Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 81:sta
  1. #1
    Olisko kellään kokemusta xenon valoista pyörässä?Kun autoihin saa ostettua normaali polttimoiden tilalle ei e-hyväksyttyjä xenen siirtosarjoja,olisko se mahdollista myös mopoon?Riittääkö virta puoli yms?

    Omassa pyörässä kun on valmiiksi jo sellaiset ns optiikka lamput et voisi olla suht yksinkertainen juttu.Ja hyvän näköset olis varmasti.Mikähän polttimo tyyppi zx10r 2006?Pitkät taitaa olla eri polttimo?Perus lampuillakin häikii niin pirusti saati sit sellaisilla.Autoiliat vilkuttelee valoja vähäväliä..
    BMW S1000rr 2010
  2. #2
    Moro!

    Mulla on K6 1000cc pyörässä kiinni xenonit. Lyhyet on jo laitettu ja pitkät tulee ensi kesäksi. Törkeen hyvän näköset ja valotehoa on lyhyissä vähintään saman verran kuin normaali pitkissä.

    Polttimon mallin näet pyörän mukana tulleesta ohjekirjasta viimeisiltä sivuilta löytyy yleensä teknistä tietoa, siellä on kerrottu kyllä millaiset polttimot pyörässä on kiinni. Googlettamalla vielä nopeammin mutta en nyt jouda puolestasi etsimään.

    Xenon-valot ovat 35-wattisia, mutta normaalit halogeenivalot ovat 55-wattisia. Vaikka Xenon-valojen nimellisteho on pienempi, polttimot tuottavat kolme kertaa enemmän valoa. Jos halogeenipolttimon vaihtaa tehokkaampaan (esim. 100 W), valosta tulee kirkkaampi muttei läheskään yhtä kirkas kuin Xenon-polttimoilla. Xenon-polttimot ovat myös paljon kestävämpiä kuin halogeenipolttimot. Eli virtaa kuluttavat käytössä vähemmän. Ota kuitenkin huomioon, että syttyäkseen xenon-polttimo tarvitsee suuren jännitteen.

    Omaan pyörään laitettaessa Xenonit eivät syttyneet vaikka asennukset tehtiin juuri niinkuin pitikin. Kävi ilmi, että jännite hävikki akulta polttimoon oli liian suuri ja ylimääräistä johtoa oli karsittava matkalta. Sen jälkeen on toiminut kuin junan vessa.

    Itse tilasin setin Täältä Ei meinaan ole edes paha hinta. Noista et tarvitse kuin toisen puolen ja toisen voit vaikka myydä pois tai jos tilaatte kaverin kanssa puoliksi niin hintaa lyhyille xenoneille tulee vähän päälle 100e. Ovat hinnastaan huolimatta laadukkaita eivätkä mitään pilipali paskaa.

    Suosittelen laittamaan setin pyörään, näköä ja hyötyä pikkurahalla. Ja mitä tulee häikäisyyn/laillisuuteen niin eivät ole ainakaan meikäläiselle vilkutelleet autoilijat valoja eivätkä poliisit mitään asiasta maininneet, kun ovat pysäyttäneet.


    PS. Parempi olisi ollut, jos olisit tämän aiheen laittanut tuonne MP-Talli osiolle.



  3. #3
    Minkä sarjan noista ostit ja millä värilämmöllä ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  4. #4
    iViewin sarjan, 8300k värilämmöllä. Nuo uudet Meccatunen setitkin on varmasti laadukkaita.
  5. #5
    Siirretty Kawasaki Talkista.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  6. #6
    Harkinnassa on ollut virittää bussiin talven aikana xenonit

    Ruottinpojilla on mopoihin tarkoitettu systeemikin tarjolla www.xenonkungen.se

    Lisää aiheesta busanistien foorumilla
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  7. #7
    Ihan winkinpoikasena olen jo 2x 6000K satsit (1x lyhkäset + 1x pitkät) autoon hommannut eBaysta reippaasti alle 100e/satsi kaikkine toimituskuluineen yms. - eikä näistä kumpikaan myöskään ollut mitään Taiwan-xenoneita joita irtoaa muutamalla kympillä, mutta ei ne sitten kestäkään mitään.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  8. #8
    Miten noi xenonit sitten asennetaan ? Onko homma monimutkainen (ts. onnistuuko sähkötekniikkaan vihkiytymättömältä tee-se-itse -tyypiltä )? Joutuuko lamppujen johdotuksia muuttelemaan tms. ? Vai onko se siis pelkkä polttimon vaihtaminen xenoniin..?

    Kiinnostaisi kyllä kovasti, koska nykyiset ajovalot on aika surkeet... Mitä vaatimuksia pyörän umpioille on xenoneihin vaihdettaessa. Pyörä on siis -06 Blade.

    Mitä tuo värilämpötila merkkaa? Onko se mitä isompi luku, sitä kirkkaampi valo? Eroa kestävyydessä?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9. #9
    Lainaa (Athene @ Joulu. 07 2006,13:23) kirjoitti
    Miten noi xenonit sitten asennetaan ? Onko homma monimutkainen (ts. onnistuuko sähkötekniikkaan vihkiytymättömältä tee-se-itse -tyypiltä )? Joutuuko lamppujen johdotuksia muuttelemaan tms. ? Vai onko se siis pelkkä polttimon vaihtaminen xenoniin..?
    Asennukseen on kaksikin vaihtoehtoa:
    1. Orkkislampun kannalta otetaan piuhat ja laitetaan ne kiertämään ballastin (=HID:in sytytinyksikkö) kautta
    2. (=se parempi) Orkkislampulta otetaan vain ohjaus ja ballastin sähkösyöttö järjestetään esim. releen kautta ja 20A sulakkeen kautta, suoraan akulta. 20A sen vuoksi kun ballasti nyppäsee käynnistyessään ihan "kiitettävästi" vaikka se varsinainen kuluvirta onkin paljon pienempi

    Lainaa (Athene @ Joulu. 07 2006,13:23) kirjoitti
    Kiinnostaisi kyllä kovasti, koska nykyiset ajovalot on aika surkeet... Mitä vaatimuksia pyörän umpioille on xenoneihin vaihdettaessa. Pyörä on siis -06 Blade.
    Laillisestihan noita et pyörääsi saa, mutta ns. Off-Road -käyttöä ajatellen HID-polttimoita on eri halogen-kantaisina => HID-polttimo vain vaihdetaan halogenin tilalle = sopii kaikkiin halogen-umpioihin

    Lainaa (Athene @ Joulu. 07 2006,13:23) kirjoitti
    Mitä tuo värilämpötila merkkaa? Onko se mitä isompi luku, sitä kirkkaampi valo? Eroa kestävyydessä?
    Värilämpö kuvaa sitä valon väriä, ei kirkkautta eikä kestoikää. Perinteinen halogen on kellertävänä tuolla 3000K kieppeillä ja 12000K on jo aika selvä sininen. Auringon valo pyörii tuossa 6000-8000K nurkilla ja siksi about noilla nurkilla oleva HID:n värilämpökin on se silmälle mukavin
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  10. #10
    Lainaa (Athene @ Joulu. 07 2006,13:23) kirjoitti
    Mitä tuo värilämpötila merkkaa? Onko se mitä isompi luku, sitä kirkkaampi valo? Eroa kestävyydessä?
    Kelvinit tarkoittavat värilämpötilaa. Mitä vähemmän kelvineitä, sitä keltaisempaa valo on. Isommilla arvoilla väri on sinisempää. Päivänvalo on 5500K (joidenkin mielipiteiden mukaan 6500K).

    Kokeile vaikka näyttösi painikkeista löytää värilämpötilan asetus. Torppaa se pois tyypillisestä 9300K:sta 5000K:n arvoon ja ihmettele. 6500K:lla silmät rasittuvat paljon vähemmän kuin korostuneen sinisellä.

