Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 91:sta
  1. #61
    Lainaa (ZR-7herwood @ Joulu. 18 2006,11:42) kirjoitti
    Lainaa (BussiJussi @ Joulu. 15 2006,21:16) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 15 2006,20:53) kirjoitti
    Tossa on pakko olla virhe että 4000rpm:llä ois kawassa vain 70nm vääntöä, se ei voi pitää paikkaansa. Omasta linja-autosta lähti 2700rpm:llä 100nm vääntöä renkulalta.
    TOSSA!!


    Liekkö virhe vai mikä....... Haaleammalla busan kämyrät.......


    Noissa käppyröissä on kyllä pahaa häröilyä. Jos jollain kierrosluvulla on tehot korkeammalla niin samoilla kiekoilla tulee myös väännön olla myös suurempi. Kys. käppyröissä esim. 10krpm:n kohdalla näin ei todellakaan ole.

    Toisinsanoen samoilla kiekoilla tehoeron ja vääntöeron tulee prosenteissa olla samat.
    Olip virhe ta ei, niin alavääntöö haukkuivat ko. lehdessä! Luulis, että Fast Bikes:issa osaavat korjata tulokset seuraavaan lehteen, jos virhe!?

    "The power curve comes with a slight disappointment, though. On the launch the project manager explained that Kawasaki aimed at making the bikes less intimidatingat low speeds. They made it ´calmer´under 4000rp, and sure enough when filtering thorugh traffic the zzr1400 is a pussy cat."

    Tossa suora lainaus, VOI olla kirjoitus virheitä, mut asia varmaan selviää?!

    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  2. #62
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tuo rajoitus toimii pikkuvaihteilla, 5- ja 6-vaihteilla ei ole käytännön eroa Busaan. Perstuntuman virhemarginaaliin jäävistä eroista en tiedä. Ja kun heivaa ne flaierit sieltä mäkeen, niin...



    1000
  3. #63
    Ride-lehden syyskuun numerossa samassa kuvassa käppyrät ZZR1400, busa sekä GSX-1000:lle ja vaikka siinäkin Busa on äärimmäisen niukasti vääntävin 3500rpm asti, menee Kava sen jälkeen menojaan ja on esim. 7700rpm kohdalla 41hp enemmän tehoa kuin gixerissä. Käyrät Kawalla ja Busalla hyvin samanlaiset 3500rpm lähtien, Gixeri vetää myös hyvin kunhan ei vaan laske kierroksia alle 11000rpm...

    Kawan max teho 168, Busa ~157, Gixeri ~160hp.



    Power is nothing without mojo!
  4. #64
    Lainaa (makemich @ Joulu. 19 2006,12:19) kirjoitti
    Ride-lehden syyskuun numerossa samassa kuvassa käppyrät ZZR1400, busa sekä GSX-1000:lle ja vaikka siinäkin Busa on äärimmäisen niukasti vääntävin 3500rpm asti, menee Kava sen jälkeen menojaan ja on esim. 7700rpm kohdalla 41hp enemmän tehoa kuin gixerissä. Käyrät Kawalla ja Busalla hyvin samanlaiset 3500rpm lähtien, Gixeri vetää myös hyvin kunhan ei vaan laske kierroksia alle 11000rpm...

    Kawan max teho 168, Busa ~157, Gixeri ~160hp.
    Näinhän se menee. Ilmeisesti tuo kawa on kuitenkin jotenkin rajoitettu 1-4 vaihteilla ja siinä vääntö ero busaan on jonkinmoinen. Kiloset starttimoottorit ovat luonnollisesti kierroskoneita vaikka kilokyykky kuskit ei sitä myönnäkään
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  5. #65
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 19 2006,12:29) kirjoitti
    Lainaa (makemich @ Joulu. 19 2006,12:19) kirjoitti
    Ride-lehden syyskuun numerossa samassa kuvassa käppyrät ZZR1400, busa sekä GSX-1000:lle ja vaikka siinäkin Busa on äärimmäisen niukasti vääntävin 3500rpm asti, menee Kava sen jälkeen menojaan ja on esim. 7700rpm kohdalla 41hp enemmän tehoa kuin gixerissä. Käyrät Kawalla ja Busalla hyvin samanlaiset 3500rpm lähtien, Gixeri vetää myös hyvin kunhan ei vaan laske kierroksia alle 11000rpm...

