Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mulla on suzuki T500 vuosimalli -75, kuinka ja mistä tämmöseen löytyy varaosia ?
    Lainaa (munakypärä @ Tammi. 02 2007,18:59) kirjoitti
    Mulla on suzuki T500 vuosimalli -75, kuinka ja mistä tämmöseen löytyy varaosia ?
    Museosta?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (TPM @ Tammi. 03 2007,07:30) kirjoitti
    Museosta?

jos ei ole mitään sanottavaa aiheeseen, niin voi varmaan noi viisastelutkin jättää pois

itse kysymykseen.kannattaa kysellä vaikka tuolta

muuten voi olla aika heikkoa.tai sitten kahlailemaan ulkomaalaisia sivuja jos sieltä löytyis
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Briteissä Crooks Suzuki on hyvä löytöpaikka vanhempien(kin) Suzukien osille: www.crooks-suzuki.com.
    "Parts" --> "T500 Parts Catalogue"

T500:aan löytynee Suomestakin käytettyä osaa ihan mukavasti, olihan pyörä täällä varsin suosittu. KePö ja VMPK:n foorumi käyttöön. Nykyään T500 on myös suosittu aihio erinäköisiin classic racereihin, joten viripalikkaakin löytyy. Siitä saisikin aika näppärästi oivan cafe racerin...

...
    Kusessa olet, kärsivällisyyttä tarvitaan.
    Noihin 70-luvun japseihin on välillä tosi vaikeata löytää osia varsinkin Suomesta. www.ebay.com on aika hyvä paikka, sieltä hommaan omiin jammuihin uuttakin osaa aina silloin tällöin. Tuo aikaisemmin ollut japsistarojen linkki on hyvä paikka kysellä myös.

Onnea vaan matka-jawan kanssa. Siinä on sitä jotakin kuitenkin.
    Lainaa (Pena @ Tammi. 03 2007,10:17) kirjoitti
    www.ebay.com on aika hyvä paikka, sieltä hommaan omiin jammuihin uuttakin osaa aina silloin tällöin.
    muista myös www.ebay.de !
  7.  
    Lainaa (gs650gt @ Tammi. 03 2007,10:22) kirjoitti
    Lainaa (Pena @ Tammi. 03 2007,10:17) kirjoitti
    www.ebay.com on aika hyvä paikka, sieltä hommaan omiin jammuihin uuttakin osaa aina silloin tällöin.
    muista myös www.ebay.de !
    Samaan paikkaanhan nuo vievät (tai no ebay.com priorisoi Amerikan myyntipaikat), mutta jos englanti taipuu parhaiten, niin kokeile www.ebay.co.uk ja "Location"-kohdassa raksi ruutuun "European Union". Samat tavarat löytyvät sekä .de että .co.uk kautta (ja edelleen .com kautta).
    ...