Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Pyörästä on nyt moottori irti, ja sitä pitäisi välipäivinä ruveta asentamaan takaisin. Tarvitsee varmaankin hankkia korjauskäsikirja, mutta jos joku osaisi kertoa hyviä vinkkejä moottorin sivuttaisaseman määrittämiseksi, niin olisin kiitollinen.
  2. #2
    Moottorin sivuttaisaseman määritys.. Enpä ole koskaan kuullutkaan moisesta
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Kerropa vähän tarkemmin tosta moottorin asennuksesta. Onko se menossa jonkun toisen pyörän runkoon, vaiko runkoa muutettu tms? Kaiken järjen mukaan jos laitat moottoria pyörän omaan runkoon niin se menee automaattisesti paikalleen ja linjaan.

    Jos taas joku oma projekti, niin niin ketjulinja suoraks ja kone siihen paikkaan kiinni. Tietty takarenkaan pitää olla linjassa ennen kun konetta ruvetaan linjaamaan.
    Superbike #7
  4. #4
    Lainaa (J@ck @ Joulu. 18 2006,14:19) kirjoitti
    Moottorin sivuttaisaseman määritys.. Enpä ole koskaan kuullutkaan moisesta
    Sama täällä. Omassa pyörässä on kyllä mylly tehtaalla viritetty pyöräkohtaisilla soviteholkeilla/prikoilla kohdalleen ja manuaali on aika tarkka pulttien kiristysjärjestyksestä, mutta kaiken järjen mukaan jos sama motti menee samaan runkoon kuin ennenkin niin ei kai tossa muuta kuin samat prikat sinne väleihin missä olivatkin?
  5.  
  6. #5
    Tossa on semmoset holkit moottorin ja rungon välissä, joiden läpi moottorin kiinnityspultit tulevat. Nämä holkit kiristetään sitten runkoon toisella pultilla, joka kiristää holkinreiän tyyliin vaihdevivun kiinnitys akseliinsa. Pelivaraa vaikuttais olevan noin puoli senttiä puolellaan. Kyseessä on siis pyörän oma moottori, eikä mikään viritys. Ketjulinjahan tossa muuttuu, eli sitä täytyy yrittää mittailla.