    Lumeneilla mitataan kirkkautta. Kynttilän valo tuottaa pyöreät 13 lumenia, 60 W hehkulamppu 750 - 850 lumenia.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  11. #11
    Lainaa (HiTec @ Joulu. 07 2006,14:58) kirjoitti
    Laillisestihan noita et pyörääsi saa, mutta ns. Off-Road -käyttöä ajatellen HID-polttimoita on eri halogen-kantaisina => HID-polttimo vain vaihdetaan halogenin tilalle = sopii kaikkiin halogen-umpioihin
    Alkoi aihe kummasti kiinnostamaan, mutta voisitko Haitekki hieman selventtää tuota kommenttiasi. Eli miksi noita Xenoneita ei saa laillisesti pyörään?
    Honda CBR1100XX
  12. #12
    Lainaa (CebariTonni @ Joulu. 07 2006,22:40) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Joulu. 07 2006,14:58) kirjoitti
    Laillisestihan noita et pyörääsi saa, mutta ns. Off-Road -käyttöä ajatellen HID-polttimoita on eri halogen-kantaisina => HID-polttimo vain vaihdetaan halogenin tilalle = sopii kaikkiin halogen-umpioihin
    Alkoi aihe kummasti kiinnostamaan, mutta voisitko Haitekki hieman selventtää tuota kommenttiasi. Eli miksi noita Xenoneita ei saa laillisesti pyörään?
    En oo Haitek, mut...

    Hyväksyntä pitää olla ja perinteisille polttimoille tarkoitettuja umpioita ei ole hyväksytty xenon-polttimoille.
    TL1000R
  13. #13
    Lainaa (ZR-7herwood @ Joulu. 07 2006,22:50) kirjoitti
    Lainaa (CebariTonni @ Joulu. 07 2006,22:40) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Joulu. 07 2006,14:58) kirjoitti
    Laillisestihan noita et pyörääsi saa, mutta ns. Off-Road -käyttöä ajatellen HID-polttimoita on eri halogen-kantaisina => HID-polttimo vain vaihdetaan halogenin tilalle = sopii kaikkiin halogen-umpioihin
    Alkoi aihe kummasti kiinnostamaan, mutta voisitko Haitekki hieman selventtää tuota kommenttiasi. Eli miksi noita Xenoneita ei saa laillisesti pyörään?
    En oo Haitek, mut...

    Hyväksyntä pitää olla ja perinteisille polttimoille tarkoitettuja umpioita ei ole hyväksytty xenon-polttimoille.
    Korjaan hiukan. Hyväksyntä kyllä löytyy noista polttimoista joten syy ei ole siinä miksi ne eivät ole laillisia.

    Valosarjoilla on E-hyväksyntä eli niitä voi käyttää ajovaloissa, jotka autonvalmistaja on erityisesti suunnitellut Xenon-polttimosovelluksiin. Laillisuus riippuu kunkin maan lainsäädännöstä. Suomessa AKE:n kanta laillisuuteen on selvä:

    Lyhyesti sanottuna 1.1.1995 ja sen jälkeen käyttöön otetuissa ajoneuvoissa täytyy olla lähivalojen suuntauksen säätölaite ja 10.10.1998 ja sen jälkeen käyttöön otetuissa toiminnaltaan automaattinen suuntauksen säätölaite.

    Jokainen voi sitten itse päätellä alkaako poliisi suunnattomalla teknisellä tietämyksellään etsiä pysäytettyään sinut ylinopeudesta suuntauksen säätölaitetta pyöräsi akselistosta.

    Itsellä xenonit pyörässä ja olen ollut 100% tyytyväinen kuten myös virkavaltakin. On muuten aikamoinen turvallisuustekijäkin tuo. Tuo valo näyttää sen verran erikoiselta ja kirkkaalta, että siihen autoilijat kiinnittävät huomiota paljon helpommin, kuin tavan tuikkuihin. Eivät tule jokaisessa risteyksessä eteen kolmion takaa.
  14. #14
    Lainaa (nano @ Joulu. 08 2006,03:07) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Joulu. 07 2006,22:50) kirjoitti
    Lainaa (CebariTonni @ Joulu. 07 2006,22:40) kirjoitti
    Lainaa (HiTec @ Joulu. 07 2006,14:58) kirjoitti
    Laillisestihan noita et pyörääsi saa, mutta ns. Off-Road -käyttöä ajatellen HID-polttimoita on eri halogen-kantaisina => HID-polttimo vain vaihdetaan halogenin tilalle = sopii kaikkiin halogen-umpioihin
    Alkoi aihe kummasti kiinnostamaan, mutta voisitko Haitekki hieman selventtää tuota kommenttiasi. Eli miksi noita Xenoneita ei saa laillisesti pyörään?
    En oo Haitek, mut...

    Hyväksyntä pitää olla ja perinteisille polttimoille tarkoitettuja umpioita ei ole hyväksytty xenon-polttimoille.
    Korjaan hiukan. Hyväksyntä kyllä löytyy noista polttimoista joten syy ei ole siinä miksi ne eivät ole laillisia.

    Valosarjoilla on E-hyväksyntä eli niitä voi käyttää ajovaloissa, jotka autonvalmistaja on erityisesti suunnitellut Xenon-polttimosovelluksiin. Laillisuus riippuu kunkin maan lainsäädännöstä. Suomessa AKE:n kanta laillisuuteen on selvä:

    Lyhyesti sanottuna 1.1.1995 ja sen jälkeen käyttöön otetuissa ajoneuvoissa täytyy olla lähivalojen suuntauksen säätölaite ja 10.10.1998 ja sen jälkeen käyttöön otetuissa toiminnaltaan automaattinen suuntauksen säätölaite.

    Jokainen voi sitten itse päätellä alkaako poliisi suunnattomalla teknisellä tietämyksellään etsiä pysäytettyään sinut ylinopeudesta suuntauksen säätölaitetta pyöräsi akselistosta.

    Itsellä xenonit pyörässä ja olen ollut 100% tyytyväinen kuten myös virkavaltakin. On muuten aikamoinen turvallisuustekijäkin tuo. Tuo valo näyttää sen verran erikoiselta ja kirkkaalta, että siihen autoilijat kiinnittävät huomiota paljon helpommin, kuin tavan tuikkuihin. Eivät tule jokaisessa risteyksessä eteen kolmion takaa.
    Korjataan vielä hieman lisää. Soitto taannoin AKE:en kertoi että tuo asetus _ei_koske_moottoripyöriä. Henkilö (tuolloin) puhelimessa oli sitä mieltä että pyörään voi asetuksen puitteissa laittaa xenonit. Käsitin niin että asetuksessa ei mainita moottoripyöriä lainkaan, rajanveto johtuisi tästä?

    Mutta tosiaan, asian tekee virallisesti laittomaksi se, että jokainen valoumpio on hyväksytty jollekkin polttimolle. Ja se umpio on(kin) sitten hyväksytty ainoastaan ja vain sille polttimolle. Eli H-4 polttimolle hyväksytyssä umpiossa voi käyttää vain sitä. Ei xenonia.

    Mutta ihmiset hyvät. Nyt ORG lasit pois päästä ja järki käteen. Xenoneilla näkee huomattavasti paremmin. Oikein säädettynä (lue ei häikäise vastaantulijaa) sinut myös havaitaan paremmin. Jokainen voi nyt tehdä sitten itse asiasta johtopäätöksensä...

    Tämä on tosiaan sitten minun henkilökohtainen kantani asiaan.



  15. #15
    Tuossa hyväksynnässä on kaiketi lähtökohtana polttimon ja heijastimen muodostama valokuvio ja myös lämpötila, joka täytyy olla alle heijastimen sulamislämmön.

    Jos vaihtoehtoisen polttimen valokuvio ja lämpötila on about kohdallaan, ei siitä ole ongelmaa käytännössä ja niinpä se soveltuu käytäntöön vaikka laiton periaatteessa onkin.

    Kunhan se lyhyiden valokuvio osuu sinne mihin pitääkin, eli pääosin omalle kaistalle, niin homma kunnossa.

    t. Spagu shopista
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  16. #16
    Lainaa (Italowestern @ Joulu. 08 2006,12:17) kirjoitti
    Tuossa hyväksynnässä on kaiketi lähtökohtana polttimon ja heijastimen muodostama valokuvio ja myös lämpötila, joka täytyy olla alle heijastimen sulamislämmön.

    Jos vaihtoehtoisen polttimen valokuvio ja lämpötila on about kohdallaan, ei siitä ole ongelmaa käytännössä ja niinpä se soveltuu käytäntöön vaikka laiton periaatteessa onkin.

