Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Nyt on kaupanteko lipatusta CBR900RR -93 hondasta meneillään. Olisi tarkoitus rakennella siitä faitteri talven aikana ja kiinnstaisi kovasti tietää meneekö uudemman bladen keula helposti paikoilleen tuohon vanhempaan. Lisäksi kiinnostaisi onko kuinka iso prokkis rakentaa VFR:n yksipuoleinen takahaarukka alkuperäisen tilalle. Näitä on ainakin tehty ja tälläkin hetkellä sopivat osat olisi myynnissä ebayssä. Koneen puolesta ton vissiin pitäis olla aika luotettavaa sorttia...
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  2. #2
    Muistaakseni sen pitäs olla lähestulkoon "heittämällä paikalleen"-homma... Lueskelin joltain sivulta tosta konversiosta, mutta näyttää siltä että ko. sivusto on kaatunut jostain syystä.

    B-foorumin puolelta löytyy enemmän tietoa... Siellä on muutamilla Vifferin swingit Bladeissa.

    Speed Triplenkin swingi vois olla komia tollasessa Bladessa
    Pain is just weakness leaving the body
  3. #3
    fireblades.org ista huomasin tämmöisen tarinan takahaarukasta.

    Re the 94-97 VFR 750 swingarm, it is almost a direct bolt up job. You do need a 25mm OD x 20mm ID x 20mm length spacer on the right side (can buy one from McMaster Carr for $5), and you need a 1mm thick, flat washer with a 20mm ID on the sprocket side to align the shock mount. Other than that, no problems with the fitment. You do need a longer chain (112 link) and if you want to conceal the brake line in the arm as I did, you'll also need a longer brake line (about 1.05 metres).

    The one other thing that people do with the 750 arm is use the VFR800 wheel (as I did). This is b/c the 800 wheel is 5.5" wide (5" for the 750 wheel) so you can run a 180 series tire. But you do need to notch out the wheel mounting face to clear the exposed bolts on the hub. Easy job though - you just use an angle grinder.

    OTOH, the VFR800 arm is not compatible with the 900RR unless you do some serious machining of the frame and the arm. That would have been too much work for me.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4.  
  5. #4
    Mä olen kanssa kuullut ja nähnyt noita nimenomaan tuon 750 vifferin svingejä modattavan Bladeen. Kerran tuli vastaan sen verran modattu Bladeyksilö, että tovin sai tutkiskella, että olisi Bladeksi arvannut. Omistaja sitten lopulta merkin ja mallin paljasti . Harmi kun ei ko. yksilöstä ole kuvaa tähän laitettavaksi.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.