Tervehdys
Pari kesää Er-5 ajettu, ja tehot riittää mulle mainiosti, mut nyt
katseet suuntautuu Nevada Classic 750 IE:hen. Kyseisen pyörän omistajilta kaipaisin käyttö kokemuksia. Hyviä puolia, vikoja... *Uuden takuu, huoltoväli, minkälainen matka-ajossa,
onko tekniikaltaan yhtä luotettava kuin japsi pyörät.
Täällä .orgissa ei taida olla Moto Guzzi -miehiä kovinkaan paljon. Ehkä kannattaisi kysyä tuolta:
http://www.gruppoguzzi.com/
Moto Guzzeissa on käsittääkseni kahden vuoden takuu.
Moto Guzzeja ei muutenkaan näy paljoa (Suomessa), nyt menneenä kesänä taisin nähdä kaksi kappaletta.
Paljonkohan niitä oikeastaan on Suomessa kaikkiaan?
Tosta mallista (joka muuten taitaa olla aivan aito vm. 2004?) on netissä ylistäviä arvioita, kivalta vehkeeltä tuntuu sikäli, että on kevyt (toisin kuin tuon tyyppiset yleensä).
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Itse veivasin pari kesää tuolla ruiskumallilla. Komeasti voi tankillisen kerralla istua puutumatta satulassa. Itsellä siinä oli korkea pleksi joka paukutti kypärään pyörteitä. Jos pidempään olisin pitänyt, niin olisin viritellyt sitä vähän vähemmän pyörteileväksi. Ei vikoja, ei ongelmia. Sopivan pirteä ajella kaksipäälläkin. Potkua piisaa ohituksiin ja kulkee riittävästi kotoisille teille. Mutkatielläkin ihan mukava.(kime40 @ Joulu. 23 2006,09:18) kirjoitti
Itse vaihdoin sen isompaan guzziin. Nyt alla V11 Sport. Sopii paremmin mun ajoihin. Ja taas talven aikana äänet ja kulku kovenee, kun putket on päivitetty ja PC paikallaan.
Tykkäsin kyllä Nevadasta kovasti. Tasainen käynti, toki twini aina vähän jyskyttää, mutta matka-ajossa ei kädet puutunu. Kardaani, eli eipä tartte kettinkien kans tepuloida. MotoItaliasta saa aina apua ja neuvoa. Ja kuten mainittiin, vastaan tuleville guzzeille voi aina nostaa kättä, ellei vielä ole tuttu, niin muutamaan kokoontumiseen kun jaksat mennä, niin sitten on. Huoltoväli taisi olla 7500km. Ja sen saa tehtyä itsekin, kaikki on tyrkyllä ja apua saa gruppon palstalta. Taitaapa siellä olla huolto-ohjeetkin... Kysy lisää jos tarvetta on.
edit: Niin ja vähintään yhtä luotettava kuin japanialaisetkin on. Aina napista käyntiin ja eikun ajamaan.
9mm, One size fits all...
Kätevä pyörä ajaa. Taittuu kadunkulmiin, maantiellä tukeva aina 150 asti. Pitkitäiset urat *tuntuu(Mezet alla). 2 päällä ruutia ei kovin paljon liikaa(100+60). Vilkkua käytettäessä äänimerkki tulee annettua varsin helposti.
Viime vuonna rekisteröitiin muistaakseni 78 kappalaletta, joten yhtä Guzzia kohti myytiin esim. 6 bemaria, 8 Harrikkaa ja 23 Hondaa tai Jammua. eli ei mitään tusinatavaraa minkä pitäisi lisätä omistamisen iloa.(Koris @ Joulu. 23 2006,11:05) kirjoitti
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Pieni korjaus kun joku kuitenkin huomaa...(r1150r @ Helmi. 22 2007,11:16) kirjoitti
Yhtä Guzzia kohti myytiin esim. 5 bemaria, 8 Harrikkaa ja 23 Hondaa tai 23 Jammua.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45