Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Niin tuollaset romppeet pitäisi päivittää tälle vuosituhannelle. Käytän nahkapukua ja nyt piäisi saada uusi "kortsu" päälle ensikesäksi, jos nyt tulee sit se sateinen kesä (toivottavasti ei). Samoin on hanskojen laita. Vielä kun sais sellaiset, että se vesi pysyisi ulkopuolella ei sisäpuolella... Onko ehdotuksia?? Kiitos.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Joo ehotuksia kehiin. Itellä pitäis kans hommata sade kamppeet ens kesäks.
    Juu tääki tarviis tietoa hyvistä sellaisista. Hanskat sais veden lisäksi pitää lämmintä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Mulla on Louisilta ostetut "kurakinttaat", jotka vedetään siis ajohanskojen päälle. Maksokohan ne about 5e. Pitävät veden ja kylmän pois, kun kosteus ja tuuli ei pääse kinttaista läpi. Sen puolesta ovat loistavat eikä varmasti mitkään ajohanskat ajaa asiaa niin hyvin kuin ne... Mutta... Ajotuntuma niillä "räpylöillä" on huono. Toisaalta onhan se silloinkin, kun sormet on ihan kohmeessa. Kyllä ne on monilta sateilta ja paleltumisilta suojannut. Suosittelen.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Mulla on Louisin sadepuku. Omasta mielestä ollut paras sadepuku tähän mennessä. Ja taisi olla jonkun sakemannien mopolehden testivoittajakin. Hintaa oli muistaakseni vain vähän reilu 30€.

Ja nahkapuku on alla.

Edit. Taisi olla just TÄMÄ MUSTA

CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Lainaa (teme77 @ Joulu. 18 2006,10:24) kirjoitti
    Mulla on Louisin sadepuku. Omasta mielestä ollut paras sadepuku tähän mennessä. Ja taisi olla jonkun sakemannien mopolehden testivoittajakin. Hintaa oli muistaakseni vain vähän reilu 30€.

Ja nahkapuku on alla.

Edit. Taisi olla just TÄMÄ MUSTA
    Mullakin on tuollainen, ihan jees. Avomiehellä meni tuommosesta samanlaisesta puvusta vetoketju rikki... Ostettiin nuo joskus pari vuotta sitten, kun olivat alennuksessa n.10e/puku.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Minä ostin Tampereen Moto-osat liikkeestä Sidin kaksiosaisen sade-asun, 50 eur. En ole (onneksi?) vielä päässyt kokeilemaan tositoimissa. Hanskat on MP-asun ZIP, toistaiseksi pitäneet yllättävän hyvin vettä sateessa. Hanskoilla on ikää jo useampi vuosi.

Yksi vaihtoehto on vetästä nahkapuvun päälle Gore asu ilman suojia.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    No löytyihän nuo sadevetimet. Triumphin sadekintaat ja Dainesen sadepuku. Molemmilla tuotteilla kovat lähtöhinnat, mutta puolet pois... oli näet Moto Seinäjoella remonttimyynti...
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Mulla on tuo takki mallia quasimodo... Meneekö tohon päälle mikään sadeasu? Alpinestarin pukua katellu.
    Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä
  10.  
    Mäkin oon etsinyt sadetakkia/asua, johon mahtuisi niska"kyttyrä".

Omaan louisin takkiin se ei ainakaan mahtunut.

PS. Joskus näin sellasen rata-ajo sade asun, mutta hinta oli tyyliin 200 euroa!!!!
    Suzuki GSXR 600 L1