Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 62:sta
  1. #31
    Ihmettelen vaan tätä tylsyys ja hengettömyys mantraa, jota innokkaasti toistellaan.

    Mitä se henkevyys oikein tarkoittaa? Sitäkö, että kurat housussa saa painella mutkasta toiseen arvuutellen, että mitä ohjelmaa mopo päättää järjestää, ja suorilla jännätään kestääkö peli toiseen päähän asti?

    Asiallisesti, otetaan vaikka Suzukin GSX600F vertailukohdaksi, niin kuutiot on kohillaan. Mistä kohtaa tuo Suzuki on sielukkaampi?

    Itselle riittää, että mopoon voi luottaa kaikissa tilanteissa. Ohjelmaa järjestyy omastakin takaa ihan tarpeeksi, usein pyytämättäkin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  2. #32
    Tuntuu että kun joku on keksinyt tollaset sanan että honda ja se levinnyt niin kaikkien on pakko sellanen toistaa kun isot pojat on silleen kertonu. Sama juttuhan se on kuussatanen jää heti pieneks, tonnisella tappaa ittensä, delvac hajottaa koneen jne. Ihminen ku on laumaeläin nii pitää mennä muitten mukana.

    Njoo hyvä ceparin omistajana sanoo, kellään ei onneksi samanlaista oo

    Alkuperäiseen kysymykseen sen verran että ite ajanu kolme kesää ja jotai 40tkm -94 pyörällä. Myös kaks päällä aika paljon. Kyllä sillä aina on ohi päässyt.
  3. #33
    Lainaa (Jeppis @ Joulu. 09 2006,22:50) kirjoitti
    Jos tarvii ajaa pätkääkään maantietä, unohtaisin alle 750cc heti. Merkistä riippumatta.
    Juuri näin...

    Kuten jo järkikin sanoo, niin lue suodattimen läpi nämä jutut.
    Maantiellä ei Suomessa tule autoa vastaan joka pesisi sen 600f:n. Ehkä huipuissa. Harvemmin täällä kuitenkaan ajetaan 250+, tai jos ajetaan niin siitä löytyy lisää juttua in memoriam osastolta.

    Tuntuuhan se nuhaselta tonnisen jälkeen, mutta käsittääkseni et olekkaan vaihtamassa tonnisesta pienempään.

    Sinä päivänä kun mä uskon tonnisella über-super-hyper-viritonnisella voittavani 600cc:lla ajavan Rossin niin vaihdan siihen tonniseen. Nyt se on vielä kuskista kiinni.
  4. #34
    Lainaa (Jeppe Jääkarhu @ Joulu. 22 2006,07:47) kirjoitti
    Juuri näin...

    Kuten jo järkikin sanoo, niin lue suodattimen läpi nämä jutut.
    Maantiellä ei Suomessa tule autoa vastaan joka pesisi sen 600f:n. Ehkä huipuissa. Harvemmin täällä kuitenkaan ajetaan 250+, tai jos ajetaan niin siitä löytyy lisää juttua in memoriam osastolta.

    Tuntuuhan se nuhaselta tonnisen jälkeen, mutta käsittääkseni et olekkaan vaihtamassa tonnisesta pienempään.

    Sinä päivänä kun mä uskon tonnisella über-super-hyper-viritonnisella voittavani 600cc:lla ajavan Rossin niin vaihdan siihen tonniseen. Nyt se on vielä kuskista kiinni.
    Aika pieni prosentti +250 ajaneista on tuonne memoriam osastolle päätynyt. Ainakaan mun tutuista ei yksikään...

    No mutta asiaan. Itsellä on kolmas 600cc kyykky menossa ja jos tonniseen vaihdan, vaihtuu myös malli nakuun. Jos 600cc kyykky alkaa tuntua nuhaiselta, alkaa käyttää sitten vain +10000rpm kierroksia. Itse en ainakaan kaipaa 1000cc kyykkyä vaikka on sellaisiakin tullut kokeiltua.

    Ja 600f ei sitten muuten ole kyykkypyörä...
  5. #35
    Lainaa (Harri @ Joulu. 09 2006,10:00) kirjoitti
    Ainoa miinus keskinkertaisuus ja tylsyys, mutta nämähän on Hondan tyyppivikoja. Vastapainona saat hyvän luotettavuuden.
    No ei miusta tää VTR nyt mikää tylsä oo.... luonnetta on kuin tukaatissa, ainoo ero on että tää toimii ja toimiiiiii ja toimiiiiiiiiii Ja ei oo sillee narsistin peli kuin tukaatti. Kaikki tukatistit luulee, et ne on niin s**tanan persoonallisii kun ne ajelee tukaatilla, ja hontat onnii vitun tylsii ku niit tulee jokapaikassa vastaan.


    nooh.... saatan miekii tukaatin joskus laittaa... kakkos/sunnuntaimopoks
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  6. #36
    You are different, like everyone else.
  7. #37
    Olisi kanssa tuossa 600 cebari haussa kesäksi. Nyt olisi yksi tarjokas tiedossa. Vm 96 68tkm n.4900€ uskaltaakohan ton verran ajetun ostaa vielä. Huollot on kyllä tehty asiallisesti ajallaan ja ulkoisesti siistissä kunnos muutama naarmui lukuunottamati. Ainakin kilometrit kuuloistaisi järkevältä tuon ikäiseen pyörään.
    ex CBR 600 '05
    Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
  8. #38
    kaikkeahan sitä uskaltaa ostaa jos hinta on kohdallaan. kawa osastolla joku muuten kehuskeli ostaneensa -04 zx6r vehkeen 8000 eurolla ja kilometrejä värkissä 7000. siinäpä vasta oiva kauppa! ainakin mummielestä
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  9. #39
    Itellä tuollainen -95 vuoden cbr:rä ja toimii kuin junan vessa! Erittäin varma toimimaan, ainakin minun yksilöni! Ainiin ja mittarissa 57tkm, joten ei se 68tkm paljoon ole!



    Ducati ST4S 996
  10. #40
    juu, mulla itseasiassa just samanlainen vm -95 peli. toimii ku junan vessa.

    sitä minä vaan 90-luvun cebareita on myynnissä vaikka kuinka paljon niin että ei kannata hötkyillä. voipi löytää helmen mukavaan hintaa kun vaan jaksaa etsiä.
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  11. #41
    Itse kauden ajanenaa voin suositella pyörää alkavalle kuskille..
    Kyllä sillä alkukesästä saa adrealiinin virtaamaan..
    Varma pyörä ei vikoja ole ollut senku bensaa laittanu ja ajellu..
    Ajoasento on sopiva niin matka ku sporttisempaakin ajeluun..
    Kawasaki ZX-10R
  12. #42
    Tähän aiheeseen liittyen ajattelin kysäistä minkälainen 1999VM CBR on? tällä hetkellä ei ole vielä korttia mutta tarkotus nyt kesällä ajaa, taitaa toi malli vähän muuttua tuossa 98-99 välillä, minun silmää ainakin mielyttää 99 vuosimallin CBR.

    Hintaa taitaa olla reilu 5000€
  13. #43
    Varmasti hyvä ja luotettava peli tuo 600äffä. Mutta jos sun ajo porukassa on joillakin isompia pyöriä, niin et jaksa ajaa edes yhtä ajokautta loppuun kun pitää saada jo kerkeämpi pyörä.

    Tiedän ,koska kavereilla on/oli tuollainen mopo. Ja tehokkaampi pitää saada jo muutaman viikon kuluttua.

    Mut jos muillakin on tuon teholuokan mopesi ,niin sitte se menee,kait.

    Ite laitoin heti suosiolla isomman pyörän ekapyöräksi ja en ole katunut päätöstä hetkeäkään. Ja ei tartte heti olla vaihtamassa isompaan.

    Mut jokainen ostaa mihin rahkeet riittää.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  14. #44
    minkälaiset erot on vakuutuksissa esim. 600 vs 1100?
    hankinta hinta vähän rajottaa tuota, ainahan se isompi enemmän maksaa ja varmasti sellaisen ostaisin jos rahasta ei kiinni olisi, tykkään tuosta 99vm ulkonäöstä.

    Pitää vähän katella eri malleja siistein ja sopivin rahallisesti on tuo cbr 600 jos samalla rahalla sais 1100 niin mikä ettei *



  15. #45
    Lainaa (Killeri @ Tammi. 14 2007,21:12) kirjoitti
    minkälaiset erot on vakuutuksissa esim. 600 vs 1100?
    Tarkoitit varmaan vakuutusmaksuja.
    Kysyin cbr 600f -02 ja cbr 1000 RR -07 vuosimaksut Pohjolasta. (minulla Liikenteessä 40 ja Kaskossa 70 bonukset)
    600 liikenne 401€ kasko 303€ (150€ omavastuulla)
    1000 412€ 383€
    eli eroa oli n. 90 € vuodessa.
    ps. muista et maksuihin vaikuttaa teho/paino suhde, missä asut ja minkä ikäinen olet, mies vai nainen ja tietenkin bonukset.
    ,
  16. #46
    kiitoksia vaan vakuutuksien suuruuksista, ei kyllä kovinkaan iso ero 600-1000 välillä, oikeestaan sama kumman ostaa, mutta tietysti se ikä ja bonukset vaikuttaa. Tällä hetkellä 23V ja bonukset autossa on vain 10% että miten se käytännössä sitten menee?
  17. #47
    Lainaa (Killeri @ Tammi. 15 2007,15:14) kirjoitti
    kiitoksia vaan vakuutuksien suuruuksista, ei kyllä kovinkaan iso ero 600-1000 välillä, oikeestaan sama kumman ostaa, mutta tietysti se ikä ja bonukset vaikuttaa. Tällä hetkellä 23V ja bonukset autossa on vain 10% että miten se käytännössä sitten menee?
    Autosi bonuksilla ei ole mitään merkitystä tuleviin moposi bonuksiin koska ne eivät enään siirry autosta mopoon, moposta autoon.
    ,
  18. #48
    Lainaa kirjoitti
    Autosi bonuksilla ei ole mitään merkitystä tuleviin moposi bonuksiin koska ne eivät enään siirry autosta mopoon, moposta autoon.
    sittenpä sitä lähetään alusta niitä kasvattamaan, mietin vaan että kannattaako muita kaskoja ottaa kun ilkivalta ja se hirvi eli onko se osakasko?

    Mietin vaan että minkalaisia eroja 1995-1999 vuoden cebareissa on, jos jotain infoo kautta kokemusta niin hyvä olis



  19. #49
    Haku auttaa mut lyhyesti
    vm. 95-98 ,mallit F3 (pc-31) paranneltu versio F2:sta (pc-25)
    vm. 99- mallit F4 (pc-35) uusi pyörä.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #50
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mielenkiintoisia hintapyyntöjä kinutaan CBR600Fi:stä mm. Nettimotossa.

    Uusi Fi maksaa listan mukaan 10900 ekee eli kauppaa käydään noin kympillä. Siitä kun laskee ekan vuoden arvonalennukseksi vaikkapa 15 % ja seuraavista 10 % per vuosi, niin vuoden 04 pyörä saisi maksaa about 6900 ekee ja sekin olisi aika optimistisesti laskettu hinta. Nyt pyynnit 04:sta seisoo haarukassa 8500...10700 ekee ja alle 8000 eken ei tunnu saavan mitään. Voipi olla vaikeaa kaupattavaa noilla hinnoilla kun vertaa uuteen ja huomioi edukkaat vakuudettomat rahoitukset, vakuutukset, takuut ja vaihdokkikuviot.



    1000
  21. #51
    Lainaa (Hannula @ Tammi. 16 2007,16:20) kirjoitti
    Mielenkiintoisia hintapyyntöjä kinutaan CBR600Fi:stä mm. Nettimotossa.

    Uusi 07 maksaa listan mukaan 10900 ekee eli kauppaa käydään noin kympillä.
    Naurettavia hintapyyntöjä. Kämppis osti tuollaisen uutena ja vanhastakin hyvitettiin ihan markkinahinta. Saahan sitä pyytää mutta älkää maksako tuollaisia hintoja.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  22. #52
    Minäkin pikkasen ihmetellyt mistä noin suuret hinnat, noin vanhoille pyörille, katoin vielä Keltastapörssiä niin siellä sama juttu, eikä niitten kesää kohti pitäisi edes laskea

    Tässä ekapyörän ostossa kun ei liikoja kehtais maksella,
  23. #53
    Itsellä ollut vm. 2000 neljä kesää, ja tyytyväinen olen ollut. Olen ajanut sillä nyt 30000km ilman ongelmia. Kesällä käytiin kaverin kanssa Euroopan kiertueella, yksin päällä ajoa noin 4500 km ilman mitään ongelmia. Sopii monenlaiseen ajoon, kuten edellä todettu. Radallakin tullut silloin tällöin käytyä, eikä siellä tehon puute ole hirveästi vaivannut (vaan taidon puute )

    Nyt olis vähän vaihtokuumetta 1000cc < x <1300cc, monenlaista olen tuumannut, mutta vaikeaa löytää samantyyppistä jokapaikan hyvää höylää
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  24. #54
    Lainaa (pato @ Tammi. 14 2007,23:04) kirjoitti
    Lainaa (Killeri @ Tammi. 14 2007,21:12) kirjoitti
    minkälaiset erot on vakuutuksissa esim. 600 vs 1100?
    Tarkoitit varmaan vakuutusmaksuja.
    Kysyin cbr 600f -02 *ja cbr 1000 RR -07 vuosimaksut Pohjolasta. *(minulla Liikenteessä 40 ja Kaskossa 70 bonukset)
    600 * * liikenne 401€ * kasko 303€ *(150€ omavastuulla)
    1000 * * * * * * *412€ * * * * * *383€
    eli eroa oli n. 90 € vuodessa.
    ps. muista et maksuihin vaikuttaa teho/paino suhde, missä asut ja minkä ikäinen olet, mies vai nainen ja tietenkin bonukset.
    Mulla on tällä hetkellä 600cc -93 CBR, vakuutukset ~90e/kk. Laskeskelin että jos ostaisin uudemman tonnisen, olisi siinä oltava kasko ja maksaisi yhteensä ~250e/kk. (ehkä vain selittelen itelleni järkisyillä miksen jo osta sitä tonnista;)

    Hauskaa sinänsä että autossani on vakuutukset 100e kuussa.. eli enemmän mitä pyörässä. Tosin se on täyskaskolla.

    Pyörässä bonukset 30% ja autossa 0% liikenne, 70% kasko.



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  25. #55
    Lainaa (Hannula @ Tammi. 16 2007,16:20) kirjoitti
    Mielenkiintoisia hintapyyntöjä kinutaan CBR600Fi:stä mm. Nettimotossa.

    Uusi Fi maksaa listan mukaan 10900 ekee eli kauppaa käydään noin kympillä. Siitä kun laskee ekan vuoden arvonalennukseksi vaikkapa 15 % ja seuraavista 10 % per vuosi, niin vuoden 04 pyörä saisi maksaa about 6900 ekee ja sekin olisi aika optimistisesti laskettu hinta. Nyt pyynnit 04:sta seisoo haarukassa 8500...10700 ekee ja alle 8000 eken ei tunnu saavan mitään. Voipi olla vaikeaa kaupattavaa noilla hinnoilla kun vertaa uuteen ja huomioi edukkaat vakuudettomat rahoitukset, vakuutukset, takuut ja vaihdokkikuviot.
    Jos ns. hallitus on käskeny laittaa pyörän myyntiin, niin pitäähän siitä nyt rahat saada pois, ja jos kukaan ei osta niin aina parempi *

    Ja hinnanhan määrää kuitenkin aina kysyntä/tarjonta, tuskin nuo kaikki on jossain honda-miesten kartellissa.



    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  26. #56
    Hyvä pyörä aloitella.Toki voi ajaa kauemminkin...Itselläni -02 600fi se "saastemalli".Todella ärsyttävä nykäisy kun avaa kaasun.Johtuu ruiskun säädöstä mutta nyt powercommanderi ja ongelma poissa Pystyy ajelemaan kyytiläisen kanssa kohtuu hyvin.Riippuu tietysti mihin vertaa...
  27. #57
    sellanen kysymys että jos asentaa K&N suodattimen niin pitääkö ruiskun asetuksia muuttaa? Pyörä siis cbr600f sport 02
    GSX-R600 '04

    The further on the edge, the hotter the intensity
  28. #58
    ei tarvi muutella asetuksia.ajelin iteki pari vuotta,tosin pelkkä k&n vaparin hyöty vähäinen jos tehoja haluaa...
  29. #59
    juu homma onki siinä että kaveri ei oo mistää löytäny vakioputsaria nii halvalla ku tota K&N, tietäsitkö sattumoisin mistä sais vakion edullisimmin

    e. f sport siis kyseessä ilmeisesti eri muotonen suodatinelementti



    GSX-R600 '04

    The further on the edge, the hotter the intensity
  30.  
  31. #60
    no sit kantsii ostaa se k&n suodatin.Sen voi pestä ja tulee halvemmaks ku ei tarvi ostaa kuin pesuaine.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen