verottaa reippaasti, mutkateille ei oo asiaa
    No äkkilähtö hommiinhan noi varat riittää, taipunee kennojen väliin
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  8. #8
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ek@ @ Tammi. 10 2007,08:16) kirjoitti
    Aika makeen näköinen pútkisto.
    Ja ihan perkeleen pahaääninen
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #9
    Lainaa (Jassu @ Tammi. 10 2007,09:00) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Tammi. 10 2007,08:16) kirjoitti
    Aika makeen näköinen pútkisto.
    Ja ihan perkeleen pahaääninen
    Vanha sanonta siellä missä on ääntä on voimaa, pitänee jälleeen paikkaansa.
  10. #10
    Päälle vielä oma tiukka dieetti ja taas lähti kymmenen kiloa. *
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  11. #11
    Meinaatko ihan vakio akselivälillä ajella??
  12. #12
    Lainaa (Makkonen @ Tammi. 10 2007,14:17) kirjoitti
    Meinaatko ihan vakio akselivälillä ajella??
    Hmm.. toi on ainut epäselvä asia.
    Täytynee ainaski kokeilla
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  13. #13
    Melko paljon saa painoa näköjään pudotettua... Onnea vaan projektille.
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  14. #14
    Paljonko löytyy potkua?Miten viritetty?
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  15. #15
    Lainaa (Toyboy @ Tammi. 10 2007,10:13) kirjoitti
    Päälle vielä oma tiukka dieetti ja taas lähti kymmenen kiloa.
    Niin kait kaveri on jo laiha . Meinaan ainakin halvemmalla tuntuisi saavan monesta äijästä ton 25 kiloa ulos .
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  16. #16
    Lainaa (välläri @ Tammi. 11 2007,17:23) kirjoitti
    Paljonko löytyy potkua?Miten viritetty?
    Tosissaan tiukattu 1299cc (vakio kokoinen) vapari, hupa kaasulla. Dynoon ensviikon alusta, tuloksia sitten.
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  17. #17
    Yllättävän paljon painoa oot saanu pois. Jään seuraamaan mielenkiinnolla dynon tuloksia. Onnea projektille.
    Sukisukimies
  18. #18
    Lainaa (suurii @ Tammi. 11 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (Toyboy @ Tammi. 10 2007,10:13) kirjoitti
    Päälle vielä oma tiukka dieetti ja taas lähti kymmenen kiloa. *
    Niin kait kaveri on jo laiha . *Meinaan ainakin halvemmalla tuntuisi saavan monesta äijästä ton 25 kiloa ulos *.
    Mahtaa ottaa vain aikaa hieman enemmän. Ja tuskin on lähellekkään niin hauskaa
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
  19. #19
    Lainaa (suurii @ Tammi. 11 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (Toyboy @ Tammi. 10 2007,10:13) kirjoitti
    Päälle vielä oma tiukka dieetti ja taas lähti kymmenen kiloa. *
    Niin kait kaveri on jo laiha . *Meinaan ainakin halvemmalla tuntuisi saavan monesta äijästä ton 25 kiloa ulos *.
    Niin, meneehän siinä karderobi uusiks! Eihän noi loimetkaan maksa mitään, ellei tyydy siihen "parikyt kiloo sitten" ostettuun rippipukuun.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  20. #20
    Todellinen paino alkaa hahmottuun
    Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina

    Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg

    Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.

    Alle 180kg *
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  21. #21
    Hyvin oot saanu karsittua painoa pois. Onnea projektiin
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  22.  
  23. #22
    Lainaa (kst @ Tammi. 12 2007,19:13) kirjoitti
    Todellinen paino alkaa hahmottuun
    Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina

    Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg

    Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.

    Alle 180kg
    Piru vie, aikas kevyt paketti tullut . Ei muutaku hanaa stripillä sitten . Miehellä kädet syhyää jo varmaan pahasti
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com