Tulokset 1:st 3:een 3:sta
  1. #1
    Osaisiko joku neuvoa miten laitetaan sytytys ennakot kohdilleen, pyr on suzuki gsx600F vm92. katsoinko oikein kirjasta kun muuta st ei ole kuin nokka akselit kohdilleen syttypyrn kanssa... eli jako ketjusta lyst pois kiristimen puolelle ja nokka akselin merkkien vliin tietty mr pinnej. mielestni tein tmn oikein mutta pyr ei lhde kyntiin, polttaa seoksen putkessa. voiko vr sytytys ennakko hajoittaa kyseisess pyrss venttiilit?
    vikkej ottaisin mielelln vastaan...
  2. #2
    Olisikohan tst apua? Tosin vhn uudempaan mutta onkohan kovin radikaalisti muuttunut??
    Klik
  3.  
  4. #3
    Ei ole ennakko sdettvissa muuten kuin syttypyr vaihtamalla tai sitten pick-up coil:in pohjalevy kntmll, eli viilalla reit soikeeksi ja ennakoa stmn, on muuten paljon halvempi kuin se syttypyr...

    Mutta toi sun ongelmas ei kyll oo ennakon (hieno) st, vaan...

    Eli onko "jako oikein" eli nokkien ajoitus kohdallaan?
    Nokkien pss on hahlot, kun kampura on YKK:ssa (eli syttypyrn T tai TDC merkki on vastavan merkkiviivan kohdilla) niitten hahlojen pit olla tasan toisiaan vasten (klo 3.00-klo 9.00) tai sitten vastaavasti tasan poispin toisistaan (klo 9.00-klo 3.00). Yks kampuran kierros vastaa 1/2 nokkien kierrosta eli joka toisella kampyran kierroksella toisin pin ...

    Jos jako on kohdillaan niin sitten onko tulpanjohdot oikein?
    Toiselta puolalta menee johdot 1:lle ja 4:lle ja toiselta 2:lle ja 3:lle.

    Ja sitten helpoin eli "mun arvaukseni" eli onko puolalle tulevat piuhat (jatkuva 12v ja syttyboxilta tuleva "ptkitty" herte/maadoitus) oikeissa puolissa?.
    Jos noi "hertepiuhat" lipsahtaa vrinpin niin sytk tulee pytseihin ennen alakuolokohtaa --> varmana paukkuu *eik kynnisty!
    Eli kokeile vaihtaa puolille tulevat piuhat ristiin.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Husse TE310