    Kunhan se lyhyiden valokuvio osuu sinne mihin pitääkin, eli pääosin omalle kaistalle, niin homma kunnossa.

    t. Spagu shopista
    Jokos shoppiin on xenoneita hommattu ?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #17
    Täällä olisi kan kiinnostusta tuommoiselle xenon setille joka on edullinen mutta kummiskin laadukas. Huomasi sen aikahyvin syksyllä pimeillä ajellessa että lisä valoteho ei olisi pahitteeksi.
    -Thunderace-
  18. #18
    Minkäslaiset polttimot underilla on tunskaässässä? meinaan että itekkin katellu noita xenoneita ja jos kahestaan tilais niin ei jäisi toinen parista käyttämättä.
    pitää vielä tarkastaa että minkälainen hehku itellä on mopossa.
    terveisin sinisen 6r kawan omistaja tästä naapuri kaupungista.
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
  19. #19
    Nii mulla on ainakin pitkille ja lyhyille oma hehku, eli tarvitsen koko sarjan. Mutta voishan tuosta jonkinlaisen kimppa tilauksen tehä, tiedä sitten minkä hintaisia noi sarjat on ulkomailla? Suomessahan noi on 200e ylöspäin. Just katoin tuossa korjaus oppaasta että Hehkut olis 35w kahdella liittimellä (yksi hehkulanka) ja H4 näköiset, mutta noi ei oo kummiskaan H4. On muistaakseni hieman pienempi toi kanta. Tais käydä tämänkin homman kanssa niin että sopivaa kantaa ei xenoneista löydy.

    Jos joku tietää mikä ton lampunkannan malli on niin vois valaista asiaa. Itse en pääse katsomaan kun pyörä on talvisäilössä.
    -Thunderace-
  20. #20
    Juu nyt selvisi kun katteli noita eri hehkun kuvia. Mitä ilmeisemmin Ässässä on noi H7 hehkut. Ihmetytti vain tuo korjaus oppaan 35w teho. Releellä noita ilmeisesti pitää ohjailla että virta riittää syttymiseen.

    Ehkä se on sittenkin mahdollista.
    -Thunderace-
  21. #21
    No niinpä tietenkin...onhan mullakin kato kaks lamppua ja ajattelin että ne olis keskenään erilaisia, mutta kun nyt tarkastelin asiaa tarkemmin niin ihan samanlaisethan ne on, ihan normi H7 molemmissa (pitkissä ja lyhyissä). Kattelin tuossa nuita muutos sarjoja hintahan näytti olevan n.200€. tuolla niitä ainakin oli Link Olisko jollain sitten kokemusta että minkä "väriset" kannattaa laittaa, ite kattelin noita 8000 kelvinin lamppuja. Muutenkin sais laittaa kokemuksia noista xenoneista mopossa, onko huonoja puolia/kokemuksia vai pelkästään hyvää sanottavaa. Olit (Underace) ilmeisesti porissu kans että kävis kesällä norjassa, ja tuossa olis juttua kun joku on käynyt etelä norjassa pärtsäämässä Link matka kuume vaan nousee kun noita reissu kertomuksia lukee.
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
  22. #22
    Lainaa (Nopottaja @ Joulu. 20 2006,10:19) kirjoitti
    Kattelin tuossa nuita muutos sarjoja hintahan näytti olevan n.200€. tuolla niitä ainakin oli Link
    Mitenkäs se eBay-vaihtoehto? Nytkin näyttäisi olevan Saksasta läjäpäin laatuvehkeitä huudot järjestäin 70-80e nurkilla + toimarit päälle = n. 100e ja paketti on kotona. Pankkisiirto onnistuu EU-sisällä kuluitta ja tavara kulkee veroitta

    Värin suhteen suosittelisin pysymään tuossa 6k-8k välillä koska se on silmälle se luonnollisin värilämpö
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  23. #23
    Lainaa (HiTec @ Joulu. 20 2006,11:09) kirjoitti
    Mitenkäs se eBay-vaihtoehto? Nytkin näyttäisi olevan Saksasta läjäpäin laatuvehkeitä huudot järjestäin 70-80e nurkilla + toimarit päälle = n. 100e ja paketti on kotona. Pankkisiirto onnistuu EU-sisällä kuluitta ja tavara kulkee veroitta
    Jos katsot tarkemmin, niin nuo halvimmat on joko jenkeissä tai Aasiassa. Iha nsama miten sen maksat, silti paketti jää melko varmaan tulliin... Jolloin hintaa tulee helposti 120-150 euroa.

    Mulla on tossa yksi tollainen vastaava H7-6000K halpissetti hyllyssä, pitäis kai asentaa toinen niistä kokeeksi mopottimeen.
  24. #24
    Lainaa (Nopottaja @ Joulu. 20 2006,10:19) kirjoitti
    Olisko jollain sitten kokemusta että minkä "väriset" kannattaa laittaa, ite kattelin noita 8000 kelvinin lamppuja.
    Noi sinisen sävyiset on varmaankin joidenkin mielestä "makean" näköiset, mutta mutta...

    ... mielestäni olisi kaikkien motoristien etu käyttää vain noita "huomaamattomampia" 4000 Kelvinin xenoneita. Mitä vähemmän virkavalta kyttää prätkiä, sitä parempi. Ja sen seurauksena sitä useampi prätkäilijä voi huoletta käyttää xenoneita (vaikka ne nyt ei ihan niin kaikkia pykäliä täyttäisikään).
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  25. #25
    minkäköhän näköiset nuo 4000 kelvini valot olis...ei kellään olis kuvia?( mielellään omasta pyörästä/autosta) Niin toi ebay hommeli...eikös sinne pidä luoda joku tili tai jtn...näin olen antanut itseni ymmärtää ja olisko se ebay nyt sitten se ebay.co vai? saksa ei taivu meikäläiseltä yhtään joten ebay.de ei ole hyvä, englantikin vain kohtalaisesti.



    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
  26. #26
    Pelkästään hyviä kokemuksia tuollaisen muutossarjan käytöstä! Yhden kesän ollut kiinni pyörässä!

    www.xenonautovalot.fi

    Tuolta kannattaa tilata. Reilu 100e jää yhdelle setille hintaa ja tulee rivakasti postissa parissa päivässä. Itse tilasin tuolta ja hyvä mieli jäi.



  27. #27
    mites tuosta reilu sata euroa tulee...? kun sarjalla on hintaa n.220€ vai tarkoititko yhden lampun hintaa...itse kun tarvin kaksi kpl (pitkät ja lyhyet)
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
  28. #28
    Lainaa (Nopottaja @ Joulu. 20 2006,13:50) kirjoitti
    mites tuosta reilu sata euroa tulee...? kun sarjalla on hintaa n.220€ vai tarkoititko yhden lampun hintaa...itse kun tarvin kaksi kpl (pitkät ja lyhyet)
    Paketissa on aina kaksi sarjaa polttimoineen. Eli yksi sarja maksaa noin 100e. Itse vetelin pelkillä lyhyillä viime kesän. Olivat paremmat, kun tavalliset pitkät.

    Tulevana kesänä laitatan tuohon nuo pitkätkin. Polttimon vain ostin siihen toiseen sarjaan joten saan molemmat sarjat käytettyä + minulle jää yksi varapolttimo molempiin sekä lyhyihin sekä pitkiin.
    Olen ollut enemmän, kuin tyytyväinen.
  29. #29
    Lainaa (Nopottaja @ Joulu. 20 2006,13:17) kirjoitti
    minkäköhän näköiset nuo 4000 kelvini valot olis...
    LINKKI_Tästä_löytyy_kuvia_ja_muuta_tietoa

    Niin kuin sivustossa todetaan, kaupalliset syyt ovat tuota sinisyyttä suosineet. Oishan se noloa, jos naapuri ei näkisi xenoneita...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  30.  
  31. #30
    No siinäpä olikin hyvä linkki noita kuvia ajatellen...no hitto jos kerta xenonit laittaa niin pitäähän muittekin huomata että minulla on XENONIT...eihän niistä muuten mitään hyötyä ole noiden kuvien perusteella tuo 6000 kelviniä olis hyvä omasta mielestäni
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen