Jostain syystä en pysty poistamaan tuotteita ostoskorista Firefoxilla enkä Explorerilla. Onko muilla tällaisia ongelmia, vai tökkiikö mulla joku lisäosa tms.?
Ei kai mitenkään, mutta tämä oli ainoa osasto, joka liittyy mp-alan yrityksiin.
Mulla toimii ihan normaalisti. Rivillä on vikana ruksi, jota painamalla tavara poistuu korista. Kokeilin IE 9.0.8112.16421 ja Chrome 34.0.1847.131.
Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
Kyllä se Foxillakin toimii. Kauhistelin juuri renkaiden hintoja.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Lieneekö mulla sitten joku selaimen lisäosa tms., joka haraa vastaan. Ei vaikuta tilauksen muuttaminen nollaan eikä ruksin painelu. Stormin neuvo oli, että koita tyhjentää koko kori, mutta en kyllä nää mitään sellaista vaihtoehtoa missään. Ei toimi myöskään IE:llä. Onneksi myymälä on sentää melko lähellä, vaikkakin kauempana, kuin talvella.
Katsopa missä asennossa sinulla on cookie-asetukset... Tuossa ärsyttävä mainos -ketjussa tuli esiin, että moni on estänyt kolmannen osapuolen keksit, ja jos tuo webbikauppa on toteutettu typerästi, niin kyseinen asetus voi vaikuttaa myös ostoskorin toimintaan. Tosin cookie-ongelman luulisi oireilevan toisin päin, eli ostoskorissa ei pysyisi tavarat, mutta mistä näistä tietää. Selaimen asetusten lisäksi myös virustorjunnasta voi löytyä säätöjä tuohon liittyen.