Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Noniin tässä nyt on pyörän vaihto käsillä , ajattelin kysellä mielipiteitä. Katselin tuossa itselleni sopivaa teho/hinta luokalta ja päädyin Jammun R1 Vm 1999-2001 ( siltä väliltä ) ja Honda 900RR Fireblade vm 2002. Kokemusta on muutamat ajot molemmista pyörämalleista ja nyt kysyn yleisön mielipidettä kumpaa pyörää pidätte luotettavampana ja mukavempana ajaa.
    Ahdin määrää tahdin.
    Kyllähän honda luotettava pyörä on. Mutta kyllä sitä tuon vuosi haarukan Rykkösetkin on. Itse vaikea cebarista mitään sanoa kun kokemusta hyvin vähän. Itsellä juuri tuo vm-00 Rykkönen ja ei ole moitteen sijaa ollut. itse kun pyörää kattelin kattelin juuri tuota kyseistä hondaa myös mutta Rykkönen vei voiton, koska rykkönen on tehokkaampi ja mielestäni race henkisempi pyörä. Jolla ilo ajella alottelevana radalla kadulla ja missä vain. Hondaahan kehuvat hyväksi yleis pyöräksi jolla taittuu matkat hiukan letkeämmin. Muttakun se matkaajo ei ollut itsellä pääasiallinen käyttö pyörälle niin siksikin yammu. Ja kyllä ne Rykköselläkin matkat taittuu siinä missä muillakin samanhenkisillä pyörillä. Jos matkapyörää haluaa niin sittenhän ei varmaan kannata valita kumpaakaan Niin ja jos kiinnostaa saada syksy hintaan Rykkönen niin laita privaa. kerron kyllä lisääkin kokemuksista pyörän kanssa jos kiinnostaa.
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Hondassa saisit uudemman ja ruiskun.

Itse en kyllä tuota hondaa vaihtaisi R1:seen. Vaikka onhan sitä R1:sessäkin oma viehätyksensä ja seuraaja joukkonsa.

Mutta ottaisin R1:sestä vasta sen ruiskuversion.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Ota jammu,tehokkaampi.Ruiskuna ois paras
    Suk dik!
    Rytkönen on muuten parempi, mutta niissä perkele voi olla ohjurivikaa ja muuta pientä. Kallis remppa nuo venttiilinohjurit..

Mulla on ollu 2 Yammua ja kummastakin on kilahtanut kiertokangen alapään laakeri Kaverilla oli yks R1, siitä meni ohjurit. Enolla oli uusi FJR, siitäkin meni ohjurit.

En tiedä onko huonoa tuuria vai ei, mutta kaveripiirissä ja itselläni on ollut eniten ongelmia Yammujen kanssa. Muuten ollu hyviä pyöriä, rykkösellä oli hauska vedellä!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Postaa kysymys myös Honda-osioon, ei taida nää vastaukset täällä olla ihan neutraaleja kannanottoja asiaan... Saat samanmoisia puolustuspuheenvuoroja ja näkemyksiä Honda-kuskeiltakin.
    Lainaa (Gari @ Joulu. 11 2006,20:34) kirjoitti
    Postaa kysymys myös Honda-osioon, ei taida nää vastaukset täällä olla ihan neutraaleja kannanottoja asiaan... Saat samanmoisia puolustuspuheenvuoroja ja näkemyksiä Honda-kuskeiltakin.
    Tämä tuli aivan tarkoituksella Yamahan puolelle ensiksi itse olen tuohon R1 kääntymässä. Todella toden näköistä että 2001 vuosimallin R1 tulee tässä talven aikana talliin.
    Ahdin määrää tahdin.
    Lainaa (Stigit @ Joulu. 11 2006,21:28) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Joulu. 11 2006,20:34) kirjoitti
    Tämä tuli aivan tarkoituksella Yamahan puolelle ensiksi itse olen tuohon R1 kääntymässä. Todella toden näköistä että 2001 vuosimallin R1 tulee tässä talven aikana talliin. *
    Niin ja jos et ole vielä ihan varma (jota kannattaa tosiaan miettiä) niin olis hieno -03 Blade kaupan

Katso alta nettimotolinkki...

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Britti Bikessa on usean sivun juttu juuri sinulle. Sielä verrataan GSXR Suizaa, R1 Yammua ja CBR929RR Hontua toisiinsa. Pyörät ovat 2000 tai 2001 mallisia. En nyt muista ihan tarkasti.

Jutussa keskitytään miten aika on kohdellut pyöriä, keskustellaan pyörien laadusta, toiminnasta ja haluttavuudesta näin 2006 lopussa.

Hyvä juttu muuten. Suosittelen tutustumaan ennen kaupan tekemistä.

.
    Vuosi sitten itselläni sama tilanne ja samat vaihtoehdot. Valitsin Hondan, lähinnä kun paikalliseen liikkeeseen tuli sopiva ja hyväkuntoinen vaihdokki. Käytetyn pyörän kunto ratkaisi omassa tilanteessani. En ole katunut valintaani, mutta eipä ole kokemusta Yammustakaan, joten en sitäkään hauku...

Anna oman maun ratkaista...
    Kiitoksia mielipiteistä nyt kävi niin että tulee R1 vm:2002 Saksasta. Huonompi homma ettei pääse heti testaamaan mutta eiköhän tuon muutaman kuukauden kestä.
    Ahdin määrää tahdin.
    Lainaa (Stigit @ Joulu. 21 2006,18:07) kirjoitti
    Kiitoksia mielipiteistä nyt kävi niin että tulee R1 vm:2002 Saksasta. Huonompi homma ettei pääse heti testaamaan mutta eiköhän tuon muutaman kuukauden kestä.
    Loistavaa Onnea uudelle rakkaalle.
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  13.  
    Lainaa (Stigit @ Joulu. 21 2006,18:07) kirjoitti
    Onnea Hienon pyörän laitoit