Vielä löytyy haasteellisia teitä ja kiinnostavia kohteita myös niille, jotka ovat jo kokeneet "kaiken":
The Most Dangerous Roads in the World
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
ihan nättiä "mutkapätkää"...![]()
kypäpärä
Suzuki Bandit 1200 N
Toi ryssän "kuratie" olisi varmaan kiva mönkiä masila läpi
Nuo vuoristo tiet näyttikin sit siltä et ilman laskuvarjoa ei ole menemistä edes jalan.![]()
![]()
-Suzuki SV1000S & TL1000R D.R. projekti.
-Yamaha FZR1000@1040 (ex)
http://www.facebook.com/SuperSpeedMotorsport
Huhhuh, en välttämättä lähtis ajelemaan..Venäjällä kaikki mahdollista
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
tai, no toi ryssän tie taitaa kyllä olla "mut(k)apätkä"
kypäpärä
Suzuki Bandit 1200 N
Hienoja kuvia.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Toi Kiinassa oleva haikkausreitti on kyllä must-kohde jos kyseisessä maassa tulee käytyä
Vessassa voisi pelottaa ihan tosissaan, jos joku vähän ulkopuolelta ravistelisi.
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Mä luulen että musta tulee isona bussikuski Boliviassa.![]()
Hyi helevetti! Rupes aivan pyörryttämään kuvassa,jossa oli oranssi maasturiMun pitäis ainakin vetää "suht" reilut pohjat,ennenkuin tohtisin kyytiin.
Onks näist joku se "Highway to Hell"??![]()
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
Ei taida olla, se on Utahissa KLIKS(Lates @ Joulu. 30 2006,19:24) kirjoitti
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Korkean paikan kammo heikentää mun ajajaominaisuuksia jo normaalia korkeammilla silloillakin. Pelkkä Kiina-kuvien katsominenkin heikotti tosissaan....
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Hurjia reittejä. Joulun aikaan katselin Ewanin ajoa luurankojen tiellä. Olipa mahtava reitti.
Himalajalla oli varoitus "Never Drive Slow" - ainakin tuolta se ensin näytti....
-O!O-