Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
    Moro. Nyt se sitten tapahtui. Toivat Raumalta (Moto-Rauma) uudet mopottimet kotiin asti ja veivät vanhat pois. Paperisotaa siirrettiin vuodenvaihteen tuolle puolen.
    Kaupanhieronta tapahtui pelkästään e-postin ja puhelimen välityksellä. Kummassakin päässä luureja olivat herrasmiehet asialla, kun välirahasta keskusteltiin. Kompromissi syntyi yksimielisyyden vallitessa. Voin suositella asioimista ko. liikkeen kanssa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Joulu. 15 2006,12:48) kirjoitti
    Moro. Nyt se sitten tapahtui. Toivat Raumalta (Moto-Rauma) uudet mopottimet kotiin asti ja veivät vanhat pois. Paperisotaa siirrettiin vuodenvaihteen tuolle puolen.
    Kaupanhieronta tapahtui pelkästään e-postin ja puhelimen välityksellä. Kummassakin päässä luureja olivat herrasmiehet asialla, kun välirahasta keskusteltiin. Kompromissi syntyi yksimielisyyden vallitessa. Voin suositella asioimista ko. liikkeen kanssa.
    Lisää ruusuja Moto-Raumalle! Toiseenkin mopoon, CBR 600f:ään, piti asentaa kaatumatatit. Olikin käynyt niin, että tähän Hondaan tatin asennus oli unohtunut. Mailasin Raumalle ja jurputin asiasta. Tatit tulivat postitse ja kun minä köpsänä en osannut niitä asentaa, Rauman mies soitti ja sanoi, että hänpä hoitaa kaverin asentamaan tatit paikalleen. JUST ÄSKEN asentaja kävi ja hommaan meni noin 5 minuuttia. Kun kysyin, mitä olen velkaa, hän sanoi että asia on sovittu Moto-Rauman kanssa! Todella hyvin hoidettu asia! Minun seuraavankin moponi ostopaikka on jo tässä vaiheessa tiedossa!

V.Vesterinen
    Täältä myös ruusuja. Vaihdoin viime elokuussa siellä pyörää ja kaupat tehtiin kokolailla valmiiks puhelimessa. Kaikki sujui hienosti ja on helppo asioida jatkossakin.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Arvaatte kuinka kova pala on porilaisena tunnustaa tämä sama asia, mutta totta se on: Moto-Raumasta olen saanut tämän alan parhaan palvelun. On sitten kyse myynnistä tai huollosta tai mistä vaan, niin se on todellakin paikka jossa osataan palvella. Eli iso kimppu täältäkin!
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Lainaa (Jagge @ Joulu. 29 2006,19:54) kirjoitti
    Arvaatte kuinka kova pala on porilaisena tunnustaa tämä sama asia, mutta totta se on: Moto-Raumasta olen saanut tämän alan parhaan palvelun.
    -Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-

-Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
    Multakin plussaa Moto-Raumalle
    Koskaan en ...vannomati paras
    Sama vika Rahikaisella,lisää plussaa++ Moto-Raumalle,viime vuonna tuli tehtyä kaupat uudesta pyörästä puhelimen kautta, välirahat sun muut kommervenkit.Kaikki sujui hyvin ja varmaakin seuraava kauppa tulee tehtyä Moto-Raumalla,kunhan saa maksettua tämän ensin ja hallitus myöntää ostoluvan!
    <br />
    Ettei menisi vallan kehumiseksi niin...
    Kahdeksankymmentäluvulla tuli sieltä eräs Kawa hommattua ja jo silloin oli todella hyvä palvelu talossa. Samoin tuli toissa syksynä poikettua ohikulkumatkalla ja möivät asialliseen hintaan takarenkaan, kun jopa Hakin huollolla oli aikaa se vaihtaa saman tien alle ja hyvinhän tuo hoitui....
    Sorry, eihän mulla olekaan mitään negatiivista... kunhan vaan huijasin...
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Samoin ruusuja täältä. Yhtään pyörää en ole vielä sieltä ostanut mutta muuta kylläkin ja homma on toiminut hyvin!
    <p>YAMAHA RD 125LC BMW K1200RS HONDA VFR1200F</p>
    Samoin täältä. Meinasin vaihtaa pyörääni tässä kuukausi sitten Raumalla olevaan mopottimeen. Tulin sitten katumapäälle, mutta yhteydenotot ja palvelu puhelimitse oli ensiluokkaista.
    Same shit, different day.
    Arvaatte kuinka kova pala on porilaisena tunnustaa tämä sama asia, mutta totta se on: Moto-Raumasta olen saanut tämän alan parhaan palvelun. On sitten kyse myynnistä tai huollosta tai mistä vaan, niin se on todellakin paikka jossa osataan palvella. Eli iso kimppu täältäkin!
    onhan siellä porilainen myyjä
    Juu, tiedetään - sillä täytyy olla osuutensa asiaan...

