Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    pyörä *nätti ku mikä mut äänet o niinku tossumopossa.. pitäs saada hieman miehekkäämmät soundit. eli suorat putket ainakin.. mitä kustantaa ja mitä putkia ootte vaihtaneet ?? pyörä on vm 2002 . tartteeko vaihtaa muuta jos haluu saada samalla tehot *kuntoon? kiitos jo etukäteen.. *

Lainaa (vtxrider @ Joulu. 30 2006,00:05) kirjoitti
    pyörä nätti ku mikä mut äänet o niinku tossumopossa.. pitäs saada hieman miehekkäämmät soundit. eli suorat putket ainakin.. mitä kustantaa ja mitä putkia ootte vaihtaneet ?? pyörä on vm 2002 . tartteeko vaihtaa muuta jos haluu saada samalla tehot kuntoon? kiitos jo etukäteen..
    Mull on Vance & Hinesit joihin joutu hommaan quiet bafflet sisään kun oli niin äänekkäät. Pelkät avarammat putket tuo jo tehoa lisää mutta bensankulutus nousee. Mulla lisäksi K&N läpivirtaussuodatin ja Power Commander III johon BikeDoctorin säädöt. Kyllä lähtee.
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine
    kiitti jty=) muistatko paljo kustanti toi paletti?
  4.  
    Lainaa (vtxrider @ Tammi. 06 2007,00:16) kirjoitti
    kiitti jty=) muistatko paljo kustanti toi paletti?
    No mulla oli ne V&H:t kiinni kun ostin pyörän. Powercommanderi, K&N filsu, asennukset ja säädöt yhdessä makso Miksulla muistaakseni jotain 700 luokkaa ja quiet bafflet oli jotain 20 taala tsipale usa:sta tilattuna. Eli ei halpaa mutta selitin itselleni että mä ajan niin paljon että se maksaa takas säästettynä bensana

Nyt jos tekisin niin tilaisin sen PCIII:n ja O2 sensor eliminatorin jenkeistä. Tämän lisäksi Miksu teki paljon muutakin pientä, Mm. ton pair valve modin johon tarvittavat metallilevyt ostin Honda Direct Linestä

Semmonen vinkki vielä että PowerCommanderin asennusohjeessa eurooppalaiseen VTX1800 otetaan sen käyttöjännite aivan idioottimaisesta paikasta (ryöstäjällä jostain 0.2mm ohuesta piuhasta) ja mulla hapettui vuodessa => Kone vain kakoo.

Tuolta löytyy tieto mistä kannattaa ottaa 12V virta-avaimen takaa.

Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine