Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Noniin. Niinhän siinä sit kävi että Ducatin jälkeen ei sit voinu vaihtaa rivineloseen ja nyt alla on -05 Aprilia RSV. *

    Merkki oli itselle kyllä ennalta aikalailla vieras mutta surffaustutkielman perusteella vaikutti ihan luotettavalta peliltä.
    ...Ja jos ei ole hyvä laite niin spammaan kaikki ostopäätökseen vaikuttaneet foorumit missä sitä pyörää on kehuttu täyteen valitusvirsiä. Mukaanlukien tämän


    Jotta tohon valitusvirsisoppaan ei päädytä niin allekirjoittanut tarvis varmaan vähän vinkkejä ko. pyörän ylläpidon suhteen:

    -Ei ole manuskaa tai mitään huolto-opasta. Netistä löytyy vanhempaan malliin oppaita kyllä pdf formaatissa mutta olisko kellään antaa originaalista tai muusta mahd. hyvästä huoltomanuskasta kopiota tälle uudemmalle mallille? Linkki toimivalle nettisivulle kelpaa myös samaten kuin vinkki jostain ostettavasta hyvästä paperimanuskasta. Hirveän teknisellä tasolla en noita pyöriä ole ennen ruuvannut mutta nyt tekis mieli opetella se tekniikka vähän paremmin ja siihen tosiaan tarvis kunnon rautalangasta väännettyä maallikoille suunnattua opusta myös.

    -Tarvis teettää lisää avaimia. Tällä hetkellä ei ole kuin yksi. Prosessi toiminee niin että merkkiliikkeestä avaimen aihio, se lukkosepälle jyrsittäväksi ja sit takaisin merkkiliikkeeseen ajoneston koodaukseen. Mutta milläs huoltoliikkeellä on noita aihioita pks seudulla? Suositeltavaa lukkoseppää jolla onnistuu ko avaimen mallinen kopio? Tarviiko ajoneston koodauksessa vaihtaa itse ajonestolaitteen koodia vai meneekö homma heittämällää odottaessa? Maksaako miljoonan?

    -Muita vinkkejä pyörän ylläpidon kannalta? Mistä vaan pikkutiedoista, rengaspaineista sun muusta öljy ja kytkinnestesuosituksiin?

    Ulkona on melko sateista mutta en anna sen haitata. Jos livahtais taas pienelle lenkille * -> ->
  2. #2
    Manuaaleja ladattavissa pientä korvausta vastaan AF1 Racingilta.
    Samainen kauppa myy myös blankkoja avaimia aika edullisesti. Tiedä sitten paljonko maksaa suomessa, Pyörä ja Mopo tietänee...
    Huoltopaikaksi lämmöllä suosittelen MJL-Huoltoa Tattarinharjulla.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  3. #3
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  4. #4
    RSV Zone

    Asiallinen RSV foorumi
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  5.  
  6. #5
    Jesh. *

    AF1 saitilla olikin kaikenlaista mukavaa. Avaimetkin edullisia. Taidan pistää pari kappaletta tilaukseen. Tuskin ne postikulut ihan mahdottomiksi nousevat.

    Itselleni (ja muille samalla jos joku näitä miettii) vastaten: Pyörä & Mopon tyhjän avaimen hinta on muutamia euroja yli 30e ja koodaus toinen mokoma. Kuulemma ainakin Auto-Avain Kalliossa osaa ko. avainten kaiverruksen.

    Aprilia networkin sivut olivat tossa monta päivää nurin. Löysin ne kyllä googlella mutta eihän ne perhanat tietenkään toimineet silloin. Hyvä kuitenkin että linkki tuli niin menin sinne uudestaan katsomaan. Sieltähän sai oikeen suomenkielisen manuskan =)

    Kiitoksia näistä kaikista tähänastisista vinkeistä. Lisääkin tietty saa kertoa. Erityisesti kaikki nippelitiedot sun muut huoltokikat ja parhaaksi havaitut öljyt tms nesteet kiinnostavat. Netissä on niin tolkuttomasti pitkiä keskusteluja joiden seassa ripotellen sitä parempaa tietoa ettei sieltä seasta tahdo oikein löytää niitä parhaita juttuja.