Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 66:sta
  1. #1
    Nyt rahamiehillä mahdollisuus saada alleen kappale moottoripyöräilyn historiaa!!!

    SWT Racing will in 2 weeks sell all bikes which have been used in the GR movies!!

    Technical specification and pics on wendsday!!

    Suzuki GSX-R1000K5 "Black edition".
    16500€ incl Original helmet and leather suit!!

    Suzuki GSX-R1000K5 "Police edition".
    13000€ incl original Swedish police jacket, police helmet and leather suit!!

    Suzuki Hayabusa "turbo special".
    27000€ incl Original helmet and leather suit!!
    (The world record bike with 346.25km/h wheelie 2006)

    Minimoto trike.
    2000€!!

    BMX.
    500€


    Team GR.






    Live Fast, Die Young
  2. #2
    Toi police edition vois olla aika kova sana,maalais sen vaan suomi väreihin
    04 Buell xb12s

  3. #3
    Musta tuntuu että moni kuolaa tuota turbo Hayabusaa. Onhan siinä sentään 499 heppaa. Mulle kyllä liian kiukkuinen vehje.
    Itse ottaisin noista ton mustan gixxerin. Legendaarinen vehje ja heppojakin jotain 240. Täyttä asiaa...
    Live Fast, Die Young
  4. #4
    Noh, ei noiden pyörien hinnat yllättäny, noihin vielä verot päälle, busakaan ei olis kuin sen vajaa 40k€
  5. #5
    No saa nyt nähdä tuleeko nuo pyörät ikinä näytille, viimeiset 3kk pitänyt olla jo ebayssä pyörät myynnissä mutta eipä ole vieläkään tainnut kuvia tulla pyöristä asiallisine tietoineen. Tämä siis GR foorumilta luettua. Ihme touhua.

    Jyri ja muut Ducati-fanaatikot, unohtakaan ne italiantuotteet ja ostakaa tuo busa suomeen kunnon vehje varmasti!



  6. #6
    Lainaa (-kivi- @ Marras. 17 2006,12:11) kirjoitti
    Noh, ei noiden pyörien hinnat yllättäny, noihin vielä verot päälle, busakaan ei olis kuin sen vajaa 40k€
    Ehin jo kattoo, ettei ihan sikakalliita ois, mut jos verot tulee päälle ni oonkin eri mieltä
  7. #7
    http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42067#

    tuolla näkyis olevan Patrikin kalustoo myynnissä...
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  8. #8
    Jos olisi rahaa niin ostaisin tuon busan. On meinaan niin äijäkäs peli
  9. #9
    Onkohan tää GR5 Kyöstin viimeinen levy:traileri kun kalustokin on myynnissä?
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  10. #10
    Ai saatana mä haluun ton BMX:n

    Lainaa kirjoitti
    Itse ottaisin noista ton mustan gixxerin. Legendaarinen vehje ja heppojakin jotain 240.
    Leffa GR4 sanoi näin:
    "Now in 2005, he's riding a turbo charged, fully carbon fibre, 285bhp Suzuki GSX-R1000k5 with a top speed of 340kph."



    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  11. #11
    Lainaa (Ron Jeremy @ Marras. 17 2006,16:40) kirjoitti
    Onkohan tää GR5 Kyöstin viimeinen levy:traileri kun kalustokin on myynnissä?
    Olipa makee traileri. On tätä jo odotettukin. Nyt vaan koko levy uunista ulos niin hyvä tulee.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  12. #12
    eiköhän busaan tule tavallisen hayabusan verotus, joten ei kyllä ihan 40 tonniin hinta nouse. Katsastetaanko tuontipyörät? Voi tuottaa ongelmia jos ahdin on kiinni
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  13. #13
    Lainaa (jyk4 @ Marras. 17 2006,22:05) kirjoitti
    eiköhän busaan tule tavallisen hayabusan verotus, joten ei kyllä ihan 40 tonniin hinta nouse. Katsastetaanko tuontipyörät? Voi tuottaa ongelmia jos ahdin on kiinni
    Joo tosta mun onki pitäny kysyä tääl. Onkos porukal tietoo miten käy katsastusasemalla jos käyt yrittämässä muutoskatsastaa hayabusaa johon on asennettu turbo? Kyllähä se ny on selvää että vakuutusmaksu nousee teho/painosuhteen nousun vuoksi, mutta meneekö yleensäkää läpi katsastuksesta ku tehot nousee niin perkeleesti...

    Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  14. #14
    Jos tuon tboBusan haluaa, niin onko sillä verolla väliä? Taikka sillä saako sen edes kilpiin...



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  15. #15
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 18 2006,01:26) kirjoitti
    Joo tosta mun onki pitäny kysyä tääl. Onkos porukal tietoo miten käy katsastusasemalla jos käyt yrittämässä muutoskatsastaa hayabusaa johon on asennettu turbo? Kyllähä se ny on selvää että vakuutusmaksu nousee teho/painosuhteen nousun vuoksi, mutta meneekö yleensäkää läpi katsastuksesta ku tehot nousee niin perkeleesti...

    Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?
    Onhan noita muutoskatsastettuja tbo-busia suomessa aikas paljon jo olemassa..
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  16. #16
    Lainaa kirjoitti
    Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?
    mielenkiintoinen väite.. mihinköhän tämä perustuu?
  17. #17
    Eikös haipussaan ollut myynnissä tuo turbosarja jossakin jolla sais samat speksit paljon halvemmalla ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  18. #18
    Lainaa (jyk4 @ Marras. 17 2006,22:05) kirjoitti
    Katsastetaanko tuontipyörät?
    Ainoastaan jos haluat sen kilpiin.
  19. #19
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 18 2006,01:26) kirjoitti
    Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?
    Juup. Mielenkiinnosta halusaisin tietää, että mihin tämä teoria perustuu. Itse luulin, että kun aletaan ilmaa ahtamaan moottoriin se tarvitsee myös lisää polttoainetta sinne.
    Hieman taukoa
  20. #20
    Lainaa (Ron Jeremy @ Marras. 17 2006,16:40) kirjoitti
    Onkohan tää GR5 Kyöstin viimeinen levy:traileri kun kalustokin on myynnissä?
    Tuskin sentään, kun kertoivat uusien vermeiden olevan tulossa hyvää vauhtia. Tuleva turbo B-king kuulemma voittaa tän edellisen mennen tullen. Tiedä sitten mitä sillä tarkoitetaan...



    Live Fast, Die Young
  21. #21
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 17 2006,17:06) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Itse ottaisin noista ton mustan gixxerin. Legendaarinen vehje ja heppojakin jotain 240.
    Leffa GR4 sanoi näin:
    "Now in 2005, he's riding a turbo charged, fully carbon fibre, 285bhp Suzuki GSX-R1000k5 with a top speed of 340kph."
    Juu, niinhän se olikin. En ole vähään aikaan katsellut ko. pätkää ja muistoissa oli vaan, että pitkästi yli 200 hepon mentiin. Hatusta sitten heitin ton 240. Kiitos korjauksesta.


    Noissa vermeissä näyttää tulevan kypärä ja ajo-asu kaupan päälle. Siinähän sitten olis täydellinen "aito kopio" itse herrasta, kun ajelis toi setti päällä. Tosin tietysti VAAN rajoitusten mukaan
    Live Fast, Die Young
  22. #22
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 18 2006,01:26) kirjoitti
    Joo tosta mun onki pitäny kysyä tääl. Onkos porukal tietoo miten käy katsastusasemalla jos käyt yrittämässä muutoskatsastaa hayabusaa johon on asennettu turbo? Kyllähä se ny on selvää että vakuutusmaksu nousee teho/painosuhteen nousun vuoksi, mutta meneekö yleensäkää läpi katsastuksesta ku tehot nousee niin perkeleesti...

    Eikös pakokaasulukemat pitäis olla siedettävissä rajoissa ku kerran turbo kuluttaa vähemmän gasoo ahdon ansiosta?
    Henkilökohtainen veikkaukseni on (joka perustuu täysin mutu-tuntuun) että ei taida mennä suomen katsastuksesta läpi tollanen bussi. Yksinkertaisesti liikaa tehoja muihin ominaisuuksiin nähden (tosin voisihan sitä turbo-ruuvia kääntää minimille kun veis sen katsastukseen?). Enkä oikein jaksa uskoa että toi verme on edes ruotsin tieliikenteessä laillinen. Mut tämä seikkahan ei GhostRideriä ole ennenkään estänyt.
    Sikäli kun oikein muistan, toi bussi on englannin kilvissä.


    Mut jokainenhan voi soittaa ITSE MIEHELLE, ja kysellä lisää tietoja. Puhelinnumeron näyttää löytävän tosta ilmoituksesta.
    http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42067#



    Live Fast, Die Young
  23. #23
    Lainaa (XeX1 @ Marras. 18 2006,11:48) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 17 2006,17:06) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Itse ottaisin noista ton mustan gixxerin. Legendaarinen vehje ja heppojakin jotain 240.
    Leffa GR4 sanoi näin:
    "Now in 2005, he's riding a turbo charged, fully carbon fibre, 285bhp Suzuki GSX-R1000k5 with a top speed of 340kph."
    Juu, niinhän se olikin. En ole vähään aikaan katsellut ko. pätkää ja muistoissa oli vaan, että pitkästi yli 200 hepon mentiin. Hatusta sitten heitin ton 240. Kiitos korjauksesta.


    Noissa vermeissä näyttää tulevan kypärä ja ajo-asu kaupan päälle. Siinähän sitten olis täydellinen "aito kopio" itse herrasta, kun ajelis toi setti päällä. Tosin tietysti VAAN rajoitusten mukaan
    Paitsi toi "Black edition" ei ole tuo turbotettu versio, saati hiilikuituinen. Se oli "Ghost edition". Black edition on aikas paljon vakiokoneinen, mutta kilkkeillä paranneltu versio. Itse GR4:ssakaan ei oikeastaan ole tuolla Ghost editionilla paljon muuten ajettu, vaan suurimmassa osaa näyttäisi olevan tuo normi "Black edition"..

    Edit; niitä pyöriä on siis kolme erilaista;
    Ghost Edition (= viri viri viimeisen päälle)
    Black edition ja Police edition (= parannellut "vakiot", lähinnä jarrujen, clipareiden yms. osalta)



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #24
    Mikäs vehje se oli, minkä Patrik rullas siellä Nurburgringillä?
    Live Fast, Die Young
  25. #25
    Lainaa (Athene @ Marras. 18 2006,20:16) kirjoitti
    Paitsi toi "Black edition" ei ole tuo turbotettu versio, saati hiilikuituinen. Se oli "Ghost edition". Black edition on aikas paljon vakiokoneinen, mutta kilkkeillä paranneltu versio. Itse GR4:ssakaan ei oikeastaan ole tuolla Ghost editionilla paljon muuten ajettu, vaan suurimmassa osaa näyttäisi olevan tuo normi "Black edition"..

    Edit; niitä pyöriä on siis kolme erilaista;
    Ghost Edition (= viri viri viimeisen päälle)
    Black edition ja Police edition (= parannellut "vakiot", lähinnä jarrujen, clipareiden yms. osalta)
    Paitsi että se musta GSX-R1000K5 jolla se ajaa Ghostrider 4:ssa (Goes undercover) ni se todellakin ON turboahdettu. Se ilmoitetaan heti leffan alussa. Miten se EI vois olla turboahdettu ku ahtopainemittari löytyy mittaristosta heti vasemmasta reunasta?

    Se millä se ajaa kolmosessa, on 600cc huippuunsa trimmattu vehje joka ottaa huippuja jonku 310km/h. Nämäkin specsit voi leffan aikana lukea niistä ikkunoista jotka tulee scenen vaihdon yhteydessä siinä vähä väliä leffaa.



    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  26. #26
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 18 2006,20:55) kirjoitti
    Paitsi että se musta GSX-R1000K5 jolla se ajaa Ghostrider 4:ssa (Goes undercover) ni se todellakin ON turboahdettu. Se ilmoitetaan heti leffan alussa. Miten se EI vois olla turboahdettu ku ahtopainemittari löytyy mittaristosta heti vasemmasta reunasta?

    Se millä se ajaa kolmosessa, on 600cc huippuunsa trimmattu vehje joka ottaa huippuja jonku 310km/h. Nämäkin specsit voi leffan aikana lukea niistä ikkunoista jotka tulee scenen vaihdon yhteydessä siinä vähä väliä leffaa.
    Öö.. Kaikki GR:n Gixut on kyllä järjestäen olleet tonnisia. Ja kolmosessa (siis GR3 Goes Crazy in Europe) GR ajaa mielestäni vain kilogixuilla. Missäs siellä kuussatasella muka ajellaan ?!? Nurburgringillä GR ajaa tavallisella rekisteröitedyllä kilokixulla, näkyy filmiltä ihan selvästi.

