En oo
1-5 kpl vuodessa
5-10 kpl vuodessa
10-20 kpl vuodessa
20-50 kpl vuodessa
50-100 kpl vuodessa
100-? kpl vuodessa
Eli siis nyt tarvis olla kaiken maailman vaihtoehdot
ite kuulun porukkaan en oo, italolta 9 kummii tilanneena![]()
Juu, siis nytkun on vaihtoehdot kasassa, niin en oo kyl minäkää tilaillu. Tosin näillä hinnoilla en pidä sitä mitenkään mahdottomana vaihtoehtona...![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Eipä ole vielä tullu tilailtua, mut luultavasti seuraavaksi pitää kokeilla sitäkin vaihoehtoa. Säästöä se on pienikin säästö.
Ex:t
Aprilia RS125 -99
Ducati SS750FF -00
Yamaha 1000R Thunderace -02
Nykyiset:
Ducati 999S -06
Honda CR250R -06
Yamaha R1 -04 (kilvetön)
kuka äänesti vaan ei tohi ilmoittautua et yli 100 nakkia vuodes.. Rohkeesti nimee esiin, vois auttaa hinnan laskuun taikka oikeuteen![]()
ykköseen rusti...en oo..
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Laitoin tohon 5-10... Muutama isompi tilaus on tullut tehtyä, tosin kavereillehan ainakin puolet kumeista on mennyt.
Jatkossa yritän katsoa ensin jos sais kohtuuhintaan kotimaasta, ettei olis pakko tilata ulkomailta.
Säästöä se on isokin säästö.(NikoL @ Joulu. 05 2006,23:38) kirjoitti
Mä olen säästänyt 150.- Metzelerin Karoon renkaissa per pari ( johonkin Suomen listahintaan verrattuna ) ja Touranceissa melkein saman verran. Kotiin kannettuna tänne Raaheen, josta ei oikein renkaita löydy muutenkaan.
Just tuli uusi satsi Karoota ovelle.
Kavereille tilannut kanssa 10 - 20 rengasta per vuosi, Reifenversandilta Saksasta.
Pekka
![]()
![]()
Pekka
Oiskohan ollu joku maahantuoja...? ;P(Ninja9r @ Joulu. 05 2006,23:52) kirjoitti
1-5 kpl itselle ! Kimppatilaus ollut n.15 kpl epsanjasta.
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
Vastasin 'En oo', mutta jos joku suunnittelee kimppatilausta Tampereen seudulle, niin ottaisin osaa, jos sekaan mahtuu.
Juu viime kesänä ekan kerran molempiin pyöriin, oli kätevää. *![]()
Kyllä olen, vuoden sisällä 27 rengasta. Sen lisäksi Reliatecistä 4 kpl.
On siinä ollut ajamista, aika moni on jo silestone.![]()
Jep, kyllä.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
Won't be very long
You will look for me
And I'll be gone</a>
En ole, tuskin sitä teenkään koskaan...