Kertokaahan, jotka oletta vaihtaneet tonnisatkusta 13 sataseen et kuinka paljon pyörä käytännössä on muuttunut?
Toki uus on aina uus, mut kysymykseni syy piilee siinä kun nyt olen pariin otteeseen kauppaa hieronut uuteen pannariin (vaihdokki -01) niin väliraha on tuntunut hieman kohtuuttomalta.
Eihän ilmatteex uutta saa, mut kun se aikoinaan paljon puhuttu suomipyörän parempi hyvityshinta ei näy missään.Luulis et -01 mallisesta hyvitettäs vähän enempi kuin -93 mallisesta pyydetään.Esim.uuteen bemu gt:n väliraha oli sellanen,et uuden sais pelkällä välirahalla.Saksasta.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
En vaihtanut 1100:sta vaan Blackkaristä, mutta heitän nyt kuitenkin muutaman kommentin:
- tehokkaampi kone (200 cc lisää ja ruisku yms.)
- sähköinen plexi
- ajotietokone
- pyörä on kokonaan uusi eli ei yhtään samaa osaa kuin vanhassa
Kertovat että 1300 on selvästi tehokkaampi ja kevyempi ajaa (johtuen ohjausgeometriasta), mutta toisaalta ei niin vakaa suorassa matka-ajossa kuin 1100. Varsinkin yksin ajettaessa takaboxi paikallaan on sivutuulessa hieman hermostunut ajettava.
Peruskokoonpanossa kohtuullinen matkapyörä, vähän modifioituna oivallinen (isompi plexi, kunnon satula, stonkan nostopalikat jne.).
Jos lontoonkieli taipuu, oivallinen paikka hakea lisätietoa on www.st-owners.com
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
1100:sen huonoa hyvityshintaa ehkä selittää osaltaan se että niitä on uitettu Saksasta aivan hervoton määrä käytettyinä Suomeen ja niitä on ollu paljon myynnissäkin.![]()