    Kawan max teho 168, Busa ~157, Gixeri ~160hp.
    Näinhän se menee. Ilmeisesti tuo kawa on kuitenkin jotenkin rajoitettu 1-4 vaihteilla ja siinä vääntö ero busaan on jonkinmoinen. Kiloset starttimoottorit ovat luonnollisesti kierroskoneita vaikka kilokyykky kuskit ei sitä myönnäkään
    Kuitenkin käytännössä tonninen pöllyttää esim Busan roll-onissa millä tahansa vaihteella Busa tuntui laiskemmalta koko kierrosalueella kun sellaista kokeilin. Kannattanee ottaa huomioon myös pyörän paino.

    Eli jos käytännön suorituskykyä, herkkyyttä ja kiihtyvyyttä haluat, niin osta tonninen sportti, eikä esim Busaa (matkasportti).
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #66
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 19 2006,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 19 2006,12:29) kirjoitti
    Lainaa (makemich @ Joulu. 19 2006,12:19) kirjoitti
    Ride-lehden syyskuun numerossa samassa kuvassa käppyrät ZZR1400, busa sekä GSX-1000:lle ja vaikka siinäkin Busa on äärimmäisen niukasti vääntävin 3500rpm asti, menee Kava sen jälkeen menojaan ja on esim. 7700rpm kohdalla 41hp enemmän tehoa kuin gixerissä. Käyrät Kawalla ja Busalla hyvin samanlaiset 3500rpm lähtien, Gixeri vetää myös hyvin kunhan ei vaan laske kierroksia alle 11000rpm...

    Kawan max teho 168, Busa ~157, Gixeri ~160hp.
    Näinhän se menee. Ilmeisesti tuo kawa on kuitenkin jotenkin rajoitettu 1-4 vaihteilla ja siinä vääntö ero busaan on jonkinmoinen. Kiloset starttimoottorit ovat luonnollisesti kierroskoneita vaikka kilokyykky kuskit ei sitä myönnäkään
    Kuitenkin käytännössä tonninen pöllyttää esim Busan roll-onissa millä tahansa vaihteella * *Busa tuntui laiskemmalta koko kierrosalueella kun sellaista kokeilin. Kannattanee ottaa huomioon myös pyörän paino.

    Eli jos käytännön suorituskykyä, herkkyyttä ja kiihtyvyyttä haluat, niin osta tonninen sportti, eikä esim Busaa (matkasportti).
    Niinpä niin, mielenkiinnollla odottelen kuinka dietin teho tulee näkymään katukilpurin tuloksissa tulevana suvena...



    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  7. #67
    Lainaa (Sara @ Joulu. 19 2006,14:49) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 19 2006,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 19 2006,12:29) kirjoitti
    Lainaa (makemich @ Joulu. 19 2006,12:19) kirjoitti
    Ride-lehden syyskuun numerossa samassa kuvassa käppyrät ZZR1400, busa sekä GSX-1000:lle ja vaikka siinäkin Busa on äärimmäisen niukasti vääntävin 3500rpm asti, menee Kava sen jälkeen menojaan ja on esim. 7700rpm kohdalla 41hp enemmän tehoa kuin gixerissä. Käyrät Kawalla ja Busalla hyvin samanlaiset 3500rpm lähtien, Gixeri vetää myös hyvin kunhan ei vaan laske kierroksia alle 11000rpm...

    Kawan max teho 168, Busa ~157, Gixeri ~160hp.
    Näinhän se menee. Ilmeisesti tuo kawa on kuitenkin jotenkin rajoitettu 1-4 vaihteilla ja siinä vääntö ero busaan on jonkinmoinen. Kiloset starttimoottorit ovat luonnollisesti kierroskoneita vaikka kilokyykky kuskit ei sitä myönnäkään
    Kuitenkin käytännössä tonninen pöllyttää esim Busan roll-onissa millä tahansa vaihteella * *Busa tuntui laiskemmalta koko kierrosalueella kun sellaista kokeilin. Kannattanee ottaa huomioon myös pyörän paino.

    Eli jos käytännön suorituskykyä, herkkyyttä ja kiihtyvyyttä haluat, niin osta tonninen sportti, eikä esim Busaa (matkasportti).
    Niinpä niin, mielenkiinnollla odottelen kuinka dietin teho tulee näkymään katukilpurin tuloksissa tulevana suvena...
    Toki se näkyy suoraan parantuneina tuloksina
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #68
    Lainaa (nano @ Joulu. 14 2006,19:10) kirjoitti
    Tuossapa olisi Gipro. "älykäs TRE" joka säilyttää vaihdenäytön: http://www.bikehps.com/acatalog/GIpro.html#aMOD46618

    Positiivisia käyttökokemuksia lukenut netistä, henkilökohtaista kokemusta ei ole.

    Performance Biken toissa numerossa taisi olla juuri juttua tuosta zzr1400:sesta ja siinä se Dale ajoi tuollaisella Cannonball 2006 runissa ja väittivät, että 30hp olisi tullut lisää alas tuolla läpänpoisto operaatiolla.


    PS: Ja muistahan laittaa sitten ne käyrät tänne niin näkee millasilla tehoilla ne renkaat kestää sen 3500km kadulla *
    Zetori on reilusti rajoitettu alakierroksilla -tästä ei kai tarvitse enää kiistellä ja vertailla käyriä busaan. Zetorissa ylempi läppäpari on suoraan kytketty kaasukahvaan ja alempaa taas ohjaa ECU -joka ei alakierroksilla avaa läppiä kuin nimeksi.

    Syyn tähän tehon rajoitukseen voi kaikki varmaan arvata -noita bussejakin näkee AVK:lla myynnissa ihan tarpeeksi. Niissä sytkän rajoituksen vaikutus (TRE mod) on huomattavasti pienempi.
    Tuosta rajoituksesta yms. on siis juttu PB:ssä. Samassa lehdessä stoori Cannonball ajoista, jonka muuten suomalaiset Bomber kaverit voitti!
  9. #69
    Onhan tuo vähän tekosyy, ettei muka käsissä pysyisi ilman rajoituksia. Aika mopoja nuo olisi joka tapauksessa.
    Dixi et animam levavi
  10. #70
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 19 2006,17:06) kirjoitti
    Onhan tuo vähän tekosyy, ettei muka käsissä pysyisi ilman rajoituksia. Aika mopoja nuo olisi joka tapauksessa.
    Näin on. Kilosissa reppanoissa ei ole sitäkään vähää vääntöä
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  11. #71
    Lainaa (pena1 @ Joulu. 15 2006,21:41) kirjoitti
    Olen luullut että on hyvä kun on suora vaihde ja ei luista rengas penkissä *kun kutonen silmässä.
    Kyllä se luistaa..
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  12. #72
    Lainaa kirjoitti
    Kuitenkin käytännössä tonninen pöllyttää esim Busan roll-onissa millä tahansa vaihteella Busa tuntui laiskemmalta koko kierrosalueella kun sellaista kokeilin. Kannattanee ottaa huomioon myös pyörän paino.

    Eli jos käytännön suorituskykyä, herkkyyttä ja kiihtyvyyttä haluat, niin osta tonninen sportti, eikä esim Busaa (matkasportti).
    Lainaa kirjoitti
    Näin on. Kilosissa reppanoissa ei ole sitäkään vähää vääntöä
    Ainaki oma 10R pöllytti kaverin busan vaikka kuinka alhaalta lähdettiin vääntään... Rajusti OT, hups...



    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  13. #73
    Lainaa (Tylyttäjä @ Joulu. 19 2006,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 19 2006,12:29) kirjoitti
    Lainaa (makemich @ Joulu. 19 2006,12:19) kirjoitti
    Ride-lehden syyskuun numerossa samassa kuvassa käppyrät ZZR1400, busa sekä GSX-1000:lle ja vaikka siinäkin Busa on äärimmäisen niukasti vääntävin 3500rpm asti, menee Kava sen jälkeen menojaan ja on esim. 7700rpm kohdalla 41hp enemmän tehoa kuin gixerissä. Käyrät Kawalla ja Busalla hyvin samanlaiset 3500rpm lähtien, Gixeri vetää myös hyvin kunhan ei vaan laske kierroksia alle 11000rpm...

