Onko MV:ssä ollut luotettavuus yms ongelmia vai kukkuuko pyörä niin kun pitääkin?
Kuinka huollot pelaavat kotoisessa maassamme?
Kaikkia kokemuksia ko pyörästä (myös Brutalesta) ottaisin mieluusti vastaan.
Kiitos etukäteen.
.
Ei ole kylläkään kokemuksia eikä juuri vastauksia kysymyksiisi. Mutta kävin kylmätyyppejä istumassa kun hain Veturiin sälää MP-racingistä, ja siellähän ne huoltaa myös ko. pyöriä.
Aika mielenkiintoinen vekotin sinänsä, ehdottelin että järjestäisivät sinne koeajo mahdollisuuden kevääksi!
Samalla utelin että montako näitä F4 1000 on suomeen myyty? Muistelivat että kolme kpl!!! Montako mahtaa olla ns. itsetuotuja?
MP Racingissa oli F41000 siis istuttavana?
On noita Suomessa tiellä enemmän kuin noi neljä. Rinnakkaistuotuja lienee enemmän myity kuin noita MP Racingin tuomia.
.
Huoltoasioita kannnaattaapi varmaan kysellä ainakin ee-speediltä, hehän noita raahavat suomeen. Brutalen isompi versio irtoaa sieltä nyt tusinakilosen hinnalla, joten varmaan melko varteenotettava vaihtoehto.
Juu oli vielä viimeviikolla, mutta just nyt on esittelykierroksella maakunnissa! Ilmeisesti ensviikolla on ko. mopotin taas Hyvinkäällä. Kävin tänään siellä kyselemässä ja ihmettelemässä...oli kamerakin kourassa et olisin kuvan napannu!(vma @ Joulu. 13 2006,08:22) kirjoitti
Eli MP-Racing on MV Agustan virallinen maahantuoja. Muut jälleenmyyjiä tai rinnakkaistuojia.
Edit: Ihan siis vaan selvennyksen vuoksi ja väärien mielikuvien välttämiseksi
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Joo, mulla on 750 F4 ollut uudesta asti. Hyvin on pelannut sen 13 tkm mitä olen ehtinyt ajaa. Tonninen on varmaan vielä parempi, mutta kyllä tämä pienempikin on vaan aika peli. Sanoisin jopa erittäin hyväksi. Kevyempi ainakin taittaa mutkiin kuin Bimotan YB11, jota pidän myös hyvänä pyöränä. Huollot olen teettänyt Jämsässä Huolto-Kaksikossa, josta pyörän myös ostin.
Mulla oli Brutale ja piti vaihtaa V-Rodiin että sai laatua alle. bensankulutus oli 13 l/100km ja mulla kuulemma asennevamma (päivityslastu oli ainakin vuoden saatavissa), vesipumppu vuoti, katkaisija rikki, ... Tuusmotorissa huollossa ei kiristetty ketjua vaikka siihenkin on erikoistyökalu sitten kun huomautin yritettiin nostaa tunkilla pakoputkesta, eikä käytetty momenttiavainta vaikka se on aika tarpeen ettei neulalaakeri mene. Sinne ei ainakaan huoltoon eikä varmaan nykyään takuun vuoksi tarvikkaan merkkiliikettä. MV Agustan hinta myös pomppii rajusti, itse maksoin Brutalesta 26900 ja nyt EE-Speedistä saa 13 pintaan...
Ducati on minusta parempi, mutta jos 4-pyttyistä haluaa niin F4 on kyllä hyvän näköinen ja makea ajaa. Itse pidän ajoltaan Ducatista enemmän.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Viime keväänä ostin f4 1000 Moto-Raumasta.Ajettua tuli 12t km..Huollot teki Hakki Raumal.Takarenkaan vaihtoihin ostin itselle ison hylsyn kun rengas liikkeistä ei löytynyt sopivaa.kahdeks japsikyykyn jälkeen on nyt sellainen pyörä alla mitä ei myydä/vaihdeta..Eikä tosiaan tule joka kadunkulmas vastaan
Onko ollut mitään ongelmia takapyörän laakeroinnin tai polttoaineen syötön kanssa? Näistähän on melko laajalti raportoitu sekä 750 että 1000 malleissa.(f4 1000 @ Helmi. 11 2007,13:57) kirjoitti
Kerrohan lisää kokemuksia pelistä. Pyörähän on todella kaunis, ja ei varmana tule vastaan joka kipsalla.
.
- Tunnustan että minäkin käyn näitä kuolaamassa vähän väliä kun nuorena kävin Imatralla Agostinia ihailemassa aseman kurvissa...
- F4 on upea peli ja kauneimmat pakoputket!
- Eniten ihmetyttää kuinka hiljainen kone on mekaanisilta ääniltään. Ducati käy kuin Zetori MVn verrattuna (Desmo venttiilikoneisto). Tietysti kun kurkut avataan MV ärjyy miehekkäästi ja poistuu kuin F16.
- Kallistahan tällaisen pyörän pito on; Ammattimiehen tekemät huollot eivät ole halpoja ja tunarille vienti on viimeinen naula kirstuun.
- Täällä näitä on kaunis rivi ulkona joka päivä paitsi sunnuntaina: http://www.proitalia.com/pre-owned.html
Niin, ja eikös se aukusta voittanu just tuon tämänvuotisen superbike -vertailun, eli on nyt sitten se Superbike -07. Muilla palkintopallisijoilla oli sitten R6 ja 1098. Noh, ehkä sillä voi olla merkitystä markkinoinnin kannalta, vaikka hiukka tyyris peli onkin.
Olikohan RoadRacing Worldin testissä tuo MV oli testin viimeinen. 1098 oli toiseksi viimeinen, Japan Inc laitteet kärjessä.
Näin tää menee. Joku äipästä välittää enemmän kuin tyttärestä, ja päinvastoin.
.
mä tykkään yleensä molemmista.(vma @ Touko. 14 2007,15:48) kirjoitti
Hienonnäköisiä laitteitahan nuo ovat. Tämä komein:
![]()
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Tarkoitat varmaankin masterbike 2007,agusta voitti ja seuraavina tulivat r1 ja 675 Daytona.(canepazzo @ Touko. 12 2007,19:00) kirjoitti
Joku kyseli koneen äänistä..?Kyllä japsit hiljaisemman koneen tekee.Agustassa on aika äänekäs moottorista..
Mut ei se mua ainakaan häiritse.Paino on suurin ero uusiin japsipyöriin..
Moro Timo, hienon näköinen toi oli... Eiku on...(f4 1000 @ Helmi. 11 2007,13:57) kirjoitti
T:; H
PS TI 22pvä Alastarolle???klo1700->
Jaa niin ens vuonna ajavat muuten superbikea MV:llä...
F = dp / dt
Juu aivan totta, Masterbikeä tarkoitin, ja tietysti rykköstä kakkosena. Hiukan oli näköjään epätarkasti naputeltu.(kawa zx10 @ Touko. 14 2007,22:27) kirjoitti
Kattelin aiheeseen liittyvää videota tuolla MCN:n nettisivuilla, sielloli Agustakin vauhdissa, äänen kera.