Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    miten pystyy oikasee 04-rytkösen vaihdepoljinta? On "vähän" kiero? Vai meneekö suosiolla uusiksi?
    GSX-R 1000 K9
  2. #2
    Mitähän materiaalia se on..?
    Alumiini väsyy helposti, titaani vähän vähemmän

    Käännä suoraksi, mutta eri kohdasta mistä se on taipunut.
    Sitten voikin pistää uuden tilaukseen
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  3.  
  4. #3
    tarkoitatko että on ihan solmussa vai että on vähän vinossa?

    lämmittämällä ja ruuvipenkissä hitaasti. niin että on esim jotakin pehmeää metallisten leukojen tilalla. esim kuparia tai vaikka pari kerrosta lakanaa yms. maalit tai pinnoite (mitä nyt siinä onkaan) niin voi lähteä pois lämmitysvaiheessa, mutta sitten hän sen voi kiillottaa
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91