En ole muuten vieläkään vaihtanut mielipidettäni ko. liikkeestä.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Ja lisää ruusuja Rauman suuntaan. Syssyllä ostin pyörän sieltä, sama myyjä palveli joka kerta kun pyörää käytiin kuolaamassa ja puhumassa kauppoja, asiakaspalvelu aivan huippua.

Myöhemmin kun vein pyörän 1000km huoltoon, ja menin liikkeeseen hetkeksi odottelemaan, myyjät tarjosivat kahvia ja kyselivät onko pyörä hyvin toiminut jne.

Porilaisena on pakko myöntää, että on siellä Raumallakin jotain, jonka vuoksi olla kateellinen.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
    Lainaa (tbarre @ Maalis. 21 2007,20:51) kirjoitti
    onhan siellä porilainen myyjä *
    Onkohan ne muutkin piilo Porilaisia?
    -eivät ole vaan vielä kehdanneet tulla ulos kaapista.

Hyvälle ja osaavalle palvelulle!
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
    Lainaa (teinola @ Touko. 27 2007,20:09) kirjoitti
    Palvelu taitaa mennä pärstäkertoimen mukaan. Itse en suosituksia antaisi.
    Hakin huollon jälkeen toinen huolto korjasi vaurioita ja naarmut löytyvät edelleen muistutuksena. Asiakkaana saa olla vähintään "anteeksi olen olemassa". Palvelua löytyy onneksi muualta - ja ammattitaitoa.
    Huolto on eri asia kuin Moto-Rauma itse. Kuulin, että huolto on ulkoistettu total varsinaisesta mopoliikkeestä. Minullakaan ei ole huollosta oikein hyviä muistoja.

V.Vesterinen
    Joo Hakin Huoltohan on siis aivan eri firma kuin Moto-Rauma, vaikka samassa kiinteistössä toimivatkin.

Hakilta on mulla varsin ristiriitaiset kokemukset. N. 130€ huoltohinta ei oikeuta "pääsylippuun" jolla saisi seurata huollon ajan mitä pyörälle tehdään. Eli siis mut osoitettiin ulos kun halusin katsella huoltoa kun on kotimatkaakin 30km eikä muuta paikkaa mihin mennä odottelemaan.

Toisaalta sääsivät sitten ruiskun kuntoon kaupan päälle että siitä plussaa..
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Lainaa (peltzi82 @ Touko. 28 2007,21:50) kirjoitti
    Joo Hakin Huoltohan on siis aivan eri firma kuin Moto-Rauma, vaikka samassa kiinteistössä toimivatkin.

Hakilta on mulla varsin ristiriitaiset kokemukset. N. 130€ huoltohinta ei oikeuta "pääsylippuun" jolla saisi seurata huollon ajan mitä pyörälle tehdään. Eli siis mut osoitettiin ulos kun halusin katsella huoltoa kun on kotimatkaakin 30km eikä muuta paikkaa mihin mennä odottelemaan.
    Tuota minäkin ihmettelen! Miksei saisi seurata oman moponsa huoltoa?

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 29 2007,07:42) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Touko. 28 2007,21:50) kirjoitti

Tuota minäkin ihmettelen! Miksei saisi seurata oman moponsa huoltoa?
    Totta! Tiistaina on 6000km huolto Hakilla, toivottavasti antaa jäädä katselemaan huoltoa, viimeksi näyttivät ovea ja kehoittivat tulemaan parin tunnin päästä uudelleen. Siitä sitten Wanhaan Raumaan kahville ja takaisin.. Oli hikinen kävelylenkki helteessä ajovarusteet päällä.

Toisaalta, Hakin Huoltoon saa sentään aikoja, toisin kuin paikallisella Motoxilla (toinen lähiseudun cagivan jälleenmyyjä/huoltoliike) saa aikoja aikaisintaan kolmen viikon päästä.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
    Täältä tulee kanssa ruusuja Moto-Raumalle! Kaupat sujuivat niin kuin pitikin! Saatiin myös kaupan päälle tankki täyteen sekä ohjeistus siitä, mihin Raumalla kannattaa mennä syömään.. * Hyvä mieli jäi! *
    Ruusut Raumalle täältäkin. Asiallinen ja ystävällinen palvelu. Asiat hoituvat sovitusti.
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
    Ei voi muuta kun yhtyä edellisiin. Paras MP-liike, missä olen koskaa asioinut. Todella ystävällistä ja sujuvaa toimintaa. Kun on taas aika vaihtaa pyörää, suuntaan varmasti Raumalle. Tuhannet kiitokset Juusolle, että tulit tekemään mun kanssa kaupat Sairaslomalta Sunnuntaina, kun liike oli kiinni!

Ei ole riemulla rajaa, kun kotarilla ajaa!!

Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    No nyt niillä on sikamainen alennusmyynti. Ylivuotinen FJR 16500e!

