Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Muistaako joku suzukin tulpan johtojen paikkoja,siinähän on rungon molemmilla puolilla puolat,mutta mihin menee johdot,osaisko joku selventää mulle paikat.
    Oisko tsäkällä samat ku tos omas 87:kas en tiiä ..mut siinä menee näin vasemmalta lukien 1,2,3,4

joo,mut mikä johto on puolalta 1,2,3,4,ja kummalta puolelta puolaa.
    Vasemmalta puolalta 1 ja 4 Oikealta 2 ja 3
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
    Lainaa (V-MAN @ Joulu. 10 2006,17:24) kirjoitti
    tolla yhistyksellä vaan paukku.
    Lainaa (okram @ Joulu. 10 2006,19:10) kirjoitti
    Lainaa (V-MAN @ Joulu. 10 2006,17:24) kirjoitti
    tolla yhistyksellä vaan paukku.
    Silleen mulla menee. Kokeile toisin päin
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
    teoriassa sillä ei ole väliä, onko 1-/4-tulpanjohdot kiinni vasemmassa vai 2-/3-johdot oikeassa puolassa. käytännön merkitys on tosin kyllä: siinä puolassa, joka antaa kipinän 1- ja 4-sylintereille, on oltava riittävän pitkät tulpanjohdot koska kyse on laitimmaisista sylintereistä...

mutta se joka merkitsee, on puolille tulevat virtajohdot. jos ne ovat väärin päin niin hyvinkin saattaa paukkua. olikohan siinä toisessa parissa valkoinen ja oranssi (?) ja toisessa jonkin muun värinen ja oranssi (?), kokeile vaihtaa päittäin puolalta toiselle.

Jops. Sama järjestys on mullakin kuin V-MAN:illa. Ja värit joilla homma toimii omassa EF:ssä, poikeaakohan miten paljon sun pärrässä?

vasenpuola - O/W + W
    oikeapuola - O/W + B/Y
    Epäonnistumisen vaara on melko suuri, kun taitamaton opettaa kokematonta tekemään tarpeetonta...
    Lainaa (Tinne @ Joulu. 10 2006,13:28) kirjoitti
    Oisko tsäkällä samat ku tos omas 87:kas en tiiä ..mut siinä menee näin vasemmalta lukien 1,2,3,4
    Joop tuli vähän ulko muistista sekooiltua
    Mut joo näytti olevan mulla tos että ja siis vasen puola 2 ja 3
    oikea puola 1 ja 4

typot

joo,mulla on oikeapuola:oranssi/valkonen ja valkonen ja vasenpuola:oranssi/valkonen ja mustavalkonen.
    onkos sillä merkitystä kumminpäin johot on kiinni puolassa??
  12.  
    Voin tarkistaa viikonloppuna, kun samanlainen pyörä on tallissa, mutta viikolla en ole samalla paikkakunnalla.
    Hiljaiseloa.