    Kawan max teho 168, Busa ~157, Gixeri ~160hp.
    Näinhän se menee. Ilmeisesti tuo kawa on kuitenkin jotenkin rajoitettu 1-4 vaihteilla ja siinä vääntö ero busaan on jonkinmoinen. Kiloset starttimoottorit ovat luonnollisesti kierroskoneita vaikka kilokyykky kuskit ei sitä myönnäkään
    Kuitenkin käytännössä tonninen pöllyttää esim Busan roll-onissa millä tahansa vaihteella * *Busa tuntui laiskemmalta koko kierrosalueella kun sellaista kokeilin. Kannattanee ottaa huomioon myös pyörän paino.

    Eli jos käytännön suorituskykyä, herkkyyttä ja kiihtyvyyttä haluat, niin osta tonninen sportti, eikä esim Busaa (matkasportti).
    Mutta ajattele jos bussissa olisi yhtä onneton moottori kuin kilosissa niin se olisi vielä hitaampi....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  14. #74
    Meidän 300D mese menee lujempaa ku teirän 350?Z Nissani..
    Anyway hauskoja luettavia, ja otan osaa
    Juu ja kuitit tähän sallitaan... ku erehyin tänne
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  15. #75
    Lainaa (BussiJussi @ Joulu. 15 2006,20:10) kirjoitti
    Ihan uteliaisuuttani: Missähän penkitetty? Varmaan joku muukin käyttänyt pyöräänsä ko. penkissä? Sais vähän tietoo mitä muut pyörät potkineet tuloksia! Just lueskelin FastBikes:ia, jossa busan ja zzr1400 testi.......

    Busa:
    Max power 156bhp
    max torgue 134Nm
    max speed 181,56mph

    zzr1400
    Max power 165bhp
    max torgue 134Nm
    max speed 184mph

    zzr antoi paremmat arvot, mut tossa testissä vääntökäyrä samanlainen kuin tehokäyrä!! Kun busassa paljon tasasempi....
    esim. 4000rpm. Busa busa 110Nm, zzr 70Nm!!!!
    Kertokaa, onko se OIKEASTI alakierroksilla hengetön? Kun väännöllähän sitä ajetaan......! 6000rpm-9000rpm alueella ainoostaan väännössä zzr kovempi!!!!


    taitaa olla Penan pyörä minun penkkaama. Penkkihän on sama Fuchs laajakaistalla joka oli meillä mukana B-weekendissä ja tullee olemaan siellä myös ensi vuonna.
    Busanisteille tiedoksi että ko. penkin verrokkiluvun vapareille asetti B-weekendissä eräs Bussi tuloksella 199,8hv takarenkaalla. Herran isoreikäkansia voipi varmaan tiedustella Kansisetin suunnasta.
    Kaivoinpa tuossa myös vähän penkkiverrokkeja, DIN rengas (kesyjä putki yms commandervirityksiä):
    CBR1000RR 146-155hv
    GSXR1000R K3-4 147-160hv
    GSXR1000R K5-6 155-168hv
    GSX1300R 150->>>> 199,8-> penkkipohjat tic 248,6hv
    ZX12R 155-165hv
    Z750 102-109hv
    GSXR600 K6 105hv
    MILLE R 04 110-115hv
    TL1000 110-118
    ZX10R 2006 155-162hv

    Penkin tulokset ovat suht keskiarvoa, ehkä pikkuisen skeptisyyteen taipuvaiset, mutteivät nyt sentään KemiMC:tä



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  16. #76
    Lainaa (Cterror @ Joulu. 21 2006,15:01) kirjoitti
    Lainaa (BussiJussi @ Joulu. 15 2006,20:10) kirjoitti
    Ihan uteliaisuuttani: Missähän penkitetty? Varmaan joku muukin käyttänyt pyöräänsä ko. penkissä? Sais vähän tietoo mitä muut pyörät potkineet tuloksia! Just lueskelin FastBikes:ia, jossa busan ja zzr1400 testi.......

