Jos noin meinaa yleistää, niin ihmiset on ahneita paskiaisia!!
Jos et ole ollut yrittäjänä koskaan, niin ei ole vissiin tarpeeks tietoa puhua asiasta.
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
Mutta töissä olen ollut ja olen vieläkin, sekä yrittäjiä on tuttavapiirissäni useita. Puhumattakaan hieman suuremmista yrityksistä, joissa pitää tehdä aina vaan parempaa tulosta. Kukas tämän tuloksen tekee? Olisikohan duunari, mutta kuitenkin duunari potkitaan pihalle, kun tulosta pitää aina vaan parantaa.(VOGON @ Joulu. 10 2006,08:34) kirjoitti
PS. en ole katkera demareita äänestävä duunari
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
Ekös tämä ole juuri se syy miksi vakuutuksia maksetaan. Niillä peitetään aiheutettujen vahinkojen kustannuksia. Työsopimussuhteessa olet vastikkeellisesti sitoutunut tekemään työtä työnantajalle ja olet kuitenkin tässä tilanteessa ollut estynyt täyttämään omaa osuuttasi sopimuksesta, jolloin syntynyt taloudellinen menetys on korvattu vakuutuksestasi. Melko reilua minusta.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Jos tämänpäiväisen ajoreissun takia saan nuhan ja joudun oleen huomisen pois töistä, niin menetänkö boonukset vakuutuksesta?
Eihän tossa oo mitään järkee...
Mä ainakin kaadun tästä lähtien ainoostaan polkupyörällä, on tilanne mikä tahansa jos ei tuu aineellisia vahinkoja.
R1 - D.E.A.D
Sairastuminen ja liikenneonnettomuus ovat kaksi eri asiaa.(HenCCa @ Joulu. 10 2006,22:34) kirjoitti
Oma vuosien takainen kokemus on että työnantajalla ei ole velvollisuutta maksaa päivääkään palkkaa liikenneonnettomuudesta johtuvasta poissaolosta ja työterveyshuolto myöskin laskuttaa vakuutusyhtiötä annetusta hoidosta ja todistuksista (eikä muuten ihan vähän).
Kohdallani sovittiin että työnantaja maksaa normaalin palkan ja saa sen sitten vakuutusyhtiöltä takaisin. Tämä perustuu työnantajan vapaaehtoiseen halukkuuteen, pakkoa ei ole.
Liikennevakuutus korvaa myös omat henkilövahingot joihin myös kuuluu sairasajan palkka ja tietysti kun korvataan niin bonukset menee, ei vahinkoa voi sälyttää työnantajan piikkiin.
Tietysti eri asia on mitä siellä ensiavussa kertoo vammojen syntymisestä.
Jep, kiitos. Selvisi sääntöjen pääpiirteet. Ehdin jo hätääntyä, että työnantajako maksaa tämänkin ja toisaalta tipahtaako onnettomuuteen joutunut jollekin Kelan peruspäivärahalle. Onneksi sentään ei kumpikaan. Siinäkin on tarpeeksi tekemistä, että sijaista etsitään. En tällä tarkoita syyllistää onnettomuuteen joutunutta työntekijää, onnettomuuksia sattuu ja tapahtuu vaikka kuinka yritettäisiin välttää.(suzukai @ Joulu. 09 2006,14:53) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Jep,homma jälleen edennyt.Viikonlopun jälkeen johtaja oli sitä mieltä,että on sittenkin kohtuutonta maksattaa minulla vahinko.Olen ollut sairaana yhdeksän vuoden aikana seitsemän päivää joka on vähiten koko firmassa!Koko ajatus oli kuulemma rouvan käsialaa,joka on vakuusalalla töissä.Itse olen edelleen sitä mieltä että liikennevakukuutuksesta korvattaisiin vain aiheuttamani vahingot vastapuolelle.Kiva olla töissä kun omistaja ei ole insinööri,jolle maailma perustuu vain matematiikkaan.![]()
Fiksumpi työnantaja ottaa henkilökunnalle vakuutuksen vapaa-ajan tapaturmien varalta, jolloin palkan sairasloman ajalta korvaa vakuutusyhtiö, mutta tämäkään ei korvaa liikennevahinkoa. Pomosi oli reilu, ja niin kannataa hyville työntekijöille ollakkin, ongelma on vain siinä kun kaikkia pitää kohdella tasapuolisesti ja kaikki eivät ole niin hyviä työntekijöitä jotta ansaitsisvat yhtä reilun kohtelun.
<p><em>Nipa</em></p>