V.Vesterinen
    Pelkästään hyviä kokemuksia minullakin Moto-Raumasta. Mieluummin ajan 50km suuntaansa porista, kuin asioisin esim. motoxissa tai länsipyörässä...
    Aprilia RSV Mille R Colin Edwards -03
    Aprilia RSV Factory -04
    Ducati 748R -00
    Ducati 900 SS -92
    Ducati Monster 1000Sie -04
    Hehkutanpa itsekin MotoRaumaa, suhteellisen edullisesti (sain oikein reilusti alennusta!) meinaa irtosi kunnon ajokamat äsken. +++
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    sulla on vaan huonoja kokemuksia Hakin huollosta.mun hayabusaa osaavat ainakin huoltaa .ja palvelu sekä henkilökunta on hienoo ja asiallista verraten moto-raumaan josta ei saa palvelua
    Hieno paikka, asiakkaan rahat säästyy. Kävin viikon aikana kaksi kertaa kuolaamassa uutta hondaa, pienessä mielessä vaihto. Yhtään myyjää ei paikalle vaivautunut. Saan kyllä suuni auki, ei ole siitä kiinni, kaupan teossa kuitenkin myyjän aktiivisuus saattaa olla merkittävä.
    Suzuki V-Strom 1050XT
    Minä annan vain risuja ko. putiikille,enkä enää ovea avaa sinne.Tapahtui jo monta vuotta sitten.Olin etsimässä käytettyä XJ-900 jammua,no siellä oli asiallisen hintainen.Mennessä kävin eräässä Treen tuontipyöräputiikissa,no siellä olisi pitnänyt ostaa pyörä pelkän hallin ympäri-koeajon varassa.Sit Treelta soitin vielä Raumalle,kysyin,et onko pyörä siellä ,on kuulemma,vastattiin.No,kun olin sen 320 km ajanut sinne Moto-raumalle pyörää katsomaan,se olikin kaksikilpinen ja myyntitilissä.Tiesivät varmaan asian,mut ei mulle mainittu puhelimessa.Sokerina pohjalla oli tämä.Siihen ei ollut avaimia,et olis saanu käyntiin ja koeajolle.Avintenhaltija oli kuulemma jossain Meri-Raumalla mökillä.
    Sillai,600 km ajoa pyörän takia,johon ei ollut avaimia ja oli vanha kolarilintta.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
    Nyttemmin voin Hakin Huollolle laittaa noottia, että on se kumma kun eivät saa aikaseksi tilattua yhtä ketjulukkoa...joo on täällä keskiviikkona (kävin maanantaina), no menin torstaina käymään, ei oo, tuu huomenna, menin perjaina, joo, ei oo eikä tuu . Tänään kävin Nakkilassa, josta tarttui kaksin kappalein lukkoja mukaan, kiitos heille, pääsee joskus ajelemaankin...
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juha v @ Heinä. 13 2008,00:35) kirjoitti
    Hieno paikka, asiakkaan rahat säästyy. Kävin viikon aikana kaksi kertaa kuolaamassa uutta hondaa, pienessä mielessä vaihto. Yhtään myyjää ei paikalle vaivautunut. Saan kyllä suuni auki, ei ole siitä kiinni, kaupan teossa kuitenkin myyjän aktiivisuus saattaa olla merkittävä.
    Heh, kun olin pyörää vaihtamassa, niin eivät edes tehneet tarjousta välirahasta. Kommenttina oli vaan: "emme ala kilpailemaan Bikeworldin kanssa hinnoilla".

Jaa - No ei ole pakko. Pitäkää tunkkinne.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  30.  
    Lainaa (gixxerman @ Heinä. 14 2008,07:55) kirjoitti
    Minä annan vain risuja ko. putiikille,enkä enää ovea avaa sinne.Tapahtui jo monta vuotta sitten.Olin etsimässä käytettyä XJ-900 jammua,no siellä oli asiallisen hintainen.Mennessä kävin eräässä Treen tuontipyöräputiikissa,no siellä olisi pitnänyt ostaa pyörä pelkän hallin ympäri-koeajon varassa.Sit Treelta soitin vielä Raumalle,kysyin,et onko pyörä siellä ,on kuulemma,vastattiin.No,kun olin sen 320 km ajanut sinne Moto-raumalle pyörää katsomaan,se olikin kaksikilpinen ja myyntitilissä.Tiesivät varmaan asian,mut ei mulle mainittu puhelimessa.Sokerina pohjalla oli tämä.Siihen ei ollut avaimia,et olis saanu käyntiin ja koeajolle.Avintenhaltija oli kuulemma jossain Meri-Raumalla mökillä.
    Sillai,600 km ajoa pyörän takia,johon ei ollut avaimia ja oli vanha kolarilintta.
    Siis hetkonen 320km Tampereelta Raumalle? Mistäs kiersit? Suorinta reittiä ei tota väliä kyllä ole kuin 145km.
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen