Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
    Teetätin jonkin aikaa sitten Protoshopissa GSX-R750 K6:een kilpitelineen, josta on ollut keskustelua täälläkin. Laitanpa näytille pari kuvaa ja piirroksen, jos joku muukin aikoo luopua siitä hienosta alkuperäisestä lintulaudasta:

Jos joku haluaa, niin voin lähettää kopion piirustuksesta postitse, jos saan osoitteen privana. Terhi on lupaillut julkaista piirustuksesta omankin versionsa, joka on huomattavasti tasokkaampaa jälkeä (myös isompi kilven taustalevy). Hiukan meillä oli Terhin kanssa keskustelua mitoista, mutta kyllä ne ovat ihan kohdallaan tuossa omassa piirroksessani .
    Heijastin ja valohan tuosta puuttuu, mutta pyörän takavalo osuu aika sopivasti kilpeenkin.
    Materiaalina on 3 mm:n mustaksi anodisoitu alumiini, joka vaikuttaa varsin tukevalta. Laitoin myös liimaa kilven ja telineen väliin, eikä murtumia tms. ole syntynyt ensimmäisten 1.500 km:n aikana.
    EDIT: (Kaksi ylimääräistä kappaletta voin myös myydä; laita privaa, jos kiinnostaa.) MYYTY

Busa K8
    Ihan mielenkiinnosta, paljon ne velotti protoshopissa tosta?

Jotenkin ne vaan saa kulumaan tuplasti enemmän aikaa osissa kuin toiset

DUCATI is just the Italian word for Harley.
    Lainaa (kwak750 @ Joulu. 10 2006,18:09) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta, paljon ne velotti protoshopissa tosta?

Jotenkin ne vaan saa kulumaan tuplasti enemmän aikaa osissa kuin toiset
    Tekivät saman tien neljä telinettä ja lasku oli peräti 50 euroa. Hiukanhan se kyllä kesti .
    Busa K8
    Jep jep, toivottavasti mitat tuli sitten korjattua oikein nyt. Tosiaan, faksi oli muuttanut kuvaa sen verran että ihan ei mennyt putkeen.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Pyörä ja Moposta Konalasta sais Puig merkkisen kilpitelineen GSXR-600/GSXR750 K6 joka menee suoraan neljäl pultilla kiinni perään niin kuin orkkiski on, tosin hintaa tolla kapistuksella on 90€ mikä on vähä kallis
    GSX-R750 K7
    tyhmä kysymys ei R mieheltä *
    miksi laittaa liitooravaan (liitoorava = speedo maximus kampetus = kyykky )tollainen kilpi et kaasukäden halvaantues (mitä tuskin ees kellään tapahtuu terveitä kuskeja kaikki) varmaan sinitiaiset saa vihin ja pääsee kotipihaan ilkkuun?
    ei muuta ku kunnon teline sisäänpäin kääntyvä liki undertailia mukaileva ilman mit v:n kilpivaloa tai sit ei e hyväksytyt valomutskut jos haluu barassaa.. kamul on ja ei siit oo kuulemma pahaa sanoneet ees teiden vartiat..
    ja on sit ainakin kilosen giksun takana v tyylikäs teline ei näy kilpeä pahasti liki ku moto gp takaapäin ja takaapäinhan sen vain näkeekin pyörän siis
    jaahas odottaa taas kivittäjiä ja niitä jotka sanoo et en saa selväääää käytä välimerkkejä

Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
    Itse ainakin laitan ensi viikolla -Harzan- (kiitokset sinne suuntaan ) tekemän kilpitelinen gikseriin kiinni. Itseäni ei huvita saada yhtäkään turhaa lappusta sen takia, että kilpi on väärässä kulmassa tjsp.

K7 750 kisseri
    Lainaa (Sassu @ Maalis. 10 2007,19:44) kirjoitti
    Itse ainakin laitan ensi viikolla -Harzan- (kiitokset sinne suuntaan ) tekemän kilpitelinen gikseriin kiinni. Itseäni ei huvita saada yhtäkään turhaa lappusta sen takia, että kilpi on väärässä kulmassa tjsp.
    Jos kuitenkin saat lappusen , niin älä lähetä sitä mulle . Kilven kulma on nimittäin 45 astetta (sallittu 30), mikä näkyy tosta mun onnettomasta piirroksestanikin.
    Busa K8
    Tässä -Harza- design kilpiteline asennettuna

45-astetta joo...lisäksi mun mopossa kilpikulmaa loiventavat
    muutamalla asteella telineen alle asennetut racepack-laukun kiinnikkeet.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (-Harza- @ Maalis. 11 2007,09:00) kirjoitti
    Jos kuitenkin saat lappusen , niin älä lähetä sitä mulle . Kilven kulma on nimittäin 45 astetta (sallittu 30), mikä näkyy tosta mun onnettomasta piirroksestanikin.
    lisäksi kilven takana tulee olla kiinnityslevy ja kilven kiinni kaikilla neljällä pultilla (lain mukaan).

Kaverille on jopa huomautettukkin asiasta virkavallan toimesta.

Ja lisäks kiinnitysruuvien päiden pitää olla valkoset (joko maalattu tai muovihatut), eli semmoset valoruuvit ei mun mielipiteen mukaan oo lailliset vaikka oiski e-hyväksyntä. Aika uskomaton laki mutta näin se vaan on...

Nämä siis jos joku tollasista stressaa, ittee ei vois vähempää kiinnostaa...
    No toki tiedossa on, että kulmat yms. pikkutilpehöörit pitäisi olla lain vaatimissa mitoissa ja asetuksissa. Tarkoitus oli vastata tohon gsx1400:n kysymykseen, että miks ylipäätään laittaa tommonen teline kun voisi taittaa kilven undertrayhin kiinni.. Taatusti lappu tulee helpommin semmoisella virityksellä, kuin tommosella iterakennetulla valaisemattomalla telineellä
    K7 750 kisseri
    Lainaa (Ylis @ Maalis. 11 2007,20:34) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Maalis. 11 2007,09:00) kirjoitti
    lisäksi kilven takana tulee olla kiinnityslevy ja kilven kiinni kaikilla neljällä pultilla (lain mukaan).

Kaverille on jopa huomautettukkin asiasta virkavallan toimesta.

Ja lisäks kiinnitysruuvien päiden pitää olla valkoset (joko maalattu tai muovihatut), eli semmoset valoruuvit ei mun mielipiteen mukaan oo lailliset vaikka oiski e-hyväksyntä. Aika uskomaton laki mutta näin se vaan on...

Nämä siis jos joku tollasista stressaa, ittee ei vois vähempää kiinnostaa...
    Sen verran alkoivat nuo muut laittomuudet kiinnostaa, että kaivoin lakikirjan esiin:
    Ajoneuvojen rekisteröintiasetuksen 34 §:ssä todetaan mm. näin: "Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu." Pykälä koskee autojen ja mp:ien lisäksi mm. traktoreita, moottorityökoneita ja moottorikelkkoja, joten ehkä mp:n kilpi ei ole pahimmassa vaarassa.
    Pulttien määrästä tai kiinnityksen pitävyydestä ei sanota muuta kuin että "Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla."
    Enpä mäkään noista stressaa, mutta tuo virkavallan tulkinta oli mulle aivan uutta tietoa.
    Busa K8
    Lainaa (-Harza- @ Maalis. 12 2007,13:00) kirjoitti
    Pulttien määrästä tai kiinnityksen pitävyydestä ei sanota muuta kuin että "Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla."
    Enpä mäkään noista stressaa, mutta tuo virkavallan tulkinta oli mulle aivan uutta tietoa.
    Sen kun vielä tietäsi, kuinka "kyllä me tiedetään poliisit" tietää tai suhtautuu tyyppihyväksyttyihin pyöriin/a*toihin, jotka eivät täytä kirjaimellisesti kaikkia lain kohtia.
    Esim. Molemmat pyöräni (yx mulla vaan on) ovat täysin vakioita, eikä kummassakaan ole valkoisia kilven ruuveja.

Pahimmassa tapauksessa kait saa sakon käteen, jonka ehkä saa peruttua.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Lainaa (-Harza- @ Maalis. 12 2007,13:00) kirjoitti
    Sen verran alkoivat nuo muut laittomuudet kiinnostaa, että kaivoin lakikirjan esiin:
    Ajoneuvojen rekisteröintiasetuksen 34 §:ssä todetaan mm. näin: "Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu." Pykälä koskee autojen ja mp:ien lisäksi mm. traktoreita, moottorityökoneita ja moottorikelkkoja, joten ehkä mp:n kilpi ei ole pahimmassa vaarassa.
    no nyt kun hätäseen vilkasin myös The Kirjaa en löytänytkään tuota että pitää olla jokaisesta reiästä kiinni. Mutta tosiaan taustalevy pitäisi olla, vaikka lukeehan se "tarvittaessa". Tietty voidaan olettaa että kilven taittumiselle on riski ilman taustalevyä.

Ja tosiaan noottia tuli kaverille asiasta viime kesänä.
    Oisko kellään kuvia tai tietoa mistä sais kuvia k1:sen 1000:sen kilpiteline virityksistä??
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
    Lainaa (welmu @ Maalis. 12 2007,22:08) kirjoitti
    Oisko kellään kuvia tai tietoa mistä sais kuvia k1:sen 1000:sen kilpiteline virityksistä??
    Itse oon kanssa katsellut mutta ei ole tullut mitään vastaan. Varmaan askartelun puolelle menee, alkuperäisen kilpitelineen rakenteesta johtuen. Sehän on aika iso se muovihäkkyrä. Varmaan alumiinlevystä taittelen itselle
    No huh huh huh
    Suzuki pv50 -90
    Suzuki Gs 125 -88
    Suzuki TsR 125 -91
    Honda Vff 750 -85
    Suzuki Vs 700 -86
    Suzuki Gsx 1400 -05
    Honda Cb 1300 -06
    Lainaa (gsx1400 @ Maalis. 10 2007,19:38) kirjoitti
    liitoorava = speedo maximus kampetus = kyykky
    Speedo maximus kampetus! Toi oli hyvä.
    Jos joku on sattumoisin teettämässä kyseisen kaavan mukaisen kilpitelineen niin voisin tulla mukaan kimppaan niin puolitetaan kulut.
    GSX-R600 K6
    Paljon tommonen teline sitten kustantais ?
    Voisin olla mukana, jos hinta ei oo ihan älytön.
    GSX-R 600 K6
    Lainaa (n1g0 @ Maalis. 15 2007,08:13) kirjoitti
    Protoshopin kaveri veloitti 50 euroa ja teki saman tien neljä telinettä. Hinta tuntui olevan aika lailla hatusta ja voi nyt olla jotain ihan muuta.
    Terhin piirustuksen mukaan kilven kulmaksi tulee sitten lailliset 30 astetta. Oma telineeni on pysynyt hyvin paikoillaan vajaat 2.000 kilometriä ilman taustalevyä, mutta yli kahtasataa ei ole näin talvisaikaan tullut ajettua .

Busa K8
    Joo kevään myötä hinnat tuppaa nouseen!
    Mutta jos nyt alta 30 € kpl saa, niin oon mukana.
    GSX-R 600 K6
    Sopisikohan nuo kiinnitysreiät K7 tonniseen? Kunhan nyt vain se pyörä sieltä tulisi niin pääsisi mittailemaan. Mikäli sopii niin voisin parilla kappaleella olla mukana.
    En ilmeisesti ole ainut jolla on tuohon telineeseen tarvetta, voisin käydä ensi viikolla teettämässä jokusen telineen ja myydä sitten sanotaan vaikkapa 25e/kpl halukkaille (olettaen että tulee tarpeeksi kysyntää, pääasia ettei oman telineen hinnaksi tule sen kalliimpi kuin muidenkaan). Ilmoittakaa yksityisviestillä halukkuudestanne kimppatilaukseen, telineitä voi sitten noutaa jyväskylästä tai voin postikulujen hinnalla lähettää muualle suomeen.
    GSX-R600 K6
    Tervehdys!

Ensinnäkin terve vaan kaikille, kirjottelen ensimmäistä kertaa tänne foorumille.

Ja sitten itse asiaan: olen aloitteleva motoristi eli pyörä on varattu ja pitäisi noutaa kotiin, mutta kilpitelinehän siihen pitää saada. On tuo orkkis sen verta karmeen olonen.

Onko Terhi tuo sinun piirustus tehty millä ohjelmalla? Jos se ois autocadilla ni onnistuisiko laittaa s-postiin se tiedosto? Ois helpoin saada puuttuvat mitat.
    Huono tähä on allekirjottaa ku muste ei tartu...
    Suzuki GSX-R600 K6
    Lainaa (-Harza- @ Maalis. 15 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (n1g0 @ Maalis. 15 2007,08:13) kirjoitti
    Protoshopin kaveri veloitti 50 euroa ja teki saman tien neljä telinettä. Hinta tuntui olevan aika lailla hatusta ja voi nyt olla jotain ihan muuta.
    Terhin piirustuksen mukaan kilven kulmaksi tulee sitten lailliset 30 astetta. Oma telineeni on pysynyt hyvin paikoillaan vajaat 2.000 kilometriä ilman taustalevyä, mutta yli kahtasataa ei ole näin talvisaikaan tullut ajettua .
    Mulla ainaki alkoi kilpi repeämään kun oli pelkästään ylhäältä kiinni, mut nopeudet ei tainnut olla ihan laillisia.. Leikkasin sitten kaveriksi sinne taustalevyn...
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Terve vaan kaikille!

Pientä kiirettä tässä ollut niin en ole ehtinyt käymään, mutta tarjouspyyntöön odotellaan vastausta tällä hetkellä. Pyysin tarjousta kahdeksalle telineelle, elikkä kaikki tähän mennessä kiinnostusta osoittaneet mahtuvat mukaan ja lisäänkin mahtuu (tosin eiväthän nuo loputtomiin riitä). Toivottavasti huomiseen mennessä vastaavat, niin voin antaa jotain jehua toimitusaikaan.
    GSX-R600 K6
    Lainaa (Muki^ @ Maalis. 21 2007,13:13) kirjoitti
    Terve vaan kaikille!

Pientä kiirettä tässä ollut niin en ole ehtinyt käymään, mutta tarjouspyyntöön odotellaan vastausta tällä hetkellä. Pyysin tarjousta kahdeksalle telineelle, elikkä kaikki tähän mennessä kiinnostusta osoittaneet mahtuvat mukaan ja lisäänkin mahtuu (tosin eiväthän nuo loputtomiin riitä). Toivottavasti huomiseen mennessä vastaavat, niin voin antaa jotain jehua toimitusaikaan.
    Onko homma edennyt vielä?
    Moro vaan kaikille,

Täältä Jyväskylän seudulta en saanut yhtään tarjousta sellaiselta koneistamolta joka olisi suostunut tuota järkevään hintaan tekemään, suurin osa oli sitä mieltä ettei ole heidän hommansa. Jos joku protoshopin lähellä asuva haluaisi sieltä tilata nuo telineet sillä niiden postituskulujen kanssa ensin minulle, ja sen jälkeen vielä teille ei hinta olisi enää järkevä.

Toki kaikki kiinnostuneet yhteydenotot välitän henkilölle joka protoshopista nuo saisi tilattua, että ei uudelleen tarvitse lähetellä viestejä ilmoittaakseen olevansa kiinnostunut.
    GSX-R600 K6
  30.  
    tahtoo kans, moisen telineen. * tai siis kaks kappaletta !!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen