Olen harkinnut uuden satulaa ostoa tuohon 600 Shadowiin. Mistä löytyisi hyvä valikoima kahden istuttavia malleja. Vanha satula on kyllä muuten ehjä, mutta kuskin istuimeen kaipaan hieman tukevuutta ja muotoa. Toinen vaihtoehto olisi verhoilla tuo satula uudelleen, eli onko siitä kokemuksia kenelläkään ja hyviä verhoomoita tiedossa. Harkinnassa on myös valmiin uuden päällisen osto ja sen asentaminen ja hieman muotoilua satulaan.
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
Soittele KERNILLE espoon leppävaaraan 040 7106001
Teki mulle ja kaverille penkit..... ja hyvät tuli
Reissut mielessä........
Kiitos tiedosta.
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Itse ostin Stormilta 59 eeroa, keinonahka päällisen ja verhoilija laittoi sen, irralliseen satulaan muutamalla kympillä. Jos haet edullista vaihtoehtoa
VT600c -90
Honda VT 600C -90
Tunturi Tiger
Apu oli lähempänä, kuin arvasinkaan. Tilasin tuon päällisen alkuviikosta ja eräs työkaverini tuttu verhoilija, tekee uudet pehmusteet satulaan ja kiinnittää tuon päällisen kiinni.