Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Joo,elikkäs olis projektin seuraava vaihe edessä eli kävin ostaa pyörääni (cbr 600fi -02) KATittoman vakioänärin(30euroa) mist olis tarkoitus tehä läpivirtaava malli. muhkeilla saundeilla tietenkin...rälläkkä käteen ja päädyt irti.samalla n.10cm pituutta pois.mut mist sais reikäputkea??? noin 2"
    Itse olen tehnyt rst verkosta. Tai oikeestaan se on peltiä josta on reijitetty varmaan 90%... löytyy metallikaupasta helpoiten.
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    yoshin huilu maksaa noin satkun.turhan kallis reikäputki...on noit muitakin myynnis mut pituutta ei oo tarpeeks tai putken halkaisija pieni.täytyy yrittää siit verkosta
    Ilmastointialan yritykset on kans aika oiva paikka löytää sellaista materiaalii josta sisähuilun tekee..yhteen putkeen tein kerran itse ja materiaalikulut oli >10€
    kesä on motoristin kulta-aikaa
    Jos poraa itse niin täytyy muistaa poranteräkulut ;) Eiku oikeesti, porasin kerran noin 400 reikää rosteriputkeen ja sattu kuin ihmeen kaupalla kerrankin terä joka puri eikä palanut. Yhdellä terällä koko satsi. Laiska kun olin niin reiät 5 millisellä ja putken ympäri vielä teräsverkko ennen villoja.
    niin,kyllähän sen vois ite poratakin... mut jos kuitenkin kävis noista ilmastointi liikkeistä ekana kyselemässä.paljonkos sitä villaa kannatttaa sinne laittaa?
  7.  
    Mää tein 10ärrään 60.3 millin rosteriputkeen vannesahalla 45 asteen kulmaan vajaa puoleenväliin putkea viiltoja n. 8 millin välein.
    Tuli hyvä ja hiljainen, vähä liiankin hiljanen...

Tein aikanaan hondaan sisäputken tuolla tyylillä, mutta sahasin kylmäpyörösahalla, uran leveys oli n. 3mm.
    Siinä tahto joskus pölläytellä villanpalasia putkesta...

Poratessa on kova homma, ja poraus jäysteet putken sisäpuolelta on v****mainen poistaa, myös niin oon tehny.

Reikälevy olis kova sana, jos löytyy...

Villaa ei oikeen mahottoman tiukkaan kannata laittaa, menee vaimennuskyky. Palonkestävää villaa (sitä mitä laitetaan savupiipun ympärille, sellasta raskasta) laitettaessa tärkeetä on ettei revi siitä villasta irtopalasia ja tuki niitä putkeen. Villasta on leikattava sellanen sopivan paksuinen ja levyinen palanen ja työnnettävä se kokonaisena putkeen, sillon se säilyy siellä kauemmin.