Tietääkö kukaan hyviä koneistamoja pohjois-uusimaalta?Siis hyviä kokemuksia kaivattaisiin![]()
Menee vähän sivuun mutta Salosta löytyy Wigeliuksen Eski. On pyörämiehiä itsekkin.
Linksu
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Riippuu siitä, että mitä haluat??
Minun paikassa minimi kappaleenpaino on noin 2 ton...
Mieluummin kuparia..
![]()
Hyvinkään kansityö, tekee kaikki moottorikoneistukset. Itse käytin keväällä bemun(Museokotilo) kannen siellä ja hinta/laatu oli ainakin mulle OK.
Riihimäellä on Teho-Diesel joka tekee, mut on niikuin nimikin sanoo ehkä raskaampiin keskittynyt, sielläkin olen joskus jonkun kotilon kannen käyttänyt aikoinaan.
Moottorikoneistus T/H Aaltonen Mäntsälä. Ite joskus auton kannen höyläyttänyt siellä.
Honda cbr600rr
On sielä Keravalla jotain joskus teetetty... Ainoa "vika" oli, että yrittivät saada minut ympäripuhuttua tekemään halvemman vaihtoehdon mukaan, mutta pidin pääni ja sain tuhlata rahaa heille!!![]()
![]()
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
Kysyppäs tuolta. Ainut vika tässä oli se että teettämäni laipat tehtiin jostain hapiksesta mitä käytetään lentokoneitten turbiineissa eli normaalia kovempaa ja kun yritin jälkeenpäin omia muutoksia tehä, kierteitä ja reikää, meni mulla 3 jengaterää ja laippa ei ole kun 6mm paksu. Erittäin hyvää työtä!!
Näillä mennää!
Takmill on hyvä mesta!(jamppa @ Joulu. 09 2006,10:51) kirjoitti
![]()
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Joo todellakin, en oo varma ettetkö olis jopa sinä kuka suosittelit mulle alunperin tota! 70€ makso ne laipat yhteensä ettei tosiaan ole hinnallakaan pilattu.(kwak750 @ Joulu. 09 2006,12:10) kirjoitti
Näillä mennää!