    Busa:
    Max power 156bhp
    max torgue 134Nm
    max speed 181,56mph

    zzr1400
    Max power 165bhp
    max torgue 134Nm
    max speed 184mph

    zzr antoi paremmat arvot, mut tossa testissä vääntökäyrä samanlainen kuin tehokäyrä!! Kun busassa paljon tasasempi....
    esim. 4000rpm. Busa busa 110Nm, zzr 70Nm!!!!
    Kertokaa, onko se OIKEASTI alakierroksilla hengetön? Kun väännöllähän sitä ajetaan......! 6000rpm-9000rpm alueella ainoostaan väännössä zzr kovempi!!!!


    taitaa olla Penan pyörä minun penkkaama. Penkkihän on sama Fuchs laajakaistalla joka oli meillä mukana B-weekendissä ja tullee olemaan siellä myös ensi vuonna.
    Busanisteille tiedoksi että ko. penkin verrokkiluvun vapareille asetti B-weekendissä eräs Bussi tuloksella 199,8hv takarenkaalla. Herran isoreikäkansia voipi varmaan tiedustella Kansisetin suunnasta.
    Kaivoinpa tuossa myös vähän penkkiverrokkeja, DIN rengas (kesyjä putki yms commandervirityksiä):
    CBR1000RR 146-155hv
    GSXR1000R K3-4 147-160hv
    GSXR1000R K5-6 155-168hv
    GSX1300R 150->>>> 199,8-> penkkipohjat tic 248,6hv
    ZX12R 155-165hv
    Z750 102-109hv
    GSXR600 K6 105hv
    MILLE R 04 110-115hv
    TL1000 110-118
    ZX10R 2006 155-162hv

    Penkin tulokset ovat suht keskiarvoa, ehkä pikkuisen skeptisyyteen taipuvaiset, mutteivät nyt sentään KemiMC:tä
    On sulla pessimisti penkki!!! Ei vaineskaan... Nyt on "herran isoreikä kansi", ja "ökylohko" täällä Varkauden suunnalla. "paremmilla" nokkien ajoituksella, MUTTA vapaan syttykäyrällä (tre pois toiminnasta) antoi 204hp:a renkulalta. Eli samansuuntaisia tuloksia täältäkin päin.... Positiiviset penkithän on sitten erikseen.....







    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  17. #77
    Lainaa (Cterror @ Joulu. 21 2006,15:01) kirjoitti
    Kaivoinpa tuossa myös vähän penkkiverrokkeja, DIN rengas (kesyjä putki yms commandervirityksiä):
    CBR1000RR 146-155hv
    GSXR1000R K3-4 147-160hv
    GSXR1000R K5-6 155-168hv
    GSX1300R 150->>>> 199,8-> penkkipohjat tic 248,6hv
    ZX12R 155-165hv
    Z750 102-109hv
    GSXR600 K6 105hv
    MILLE R 04 110-115hv
    TL1000 110-118
    ZX10R 2006 155-162hv

    Penkin tulokset ovat suht keskiarvoa, ehkä pikkuisen skeptisyyteen taipuvaiset, mutteivät nyt sentään KemiMC:tä
    Samanlaisia lukemia on meidän kerhon penkki antanut ko. pyörille...

    Ollaan vertailtu dynolappuja eri penkkijen välillä niin yllättävän moni on antanut saman tuloksen (+/- 2hv).... *testatuista 3 penkkiä on antanut n. 5% suuremmat lukemat..

    Mitkä on sitten oikeat???.... sitä ei tiedä kukaan *



    Hayabusa 1300R PB-TURBO -05
    +200mph CLUB FINLAND
  18. #78
    Lainaa (kajbusa @ Joulu. 22 2006,09:48) kirjoitti
    Mitkä on sitten oikeat???.... sitä ei tiedä kukaan *
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  19. #79
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 15 2006,15:16) kirjoitti
    tehoalue ja vääntö on mukavaa isolohkoissa
    "ISOLOHKO" Voi v*ttu ja hyvää päivää !!!!
    Ezekiel 25:17

    The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

    - GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
  20. #80
    Lainaa (R12005 @ Joulu. 23 2006,13:05) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 15 2006,15:16) kirjoitti
    tehoalue ja vääntö on mukavaa isolohkoissa
    "ISOLOHKO" Voi v*ttu ja hyvää päivää !!!!
    Mikä on isolohko tämän tyyppisissä pyörissä!!? MINUN mielestä +1200cc matkajaskat, joissa on tehoakin +-200hp, ja vääntöä +-150Nm OVAT ISOlohkoja.... Onhan tietty esim. Massey Ferguson merkkisiä maataistelukoneita, mutta ne eivät kuulukaan em. kategoriaan, joista tässä foorumissa kyse... Tai eurooppalaisia "alitehoisia" matkajaskoja, joissa painoa enemmän kuin laki sallii...



    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  21. #81
    Lainaa (kajbusa @ Joulu. 22 2006,09:48) kirjoitti
    Samanlaisia lukemia on meidän kerhon penkki antanut ko. pyörille...

    Ollaan vertailtu dynolappuja eri penkkijen välillä niin yllättävän moni on antanut saman tuloksen (+/- 2hv).... testatuista 3 penkkiä on antanut n. 5% suuremmat lukemat..

    Mitkä on sitten oikeat???.... sitä ei tiedä kukaan
    No teijän penkin tulokset tietenniii...
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  22. #82
    Lainaa (BussiJussi @ Joulu. 23 2006,18:35) kirjoitti
    Lainaa (R12005 @ Joulu. 23 2006,13:05) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 15 2006,15:16) kirjoitti
    tehoalue ja vääntö on mukavaa isolohkoissa
    "ISOLOHKO" Voi v*ttu ja hyvää päivää !!!!
    Mikä on isolohko tämän tyyppisissä pyörissä!!? MINUN mielestä +1200cc matkajaskat, joissa on tehoakin +-200hp, ja vääntöä +-150Nm OVAT ISOlohkoja.... Onhan tietty esim. Massey Ferguson merkkisiä maataistelukoneita, mutta ne eivät kuulukaan em. kategoriaan, joista tässä foorumissa kyse... Tai eurooppalaisia "alitehoisia" matkajaskoja, joissa painoa enemmän kuin laki sallii...



    Mun mielestä vanhoissa ameriikan autoissa oli isolohkoja... Massey Ferguson merkkisestä "maataistelukoneesta" en oo kyllä kuullu. IL-2:sta kylläkin maataistelukoneena...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  23. #83
    Lainaa (R12005 @ Joulu. 23 2006,13:05) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 15 2006,15:16) kirjoitti
    tehoalue ja vääntö on mukavaa isolohkoissa
    "ISOLOHKO" Voi v*ttu ja hyvää päivää !!!!
    Tarkoitin siis sitä yksinkertaistettuna sitä että busassa on kuutioidensa ansiosta suht hyvin vääntöä ala/keski kierroksillakin. Itse kyllä lasken busankin "isolohkoihin" sporttisista katupyöristä puhuttaessa. Maatalouskoneisiin laskettavia mopoja toki löytyy sitten selkeästi isommalla padalla. Mitään jenkkiautoja tähän tuskin tarvii sotkea vaikka siellä niitä oikeita isolohkoja onkin.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  24. #84
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 23 2006,22:09) kirjoitti
    Lainaa (R12005 @ Joulu. 23 2006,13:05) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Joulu. 15 2006,15:16) kirjoitti
    tehoalue ja vääntö on mukavaa isolohkoissa
    "ISOLOHKO" Voi v*ttu ja hyvää päivää !!!!
    Tarkoitin siis sitä yksinkertaistettuna sitä että busassa on kuutioidensa ansiosta suht hyvin vääntöä ala/keski kierroksillakin. Itse kyllä lasken busankin "isolohkoihin" sporttisista katupyöristä puhuttaessa. Maatalouskoneisiin laskettavia mopoja toki löytyy sitten selkeästi isommalla padalla. Mitään jenkkiautoja tähän tuskin tarvii sotkea vaikka siellä niitä oikeita isolohkoja onkin.
    OIKEIN!


    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  25. #85
    Lainaa (Cterror @ Joulu. 21 2006,15:01) kirjoitti
    taitaa olla Penan pyörä minun penkkaama. Penkkihän on sama Fuchs laajakaistalla joka oli meillä mukana B-weekendissä ja tullee olemaan siellä myös ensi vuonna.
    Busanisteille tiedoksi että ko. penkin verrokkiluvun vapareille asetti B-weekendissä eräs Bussi tuloksella 199,8hv takarenkaalla. Herran isoreikäkansia voipi varmaan tiedustella Kansisetin suunnasta.
    Kaivoinpa tuossa myös vähän penkkiverrokkeja, DIN rengas (kesyjä putki yms commandervirityksiä):
    CBR1000RR 146-155hv
    GSXR1000R K3-4 147-160hv
    GSXR1000R K5-6 155-168hv
    GSX1300R 150->>>> 199,8-> penkkipohjat tic 248,6hv
    ZX12R 155-165hv
    Z750 102-109hv
    GSXR600 K6 105hv
    MILLE R 04 110-115hv
    TL1000 110-118
    ZX10R 2006 155-162hv

    Penkin tulokset ovat suht keskiarvoa, ehkä pikkuisen skeptisyyteen taipuvaiset, mutteivät nyt sentään KemiMC:tä
    Onko tuo penkkipohja ajettu turbobussilla..? Vai i/ö turbolla? Ihan mielenkinnosta vaan, kun omallanikin ilma/öljyllä ainakin aika lähelle tuota päästiin -06 b-weekendissä...
  26. #86
    Lainaa (JarnoKoo @ Joulu. 25 2006,19:57) kirjoitti
    Onko tuo penkkipohja ajettu turbobussilla..? Vai i/ö turbolla? Ihan mielenkinnosta vaan, kun omallanikin ilma/öljyllä ainakin aika lähelle tuota päästiin -06 b-weekendissä... *
    Bussilla se ajettiin.
    Muutama erittäin hienosti toimiva i/ö siellä oli tosiaan paikalla, 220-240hv. sekä yksi i/ö 1100 josta penkkiin ei saatu jäämään oikeaa tulosta. se olisi voinut mennä yli.
    kaikki kunnia näiden rakentajille sillä hyvintoimivaa ahtopyörää ei ole helppo tehdä.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  27. #87
    Lainaa (Cterror @ Joulu. 26 2006,11:15) kirjoitti
    Lainaa (JarnoKoo @ Joulu. 25 2006,19:57) kirjoitti
    Onko tuo penkkipohja ajettu turbobussilla..? Vai i/ö turbolla? Ihan mielenkinnosta vaan, kun omallanikin ilma/öljyllä ainakin aika lähelle tuota päästiin -06 b-weekendissä...
    Bussilla se ajettiin.
    Muutama erittäin hienosti toimiva i/ö siellä oli tosiaan paikalla, 220-240hv. sekä yksi i/ö 1100 josta penkkiin ei saatu jäämään oikeaa tulosta. se olisi voinut mennä yli.
    kaikki kunnia näiden rakentajille sillä hyvintoimivaa ahtopyörää ei ole helppo tehdä.
    Joo, tuo josta lukema jäi saamatta, oli se minun mopo. Mut hyvä tietää että penkki on kohtuu "realistinen"...
  28. #88
    Korjaa Cterror tiedot B-weekendistä jossa on 186.6hp @ 0.4bar ja pyöräksi merkitty 1000 Gsx-r, se oli Fzr 1000. Toki katteet oli kikserin * *
  29. #89
    Lainaa (fzr1k @ Joulu. 26 2006,19:01) kirjoitti
    Korjaa Cterror tiedot B-weekendistä jossa on 186.6hp @ 0.4bar ja pyöräksi merkitty 1000 Gsx-r, se oli Fzr 1000. Toki katteet oli kikserin * *
    Koetetaan korjata B-sivuille. Pahoittelen nolohkoa erhettäni koska tajusin vasta jälkikäteen että sehän oli ainut Fzr1000 turbo jonka olen livenä nähnyt. Koska pyöriä kävi penkissä varsin monta en enää jälkikäteen muistanut tulostasi enkä näin voinut korjausta tehdä.
    Hyvä että saadaan scoreboard kuntoon vaikkakin vähän viiveellä
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  30.  
  31. #90
    Lainaa kirjoitti
    Cterror,Joulu. 26 2006,22:23]
    Koetetaan korjata B-sivuille. Pahoittelen nolohkoa erhettäni koska tajusin vasta jälkikäteen että sehän oli ainut Fzr1000 turbo jonka olen livenä nähnyt. Koska pyöriä kävi penkissä varsin monta en enää jälkikäteen muistanut tulostasi enkä näin voinut korjausta tehdä.
    Hyvä että saadaan scoreboard kuntoon vaikkakin vähän viiveellä
    Ei mitään, touhu oli todella asiallista ja toivottavasti nähdään ensi kesänä samoissa merkeissä *
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen