Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Aika vähän on nuit näkyny, onks tietoo?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  2. #2
  3. #3
    Uvex Helix RS750.
  4. #4
    Tässä yksi vaihtoehto... *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  5. #5
    Taitaahan noita löytyä useammilta valmistajilta. Tuolta Schubertin S1 'raitapinnoitteella' (S1 --> sieltä sivun alareunaan)



    "Life sounds like a V-Twin"
  6. #6
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    HJC AC-12 Carbon, ei muistaakseni ihan hirveän hintainen vs. muut vastaavat.

    HJC
    1000
  7. #7
    tuosta LAZER
    Ei ole nuo lazeritkaan hinnalla pilattuja, omaa kokemusta lazerista ei ole mutta ihan hienon näkösiä kypäriä ovat. jos jollakin kokemusta niin kerro ihmeessä!




    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  8. #8
    Perkule! tommonenhan se pitää ostaa!! Täytyykin keväämmällä ruveta katselemaan. Sekä Lazer että HJC näyttää hyvälle. Täällä oltaisiin myös kiinnostuneita kokemuksista, siis ihan yleisesti noista merkeistä, ei tartte olla just toi hiilikuitu Nykyinen potta on shoei raid.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  9. #9
    Hmm.. aika painavia noi HJC:t ja muut on verrattuna S1:seen,
    1400g ja silleen. S1 1250g ja aurinkovisiiri poistettuna 950g.
    Ja hintakaan ei houkuttele kummemmin, toki hyvän näköisiä ovat.
    Tollaseen S1:seen sorruin svh 995e,oli ihan erinomainen istuvuus ja kohtuullisen näköinen.

    http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/busa_ja_s_l_004
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  10. #10
    Lainaa (Hannula @ Joulu. 10 2006,20:04) kirjoitti
    HJC AC-12 Carbon, ei muistaakseni ihan hirveän hintainen vs. muut vastaavat.

    HJC
    Tuo HJC on suomessa mallinimellä HQ-1.

    Hyvä potta ollu ittellä käytössä viime kauden . Kypärä tuntuu todella kevyeltä päässä. Ei hiljaisin, muttei kovaäänisinkään.
    Ovh on muistaakseni 489€
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  11. #11
    Tilasin kanssa Suupertin S1 hiilari kypärän... Saas nähdä tuleeko ennen kesää... S1 hauenleukaa jouduin odottelemaan vuoden ja mustan sain parissa kuukaudessa.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  12. #12
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 11 2006,10:41) kirjoitti
    Tuo HJC on suomessa mallinimellä HQ-1.
    Näkyykin olevan eri versio, saksalaisen nettiputiikin mukaan paino on n. 1150 g koosta riippuen, jenkkiversio painaa XL-koossa 1489 g.



    1000
  13. #13
    Lainaa (zpete @ Joulu. 10 2006,18:22) kirjoitti
    Uvex Helix RS750.
    990g, Hintaa n. 400 euroa.
  14. #14
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 11 2006,10:41) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Joulu. 10 2006,20:04) kirjoitti
    HJC AC-12 Carbon, ei muistaakseni ihan hirveän hintainen vs. muut vastaavat.

    HJC
    Tuo HJC on suomessa mallinimellä HQ-1.

    Hyvä potta ollu ittellä käytössä viime kauden . Kypärä tuntuu todella kevyeltä päässä. Ei hiljaisin, muttei kovaäänisinkään.
    Ovh on muistaakseni 489€
    Mullakin tuollainen HQ-1 oli jonkun aikaa.. Iskunkestävyyskin tuli testattua. Todella kevyt ja mukava päässä, ja pää on yhä ehjä.

    Ostanen toisen samanlaisen, kunhan 2007 mallit tulee hyllyyn.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  15. #15
    Lainaa (Hannula @ Joulu. 11 2006,18:32) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 11 2006,10:41) kirjoitti
    Tuo HJC on suomessa mallinimellä HQ-1.
    Näkyykin olevan eri versio, saksalaisen nettiputiikin mukaan paino on n. 1150 g koosta riippuen, jenkkiversio painaa XL-koossa 1489 g.
    Jenkkiversion kuori on ainakin erimuotoinen kuin euroopassa myytävä. Niillä jenkeillä kun on erilainen päänmuoto mitä eurooppalaisella tai japanilaisella.

    Tuon HJC HQ-1 paino on muistaakseni 1250g.

    Kypärä valmistajilla on erilainen tapa ilmoittaa paino. Osa ilmoittaa pelkän "kuoren" painon ilman maaleja ja lakkauksia. HJC ilmoittaa kypärän painon käyttökunnossa eli lakattuna ja maalattuna - sellaisena kuin voit ostaa sen kaupasta.
    Joskus kannattaa noihin tuoteselosteisiin suhtautua hieman skeptisesti, ne kun on markkinointiosaston tekemiä...
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  16. #16
    Tuo Lazerin kypärä kiinnostaisi hintansa/ulkonäkönsä syystä mutta kun ei tiedä laadusta juurikaan mitään ..Tuossa on yksi vaihtoehto lisää:Premier Avenger Carbon



    Triumph Daytona 675 SE-08
  17. #17
    Lainaa (rodney @ Helmi. 14 2007,11:58) kirjoitti
    Tuo Lazerin kypärä kiinnostaisi hintansa/ulkonäkönsä syystä mutta kun ei tiedä laadusta juurikaan mitään ..Tuossa on yksi vaihtoehto lisää:Premier Avenger Carbon
    Muutamilla tutuilla on Lazerin kypärät, eivät ole ainakaan mitään negatiivista sanoneet, mut se on aina henk koht asia, miten se kypärä sopii.
    Burn rubber, not your soul!
  18. #18
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 12 2006,17:46) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Joulu. 11 2006,18:32) kirjoitti
    Lainaa (suzukai @ Joulu. 11 2006,10:41) kirjoitti
    Tuo HJC on suomessa mallinimellä HQ-1.
    Näkyykin olevan eri versio, saksalaisen nettiputiikin mukaan paino on n. 1150 g koosta riippuen, jenkkiversio painaa XL-koossa 1489 g.
    Jenkkiversion kuori on ainakin erimuotoinen kuin euroopassa myytävä. Niillä jenkeillä kun on erilainen päänmuoto mitä eurooppalaisella tai japanilaisella.

    Tuon HJC HQ-1 paino on muistaakseni 1250g.

    Kypärä valmistajilla on erilainen tapa ilmoittaa paino. Osa ilmoittaa pelkän "kuoren" painon ilman maaleja ja lakkauksia. HJC ilmoittaa kypärän painon käyttökunnossa eli lakattuna ja maalattuna - sellaisena kuin voit ostaa sen kaupasta.
    Joskus kannattaa noihin tuoteselosteisiin suhtautua hieman skeptisesti, ne kun on markkinointiosaston tekemiä...
    Lisäksi jenkeissä on kaikki kypärät paksumpi kuorisia ja siitä johtuen painavampia (jotain omia standardeja jotka pitää siellä täyttää....)
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
  19. #19
    Lainaa (make72 @ Helmi. 14 2007,12:18) kirjoitti
    Lainaa (rodney @ Helmi. 14 2007,11:58) kirjoitti
    Tuo Lazerin kypärä kiinnostaisi hintansa/ulkonäkönsä syystä mutta kun ei tiedä laadusta juurikaan mitään ..Tuossa on yksi vaihtoehto lisää:Premier Avenger Carbon
    Muutamilla tutuilla on Lazerin kypärät, eivät ole ainakaan mitään negatiivista sanoneet, mut se on aina henk koht asia, miten se kypärä sopii.
    Niinhän se päähän sopivuus on henk.koht asia enemmän kiinnostaakin lähinnä laatu/huurtuminen/melu ym..Tällä hetkellä on kolmen kauppa kypärän hankinnassa HJC HQ-1,LAZER FIBERPRO CARBON,PREMIER AVENGER CARBON..Pohdinta jatkukoon...
    Triumph Daytona 675 SE-08
  20. #20
    Lainaa (Asteriksi @ Helmi. 14 2007,12:20) kirjoitti
    Lisäksi jenkeissä on kaikki kypärät paksumpi kuorisia ja siitä johtuen painavampia (jotain omia standardeja jotka pitää siellä täyttää....)
    Ainakaan se DOT mikä niillä on ei vaadi kypärältä yhtään mitään, braincapitki (ainaki jotkut) täyttää sen... Mut voihan se olla että niissäkin pitää olla paksu kuori että ovatten turvallisia
  21. #21
    Mielestäni hienoimmat hiilari potat on sellasella valmistajalla kun Craft. En tosin tiedä onko Suomessa edustusta heidän tuotteillaan.
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
  22.  
  23. #22
    Crafteja on tähän asti näkynyt vain ulkomaisissa nettikaupoissa, mutta tollainen linkki löytyi googlettamalla: Motodudes (tuolta MP -> AJOKAMAT)

    Kuten nettisivuilla sanotaan, kannattaa todella soittaa ennen kuin kauppaan suunnistaa. Yhteystietoja ei omilla kökön oloisilla sivuilla näy missään. Nettimotosta etsimällä löytyi paikkakunta, putiikki sijaitsee näköjään Pirkkalassa.



    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>