Onkos kukaan rakennellut moista itse?
Ei luulis olevan kumminkaan kovin vaikea, jos vaan on pelit ja vehkeet tarjolla. Itse kumminkin olen sen verran mielikuvitukseton että vinkkejä "patentin" rakentamiseen tarvitaan![]()
K750 -61
eipä ole tullu rakennettua kun se käy helposti käyttäen "moskaa",pistepuikkoa ja pallopää vasaraa.
ennen kova, joskus jopa nopeakin...
Saiskohan tollasen tehtyä kun rälläköis sopivat irtoleuat ruuvipenkkiinniittausviisteillä
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Voipi olla astetta vaikeempi asentaa ruuvipenkissä niitatut ketjut mopoon...(Ron Jeremy @ Joulu. 12 2006,18:43) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
Mut katos jos alottaa sen asentamisen nostamalla eka mopon siihen pöydälle ruuvipenkin päälle *(mekanik @ Joulu. 12 2006,20:14) kirjoitti
![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
![]()
Hyväntahtoisena haluaisin ajatella, että Jeremy tarkoitti jotain C-puristinta tms. taitaa vaan olla kierteessä liian kova nousu että voima riittäis?
Mulla on keskikokoinen ruuvipenkki pultattuna reilun metrin pituisen lankun päähän. Erinomainen värkki moneen hommaan.
Ducati SS1000DS
Condor A 350
Louissista tilasin 29,90€. Rakenne asiallisen järeä, vaikkei mitään hienointa sepäntyötä olekaan. Ei kannata tohon hintaan rakennella. Työkalussa kilkkeet sekä katkasuun, että niittaukseen.
Mä kun en osaa tuota berliiniä, voisitko tarkentaa, mikä tuo härveli on nimeltään (siis berliiniksi), että osaisi etsiä tuolta sivulta, kun kiinnostaisi itseänikin tilata tuollainen??(jmhonka3 @ Joulu. 14 2006,09:45) kirjoitti
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
Ketju on Berliiniksi Kette, sillä hakusanalla löytyy: Ketjuihin liittyvät
siellä on ainakin "Kettentrenn- und verniet", kylläkin kalliimpi kuin tuo edellämainittu. Jospa tuosta jatkamalla löytäisit.
Siihen produktsucheen lyöt 10003136 niin löytyy, ei tosin enää ole alennuksessa vaan hinta 49.95€.
--
Kende
GSX-R 1K7