NÄin talvea odotellessa kai jokainen motoristi kuvittelee uusia ajokkeja alleen. Itselläkin mielessä hyvän (tähän asti) pyörän vaihto toiseen ja vaihtoehtoja tuntuu löytyvän.
Mielessä on ollut SV1000, Firestorm, FZ1 ja MT-01, joihin kahteen edelliseen ei ole näillä näkymin budjettia. No muita vaihtoehtoja selatessa törmäsin tähän "naku" Super Blackariin, eli CB 1100 X-Eleveniin. Mitä kummaa kukaan ei puhu moisesta mitään, olis kyllä mun mieleen ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan myös.
Onko kenelläkään minkäälaisia kokemuksia tuosta kesyttämättömästä laitteesta? *
Tuleeko muita vastaavia ajokkeja mieleen tai suositeltavaksi? Budjetti on aika lailla rajattu 10t€ ja vääntöäkin sais olla, X-11:ssä tarjoillaan jotain 110Nm vääntöä. *
Mietitääns tätä nyt sit koko talvi porukalla **
*
![]()
Ennenkuin pääsee taas ajamaan *
Ja *I S O *K I I T O S *aivoriiheen osallistuville!
FZ1-N -06, motoilua 10 500 km ja sekin olis myynnissä, kysy!
FZ6-N -04, motoilua 9050 km
Jos vääntö on kriteerinä: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=395545
x-11 on varmasti murheeton tyylikäs ja varma pyörä, vääntöäkin pitäisi löytyä mikäli kone on ominaisuuksiltaan täysin sama kun bläkärin, Tässä tietoja pyörästä
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Hmm.
Kesänverran X-11 sutineena voisin muutaman huomion heittää.
-Sairaasti ruutia, kun hiukan kutitti kokoputkella ja lambdan kusetuskalikalla. Bläkkärin rööri sopi ok, kun sovitti.
-R-pyörillä ei pääse karkuun keskimääräisillä mutkateilla, ruutia siis on sairaasti Hondaksi. (Suhteessa rankin ajamani Honda).
-Aivan sairaan etupainoinen, alkaa vaappua keuliessa. Liian painava muutenkin.
-Aivan sairaan liian pienet ketjut. Venyvät viikossa vaihtokuntoon, kun oikein riepoo.(Siihen ei sovi Bläkkärin ratassarjat, eikä oikein muukaan, pitää teettää).
-Vain 5 vaihdetta on pieni miinus, kun olisin mieluusti ratastanut tiheämmäksi.
-Liian kaponen takavanne.
-Yhdistelmäjarrut purettava viimeistään heti. Hengenvaaralliset ainakin mulle. Parit lipat oli tosi likellä.
-------------------------------
Olen ajanut kaikilla listasi peleillä ja muutama huomio.
-Lähinnä vastaava on FZ1, paljon keveämpi.
-SV 1000 on supermakea, kun vähän törsää tehoihin.
-MT-01 (allani nyt). Kaikista hienoin. Ei lähde edes kitillä. (Stage 2, mutta pysyypä ajokorttikin). Kulkee yli 200km/h.
-Firestorm ei pärjää tässä segmentissä, eikä ole nakukaan.
-------------------------------
Muita:
Buell X1. Makea, mutta vaivalloinen ylläpidettävä paljon ajaessa.
Aprilia Tuono. Todella huima kampe hinta/laatu.
Ducati S4R. Huima kampe ja suht hyvä hinta/laatu.
Ducati Monster 1000. Hieno, muttei über ärjy.
MV Agusta Brutale. <-Seuraava tod näk.valintani ykköspyöräksi.
Yamaha XJR 1300. Hyvä muuten, mutta tarttis saada ruiskumalli.
Kawa Z 1000. Aika kova luu.
Suzuki GSX 1400. <-Seuraava varma rakennettava pelimme.
---------------------------------------------
Puurot ja vellit hiukan sekaisin, kun menee muskelit ja fighterihenkiset sekaisin. Itse diggaan muskelimeiningistä kelpo ajeluominaisuuksilla ja siksi MV ja/tai GSX 1400.
-GSX on sikahalpa, sikahieno, sikakestävä ja siihen saapi sairaasti tehopalikoita. Itse aion ottaa iisit 150-160bhp vaparina ja suihkitaan punamustasta -05 mallista kameleonttiefekti ylitse..
EE-Speed tekee hyvin.
Jos rahaa olis niin X-11:sta huvittais rakentaa varttimailille kulkine. Kaverilla on X-11 koko putkella + commaderilla ja se on kyllä ihmeen nopea sellaseksi möhkäleeksi.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05