Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Koitin otsikon mukaisella hakusanalla etsiä vinkkejä aiheesta mutta ei tärpännyt tähän ongelmaan. Lykkäsin siis e-hyväksytyt led-vilkut eteen ja taakse. Jokaisen vilkun kiinnityksen jälkeen kokeilin vilkkuja että toimiiko. Etummaisten jälkeen toimi vielä ihan normaalisti. Tuolloin takana oli vielä hehkulankavilkut. Sitten kun vaihdoin taakse ensin yhden ja sitten toisen, niin rupes vilkuttamaan tuhatta ja sataa. Mikä avuksi?
  2. #2
    TOSSA yks hakutulos, lueppa ne ens
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  3. #3
    pari vaihtoehtoa.
    1. hommaat sopivamman vilkkureleen niille ledeille
    2. asentelet sopivia vastuksia vilkuille.

    juttua löytyy kyllä täältäkin aika paljon.
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  4. #4
    Lainaa (Willi Tähti @ Tammi. 06 2007,17:48) kirjoitti
    TOSSA yks hakutulos, lueppa ne ens *
    Kiitti
  5. #5
    Eli elektroninen vilkkurele. Onko kukaan laittanut noita ledejä Daytonaan? Muistaakseni toi vilkkurele ei Daytonassa ole samanlainen kuin muut normaalit pinnireleet, joita ainakin Biltema siis myy. Manuska puhuu salaperäisesti Direction Indicator Unitista, kun kaikki muut releet on vaan relejä. Menipä taas hankalaksi.
  6. #6
    Mulla oli triplessä vastukset. Muistaakseni triumpheissa oli jotain hämärää niiden releiden kanssa mutta vastuksilla toimii väkisin.
  7. #7
    Noniin, nyt on vastukset paikoillaan ja toimii niinkuin se kuuluisa junan vessa. Pienestä asiasta iso kiitos HD-Centerin huollon porukalle, joka jaksoi vääntää rautalangasta, miten ne kytkennät tulee suorittaa. Antoipa mukaan vielä "kytkentäkaavionkin".
  8.  
  9. #8
    Elektronisesta vilkkureleestä tuolla
    Lyhyesti: Elektroninen vilkkurele tarvii myös rinnakkasivastuksia mutta mitoitus ei oo niin tarkkaa.
    Harley-Davidson
    Road King Classic
    SE120R Engine