Pyytäisin vihjeitäpyörän myyntiin.
Ostin syksyllä suoraan kaupan hyllyltä GSX-R 600, vm -06. Tosi hyvä pyörä, jolla ajettu alle 1000 km. Pitovaikeuksien takia joudun kuitenkin rakkastani luopumaan. Olen myyntipuolella varsin uusi, enkä haluaisi, että silmääni pissittäisiin kovin pahasti, joten jos jollain on hyviä neuvoja sen suhteen, että missä sitä kannattaisi kaupitella, niin ottaisin kiitollisena vastaan.
Tuonne vaan ilmoa: http://www.nettimoto.com/
Hinta realistiseksi. Se on surullinen fakta (myyjän kannalta), että vuoden vanhalla pyörällä arvo tippuu kohtuuttomasti...
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Täällä, mp-foorumi.com, nettimoto.com, motot.net, bomber.fi, keltaiset pörssit sun muut palstat. Itse olen kaikki aikaisemmat pyöräni myynyt nettimoton kautta, sepä varmaan tehokkain paikka päästä häksättimestä eroon.
Siinä nyt alkuun sellaiset mistä ei mitään tartte maksaa.
Lehtiin saa yksityiset ilmoituksia ilmaiseksi. Vaikka esim Bikeen.
Tuolla ainakin monet kaupittelee Nettimoto
Uuden hintaahan et tule tuosta saamaan vaikka ei ole edes sisään ajettu. Muutenhan tuo on helppo myytävä.
Edit... Jennica kerkes ensin
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Asiakas pitäisi siis saada pyydykseen ja kun noita 600-kyykkyjä on pilvin pimein kaupan niin jollakin pitäisi erottua. Hinta on noinkin uudessa oikeastaan ainoa keino. Ja sen pitäisi olla alle harmaatuojienkin ylivuotisten niin kauan kuin niitä riittää koska ero uuden liikkeestä ostetun käteishintaan tulee olla kuitenkin selvä.
Itse olen huomannut, että jos jotakin voi ottaa vaihdossa niin helpottaa kupankäyntiä asiakkaan puolelta.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Näinhän tuo menee. Noin uutta mopoa sinänsä ahistava yrittää myydä suoralla kaupalla syksyllä. Tarjontaa vastaavanlaisissa yleensä aika paljon. Halvin hinta ko. fillarille uutena joka löytyi oli 11750 kaikkine kuluineen, siitä kun repäisee sen -15% pois, voisi hinta olla sellainen että kaupat pääsisi tekemään.(r1150r @ Joulu. 18 2006,13:10) kirjoitti
Tehoikkaimat myyntipaikat ovat varmaankin nettimoto ja kporssi. Nettisivuille kannattaa heitellä ilmoituksia myös. Aika on nyt tosi paska, mutta jos ei ole hirveä hätä niin neljän kuukauden päästä menee varmastiMallisi on yksi helpommin myytäviä joten sinänsä ei ole hätää. Hinta hmmm...10,3-10,7t€? ee-speed myy 2006 mallia 11,750€ yli tonnin säästöllä luulisin asiakkaan kiinnostuksen siirtyvän 1000km ajettuun.
Ollos varovainen sitten huijareiden suhteen. Noita ulkomaalaisia(ainakin nimeltään) ostajaehdokkaita löytyy. Shekkihuijareita on liikkeellä, ne tarjoaa pyörästä ylihintaa tai antavat rahaa siitä, että varaa hänelle pyörän.
Minulla alkoi hälytyskellot soida, kun sain englanniksi kirjoitetun sähköpostin. Siinä ostajaehdokas tinki motskarin hintaa ja lopuksi oli kuitenkin valmis maksamaan shekillä huiman summan jos varaisin motskarin hänelle. Maksu hoidettaisiin shekillä-postitse
Sitten hän vielä kirjoitti että kuriiri tulee hakemaan minulta pyörän pois *![]()
Ilmoitin että pyörää voi tulla katsoo paikan päälle ja maksu hoidetaan käteisenä, silloin loppui yhteydenpito.
Olen kuullut että shekkihuijausta on liikkeellä enemmänkin.
Onko kukaan joutunut tällaisen huijauksen uhriksi?
No pistä privaa jos vaihto euroihin kiinnostaa...(Sculder @ Joulu. 18 2006,12:58) kirjoitti
Käyhän se kauppa näinkin...(hasmunde @ Joulu. 20 2006,22:36) kirjoitti
![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Tää on kyllä yksi onnistuneimmista markkinointikikoista vähään aikaan tällä palstalla. Nerokasta.
OT: gikserillä on täys kilo viestejä täynnä!(gikseri @ Joulu. 22 2006,19:41) kirjoitti
![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders