Seuraavanlainen asia: Syksyllä ostamaani 1000f:ään ( ajettu 57tkm, itse en ehtinyt pyörällä ajamaan kun n.30km ) vaihdettiin nokkaketjun kiristin, tulpat ja venttiilit säädettiin, kone käy nyt kuin unelma. Päätin ajaa pyörällä pari "lenkkiä" huollon jälkeen ( pe ) varmistuakseni että kaikki on OK. Liikkeelle lähtiessä kone pitää pienen kalkatuksen kun vaihteen on pistänyt päälle ja kytkimen irrottaa
. Ääni tulee mielestäni juuri kytkimen puolelta. Mitä veikkaisitte äänen aiheuttajaksi, itse meinaan kytkintä ja painelaakeria yms. Antakaa hyviä vinkkejä mitä kannattaisi tarkistaa. Kytkimen vaihto ei liene tässäkään pyörässä iso homma, vai??
Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
taitaa olla kyse kytkimen ravistamisesta joka tulee ajan kans noihin niinku on itelläki. laakeri siellä silloin alkaa loppumaan mutta ei kannata hätäillä jos se ei häiritse vielä kovin paljoa. enkä tarkoita paine laakeria vaan siellä syvällä vaikeessa paikassa juuri se kallis laakeri niinku aina yleensä![]()
Täytyypä seurailla asiaa kunhan tästä nyt ajokausi "pian" alkaaJos vaikka menisi seuraavaan talveen ?
Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
Pistetään nyt vaikka tähän, kun kerran aiheen lähelle osuu.
Eli miten sc24:n kytkintä säädetään? Tuntuu ottavan vähän liian alhaalla kiinni.
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Eiksiin oo nestekytkin? Siitä voi säätää vain kahvan asentoa pyörittämällä vivun juuressa olevaa peukalopyörää. Ja sit voi ilmata työsylinterin jos se ei meinaa irrottaa kunnolla.(Max Power @ Joulu. 20 2006,12:09) kirjoitti
Ducati Monster S4R -04
Ducati SS600 -95
On juu nestekytkin. Täytyy tutkia tuota vivun pyörää. Kiitti(Nevalan Tiikeri @ Joulu. 20 2006,13:53) kirjoitti
![]()
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Ei kytkinkahvassa ainakaan mulla oo mitään säätöpyörää kuten jarrukahvassa..taitaa olla levyt kytkimessä lopussa tai ilmaa putkistossa..ehkä(Max Power @ Joulu. 21 2006,11:56) kirjoitti
![]()
Onko HONDAN jälkeen elämää?
CBR 1000F-91. XX-00, XX-03