Nyt ois kokonainen viikko aikaa rassailla mopoa ja swingi pitäs saada revittyä irti.. Eli mites ootte saaneet perseen ilmaan, moottorin alle palikkaa vai katosta perse roikkumaan? Katto on betonia(luultavasti haperoa?) mutta 16mm kiilapultilla vois ehkä jotain koukkua sinne viritellä? Toinen mikä tuli mieleen niin lankku tms ohut mopon kestävä palikka öljypohjan ja pakosarjan väliin ja sivuille jotkut pölkyt, siis jos ei pakosarjaa halua irroittaa...
Eli aattelin vaan kysäistä helpointa konstia ettei tuu ähellettyä turhan vaikeesti![]()
K750 -61
Riippuu tietty moposta miten saa viriteltyä, mut ilman katteita homma helpottuu huomattavasti.
Tällä hetkellä oma mopo seisoo rungostaan autolle tarkoitettujen pukkien päällä.
TL1000R
Kuskin jalkatapeista sellaisille auton pukeille... Eli käännä jalkatapit niin etteivät taitu ylös ja laitat sinne alle kolmiopukit ... Silleen mulla on mopo ollut monesti...
Toi on hyvä tapa, itse tein yhteen pyörään kakkosnelosista oikein pukin jalkatappien alle sopivaksi. Jos pelkää että kaatuu niin kuormaliinalla sidotaan pukkiin kiinni.(JP_445 @ Joulu. 27 2006,08:36) kirjoitti
alota samantien pienimuotoinen remppa siinä samalla.. esim seuraavasti.
katteet pois,
käyrät pois - vie kevyeen hiekkapuhallukseen ja uus pinnoite päälle,
moottorista öljyjen vaihto,
semmosia pieniä kuormalavoja (nostoa ehkä joku 8 cm.) niitä sen mitä tarvii motin alle,
pyörä siihen päälle ja sitten on tilaa putsata motti, vaihtaa ketjut ja rattaat, irrotella swingi, vaihdella ketjut ja rattaat ja muut mööbelit..
sitten on kiva aloittaa kausi
nimimerkkillä tasan joka ikinen osa irti toisistaan![]()
Honda cbr 929 rr -01
Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
Suzuki sv 1000 -03
Suzuki gsx-r 1000 -03
Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
Yamaha yzf-R1 -99 turbo
Yamaha yzf-R6R -06
Yamaha yzf 750sp -94
Yamaha yzf 750r -95
Cagiva Mito -96
Aprilia af-1 futura -91
Hitsailin rungon alle pukin, aikaa meni tunti, aika simppeli homma oli kaiken kaikkiaan. Laittaisin kuvan mutta kun en ole tekniikan ihmelapsi niin en osaa.
Tukka putkella pitkin baanaa,
kyllä vauhti korjaa virheet.
Oikean puolen jalkatappia ei saanu käännettyä ilman swingin irrottamistaEli 2kpl kaljakoreja ja kakkosnelonen moottorin alla toimii ihan hyvin, ei muuta kun rassailemaan..
![]()
K750 -61