Onko kukaan löytänyt blackbirdiin stongan korotuspaloja ja jalkatappien siirtosarjaa ?
Tarttis vähän muokata ajoasentoa...
CBR 1100 XX
Täältä saa vaikka mitä XX.ään, tosin tuota jalkatappien siirtosarjaa ei ole silmiin sattunut.(Miksu_XX @ Syys. 30 2006,10:04) kirjoitti
Itsellä tuo 28mm raiseri sarja ja oli TODELLA hyvä ostos. Käytännössä nostaa 30mm ja vähän ylikin jos aivan pakko "venyttää" viimeisetkin millit.
Just "nyt" ei bikeä...
Hieno saitti, pannaanpas bookmark tohon.(JanMac @ Syys. 30 2006,10:20) kirjoitti
Kunhan seisonta-aika alkaa, ajattelin suunnitella ja teettää jalkatappien siirrot. Ne mitä mulle on tullu vastaan, niillä pystyy nostamaan tappeja ylemmäksi, varmaan rata-ajoon sopivaksi.
Mä aattelin ensin nostaa perää 2 cm, sitte laskea jalkatappeja 2cm. Stongan korotuspalat mulla jo onkin, eli nostan stongaa 2 cm. Näin ajoasento pysyis kutakuinkin entisenä, muutoksena vain jalkojen kulmat. Ja vielä sitte päälle Corbin penkiksi, kun vanhan kansan ketjumunat ei tykkää orkkispenkistä.
Katsotaan nyt mitä tosta tulee, ja miten sivuseisontatuki sitte toimii. Jos jollain on parempia ideoita, niin eikun kehiin.
Kiitti, tää oli todella hyvä linkki - näyttää olevan kaikkea muutakin mukavaa tarjolla *!(JanMac @ Syys. 30 2006,10:20) kirjoitti
CBR 1100 XX
Isse isseäin toistellen,
Nyt on Bläkkärin peräpää nostettu 1,5cm U prikalla, stonga nostettu 18mm, Peilivarsia jatkettu 2cm, Corbin kiinni, Buell Ulysses jalkatapit kiinni. *Ei puutu kuin....ajokelit!
Ja bärkkeles jos perse puutuu, lykkään mereen koko fillarin!
Ja jos taas toimii mun persiille, tarttee alkaa kattella koko putkea, ja pcIII:sta. Tuolta mainitusta Jawsista saa kaikkee pientä kivaa kohtuuhintaan.
Jos noiden jälkeen näin käy niin teepä se!(R2-D2 @ Joulu. 22 2006,22:30) kirjoitti
ei voi kun "rikkaita" kadehtia![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Ei se, kuten ei kuskikaan, niin rikkaalla käy!(mopedman @ Joulu. 23 2006,22:55) kirjoitti
Muut viritykset on kohtuuhintaisia, paitsi tuo corbin, josta olen muutenkin epävarma, olikohan tyhmä ostos.