Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Näyttäs olevan rapistumaanpäin nuo kumit, eli uusimista tarvis. Saakohan noita mistään muualta ku maahantuojalta, jonka hinnat taitaa olla aikalailla korkeahkot *

    edit. Samaan syssyyn.. onko -95 vuosimallin cbr 600 samanlainen yläkolmiopala kuin -93?



  2. #2
  3. #3
    ei saanu ainakaan pc23 muutaku alkuperäisenä. mutta ne ei ollu kovin kalliit sikäli jos nyt pyörään yleensä halvalla saa mitään.
  4. #4
    Onko kellään sähköposti osotetta tai puhelin numeroa brandtille, vai pystyykö yksityinen suoraan sieltä tilaamaan. Paikallinen merkkiliike kun vain on niin perseestä ja kiskuri paikka että sieltä ei kannate mitään hakea *
  5. #5
  6. #6
    Lainaa (Juuzoppi @ Tammi. 04 2007,00:39) kirjoitti
    ei saanu ainakaan pc23 muutaku alkuperäisenä. mutta ne ei ollu kovin kalliit sikäli jos nyt pyörään yleensä halvalla saa mitään.
    Et millään satu muistaan ees suunnilleen hintaa?

    Mutta kyllähän se kummasti on tuo hinta korkealla kun siinä pussissa missä osat tulee niin lukee honda genuine parts... Yks o-rengaskin kun starttiin maksaa jo vähän päälle 9 euroa.
  7. #7
    parempi kun en muistele ettei tule valehdeltua. just kysyin 1000f sc24 runko laakereita ja 193eur olivat vailla ja startin laakeri 205eur. tekee niin kipeää että itku pääsee ja kesällä pitää harkita vakavasti et jos lopettaa koko homman tai merkin vaihto ainakin. mittarissa 80tkm mutta ei sillä määrällä pitäs laakerit vielä loppua, voi olla että 180tkm on lähempänä todellista lukemaa.
  8. #8
    Lainaa (Juuzoppi @ Tammi. 05 2007,00:05) kirjoitti
    parempi kun en muistele ettei tule valehdeltua. just kysyin 1000f sc24 runko laakereita ja 193eur olivat vailla ja startin laakeri 205eur. tekee niin kipeää että itku pääsee ja kesällä pitää harkita vakavasti et jos lopettaa koko homman tai merkin vaihto ainakin. mittarissa 80tkm mutta ei sillä määrällä pitäs laakerit vielä loppua, voi olla että 180tkm on lähempänä todellista lukemaa.
    Siihen sentään saa laakerit starttiin. cbr 600 -88 niin siihen ei ees kirja tunne startin laakereita. Mutta onneksi löytyi yhestä laakeriliikkeestä toinen laakeri mutta toista ei löytyny millään. Tuntuu honda tykkäävän tehä noita milliin vääränkokosia laakereita. Ne on nuo merkkiosat vähän liian kalliita mutta minkäs teet ku ei tarvikkeenakaan saa.

    Jos joku saa selville noiden kumien hinnat niin saa sitten ilmotella tännekkin päin että kehtako alkaa ite ees harkitteen noiden vaihtoa.
  9. #9
    15e/kpl ei kovin montaa euroa ainakaan heitä. Piti yksi ostaa syksyllä ku hävis renkaanvaihdon yhteydessä.
    Esa Turunen
  10. #10
    Lainaa (Needle @ Joulu. 31 2006,14:12) kirjoitti
    Näyttäs olevan rapistumaanpäin nuo kumit, eli uusimista tarvis. Saakohan noita mistään muualta ku maahantuojalta, jonka hinnat taitaa olla aikalailla korkeahkot
    Tuskinpa saa tarvikkeena, ei ainakaan kawaan saanu. Maksoi jotain ~60e, melko kova kilohinta kumille.
  11. #11
    Jos luottokortin omaat, niin eipä ole huonompi vaihtoehto tilata vaikkapa ulkomailta.

    Täällä enempi juttua.

    Tuo david silverspares on omien kokemusten mukaan ihan ok.



    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  12. #12
    Tilasin paikallisen liikkeen kautta nuo kumit, ja ei voi muuta sanoa ku että hyvä kilohinta on * 77€ tuli maksamaan..
  13. #13
    77euroa? Hintaa tuntuu olevan ihan riittävästi... Eipä tuu ihan heti itellä ostettua noita. Vaikka aihetta kyllä alkais oleen jo noiden vaihtoon..
  14. #14
    Tyttären CBR600 -87 vaimenninkumien kuluneisuuden korjasin vanhalla polkupyörän sisäkumilla: suikale jokaisen sakaran kohdalle ja ratas takaisin. Ja taas on kuin uusi...
    Tämän kikan kuulin äskettäin ja katsotaan miten homma pelittää tulevalla ajokaudella. Uudet kumit olisivat olleet ihan kohtuuhintaiset, n. 15 euroa pari eli yhteensä 60 euroa. Tuo sisäkumi oli hieman edullisempi
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  15. #15
    Lainaa (kap57 @ Helmi. 06 2007,21:40) kirjoitti
    Tyttären CBR600 -87 vaimenninkumien kuluneisuuden korjasin vanhalla polkupyörän sisäkumilla: suikale jokaisen sakaran kohdalle ja ratas takaisin. Ja taas on kuin uusi...
    Tämän kikan kuulin äskettäin ja katsotaan miten homma pelittää tulevalla ajokaudella. Uudet kumit olisivat olleet ihan kohtuuhintaiset, n. 15 euroa pari eli yhteensä 60 euroa. Tuo sisäkumi oli hieman edullisempi *
    Minä käytin kokolattiamaton palasia, tuli timmi ja on ne siellä jo 10tkm ollut, edelleen timmit.



    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  16.  
  17. #16
    No hitto. Sarjassamme tee-se-itse näyttäis löytyvän ihan varteen otettavia vaihtoehtoja. Melkein vois itekkin kokeilla kun kuitenkin vielä takarengas irtaallaan.