    4GR:ssä vain muutamassa kohtauksessa on se turbotettu versio. Siellä dvd:ssä on se kaluston esittelykohta ihan erikseen, sieltä ilmenee speksit näihin kolmeen eri pyörään. Useissa lähikuvissa on näytetty toki se "hienompi" pyörä...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  27. #27
    Lainaa (XeX1 @ Marras. 18 2006,11:53) kirjoitti
    ...että ei taida mennä suomen katsastuksesta läpi tollanen bussi. Yksinkertaisesti liikaa tehoja muihin ominaisuuksiin nähden..
    Onhan se vaikeata 100/120 - 0km/h alta 3s. kun on 499hp.
    bureaucRATs.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  28. #28
    Lainaa (Athene @ Marras. 18 2006,22:32) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 18 2006,20:55) kirjoitti
    Paitsi että se musta GSX-R1000K5 jolla se ajaa Ghostrider 4:ssa (Goes undercover) ni se todellakin ON turboahdettu. Se ilmoitetaan heti leffan alussa. Miten se EI vois olla turboahdettu ku ahtopainemittari löytyy mittaristosta heti vasemmasta reunasta?

    Se millä se ajaa kolmosessa, on 600cc huippuunsa trimmattu vehje joka ottaa huippuja jonku 310km/h. Nämäkin specsit voi leffan aikana lukea niistä ikkunoista jotka tulee scenen vaihdon yhteydessä siinä vähä väliä leffaa.
    Öö.. Kaikki GR:n Gixut on kyllä järjestäen olleet tonnisia. Ja kolmosessa (siis GR3 Goes Crazy in Europe) GR ajaa mielestäni vain kilogixuilla. Missäs siellä kuussatasella muka ajellaan ?!? Nurburgringillä GR ajaa tavallisella rekisteröitedyllä kilokixulla, näkyy filmiltä ihan selvästi.

    4GR:ssä vain muutamassa kohtauksessa on se turbotettu versio. Siellä dvd:ssä on se kaluston esittelykohta ihan erikseen, sieltä ilmenee speksit näihin kolmeen eri pyörään. Useissa lähikuvissa on näytetty toki se "hienompi" pyörä...
    En mäkään kyllä ole koskaan kuullut että GR olis ajanut kusiaisella. Tuntuu kyllä vähän uskomattomalta.
    Mut se on kyllä selvää, että se -05 kilogixxeri on turbo-ahdettu. Ainakin se selostaja sanoo niin, joten eiköhän me siihen luoteta.

    Se kilogixxeri mikä sillä oli nurnburgringillä on (takuulla) ihan sama vehje kuin millä se ajaa tuolla tukholmassakin. Ja siinä on sen omat rekkarit paikallaan. Homman ideahan on se, että ruotsin poliisi tietää tasan tarkaan kuka GhostRider on ja millä pyörällä se ajaa, mut kun ne eivät voi lainsäädännöllisistä seikoista johtuen todistaa sitä kun se ei ole jäänyt koskaan rysän päältä kiinni. Noi team-ghostrider pyörät omistaa SWT (joka taitaa käytännössä olla Patrikin firma?) ja ne "vuokraa" niitä pyöriä. Toimivat siis bulvaanina siinä välissä.



    Live Fast, Die Young
  29. #29
    Joo valitan tätä väitettäni. Tarkistin tuon specs listan tosta GR3:sta ja siinä todellakin luki 988cc ...

    se minkä vuoksi 600-kuutioisesta puhuin, johtui siitä rivistä jota en ollut lukenut kunnolla. Siinä lueteltiin moottorin osia jossa oli included:

    Suzuki GSX-R600K1 Valve Springs.

    Sori tästä.... but life goes on.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  30.  
  31. #30
    Lainaa (PrivateeR @ Marras. 19 2006,00:31) kirjoitti
    Joo valitan tätä väitettäni. Tarkistin tuon specs listan tosta GR3:sta ja siinä todellakin luki 988cc ...

    se minkä vuoksi 600-kuutioisesta puhuin, johtui siitä rivistä jota en ollut lukenut kunnolla. Siinä lueteltiin moottorin osia jossa oli included:

    Suzuki GSX-R600K1 Valve Springs.

    Sori tästä.... but life goes on.
    Nooh.. et sä anteeksiantamattomaan virheeseen syyllistynyt
    Live Fast, Die Young
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen